Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Gewoon bij elk probleem windows opnieuw installeren ?
Advertentie
Oud 24-05-2012, 16:22
Verwijderd
Citaat:
fizzle-fluffy schreef:
Ja als het echt is dan lijkt het me best een kutsituatie. Maar hoezo verboden liefde?
Hij noemt het daar ergens zijn fetish. Uit mijn enquête is gebleken () dat fetishmensen hun fetish zien als een heel belangrijk deel van zichzelf/hun liefdes-/seksleven. Als het jungske dus de rest van zijn leven moet afzien van het eten van poep, heeft hij altijd het gevoel dat hij zonder iets tamelijk fundamenteels leeft. Misschien kan hij wel nooit bij vriendinnetjes blijven omdat ze hem niet kunnen bieden wat hij zoekt en pleegt hij op zijn veertigste als chinesehoertjesverkrachtende vrachtwagenchauffeur zelfmoord omdat hij het leven niet meer ziet zitten.

Dit is de enigszins overgedramatiseerde versie natuurlijk, maar om op je veertiende (of whatever) al zo'n lot boven je hoofd te hebben hangen...
Oud 24-05-2012, 16:23
Verwijderd
fetisj!
Oud 24-05-2012, 16:23
Verwijderd
Goed verhaal verder.
Oud 24-05-2012, 16:25
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik vind het maar warm buiten.
zo leef je nog!
Oud 24-05-2012, 16:31
Zeppelin
Zeppelin is offline
mooi gesproken zub zoals ik net antwoorde in dat topic, als het echt zijn ding is gaat ie er toch niet mee stoppen. Dat zou jezelf verloochenen zijn.
Oud 24-05-2012, 16:35
Verwijderd
Niet alles wat een mens leuk vindt is goed voor hem (of mensen om 'm heen).
Oud 24-05-2012, 16:44
Zeppelin
Zeppelin is offline
dat zou ik er toch voor over hebben als ik een dergelijke fetisj/voorkeur had.
Oud 24-05-2012, 16:50
Verwijderd
hetllo

het is veel te warm voor morgen een SE wiskunde. ik heb geen behoefte aan leren, maar het moet.
Oud 24-05-2012, 16:53
Martiño
Martiño is offline
Ik ging zojuist even de post halen, en toen viel de deur achter mij dicht, in het slot, waarna ik me realiseerde dat ik mijn sleutels niet in mn zak had... Gelukkig had ik mijn raam openstaan en kon ik zo inbreken in mijn eigen huis
Oud 24-05-2012, 16:55
Verwijderd
Em. heeft het topic gesloten, zepp
Oud 24-05-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
hetllo

het is veel te warm voor morgen een SE wiskunde. ik heb geen behoefte aan leren, maar het moet.
Examens met dit weer zijn ook niet alles. Jeetje, ik droop echt ongeveer van mijn stoel af vanmiddag.

Citaat:
Ik ging zojuist even de post halen, en toen viel de deur achter mij dicht, in het slot, waarna ik me realiseerde dat ik mijn sleutels niet in mn zak had... Gelukkig had ik mijn raam openstaan en kon ik zo inbreken in mijn eigen huis
Niemand die je tegenhield?
Oud 24-05-2012, 17:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
mooi gesproken zub zoals ik net antwoorde in dat topic, als het echt zijn ding is gaat ie er toch niet mee stoppen. Dat zou jezelf verloochenen zijn.
Het is overigens wel een troll.
Oud 24-05-2012, 17:09
Verwijderd
Ik keek mijn Engelsexamen na, en ik heb het best goed gedaan. En daar ben ik wel blij mee.
Oud 24-05-2012, 17:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Want?
Oud 24-05-2012, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik keek mijn Engelsexamen na, en ik heb het best goed gedaan. En daar ben ik wel blij mee.
Mooizo Hoe zijn de andere examens gegaan?
Oud 24-05-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel gekkere dingen voorbij zien komen.
Oud 24-05-2012, 17:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Want?
Iemand die serieus een poepfetisj heeft post op een andere manier (en waarschijnlijk niet op een scholierenforum).
Oud 24-05-2012, 17:18
Martiño
Martiño is offline
Tja, in jouw ogen wel, in die van Em. niet. En er komen hier inderdaad veel vreemde figuren... Hoe komt het eigenlijk dat jij zo op de hoogte bent over hoe een poepfetisjist post?
Oud 24-05-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Iemand die serieus een poepfetisj heeft post op een andere manier (en waarschijnlijk niet op een scholierenforum).
/shrug.

Misschien is-ie wel niet zo intarwebssavvy en heeft-ie geen idee dat er meer mensen zijn met dezelfde liefhebberij.
Oud 24-05-2012, 17:21
Martiño
Martiño is offline
Ik denk ook dat wat Q zegt ja
Oud 24-05-2012, 17:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je vindt het niet reuze toevallig dat die Timx zich vandaag heeft aangemeld?
Oud 24-05-2012, 17:24
Verwijderd
Zeau, ik ontdoe een pijpje van z'n dopje met m'n aansteker en er kwam zowaar een eckte Grolsch-plop en het bierdopje zat bijna vast in de muur. Teh fuck, bier met nitroglycerine?
Oud 24-05-2012, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Het is ondenkbaar dat het een UC is?

Ik ben niet naief hoor. Het zou inderdaad goed kunnen dat het een troll is. Maar per definitie met "troll" strooien puur omdat iemand een nieuw account én een 'opmerkelijk' verhaal heeft vind ik ook tamelijk karig, zeker gezien de diversiteit als het op dat soort dingen aan komt.
Oud 24-05-2012, 17:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die TimX is een ander verhaal, maar van wesley88 kan ik niet zeggen dat hij zeker een troll is.
Oud 24-05-2012, 17:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Minerva distantieert zich van damesdispuut in Vrouwensteeg
24 May 2012

Het bestuur van de Leidse Studenten Vereniging Minerva heeft kennis genomen van de video die afgelopen woensdag in de Vrouwensteeg in Leiden is gemaakt, tijdens de inauguratie van een damesdispuut.

De vertoonde beelden zijn absoluut niet representatief voor LSV Minerva en haar leden. Het bestuur distantieert zich van de vertoonde beelden en betreurt de handelswijze van het damesdispuut. Van tevoren zijn er afspraken gemaakt over deze inauguratie, die de dames tijdens deze inauguratie nadrukkelijk hebben genegeerd.

Op dit moment zijn we in overleg om te bepalen wat de sancties gaan worden tegen deze dames, die de normen en waarden van LSV Minerva ernstig hebben geschaad. Het lijdt geen twijfel dat we voornemens zijn passende straffen uit te delen.

Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, wat is zeker. Niets is zeker in het leven!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Normen en waarden... bij een studentenvereniging?
Oud 24-05-2012, 17:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mocht weer eens geen bloed geven, de zuster zei dat als het volgende keer ook niet mag, ik me maar moet uitschrijven.
Oud 24-05-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat is zeker. Niets is zeker in het leven!
Death and taxes

<nerdlore>Toevallig was dat ook de naam van één van de meest elite guilds in WoW, naast Nihilum toentertijd.</nerdlore>
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij noemt het daar ergens zijn fetish. Uit mijn enquête is gebleken () dat fetishmensen hun fetish zien als een heel belangrijk deel van zichzelf/hun liefdes-/seksleven. Als het jungske dus de rest van zijn leven moet afzien van het eten van poep, heeft hij altijd het gevoel dat hij zonder iets tamelijk fundamenteels leeft. Misschien kan hij wel nooit bij vriendinnetjes blijven omdat ze hem niet kunnen bieden wat hij zoekt en pleegt hij op zijn veertigste als chinesehoertjesverkrachtende vrachtwagenchauffeur zelfmoord omdat hij het leven niet meer ziet zitten.

Dit is de enigszins overgedramatiseerde versie natuurlijk, maar om op je veertiende (of whatever) al zo'n lot boven je hoofd te hebben hangen...
Jaja, ik vind het ook zielig, maar ik vind het niet hetzelfde als liefde, that's all
Verwijderd
Citaat:
Ik mocht weer eens geen bloed geven, de zuster zei dat als het volgende keer ook niet mag, ik me maar moet uitschrijven.
Stom V-lid, vertel dan ook meteen waarom niet
Oud 24-05-2012, 17:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Minerva distantieert zich van damesdispuut in Vrouwensteeg
24 May 2012

Het bestuur van de Leidse Studenten Vereniging Minerva heeft kennis genomen van de video die afgelopen woensdag in de Vrouwensteeg in Leiden is gemaakt, tijdens de inauguratie van een damesdispuut.

De vertoonde beelden zijn absoluut niet representatief voor LSV Minerva en haar leden. Het bestuur distantieert zich van de vertoonde beelden en betreurt de handelswijze van het damesdispuut. Van tevoren zijn er afspraken gemaakt over deze inauguratie, die de dames tijdens deze inauguratie nadrukkelijk hebben genegeerd.

Op dit moment zijn we in overleg om te bepalen wat de sancties gaan worden tegen deze dames, die de normen en waarden van LSV Minerva ernstig hebben geschaad. Het lijdt geen twijfel dat we voornemens zijn passende straffen uit te delen.

Ah, dan zal er binnenkort wel videomateriaal beschikbaar zijn van die passende straffen!
Oud 24-05-2012, 17:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Stom V-lid, vertel dan ook meteen waarom niet
Oh, dat was helemaal niet v-lid bedoeld, ik vind het helemaal niet interessant om te vertellen gewoon. Maargoed, als je het graag wil weten: ik had te weinig ijzer.
Het ging mij er vooral om dat ik nou straks nooit meer bloed mag geven.
Oud 24-05-2012, 17:33
Verwijderd
Hm, zal ik anders gewoon even een stuk gaan fietsen.... ook warm, maar misschien beter te harden dan hier op m'n benauwde kamer.

Voel me zo waardeloos
Oud 24-05-2012, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat was helemaal niet v-lid bedoeld, ik vind het helemaal niet interessant om te vertellen gewoon. Maargoed, als je het graag wil weten: ik had te weinig ijzer.
Het ging mij er vooral om dat ik nou straks nooit meer bloed mag geven.
Oh nou, als je niet meer mag ga ik wel geven zodat je toch iets nalaat. Mijn plasma is multi-inzetbaar, naar verluidt, voor de rest heb ik geen idee wat er bij mij door den aderen stroomt. 't Smaakt wel prima, overigens.
Oud 24-05-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Voel me zo waardeloos

Graag gedaan.
Oud 24-05-2012, 17:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huhuhu House in Friends
Oud 24-05-2012, 17:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hm, zal ik anders gewoon even een stuk gaan fietsen.... ook warm, maar misschien beter te harden dan hier op m'n benauwde kamer.

Voel me zo waardeloos
Een stuk fietsen helpt! Ik ben gister een uurtje gaan zwemmen, gewoon baantjes trekken, dat was ook fijn. En minder zweterig dan in de hitte zitten!

Citaat:
Oh nou, als je niet meer mag ga ik wel geven zodat je toch iets nalaat. Mijn plasma is multi-inzetbaar, naar verluidt, voor de rest heb ik geen idee wat er bij mij door den aderen stroomt. 't Smaakt wel prima, overigens.
Dat zou echt tof zijn!
Oud 24-05-2012, 17:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah, dan zal er binnenkort wel videomateriaal beschikbaar zijn van die passende straffen!
Idd, dispuutsmeisjes die met blote tieten over de campus moeten rennen
Oud 24-05-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Dat zou echt tof zijn!
Nou, ik overwoog het al een poosje, alleen de care ontbrak ook daadwerkelijk STAPPEN te ONDERNEMEN
Oud 24-05-2012, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het feit dat ik orgaandonor ben al gul genoeg van mezelf. Daar hoeft bloedgeven ook niet bij. Alleen jammer voor die orgaanpatiënten dat ik nog niet van plan ben om dood te gaan
Oud 24-05-2012, 17:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Idd, dispuutsmeisjes die met blote tieten over de campus moeten rennen
bijvoorbeeld! BIJVOORBEELD zeg ik u!
Citaat:
Nou, ik overwoog het al een poosje, alleen de care ontbrak ook daadwerkelijk STAPPEN te ONDERNEMEN
Kijk eens aan! Je kunt nu een vacuum in de bloedindustrie opvullen!
Oud 24-05-2012, 17:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
bijvoorbeeld! BIJVOORBEELD zeg ik u!
Uiteraard, je bent vrij er je eigen invulling aan te geven!
Oud 24-05-2012, 17:40
Verwijderd
Ik wil zo graag weten wat mijn bloedgroep is, maar ik kom er maar niet achter. Toen ik dat mijn moeder vroeg flipte die een beetje omdat ze dacht dat ik in het ziekenhuis lag en een bloedtransfusie nodig had. Volgens mij heb ik A, althans, dat hebben allebei mijn ouders.
Oud 24-05-2012, 17:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wil zo graag weten wat mijn bloedgroep is, maar ik kom er maar niet achter. Toen ik dat mijn moeder vroeg flipte die een beetje omdat ze dacht dat ik in het ziekenhuis lag en een bloedtransfusie nodig had. Volgens mij heb ik A, althans, dat hebben allebei mijn ouders.
Dan ga je toch gewoon een keertje bloed geven (als je weer ten westen van de voormalige muur bent)?
Oud 24-05-2012, 17:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Voel me zo waardeloos
Gewoon doen, ja. Al was het alleen maar voor de dopamine!
Oud 24-05-2012, 17:46
Verwijderd

Antwoord van mijn moeder. In Diablo III
Oud 24-05-2012, 17:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Trouwens, ik heb ook A-, dus je zou echt de PERFECTE vervanger zijn van mij dan
Oud 24-05-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:

Trouwens, ik heb ook A-, dus je zou echt de PERFECTE vervanger zijn van mij dan
Advertentie