Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben niet naief hoor. Het zou inderdaad goed kunnen dat het een troll is. Maar per definitie met "troll" strooien puur omdat iemand een nieuw account én een 'opmerkelijk' verhaal heeft vind ik ook tamelijk karig, zeker gezien de diversiteit als het op dat soort dingen aan komt. |
![]() |
|
Minerva distantieert zich van damesdispuut in Vrouwensteeg
24 May 2012 Het bestuur van de Leidse Studenten Vereniging Minerva heeft kennis genomen van de video die afgelopen woensdag in de Vrouwensteeg in Leiden is gemaakt, tijdens de inauguratie van een damesdispuut. De vertoonde beelden zijn absoluut niet representatief voor LSV Minerva en haar leden. Het bestuur distantieert zich van de vertoonde beelden en betreurt de handelswijze van het damesdispuut. Van tevoren zijn er afspraken gemaakt over deze inauguratie, die de dames tijdens deze inauguratie nadrukkelijk hebben genegeerd. Op dit moment zijn we in overleg om te bepalen wat de sancties gaan worden tegen deze dames, die de normen en waarden van LSV Minerva ernstig hebben geschaad. Het lijdt geen twijfel dat we voornemens zijn passende straffen uit te delen. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het ging mij er vooral om dat ik nou straks nooit meer bloed mag geven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil zo graag weten wat mijn bloedgroep is, maar ik kom er maar niet achter.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|