Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2012, 08:26
Verwijderd
Snebbeltje, jij bent Lentekriebel toch? Je doet met deze nick een beetje aan Eend denken. Mijn eerste denk was ook 'wut?!'.

En ik moet toch een beetje wat gaan posten, want je moet voor een nickchange honderd posts hebben.

Vraag: toen jullie jonger waren (of nu nog, natuurlijk), martelden jullie toen insecten?
Advertentie
Oud 27-05-2012, 08:33
Verwijderd
Ik heb een zomer meegewerkt aan het martelen van mieren door twee vrienden van me. Mijn taak was om de mieren te vangen.
Oud 27-05-2012, 08:34
Verwijderd
En jij?
Oud 27-05-2012, 08:34
Verwijderd
Achteraf gezien wel, destijds was het een prachtige privetuin aanleggen voor lieveheersbeestjes. Ze gingen altijd dood
Oud 27-05-2012, 08:37
Verwijderd
Ik niet, ik vond het te zielig . Mijn zus heeft wel per ongeluk pissebedden vermoord toen ze 16 was, voor een schoolonderzoek. Moesten ze iets met pissebedden doen, en die moest je markeren ofzo. Hadden ze verf op die beesten gesmeerd en die gingen natuurlijk allemaal dood.
Oud 27-05-2012, 08:39
Verwijderd
Citaat:
En jij?
Niet bewust. Wel wat Lusi zegt.

Een keer hadden we in de tuin een opblaasbadje staan. Ik was waarschijnlijk een jaar of zeven. Mijn Geschwister en ik gingen kikkers vangen in de tuin van de buren en die erin zetten - niet om ze kwaad te doen, maar gewoon, omdat we dachten dat ze dat leuk zouden vinden. De volgende morgen zei mijn moeder dat alle kikkers verdronken waren. Ze had het badje leeggegooid over de tuin en wij moesten alle kikkers die we vermoord hadden ("fascisten " zei mama) op onze knieën uit het gras gaan zoeken. Ik moest zo verschrikkelijk huilen. Daarna heb ik nooit meer dat soort dingen met dieren gedaan. Alleen vissen gevangen. Volgens mijn vader moesten ze stikken omdat anders de parasieten uit hun buik in het vlees konden kruipen, en dat moesten we nog eten. Dat vond ik ook heel naar.

Citaat:
Achteraf gezien wel, destijds was het een prachtige privetuin aanleggen voor lieveheersbeestjes. Ze gingen altijd dood
Ja, dat herken ik wel, maar dan met sprinkhanen.
Oud 27-05-2012, 08:40
Verwijderd
In de vierde moest ik onderzoek op fruitvliegjes doen en de bedoeling was dat je ze na afloop verdoofde met ether en dan verdronk, maar dat vond ik zielig, dus ik liet mijn fruitvliegjes buiten vrij... in januari, terwijl er sneeuw lag.
Oud 27-05-2012, 08:41
Verwijderd
En echt, wtf, Zweden.
Oud 27-05-2012, 08:45
Verwijderd
Ik heb op Rusland gestemd!
Oud 27-05-2012, 09:11
Turk February
Turk February is offline
Gestemd?
Oud 27-05-2012, 09:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Er was één of andere liedjeswedstrijd.
Oud 27-05-2012, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Gestemd?
Gisteren was er een internationaal referendum over de wapenverdeling bij een eventuele nieuwe kernoorlog, heb je dat helemaal niet meegekregen?
Oud 27-05-2012, 09:15
Turk February
Turk February is offline
Oh ja, dat. Wat een gedoe weer.
Oud 27-05-2012, 09:18
Verwijderd
*gaap* Mogguh. Watskeburt, zaadwedstrijden, songfestival en referenda t.a.v. upcoming kernoorlogen? Drukke zaterdagavond zo te zien.
Oud 27-05-2012, 09:27
Verwijderd
Zal ik Azèche worden of Etmakas?
Oud 27-05-2012, 09:28
Verwijderd
Wat lijkt Mike Massé veel op Louis CK, zeg. En die twee maken best fijne koffers!

Citaat:
Azèche! Dat vind ik een mooier woord om te lezen.
Oud 27-05-2012, 10:06
Verwijderd
Aanwezige forumbazen, ga eens mijn nickchange goedkeuren!!
Oud 27-05-2012, 10:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbeltje, jij bent Lentekriebel toch? Je doet met deze nick een beetje aan Eend denken. Mijn eerste denk was ook 'wut?!'.

En ik moet toch een beetje wat gaan posten, want je moet voor een nickchange honderd posts hebben.

Vraag: toen jullie jonger waren (of nu nog, natuurlijk), martelden jullie toen insecten?
Ai daar had ik niet bij stilgestaan.. Misschien kan ik beter aan andere avatar nemen dan.

Ik geloof niet dat ik ooit insecten heb gemarteld... Mijn broer was meer met die beestjes bezig en daarom boeide het mij niet. Hij had een aquarium vol wandelende takken en het werden er steeds meer en meer en ze hadden veel te weinig te eten dus gingen ze elkaars poten opsmikkelen. Verder had mijn broer een heel gipsen ding gebouwd waar mieren in konden nestelen, alleen wilden de mieren dat niet. En de wespen wilden ook niet in zijn zelfgemaakte wespenholletjes. Later had hij een groot aquarium vol vissen waar hij de eerste twee maanden heel enthousiast mee aan de slag ging, daarna liet hij zijn vissen sterven. Vervolgens voelde hij zich wel schuldig en kreeg hij nachtmerries van zijn dode vissen. Ik weet niet met wie ik nu medelijden moet hebben
Citaat:
Azèche
Oud 27-05-2012, 10:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Er was één of andere liedjeswedstrijd.
Gisteravond was er in de homokroeg ook een aangeschoten vrouw die ernstig verontwaardigd was dat ik niet wist wie had gewonnen... Ik wist niet eens dat het gisteravond was.
Oud 27-05-2012, 10:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gisteravond was er in de homokroeg ook een aangeschoten vrouw die ernstig verontwaardigd was dat ik niet wist wie had gewonnen... Ik wist niet eens dat het gisteravond was.
Zó aangeschoten dat ze de verkeerde kroeg binnenliep?
Oud 27-05-2012, 10:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Etmakas
Oud 27-05-2012, 11:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Etmakas je bent er weer

Citaat:
In de vierde moest ik onderzoek op fruitvliegjes doen en de bedoeling was dat je ze na afloop verdoofde met ether en dan verdronk, maar dat vond ik zielig, dus ik liet mijn fruitvliegjes buiten vrij... in januari, terwijl er sneeuw lag.
haha, dat is echt minder zielig dan ze verdoven inderdaad

Ik heb trouwens weleens een slak gepeld om te kijken of het een naaktslak werd. Dat werd het niet natuurlijk

En ik heb weleens gladiatortje gespeeld met spinnen uit de tuin. als je twee spinnen in een bakje zet dan gaan ze elkaar tot de dood bevechten. En de laatste overlever mocht de tuin weer in, de dode spinnen werden aan de kippen gevoerd.
Oud 27-05-2012, 12:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zó aangeschoten dat ze de verkeerde kroeg binnenliep?
Vrouwen mogen ook een homokroeg binnenlopen hoor. Kan trouwens best een lesbienne zijn geweest.
Oud 27-05-2012, 12:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, mijn download was eindelijk op '2 uur resterend' en de pc is vannacht uit zichzelf op stand by gegaan. Nu staat ie weer op 21 weken en 6 dagen :')
Oud 27-05-2012, 12:50
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, Rusland is tweede geworden . Dat meen je toch niet.
Oud 27-05-2012, 12:57
Miekje*
Miekje* is offline
En ik heb erg veel zon om in mijn bikini in de zon te gaan liggen. Maar dat lijkt me op het moment niet zo verstandig, ik wacht wel even tot het 4 uur is geweest ofzo. Of 3 uur, het ligt eraan hoeveel zon er dan nog in de tuin staat.
Oud 27-05-2012, 14:00
Verwijderd
Oud 27-05-2012, 14:03
Miekje*
Miekje* is offline

Oh mijn god, sommige mensen zijn zo dom. Denk eens even goed na voordat je ergens aan begint -.-.
Oud 27-05-2012, 14:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
vertel!
Oud 27-05-2012, 14:19
Miekje*
Miekje* is offline
Zie F&F, en omdat ik van de week op stage weer simpele zielen had die een Lotharinger hadden overgenomen van iemand, omdat ze het ze zielig vonden dat het lieve beest geen aandacht kreeg. En dat terwijl ze TOTAAL niks wisten over konijnen verzorgen. En leg dat maar eens uit aan simpele zielen, terwijl je maar beperkt de tijd hebt.
Oud 27-05-2012, 15:02
Verwijderd
hallo

ik heb gister 3uur lang moetrn bedelen in de supermarkt.
Oud 27-05-2012, 15:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey, heb jij al een Duitsland bandje dubbel?
Oud 27-05-2012, 15:21
Verwijderd
Wat is er nu weer voor prullaria bedacht?
Oud 27-05-2012, 15:25
Verwijderd
Haha, wut, het wordt volgende week 13 graden
Oud 27-05-2012, 15:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
De Albert Heijn heeft nu Vogelbekdieries.
Oud 27-05-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
hallo

ik heb gister 3uur lang moetrn bedelen in de supermarkt.
Ik dacht dat alleen kleine kinderen dat deden.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is minder uitzonderlijk voor mei dan 30 graden.
Verwijderd
Hoe gaat het in Finland met jou en Vowel?
Oud 27-05-2012, 15:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou jongens ik ga maar eens liedjes zingen bij de speelvijver in het westerpark!
Oud 27-05-2012, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ja Ik had met het weer hier afgesproken dat het tot 8 juni zo zou blijven en dan een week intens kut. Maar het komt een week te vroeg

Nou ja, als het dinsdag maar droog is, en dat is wel de voorspelling geloof ik, want dan gaan we naar Orfeo ed Euridice in de tuinen/vijvers van Soestdijk
Oud 27-05-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat alleen kleine kinderen dat deden.
nee, voor koor was er een actie in plus om geld binnen te halen door middel van kaartjes die je moet scannen. zoveel kaartjes naar die vereniging is zoveel geld. en we moesten die kaartjes van de mensen aftroggelen. dat is de 1e laatste keer dat ik dat doe. ik schaam dood. al die bekende die je uitlachen.
ik heb wel nu veel van die voetbalbandjes in 1dag.
Oud 27-05-2012, 15:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoe gaat het in Finland met jou en Vowel?
Goed.
Oud 27-05-2012, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou ja, als het dinsdag maar droog is, en dat is wel de voorspelling geloof ik, want dan gaan we naar Orfeo ed Euridice in de tuinen/vijvers van Soestdijk
Heb ik het net over gehad met vriendin van m'n ouders. Zij was er gisteravond geweest (met geweldig weer dus, dat helpt mee) en ze vond het heel erg goed en spectaculair enzo.
Oud 27-05-2012, 15:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
He gatver, vanaf donderdag gaat het echt een week regenen
Oud 27-05-2012, 15:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jij met je latetrain weer
Oud 27-05-2012, 15:47
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, even lekker in de zon gelegen. Niet te lang, voor de eerste keer, maar ik ben al wel een beetje bruin geworden. Hopen dat het bruin blijft, en straks niet opeens rood wordt . Ik had me wel goed ingesmeerd, though.
Oud 27-05-2012, 15:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb wel nu veel van die voetbalbandjes in 1dag.
Citaat:
Hey, heb jij al een Duitsland bandje dubbel?
Oud 27-05-2012, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Heb ik het net over gehad met vriendin van m'n ouders. Zij was er gisteravond geweest (met geweldig weer dus, dat helpt mee) en ze vond het heel erg goed en spectaculair enzo.
We wilden vorig jaar al gaan maar toen kwam het er niet van. Dus nu hebben we kaarten voor dinsdag!

Tevens Tigerly naamzoek voor goede recensie
Oud 27-05-2012, 15:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
We wilden vorig jaar al gaan maar toen kwam het er niet van. Dus nu hebben we kaarten voor dinsdag!

Tevens Tigerly naamzoek voor goede recensie
Lijkt me echt superleuk, veel plezier!
Oud 27-05-2012, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me echt superleuk, veel plezier!
Ik heb er ook echt heel veel zin in
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten