Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik geloof niet dat ik ooit insecten heb gemarteld... Mijn broer was meer met die beestjes bezig en daarom boeide het mij niet. Hij had een aquarium vol wandelende takken en het werden er steeds meer en meer en ze hadden veel te weinig te eten dus gingen ze elkaars poten opsmikkelen. Verder had mijn broer een heel gipsen ding gebouwd waar mieren in konden nestelen, alleen wilden de mieren dat niet. En de wespen wilden ook niet in zijn zelfgemaakte wespenholletjes. Later had hij een groot aquarium vol vissen waar hij de eerste twee maanden heel enthousiast mee aan de slag ging, daarna liet hij zijn vissen sterven. Vervolgens voelde hij zich wel schuldig en kreeg hij nachtmerries van zijn dode vissen. Ik weet niet met wie ik nu medelijden moet hebben ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Etmakas je bent er weer
![]() Citaat:
![]() Ik heb trouwens weleens een slak gepeld om te kijken of het een naaktslak werd. Dat werd het niet natuurlijk ![]() En ik heb weleens gladiatortje gespeeld met spinnen uit de tuin. als je twee spinnen in een bakje zet dan gaan ze elkaar tot de dood bevechten. En de laatste overlever mocht de tuin weer in, de dode spinnen werden aan de kippen gevoerd. ![]() |
![]() |
|
En ik heb erg veel zon om in mijn bikini in de zon te gaan liggen. Maar dat lijkt me op het moment niet zo verstandig, ik wacht wel even tot het 4 uur is geweest ofzo. Of 3 uur, het ligt eraan hoeveel zon er dan nog in de tuin staat.
|
Zie F&F, en omdat ik van de week op stage weer simpele zielen had die een Lotharinger hadden overgenomen van iemand, omdat ze het ze zielig vonden dat het lieve beest geen aandacht kreeg. En dat terwijl ze TOTAAL niks wisten over konijnen verzorgen. En leg dat maar eens uit aan simpele zielen, terwijl je maar beperkt de tijd hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, als het dinsdag maar droog is, en dat is wel de voorspelling geloof ik, want dan gaan we naar Orfeo ed Euridice in de tuinen/vijvers van Soestdijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb wel nu veel van die voetbalbandjes in 1dag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Zo, even lekker in de zon gelegen. Niet te lang, voor de eerste keer, maar ik ben al wel een beetje bruin geworden. Hopen dat het bruin blijft, en straks niet opeens rood wordt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tevens Tigerly naamzoek voor goede recensie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|