Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Heehee, niet zo van die vooroordelen!

Mss ging hij zichzelf wel prostitueren.
Een zwarte bruinwerker, wat jij wil

Hij gaf me wel een boks trouwens. </random>
Advertentie
Oud 01-06-2012, 00:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
oh ik wist niet dat er daar ook eentje zat. waar zit ie dan?
Tegenover MissEet-tam
Citaat:
en omg nick in gtst
OMG!
Oud 01-06-2012, 00:12
Flosdraadje
Flosdraadje is offline
Hoooooooooi, mijn eerste post hier sinds maanden
Oud 01-06-2012, 01:05
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja, moet om 6 uur beginnen en ik moet nog douchen, ontbijten en naar le station fietsen.
Niet leuk. Ik heb steeds vaker open-shifts, maar nog niet vaak genoeg om eraan te wennen. muuuh.

En ben vandaag bij de primark geweest met een vriendin. Ik heb maar 4 dingetjes ofzo, en zij heeft 2 tassen vol gescoord. Dat lukt haar anders ook nooit, dus ze is helemaal fan. We hebben er ook iets van 2 uur rondgelopen.
En naast de slettenjurk heb ik ook een kort hoerenbroekje gekocht.
En thuis lag een pakketje met m'n nieuwe zwarte, lage allstars van 35 euro (incl. 10,- verzendkosten) op me te wachten. Goeie dealio's deze week!
arm schaap! dat is gewoon een onmenselijke tijd. Ik snap nooit hoe mensen dat volhouden!

Citaat:
Tegenover MissEet-tam

OMG!
oh daar. Wist ik niet. Ik ben er dan ook al in geen duizend jaar geweest.
Oud 01-06-2012, 01:28
Verwijderd
@ Zeppelin:

Het zijn gewoon een raar soort bloemen!

Oud 01-06-2012, 01:29
Zeppelin
Zeppelin is offline
ah! ik dacht er nog kangoeroes in te zien, ofzoiets
Oud 01-06-2012, 01:30
Verwijderd
Haha, nu zie ik het ook ja
Oud 01-06-2012, 08:03
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Ik moet vandaag van mezelf productiever zijn dan gisteren. Maar eerst zo even een proefpersoontje testen!
Oud 01-06-2012, 09:47
Verwijderd
Over drie uurtjes ben ik met mijn laatste examen begonnen. En over iets meer dan vijf uurtjes ben ik klaar
Oud 01-06-2012, 10:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En thuis lag een pakketje met m'n nieuwe zwarte, lage allstars van 35 euro (incl. 10,- verzendkosten) op me te wachten. Goeie dealio's deze week!
Cheap! Waar heb je die gevonden?
Oud 01-06-2012, 10:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
10 uur geslapen en nog moe
Oud 01-06-2012, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb heel erg geen zin om te douchen. Maar dat heb ik gisteren ook al niet gedaan, dus ik vind mezelf wel een beetje een vieze stinkerd (hoewel ik niet stink).
Oud 01-06-2012, 11:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut kut kut. Wat is dat toch dat instanties je graag tegenwerken?! Nu blijkt dat de enige uitzondering voor de langstudeerboete is als je ook recht hebt op een extra jaar stufi. Nou heb ik een paar jaar wat geld uit het afstudeerfonds van de universiteit gehad en bleek later dat het óf dat was, óf een jaar extra stufi. En nu blijkt dat ik een paar jaar geleden dus de verkeerde keuze heb gemaakt en nu dus niet onder de uitzondering val. Godallemachtig, kan het verdorie ook eens mee zitten
Oud 01-06-2012, 11:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan amper slikken, mijn amandelen zijn reusachtig ik moet echt niet ziek worden.
Oud 01-06-2012, 11:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oi, hopelijk zijn ze niet ontstoken
Oud 01-06-2012, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb heel erg geen zin om te douchen. Maar dat heb ik gisteren ook al niet gedaan, dus ik vind mezelf wel een beetje een vieze stinkerd (hoewel ik niet stink).
Toch doen! De wereld ziet er nét een stukje mooier uit als je net onder de douche vandaan komt
Oud 01-06-2012, 11:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oi, hopelijk zijn ze niet ontstoken
Mijn moeder en ik zagen geen witte puntjes, dus ik probeer er wel mee te leven
Oud 01-06-2012, 11:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mja. Je hebt gelijk. Ga toch maar even douchen.
Oud 01-06-2012, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Mja. Je hebt gelijk. Ga toch maar even douchen.
Heb ik ook net gedaan En als cherry on the fucking pie ook nog eens een warm-van-het-strijken-shirt aangetrokken. Rawr! Also, nu even naar de superwinkel en bakker, daarna oriënteren op de MP3-speler-markt. Mocht iemand suggesties hebben, hit me.

De eerste die met Apple aan komt kakken heeft het GEVRETEN
Oud 01-06-2012, 12:06
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb deze jurk gekocht voor een bruiloft volgende week en ik ben er zo tevreden over. Én hij zit bij mij veel mooierder dan op dit model want ik heb wél vormen Hij is juist bij de tetten zo mooi omdat-ie wel redelijk diep is uitgesneden maar toch bedekt is, en deze doos heeft nauwelijks tet en ook nog eens geen bh aan!

http://www.zalando.nl/supertrash-dam...1c00g-406.html

Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 12:34.
Oud 01-06-2012, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Moooi!
Oud 01-06-2012, 12:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb deze jurk gekocht voor een bruiloft volgende week en ik ben er zo tevreden over. Én hij zit bij mij veel mooierder dan op dit moment want ik heb wél vormen Hij is juist bij de tetten zo mooi omdat-ie wel redelijk diep is uitgesneden maar toch bedekt is, en deze doos heeft nauwelijks tet en ook nog eens geen bh aan!

Met tiet staat 'ie veel mooier.
Oud 01-06-2012, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb deze jurk gekocht voor een bruiloft volgende week en ik ben er zo tevreden over. Én hij zit bij mij veel mooierder dan op dit moment want ik heb wél vormen Hij is juist bij de tetten zo mooi omdat-ie wel redelijk diep is uitgesneden maar toch bedekt is, en deze doos heeft nauwelijks tet en ook nog eens geen bh aan!

Wow Supermooie kleur ook

Ik wil ook een bruiloft/andere reden om een mooie jurk te kopen
Oud 01-06-2012, 12:34
Lorelei
Lorelei is offline
Erh... haha. "moment"="model" (ik was afgeleid toen ik dat schreef)

Dus ja, met tiet is-ie mooier inderdaad
Oud 01-06-2012, 12:34
Verwijderd
Ik wil altijd een reden hebben om een jurk/outfit te kopen en dan is het zover en dan heb ik stress en verloopt het nooit zoals het moet en en en.
Oud 01-06-2012, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb deze jurk gekocht voor een bruiloft volgende week en ik ben er zo tevreden over. Én hij zit bij mij veel mooierder dan op dit model want ik heb wél vormen Hij is juist bij de tetten zo mooi omdat-ie wel redelijk diep is uitgesneden maar toch bedekt is, en deze doos heeft nauwelijks tet en ook nog eens geen bh aan!

Zalando

Wel een mooie jurk trouwens
Verwijderd
Mooie jurk
Verwijderd
Zalando
Oud 01-06-2012, 12:47
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb m niet bij Zalando gekocht
Oud 01-06-2012, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Eén intarwebs voor jou!
Oud 01-06-2012, 12:50
Vowel
Vowel is offline
Zalando heeft van die kutreclames. Dat is wel genoeg reden om ze te boycotten, lijkt me.
Oud 01-06-2012, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Zalando heeft van die kutreclames. Dat is wel genoeg reden om ze te boycotten, lijkt me.
Ja, dat is dan het plan. Net als Plus met zijn achterlijke reclames. Maar uiteindelijk zet je je principes opzij voor gemak
Oud 01-06-2012, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-06-2012, 12:53
Verwijderd
Ik vind de Zalandoreclames eigenlijk niet irritanter dan de gemiddelde reclame maar ik zie ze uberhaupt zelden.
Oud 01-06-2012, 12:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Mooie jurk
idd

overigens ben ik nu op zalando aan het zoeken voor leuke sneakers voor mijn kind.
Oud 01-06-2012, 12:55
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, dat is dan het plan. Net als Plus met zijn achterlijke reclames. Maar uiteindelijk zet je je principes opzij voor gemak
Die van Zalando zijn veel irritanter dan die van de plus, doosje. Hoewel ik over het algemeen alle reclames irritant vind (behalve misschien die van Achmea, want die zijn soms wel grappig ).
Oud 01-06-2012, 12:57
Verwijderd
De eerste echte schoenen van mijn kind komen ook van Zalando en twee paar van mijn eigen schoenen ook.
Oud 01-06-2012, 12:59
Vowel
Vowel is offline
Ik vind kleding/schoenen online bestellen altijd zo onhandig, want als het dan niet past moet het weer terug. Al dat gehannes, daar kan ik niet tegen hoor.

Edit: bij sommige dingen, zoals bijvoorbeeld korsetten, is dat gevaar er niet echt, want daarin verschillen de maten niet. Dus dan boeit het me ook niet.
Oud 01-06-2012, 13:01
Verwijderd
Echt kopen is veel meer gehannes, want dan moet je helemaal fysiek naar winkels gaan en passen en al die vervelende mensen en drukte aan den lijve ondervinden.
Oud 01-06-2012, 13:04
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Echt kopen is veel meer gehannes, want dan moet je helemaal fysiek naar winkels gaan en passen en al die vervelende mensen en drukte aan den lijve ondervinden.
Ja, maar als je dan thuiskomt weet je zeker dat alles je past. Dan hoef je niet heen en weer naar het postkantoor om shit terug te sturen, of te wachten op je geld terug, waarna er een fout is gemaakt, je zes uur aan de telefoon hangt en er dan achterkomt dat je geen geld terugkrijgt maar wél iets nieuws mag uitkiezen. WAT DAN WEER NIET PAST!

/rant.
Oud 01-06-2012, 13:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Citaat:
Eén intarwebs voor jou!
Oud 01-06-2012, 13:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, als andere factoren het aantrekkelijker maken om bij de Plus te winkelen... Maar in het geval van de KFC zal ik die dus echt uit de weg gaan ten faveure van andere snackbars/fastfoodketens.
Oud 01-06-2012, 13:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar als je dan thuiskomt weet je zeker dat alles je past. Dan hoef je niet heen en weer naar het postkantoor om shit terug te sturen, of te wachten op je geld terug, waarna er een fout is gemaakt, je zes uur aan de telefoon hangt en er dan achterkomt dat je geen geld terugkrijgt maar wél iets nieuws mag uitkiezen. WAT DAN WEER NIET PAST!

/rant.
Volgensmij doen die webwinkels er juist helemaal niet moeilijk over als je iets terugstuurt omdat het niet past. Dat is ook hun aantrekkingskracht, goede klantenservice icm lage prijzen en gemak.
Oud 01-06-2012, 13:09
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Volgensmij doen die webwinkels er juist helemaal niet moeilijk over als je iets terugstuurt omdat het niet past. Dat is ook hun aantrekkingskracht, goede klantenservice icm lage prijzen en gemak.
Hmm, misschien echte webwinkels niet (geen ervaring mee ), maar mijn beste vriendin heeft toch minstens 2 maanden gezeur gehad met een bepaalde lingeriewinkel, waarvan de beha's niet waren aangekomen, maar er toch geld was afgeschreven en zij toen twee nieuwe kreeg en er wéér geld werd afgeschreven terwijl ze niet eens in de goede maat waren. Zo frustrerend.
Oud 01-06-2012, 13:12
Martiño
Martiño is offline
Wat voor een webwinkel is dat dan? Wie geeft een webwinkel nu een machtiging voor automatische incasso als je iDeal en acceptgiro hebt?
Oud 01-06-2012, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Nouja, als andere factoren het aantrekkelijker maken om bij de Plus te winkelen... Maar in het geval van de KFC zal ik die dus echt uit de weg gaan ten faveure van andere snackbars/fastfoodketens.
Ja stel je voor dat je een redelijk constante behoefte hebt aan snacks/fastfood en alleen de KFC voor de deur zit
Oud 01-06-2012, 13:15
Martiño
Martiño is offline
nachtmerrie!
Oud 01-06-2012, 13:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat voor een webwinkel is dat dan? Wie geeft een webwinkel nu een machtiging voor automatische incasso als je iDeal en acceptgiro hebt?
Ja, ik weet niet meer precies hoe het zat. Ze had een bevestigingsmail gekregen dat haar klacht was behandeld en ze het geld terug zou krijgen, en omdat ze ongeduldig is (net als ik, trouwens, dus nog een reden geen webwinkels te gebruiken ) heeft ze toen nieuwe besteld, maar dat geld van die eerste keer was uiteindelijk niet terugbetaald, dus in principe heeft ze twee keer betaald. En één van die beha's kwam in de verkeerde maat aan en die moest daarna ook weer terug. Het is uiteindelijk wel goedgekomen hoor, maar ze had beter even op de fiets kunnen springen.
Oud 01-06-2012, 14:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb geslapen als een MARMOT. *net wakker*
Oud 01-06-2012, 14:36
Martiño
Martiño is offline
Ik ben vannacht in slaap gevallen op de bank Ik werd om zes uur wakker toen het eindmelodietje van Comedy Central begon, dus de hele nacht zijn er slechte comedyseries in mijn onderbewustzijn geprojecteerd.

Regels voor berichten