Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb heel erg geen zin om te douchen. Maar dat heb ik gisteren ook al niet gedaan, dus ik vind mezelf wel een beetje een vieze stinkerd (hoewel ik niet stink).
|
Kut kut kut. Wat is dat toch dat instanties je graag tegenwerken?! Nu blijkt dat de enige uitzondering voor de langstudeerboete is als je ook recht hebt op een extra jaar stufi. Nou heb ik een paar jaar wat geld uit het afstudeerfonds van de universiteit gehad en bleek later dat het óf dat was, óf een jaar extra stufi. En nu blijkt dat ik een paar jaar geleden dus de verkeerde keuze heb gemaakt en nu dus niet onder de uitzondering val. Godallemachtig, kan het verdorie ook eens mee zitten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De eerste die met Apple aan komt kakken heeft het GEVRETEN ![]() |
![]() |
|
Ik heb deze jurk gekocht voor een bruiloft volgende week en ik ben er zo tevreden over. Én hij zit bij mij veel mooierder dan op dit model want ik heb wél vormen
![]() ![]() http://www.zalando.nl/supertrash-dam...1c00g-406.html
Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 12:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik wil ook een bruiloft/andere reden om een mooie jurk te kopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel een mooie jurk trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind kleding/schoenen online bestellen altijd zo onhandig, want als het dan niet past moet het weer terug. Al dat gehannes, daar kan ik niet tegen hoor.
![]() Edit: bij sommige dingen, zoals bijvoorbeeld korsetten, is dat gevaar er niet echt, want daarin verschillen de maten niet. Dus dan boeit het me ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
/rant. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |