Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859851 Mwehe deadlock on a roll <3
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil een EK-avatar die de Russiche en de Nederlandse vlag tegelijk heeft.
![]() Oh Miekje, als je dat doet ben ik je eeuwig dankbaar. <333 Ik ben wel net klaar met de mijne (de tijd die ik erin heb gestoken zegt wel wat over het resultaat, natuurlijk. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word een beetje moe van al die mensen die examen gedaan hebben en nog steeds niet weten wanneer je nu geslaagd of gezakt bent. En dan maar weer aan mij vragen. Als je twijfelachtig je examen in gaat, dan is dat toch een van de eerste dingen die je uitzoekt? Nou, blijkbaar niet.
|
![]() |
|
Muuuuh, ik heb het opgegeven, Etmakas!
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoor het dus op 14 juni 2012. Al denk ik niet dat ik nog zes jaar ga onthouden dat het op 14 juni was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En 14 juni was voor mij belangrijk, omdat ik vrijstelling zou krijgen als ik in 1x geslaagd zou zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn leerplichtambtenaar vond dat ik mijn lesje wel geleerd had (huhu) van mijn taakstraf en what not.
|
Oh ja, het is alweer zomer.
Dat weer van tegenwoordig is echt een borderliner. Dan is het opeens een week lang zomer in de lente, dan in een keer weer terug naar de herfst. Rustig aan, weer. Gewoon kleine stapjes nemen, zoals vroeger. Nu ja, broeikaseffect, hè.
|
|