Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2012, 13:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Van ATM naar maaltijdsalades, Lorelei at your service. Tossing the salad

Misschien had ik even moeten lezen waar het over ging in dit topic Ik doe niet aan ATM.. En ook niet aan salad tossing for that matter
Oud 03-06-2012, 13:01
Lorelei
Lorelei is offline
Oh fijn, zo bovenaan de pagina
Oud 03-06-2012, 13:22
Verwijderd
Ik moest een beetje lachen om wat ze dan wel heeft gezegd Maar dat hoort natuurlijk helemaal niet.
Oud 03-06-2012, 13:26
Verwijderd
Hmm. Alles is redelijk nat in de tuin maar toch moet de voorkant wel even gedaan worden. Mehh.
Oud 03-06-2012, 13:28
Miekje*
Miekje* is offline
Zondagen <3
Oud 03-06-2012, 13:30
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ATM ofwel anus tot mond, ja zo heet dat ongeveer, dat moet je weer doen bij je partner in zijn anus. Dan ga je met je mond tegen de anus. Dan doe je zo tong in je partner, je partner heeft twee gescheiden ingangen. sommige mensen gaan door de éne ingang sommigen in de andere ingang. en dan maar likken, en je partner is net als een advocaat gebonden aan een zwijgplicht. Alleen je partner doet behalve zich laten belebberen verder helemaal niets. Na afloop zegt hij/zij alleen gaat heen. Je haalt je tong uit de anus en dat is het dan......en ben je je anale ei kwijt.....om het zo maar effe te noemen. Oja je zonden zijn dan vergeven door je partner, hoe de wereld of samenleving er tegen aankijkt dat is weer een ander verhaal. maar of ATM nog gedaan wordt ik zou het niet weten.
Oud 03-06-2012, 13:31
Turk February
Turk February is offline
Ik moet altijd wel lachen als Amerikanen het hebben over een 'ATM machine' als ze een ATM bedoelen.
Oud 03-06-2012, 13:32
Verwijderd
Ik wil ook een EK-proof-avatar, en die ga ik nu ontwerpen. (maar mijn paintskills zijn beroerd, dus als iemand anders zich geroepen voelt, <33)
Oud 03-06-2012, 13:35
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb niks te doen . Dus, Etmakas, wat wil je hebben?
Oud 03-06-2012, 13:37
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859851 Mwehe deadlock on a roll <3
Oud 03-06-2012, 13:37
Verwijderd
Ik wil een EK-avatar die de Russiche en de Nederlandse vlag tegelijk heeft.

Oh Miekje, als je dat doet ben ik je eeuwig dankbaar. <333 Ik ben wel net klaar met de mijne (de tijd die ik erin heb gestoken zegt wel wat over het resultaat, natuurlijk. ), dus die zet ik nou, maar als jij klaar bent neem ik de jouwe natuurlijk.
Oud 03-06-2012, 13:39
Verwijderd
Kut, dit is meer lichtblauw dan donkerblauw. Nu ben ik voor Luxemburg. Ik heb een oom in Luxemburg.
Oud 03-06-2012, 13:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil een EK-avatar die de Russiche en de Nederlandse vlag tegelijk heeft.

Oh Miekje, als je dat doet ben ik je eeuwig dankbaar. <333 Ik ben wel net klaar met de mijne (de tijd die ik erin heb gestoken zegt wel wat over het resultaat, natuurlijk. ), dus die zet ik nou, maar als jij klaar bent neem ik de jouwe natuurlijk.
Huhu, ik ben ook geen wonder met paint, hoor! Maar ik ga wel wat proberen. Heb je voor mij jouw avatar in een grotere versie?
Oud 03-06-2012, 13:46
Verwijderd
Oud 03-06-2012, 13:47
Verwijderd
Ik heb echt zo genoeg van die kerel met z'n advies.
Oud 03-06-2012, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt zo genoeg van die kerel met z'n advies.
Uhhuh, en je hebt ook gelijk hoor. Alleen ontbreekt bij mij de care volledig
Oud 03-06-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Kut, dit is meer lichtblauw dan donkerblauw. Nu ben ik voor Luxemburg. Ik heb een oom in Luxemburg.
Oud 03-06-2012, 13:52
Verwijderd
Ik word een beetje moe van al die mensen die examen gedaan hebben en nog steeds niet weten wanneer je nu geslaagd of gezakt bent. En dan maar weer aan mij vragen. Als je twijfelachtig je examen in gaat, dan is dat toch een van de eerste dingen die je uitzoekt? Nou, blijkbaar niet.
Oud 03-06-2012, 13:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
14 juni was het voor mij
Oud 03-06-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
14 juni was het voor mij
Ik bedoelde meer met wat voor cijfers je kunt slagen Maar was het echt 14 juni voor jou? Dit jaar voor mij ook, namelijk.
Oud 03-06-2012, 14:10
Miekje*
Miekje* is offline
Muuuuh, ik heb het opgegeven, Etmakas! Ik had een hele leuke gemaakt met een Nederlandse vlag aan de ene kant en een Russische aan de andere kant, met haar hoofd op de voorgrond, maar dat plaatje wou niet van Word naar Paint springen zonder raar te worden en nu issie weg .
Oud 03-06-2012, 14:11
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga het nog één keer proberen.
Oud 03-06-2012, 14:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik bedoelde meer met wat voor cijfers je kunt slagen Maar was het echt 14 juni voor jou? Dit jaar voor mij ook, namelijk.
Oh zo met voldoendes!

Ja, 14 juni 2006
Oud 03-06-2012, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Oh zo met voldoendes!

Ja, 14 juni 2006
Tja, met voldoendes slaag je natuurlijk, als je tenminste ook een 5,5 gemiddeld hebt voor je CE. Maar het gaat juist om de mensen die dus geen voldoendes hebben, die vragen zich dat af.
Ik hoor het dus op 14 juni 2012. Al denk ik niet dat ik nog zes jaar ga onthouden dat het op 14 juni was.
Oud 03-06-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Uhhuh, en je hebt ook gelijk hoor. Alleen ontbreekt bij mij de care volledig
Ik maak me er IRL ook totaal niet druk om maar toen ik het schreef was ik echt zo blauw als een tientje en ik had er gewoon zin an
Oud 03-06-2012, 14:33
Miekje*
Miekje* is offline
Hoei, mijn eigenlijke plan faalde een beetje, want het rood van de Russische vlag rechts valt weg:

Ik sleutel aan een nieuwe versie!
Oud 03-06-2012, 14:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tja, met voldoendes slaag je natuurlijk, als je tenminste ook een 5,5 gemiddeld hebt voor je CE. Maar het gaat juist om de mensen die dus geen voldoendes hebben, die vragen zich dat af.
Ik hoor het dus op 14 juni 2012. Al denk ik niet dat ik nog zes jaar ga onthouden dat het op 14 juni was.
Ja, compenseren! Deed ik ook

En 14 juni was voor mij belangrijk, omdat ik vrijstelling zou krijgen als ik in 1x geslaagd zou zijn en toen wilde ik heel graag niet naar school.
Oud 03-06-2012, 14:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoei, mijn eigenlijke plan faalde een beetje, want het rood van de Russische vlag rechts valt weg:
[afbeelding]

Ik sleutel aan een nieuwe versie!
Ook faal . Sorry Etmakas.
Oud 03-06-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, compenseren! Deed ik ook

En 14 juni was voor mij belangrijk, omdat ik vrijstelling zou krijgen als ik in 1x geslaagd zou zijn en toen wilde ik heel graag niet naar school.
Waarvoor zou je dan vrijstelling krijgen?
Oud 03-06-2012, 15:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
"Zo, kind, ik laat je weer in de steek."
"Doei."
"Ik zal mijn best doen de rest van mijn leven alleen aardige dingen tegen je te zeggen."
" Ik ook."
"Je bent ons zat hè."
"Nou hmmmmmm."
"Wij jou ook een beetje, dochtertje, maar dat geeft niet, want we gaan morgen alweer weg." En toen gaf mama me een kus en liep weg.
Oei, daar gaat het al met de aardige dingen!
Oud 03-06-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Oei, daar gaat het al met de aardige dingen!
Dat was niet onaardig, het was gewoon de bittere waarheid.
Oud 03-06-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik maak me er IRL ook totaal niet druk om maar toen ik het schreef was ik echt zo blauw als een tientje en ik had er gewoon zin an
Blauw zijn als 'n tientje Ik vind het jammer dat al dat soort mooie dingen met de invoering van de euro een beetje verloren gegaan zijn.
Oud 03-06-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Blauw zijn als 'n tientje Ik vind het jammer dat al dat soort mooie dingen met de invoering van de euro een beetje verloren gegaan zijn.
Yeah af en toe wel
Oud 03-06-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Blauw als een duizendje.
Oud 03-06-2012, 17:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarvoor zou je dan vrijstelling krijgen?
Leerplicht ik ben sinds mijn 16e niet meer naar school geweest, terwijl toen de regel inging dat je tot je 18e leerplichtig was.
Mijn leerplichtambtenaar vond dat ik mijn lesje wel geleerd had (huhu) van mijn taakstraf en what not.
Oud 03-06-2012, 18:27
Verwijderd
Zondag is met een maximumtemperatuur van 11 graden Celsius in De Bilt de koudste dag van de meteorologische zomer sinds 1975. Afgelopen eerste kerstdag was het ongeveer even 'warm'. Dat meldde het weerbureau Meteo Consult zondag.

Whehe.
Oud 03-06-2012, 18:56
Turk February
Turk February is offline
Oh ja, het is alweer zomer.

Dat weer van tegenwoordig is echt een borderliner. Dan is het opeens een week lang zomer in de lente, dan in een keer weer terug naar de herfst. Rustig aan, weer. Gewoon kleine stapjes nemen, zoals vroeger. Nu ja, broeikaseffect, hè.
Oud 03-06-2012, 19:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
En dan krijg je die mensen weer die roepen "wat nou opwarming van de aarde, het is nu hartstikke koud! "
Oud 03-06-2012, 19:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
En het blijft ook gewoon nog minimaal twee weken kwakkelweer Pluspunt is dat ik het toch nog minimaal een maand druk heb.
Oud 03-06-2012, 19:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, pluspunt..
Oud 03-06-2012, 20:09
Miekje*
Miekje* is offline
Jeej, ik heb een kampeerplekje geregeld voor de zomer . Ik heb er nu al zin in.
Oud 03-06-2012, 20:19
Verwijderd
waar??
Oud 03-06-2012, 20:24
Verwijderd
nog 2 dagen en ik zit in belgenland. daarna SE-week und vakantie
Oud 03-06-2012, 20:45
Verwijderd
en iemand heeft me ontvriend op FB. ik weet alleen niet wie.

nu wel, een vriend heeft zn account gewoon verwijderd.
Oud 03-06-2012, 20:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
waar??
Aan de rand van de Loonse en Drunense duinen .
Oud 03-06-2012, 20:55
Verwijderd
zee.
ik ga ook naar zee.
Oud 03-06-2012, 21:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weet iemand of Duitsland - Portugal op Nederland 1/2/3 wordt uitgezonden zaterdag? Of moet ik daarvoor naar de Duitse zenders?
Oud 03-06-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand of Duitsland - Portugal op Nederland 1/2/3 wordt uitgezonden zaterdag? Of moet ik daarvoor naar de Duitse zenders?
volgens mij word alles uitgezonden.
Oud 03-06-2012, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Aan de rand van de Loonse en Drunense duinen .
Citaat:
zee.
ik ga ook naar zee.
Dat is niet echt zee, zegmaar
Oud 03-06-2012, 22:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
volgens mij word alles uitgezonden.

Regels voor berichten