Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 10:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Joh, als je met zoiets groots zit mag je dat best even goed spuien in allerlei topics Voel je vooral niet gegeneerd!

En nu ga ik echt hoor. Kusjes!
Oud 06-06-2012, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Joh, als je met zoiets groots zit mag je dat best even goed spuien in allerlei topics Voel je vooral niet gegeneerd!

En nu ga ik echt hoor. Kusjes!
Vind ik ook. Geen worries of schaamte
Oud 06-06-2012, 10:19
Verwijderd
Er is een meisje van vier op bezoek en ik kan haar echt de helft van de tijd niet verstaan. Het gaat al beter dan in het begin nu ik heb uitgevogeld dat alle klemtonen op de eerste lettergreep liggen, een l in de helft van de gevallen een zachte r is maar een harde r meestal wel gewoon een r () en dat je het verschil tussen stemloze en stemhebbende klinkers zelden hoort. Maar nu heeft ze kauwgum in en ik begrijp ongeveer waar ze het over heeft, maar wat ze zegt? Ik heb echt geen idee.
Oud 06-06-2012, 10:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind rijles zo leuk <3
Het gaat goed? Ben je al de snelweg op geweest en alles?
Oud 06-06-2012, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Het gaat goed? Ben je al de snelweg op geweest en alles?
Dat was ik de eerste les al Maar toen alleen nog maar met sturen en gas geven.
En het gaat best wel goed ja

Binnenkort maar eens echt aan theorie beginnen

edit: oh, en die snelweg is alleen het stuk tussen Tilburg en Kaatsheuvel hoor, dat is niet zo'n heftige snelweg.
Oud 06-06-2012, 10:26
Martiño
Martiño is offline
Ah theorie is niet zo enorm moeilijk. Kun je al achteruit inparkeren? En de hellingproef?
Oud 06-06-2012, 10:27
Verwijderd
Hellingproef vandaag gedaan Achteruit inparkeren nog niet. Maar dit was pas les 5.
Oud 06-06-2012, 10:28
Verwijderd
Theorie (ik typte Theodorie ) is makkelijk op voorwaarde dat je genoeg oefentoetsen maakt want de vraagstelling is wel ingewikkeld
Oud 06-06-2012, 10:32
Verwijderd
Ja, precies, ik denk dat ik ook niet veel problemen ga hebben met theorie *klopt af*
Oud 06-06-2012, 10:35
Verwijderd
Die gevaarherkenningsvragen schijnen wel echt een hardcore bitch te zijn.

Godver, vergeten kip uit de vriezert te halen. En ik had me nog zo voorgenomen vanmiddag niet naar de winkel te gaan
Oud 06-06-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Die gevaarherkenningsvragen schijnen wel echt een hardcore bitch te zijn.
Lijkt mij ook het lastigst ja. Vooral omdat de foto's blijkbaar best onduidelijk zijn. Maar goed, je mag er wel 12 fout hebben, van de 25
Oud 06-06-2012, 10:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Er is een meisje van vier op bezoek en ik kan haar echt de helft van de tijd niet verstaan. Het gaat al beter dan in het begin nu ik heb uitgevogeld dat alle klemtonen op de eerste lettergreep liggen, een l in de helft van de gevallen een zachte r is maar een harde r meestal wel gewoon een r () en dat je het verschil tussen stemloze en stemhebbende klinkers zelden hoort. Maar nu heeft ze kauwgum in en ik begrijp ongeveer waar ze het over heeft, maar wat ze zegt? Ik heb echt geen idee.
Maar kinderen van 4 spreken ook vaak nog niet zo heel erg duidelijk. Sommige wel hoor.. maar er zijn er ook genoeg die echt lastig te verstaan zijn voor mensen die niet de ouders zijn Daarnaast laten sommige kinderen van 4 nog klanken weg of kunnen bepaalde klanken nog niet goed uitspreken. En bovendien praten kinderen van vier alsof je aan iemand een droom uitlegt.. warrig en vol fantasie
Oud 06-06-2012, 10:42
Lorelei
Lorelei is offline
Theorie is wel lastiger geworden in de afgelopen jaren. Maar ik vond vooral de foto's en de vraagstelling niet altijd even duidelijk. Veel oefenen helpt daar wel bij.
Oud 06-06-2012, 10:45
Martiño
Martiño is offline
Ik vond die vraagstellingen ook irritant. Dat hele systeem van rijlessen is ook zo irritant en halsstarrig ontworpen als een MBO-opleiding. Als mijn rijleraar iets uitlegde en ik dat dan in mijn eigen woorden herhaalde zei hij dat ik het verkeerd zag (hij, maar ook anderen, houden steeds halsstarrig vast aan hun eigen methodes en manieren), terwijl ik het juist wel snapte. Sufferd, als een leerling iets in eigen bewoordingen kan uitleggen wil dat juist zeggen dat hij het snapt.
Oud 06-06-2012, 10:51
Verwijderd
Ik ben gelukkig zeer tevreden over mijn rij-instructrice Ze legt prima uit, checkt ook genoeg of ik het snap en de communicatie is verder ook gewoon goed en ontspannen enzo.
Oud 06-06-2012, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Sufferd, als een leerling iets in eigen bewoordingen kan uitleggen wil dat juist zeggen dat hij het snapt.
In tegenstelling tot droog opdissen wat eerder verteld werd; dan ben je 'n aapje die 'n trucje leert doen in plaats van begrijpen.
Oud 06-06-2012, 11:01
Martiño
Martiño is offline
Nouja, in hun verdediging: als rijleraar zou ik het soms ook wel irritant vinden als er constant betweterige studenten of hoogopgeleiden naast je zitten die steeds de wijsneus willen uithangen.
Oud 06-06-2012, 11:01
Verwijderd
Ik word gek van al die zorgverzekeringen, en ik ben op een onhandige datum jarig
Oud 06-06-2012, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Nouja, in hun verdediging: als rijleraar zou ik het soms ook wel irritant vinden als er constant betweterige studenten of hoogopgeleiden naast je zitten die steeds de wijsneus willen uithangen.
Maar iets herhalen in je eigen woorden wil toch niet zeggen dat je de wijsneus uit wil hangen? Dat doe je toch om er achter te komen of je het begrijpt?
Oud 06-06-2012, 11:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn rij-instructeur gaf liever les aan VMBO'ers dan VWO'ers "want die doen het gewoon ipv erover na te denken"
Oud 06-06-2012, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Maar iets herhalen in je eigen woorden wil toch niet zeggen dat je de wijsneus uit wil hangen? Dat doe je toch om er achter te komen of je het begrijpt?
Precies. Herformuleren is een zeer machtige 'tool', instructeurs en/of leraren die dat niet inzien zijn een beetje minkukels.
Oud 06-06-2012, 11:04
Lorelei
Lorelei is offline
Haaa, wie gaat er mee? http://www.groupon.nl/deals/utrecht/Stockholm/6608532

Sann? Absinthe?
Oud 06-06-2012, 11:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zou bij een rijles denk ik te veel denken: "ja, maar het is toch veel beter als..."
Oud 06-06-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ik zou bij een rijles denk ik te veel denken: "ja, maar het is toch veel beter als..."
Joh, raampje open, handje op de vangrail, Hazes aan en gas er op. Werkt altijd
Oud 06-06-2012, 11:08
Verwijderd
Citaat:

Sann? Absinthe?

edit: ik kan dan helemaal niet
Oud 06-06-2012, 11:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh nee, daar doelde ik ook niet op, maar er zullen vaak zat studenten naast hun zitten die een beetje een arrogante houding hebben, met hun 19 jaar levenservaring.
Oud 06-06-2012, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, daar doelde ik ook niet op, maar er zullen vaak zat studenten naast hun zitten die een beetje een arrogante houding hebben, met hun 19 jaar levenservaring.
Mja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik twijfel nog of ik nu zou beginnen met rijlessen, of nog even zou wachten. In principe heb ik het nu nog niet nodig, maar je hoeft je rijbewijs natuurlijk maar te hebben.
Oud 06-06-2012, 11:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

edit: ik kan dan helemaal niet
Oud 06-06-2012, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Mja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik twijfel nog of ik nu zou beginnen met rijlessen, of nog even zou wachten. In principe heb ik het nu nog niet nodig, maar je hoeft je rijbewijs natuurlijk maar te hebben.
Ik ken een chick die hetzelfde gedaan heeft, rijbewijs halen en vervolgens lang niet rijden gevolgd door alleen forensen over een heel kort afstandje. Ze zou terugrijden vanuit (Rock) Werchter 's nachts. Ik ben niet snel geschrokken in een oto maar toen liep de reuzel enigszins door mijn broek
Oud 06-06-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:

Sann? Absinthe?
Hm niet heel handig, is de dag dat ik terugkom van vakantie en de dag erna moet ik ook gewoon weer aan het werk
Oud 06-06-2012, 11:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je kunt maar beter beginnen van uitstel komt afstel! En als je nog bij je ouders woont is het ook wat makkelijker met betalen en praktische dingen.
Oud 06-06-2012, 11:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bonjour!
Oud 06-06-2012, 12:09
Lorelei
Lorelei is offline
God, die -raven- in dat homoseksualiteittopic op L&R.. ik moet er stiekem keihard om lachen maar het is natuurlijk eigenlijk om te huilen
Oud 06-06-2012, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Een goede vraag.

Homohuwelijk, mag van mij allemaal. Maar ik zal er zeker niet naar toe gaan, als ze me uitnodigen.

En adopteren is toch ook iets apart. Ik weet niet hoe het juist zit met de "adoptie regels" maar ik zou er geen probleem me hebben, als het een blanke is. Maar als ze van plan zijn een kleurling te adopteren zou ik het afraden. Dan zou ik zeggen dat ze beter een vrouw kunnen zoeken, en daar wat deftige regels mee maken.
Citaat:
Maar waarom dan?
Citaat:
Omdat ik dan zou meedoen aan de Islamisering, en daar ben ik 100% tegen.
Citaat:
Tuurlijk is niet iedereen die geadporteerd word een Moslim, en ja als hij/zij bij een Christelijk gezin terecht komt zal hij/zij zo worden opgevoed. Maar hij zal nog altijd dezelfde achtergrond behouden. Die persoon zal ook ooit wel naar zijn verleden op zoek gaan.
Omfg
Oud 06-06-2012, 12:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bah, vieze racisten ik word zo naar van al die haat die iedereen voor elkaar heeft.
Oud 06-06-2012, 12:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
*bloemblaadjes rondstrooit*
Oud 06-06-2012, 12:25
Lorelei
Lorelei is offline
Maar de gedachtegang is ook zo raar. Ik krijg er hoofdpijn van om te proberen te begrijpen hoe hij nou op dit idee is gekomen!

Als een heteroseksueel stel een kind adopteert uit een islamitisch land, dan is er niets aan de hand en wordt het een keurig aangepast kindje. Maar als een homoseksueel stel een kind adopteert uit een islamitisch land, dan wordt het kind (ongeacht de opvoeding) een moslim. Whut?
Oud 06-06-2012, 12:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Homohuwelijk, mag van mij allemaal. Maar ik zal er zeker niet naar toe gaan, als ze me uitnodigen."

:')

Dat was toch die kwibus die, hoe stereotiep weer, hardstyle en house luisterde?

En wat is adporteren? Apporteren? Colporteren? Of dan toch adopteren? :') Wat een domheid, allemachtig.
Oud 06-06-2012, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Bah, vieze racisten ik word zo naar van al die haat die iedereen voor elkaar heeft.
Dat wij het ooit nog eens heel erg met elkaar eens konden worden Ik word er ook eerder naar van dan dat ik erom moet lachen
Oud 06-06-2012, 12:34
Verwijderd
jaaa, ik denk dat ik m'n negeerlijst maar eens afstof.
Oud 06-06-2012, 12:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
"Homohuwelijk, mag van mij allemaal. Maar ik zal er zeker niet naar toe gaan, als ze me uitnodigen."

:')

En wat is adporteren? Apporteren? Colporteren? Of dan toch adopteren? :') Wat een domheid, allemachtig.
deporteren vermoed ik
Oud 06-06-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Maar de gedachtegang is ook zo raar. Ik krijg er hoofdpijn van om te proberen te begrijpen hoe hij nou op dit idee is gekomen!

Als een heteroseksueel stel een kind adopteert uit een islamitisch land, dan is er niets aan de hand en wordt het een keurig aangepast kindje. Maar als een homoseksueel stel een kind adopteert uit een islamitisch land, dan wordt het kind (ongeacht de opvoeding) een moslim. Whut?
nee, ik denk dat hij vindt dat er sowieso geen gekleurde kindjes geadopteerd moeten worden, en dat homo's die een kind willen maar geen blank kind (ofzo ) dan maar seks met een vrouw moeten hebben.
Oud 06-06-2012, 12:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
jaaa, ik denk dat ik m'n negeerlijst maar eens afstof.
Wat een luxe!
Oud 06-06-2012, 12:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
deporteren vermoed ik
Oud 06-06-2012, 12:37
Verwijderd
Ik heb allemaal trolletjes uit 2003 in m'n negeerlijst ahw
Oud 06-06-2012, 12:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nee, ik denk dat hij vindt dat er sowieso geen gekleurde kindjes geadopteerd moeten worden, en dat homo's die een kind willen maar geen blank kind (ofzo ) dan maar seks met een vrouw moeten hebben.
Oh, ik geloof dat je gelijk hebt
Oud 06-06-2012, 12:39
Verwijderd
Ik weet wie ik wil worden later! Ontdekkingsreiziger. <3

Citaat:
Theorie (ik typte Theodorie )
Ware liefde!

Citaat:
Omfg
Ik had hem op de vorige pagina ook al neergezet.
Oud 06-06-2012, 12:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, ik heb iets tegen homoseksualiteit in het openbaar (heb het dan over kussen,hand in hand,... , laat het me zo zeggen dan. Ik zal niet iemand gaan haten of negeren omdat hij homo is.

Tuurlijk komt homoseksualiteit niet enkel bij mensen voor. Iedereen maakt fouten, de natuur dus ook zeker?
"iedereen maakt fouten" ;d;d;D
Oud 06-06-2012, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zag z'n foto op het fototopic en ik had al meteen vermoedens in die richting. Je mag niet op uiterlijk afgaan, maar ik deed het even lekker toch.
Oud 06-06-2012, 12:40
Verwijderd
Ohmijngod, LF heeft een boek aan me geleend, en het is zo'n briljant boek. <3 Apate naamzoek, ken jij Xara-Xoto? Dat is zó'n gaaf ding. <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten