| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Overigens zou ik mijn kind niet zozeer uitleggen wat er fout is aan Disney, maar het gewoon daarnaast ook Spirited Away en Adventure Time laten zien. En Portal laten spelen. Gewoon in aanraking brengen met goede dingen die geen overduidelijke 'jij kunt ook iets, jazeker, OOK AL BEN JE EEN MEISJE'-boodschap uitdragen, maar waar wel goeie mensen in zitten die toevallig meisjes zijn.
|
|
|
||
|
Citaat:
Deze krotenkokers kende ik nog niet eens.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
(Dat staat een beetje passief agressief, maar zo is het niet bedoeld.)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
We kunnen beter besluiten wat beter op onszelf te passen OMDAT er debielen rondlopen, in plaats van te denken "nou en, ik mag dit, mannen moeten maar van me afblijven'. Tuurlijk moeten ze dat, en UITERAARD is het niet je eigen schuld als je verkracht wordt, maarja, moeten we dan onszelf maar risico laten lopen omdat we daar toevallig recht op hebben? Kromme wereld, maar zo werkt het imo. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mijn vorige post was ik nog iets aan het opstellen over geniepig dingen zeggen over luie prinsen en domme prinsessen. Opvoeden is manipuleren, toch?We moeten tegelijkertijd kinderen krijgen, Turk, want anders is Z. al te oud en ze moeten wel speelvrienden die op dezelfde manier zijn geïndoctrineerd. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik al die dingen je noemt uiteraard erg en niet kunnen, maar dan heb je het over wereldwijd. Ik hou het kleiner in mijn posts, heb het over Nederland, en dan in het bijzonder over genderrollen bij kinderen. Verder pretendeer ik er niet meer verstand van te hebben. |
|
|
|
|
|
Je ziet me ownen door je straat met mn vespa en n sma
![]() Alhoewel dit nog niet eens zo'n slecht nummer is. Behalve dat het ontzettend debiel is, natuurlijk.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
||
|
Citaat:
Als een vrouw zich op een bepaalde, vrij blote, manier kleed wordt er over haar gepraat. Als een vrouw besluit met een hele shitload aan mannen seks te hebben, wordt er over haar gepraat. (Als een man een boel wijven neukt, dan is er niks aan de hand. Dat hoort zo.) Bepaalde mannen hebben dan gauwer het idee dat zo'n vrouw makkelijk is en geven haar de schuld dat ze er te sexy uitziet en dat 'ie nu ineens opgewonden is en dat ze wel moet. Ookal zegt ze nee. Als die vrouw dat dan doet tegen haar zin, dan zal ze eerder beschaamd zijn om er wat van te zeggen want, tsja, ze heeft het zelf 'uitgelokt'. Andere vrouwen beamen dat ook, want 'ze is een slet, dus ze zal het stiekem wel gewild hebben'. Ik zie iig van Amerikaanse vrouwen veel van zulk soort posts langskomen. Daarom zijn er ook zogenaamde 'slutwalks'. Het maakt niet uit hoe je je kleed, of met hoeveel mensen je seks hebt gehad, nee is nee en er is geen excuus voor verkrachting. [/feministrant]
|
|
||
|
Ik moet hier zo om lachen:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk, ik zeg maar even. Het is tegenwoordig hip om een beetje denigrerend te doen over feminisme, maar het is echt niet zo lang geleden allemaal. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook in Nederland spelen genderrollen bij kidneren een rol, punt.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uiteraard is het niet iemands eigen schuld, maar je kan wel het risico verkleinen. Maar dat mag je volgens sommige vrouwen ook niet zeggen, omdat je ALLES zou moeten kunnen doen zonder gevaar te lopen. Tja, in een perfecte wereld kan dat, maar daar leven we niet in. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit zegt toch genoeg over dat meisje zélf? Niet zozeer iets over hoe men in het algemeen over verkrachting denkt. Dit is gewoon een dom schaap zoals zovelen, nul verantwoordelijkheidsgevoel. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Die gebaartjes bij 'ik had dingen voor ogen zelfs als ik sliep.'
|
|
||
|
Citaat: