Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 01:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En ze hebben ook nog eens een hekel aan Joden! Wat een stelletje stommerds.
Dat is waar. En aan linkse mensen, negers en hyena's.
Oud 02-08-2012, 01:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Uice zit nu een beetje te trollen, al gniffelend in zijn vuistje.
Neenee, een hyperbool gebruiken is niet hetzelfde als trollen.
Verwijderd
Citaat:
Ja maar wat is dan "zo". "Papa beinvloedde mama, maar mama papa ook." (En andere mensen en LEVENSERVARING e.d.) En ik ben zelf vlees gaan eten en hiep hoi, lief eet minder vlees en koopt uit zichzelf biologische dingen (dus niet omdat ik dat vraag of het opdring of whatever), dus WAAR LIGT DE HIPPIELIJN?
Gaan jullie maar snel kindjes maken, dan moet ik er snel over nadenken waar ik die trek
Verwijderd
Dmv Lady en de Vagebond en de Aristokatten is dan wel weer de verbroederlijking van arm en rijk gepropageerd, dat is toch iets moois.
Oud 02-08-2012, 02:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat is waar. En aan linkse mensen, negers en hyena's.
Gelukkig ben ik geen van die dingen, dus ik kan veilig mijn ongeboren kinderen naar The Lion King en Aladdin laten kijken.
Oud 02-08-2012, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Gaan jullie maar snel kindjes maken, dan moet ik er snel over nadenken waar ik die trek
Hallo ik wil nu duidelijkheid! Ik beschouw wat er tot nu toe is veranderd nog als de standaard pubers-zijn-altijd-linkser-dan-volwassenen-zooi.
Oud 02-08-2012, 02:02
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig ben ik geen van die dingen, dus ik kan veilig mijn ongeboren kinderen naar The Lion King en Aladdin laten kijken.
Oud 02-08-2012, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Hallo ik wil nu duidelijkheid! Ik beschouw wat er tot nu toe is veranderd nog als de standaard pubers-zijn-altijd-linkser-dan-volwassenen-zooi.
Ik wilde zeggen, pubers, wie heeft het over pubers?! Maar toen bedacht ik dat met kinderen van 3 bier gaan drinken niet erg verantwoord is
Oud 02-08-2012, 02:04
Verwijderd
Maar Uice, wat is je favoriete Disneyfilm?
Oud 02-08-2012, 02:04
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar van Aladdin worden ze PVV-ers.
Oud 02-08-2012, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde zeggen, pubers, wie heeft het over pubers?! Maar toen bedacht ik dat met kinderen van 3 bier gaan drinken niet erg verantwoord is
Ik doelde op mezelf, dat ik veel hippier was op de middelbare dan nu, en dat dat logisch is.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is als vragen wat je favoriete nazipropagandafilm is!
Verwijderd

Dansendansen!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
1. Pinokkio
2. Dombo
3. De Schone Slaapster/Sneeuwwitje
Oud 02-08-2012, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Ik doelde op mezelf, dat ik veel hippier was op de middelbare dan nu, en dat dat logisch is.
Oh dan had ik niet goed gelezen Maar grapje schatje, ik ben door jou ook wat meer hippie geworden
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
1. Pinokkio
2. Dombo
3. De Schone Slaapster/Sneeuwwitje
Oke
Verwijderd
Iemand vond mij laatst een "hippie" omdat ik ageerde tegen het eten van groente buiten het seizoen (met 'verse' sperziebonen als pijnlijk voorbeeld)
Oud 02-08-2012, 02:08
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou, Hitler en Goebbels begrepen ook als geen ander de macht van 'veilig' vermaak om politieke denkbeelden mee over te brengen. Als Disneyfilms geen rechtse propaganda zijn, bestaat propaganda niet.
Oud 02-08-2012, 02:08
Verwijderd
Oud 02-08-2012, 02:09
Verwijderd
Jeetjemineetje jongens.
Oud 02-08-2012, 02:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oke
Maar ik heb ook veel liefde voor De Speurneuzen en Robin Hood.

En qua Pixar voor Ratatouille, Brave en The Incredibles.
Oud 02-08-2012, 02:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De Speurneuzen
Ah Een excellente keuze.
Oud 02-08-2012, 02:10
Verwijderd
Citaat:
Maar ik heb ook veel liefde voor De Speurneuzen en Robin Hood.

En qua Pixar voor Ratatouille, Brave en The Incredibles.
Oh ja, Brave, die moet ik nog gaan kijkennn.
Oud 02-08-2012, 02:11
Verwijderd
Een poos terug een toffe Robin Hood-serie gezien: clicketyclick.

Maar goed, geef iemand een pijl, boog en erbarmelijke kledij en ik ben al een tevreden mensch, geloof ik
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ah Een excellente keuze.
Vincent Price.

En Basil is denk ik veruit het beste personage dat Disney ooit gemaakt heeft. Op Donald Duck na, dan.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar van Aladdin worden ze PVV-ers.
Niet per se, er zijn in die film ook Arabieren die werken voor hun geld!
Oud 02-08-2012, 02:12
Verwijderd
Ah fijn, Brave draait nog in de bios
Verwijderd
Citaat:
Oh dan had ik niet goed gelezen Maar grapje schatje, ik ben door jou ook wat meer hippie geworden

En ik grapte toch ook joh! Maar ik weet werkelijk niet waar de grens ligt, en wanneer/of ik die overga/ben gegaan. Gek toch, dat ouder worden.

En stiekem is het al lang beeeeeeedtijd maar ik voel me zo lekker hier op mn bank met jullie.
Verwijderd
Citaat:
Ah fijn, Brave draait nog in de bios
Misschien voor zondag als slecht weer?
Oud 02-08-2012, 02:13
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als Disneyfilms geen rechtse propaganda zijn, bestaat propaganda niet.
Dit is trouwens geen hyperbool of trollerij. Even voor de duidelijkheid.
Oud 02-08-2012, 02:13
Verwijderd
Citaat:

En ik grapte toch ook joh! Maar ik weet werkelijk niet waar de grens ligt, en wanneer/of ik die overga/ben gegaan. Gek toch, dat ouder worden.

En stiekem is het al lang beeeeeeedtijd maar ik voel me zo lekker hier op mn bank met jullie.
Same

Citaat:
Misschien voor zondag als slecht weer?
Mja, gaaf, maar Lot roept al een paar dagen dat ik moet roepen naar welke film ik met haar wil, dus dan moet ik even met haar overleggen
Oud 02-08-2012, 02:14
Turk February
Turk February is offline
Wat is jouw favoriete Disneyfilm, sann?
Oud 02-08-2012, 02:15
Verwijderd
Citaat:
Wat is jouw favoriete Disneyfilm, sann?
Ariel natuurlijk
Oud 02-08-2012, 02:16
Verwijderd
Citaat:
Nou, Hitler en Goebbels begrepen ook als geen ander de macht van 'veilig' vermaak om politieke denkbeelden mee over te brengen. Als Disneyfilms geen rechtse propaganda zijn, bestaat propaganda niet.
Ja, de meeste propagandafilms zijn ook niet zozeer 'Der ewige Jude' maar meer 'o, leuke romcom met een hint van sideboobs'. Waarbij het enige Joodse personage toevallig een kwalijk stereotype is, maar daar gaat het (ogenschijnlijk) verder niet om.

Propaganda is het effectiefst als je niet doorhebt dat hij er is.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ariel natuurlijk
Oei oei oei!
Verwijderd
Grapje, ik denk Dombo.
Oud 02-08-2012, 02:17
Verwijderd
En The Lion King, want dat was de eerste film die ik in de bioscoop zag
Oud 02-08-2012, 02:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Grapje, ik denk Dombo.
Ha! Daar had je me tuk!

Nou ja, het had best gekund. Genoeg mensen die de jaren '90 Disney als de beste Disney ervaren.
Verwijderd
Ik heb niet echt een favoriete Disney-film geloof ik.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En The Lion King, want dat was de eerste film die ik in de bioscoop zag
Daar heb ik ook goede herinneringen aan, als kind. Maar ik ben bang dat ie bij herkijken gaat tegenvallen.
Verwijderd
Maar in welk opzicht ben je dan meer hippie, sann? Mannenkeus?

Ik hield vroeger het meest van de Aristokatten, geloof ik, nu zou ik voor Winnie de Pooh of Robin Hood gaan. Maar ik heb lang niet alles gezien.

Oh of Junglebook!
Oud 02-08-2012, 02:19
Verwijderd
Vroeger speelde ik dat ik Yasmin was, en samen met Aladin Simba als huisdier had (Onze kat deed dienst als Simba. Hij kreeg dan een geel kleedje op z'n rug )
Oud 02-08-2012, 02:20
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vroeger speelde ik dat ik Yasmin was, en samen met Aladin Simba als huisdier had (Onze kat deed dienst als Simba. Hij kreeg dan een geel kleedje op z'n rug )
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De kleine zeemeermin was de eerste die ik in de bios zag. Daarna kreeg ik Jungle Boek op video. En Aladdin. En The Lion King (dat was de eerste die ik in't Engels zag. Misschien dat daar mijn liefde voor Engelse mannen vandaan komt. mmmmScar).
Maar om één of andere reden heb ik altijd een gigantische liefde gehad voor Robin Hood, al heb ik die helemaal niet zo vaak gezien.
Verwijderd
Dat jullie dat allemaal nog zo specifiek weten
Oud 02-08-2012, 02:21
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik ook goede herinneringen aan, als kind. Maar ik ben bang dat ie bij herkijken gaat tegenvallen.
Ik geloof dat ik 'm ook nooit meer heb gezien. Of vast wel, maar allemaal als kind, de laatste 10/15 jaar iig niet meer.

Citaat:
Maar in welk opzicht ben je dan meer hippie, sann? Mannenkeus?

Ik hield vroeger het meest van de Aristokatten, geloof ik, nu zou ik voor Winnie de Pooh of Robin Hood gaan. Maar ik heb lang niet alles gezien.

Oh of Junglebook!
Hahaha nee, ik geloof het niet. Of wel? Doe ik meer hippiemannen nu? Hm, wel minder kraagjes misschien. IDENTITEITSCRISIS. Nee, voornamelijk bewuster qua eten door (o.a.) jou
Oud 02-08-2012, 02:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar om één of andere reden heb ik altijd een gigantische liefde gehad voor Robin Hood, al heb ik die helemaal niet zo vaak gezien.
Die is ook gewoon goed. Ook een van de weinigen waarbij de Nederlandse versie de moeite waard is.
Oud 02-08-2012, 02:22
Verwijderd
Citaat:
Ik was een kind uit een dorp. Voor de bioscoop moesten we naar Deventer (of Zutphen, maar daar gingen we nooit naar de bioscoop) dus de eerste keer in de bios was echt een belevenis. Overigens weet ik alle films die ik tot ongeveer m'n 12e in de bios heb gezien nog op te noemen denk ik Maar ik ging dan ook niet bijzonder vaak.
Oud 02-08-2012, 02:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb een insane herinnering van de bagillion TV-series en films die ik vroeger keek.

Regels voor berichten