Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Om Etmakas' reden en Trimms reden heb ik ook weleens gezoend.

De raarste reden was, denk ik, dat de huisgenoot van mijn toenmalige vriend altijd geïmproviseerde gedichten kwam voordragen bij onze deur als hij ons seks hoorde hebben, en we wilden kijken of hij thuis was.
Advertentie
Oud 02-08-2012, 17:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het was mijn verjaardagscadeau En het ging niet om seks, maar ik had wel van te voren bedacht dat dat er wel bij zou kunnen komen kijken.
Wel een origineel cadeau! Van wie kreeg je dat ook alweer?
Oud 02-08-2012, 17:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, je verpest het topic een beetje Martin
Ja sorry dat ik blijkbaar niet seksueel gefrustreerd genoeg ben om automatisch stijf te worden als ik gezoend word
Verwijderd
Ik moet er nog wel even over nadenken voor ik uitsluitsel kan geven.
Verwijderd
Citaat:
Nee, want dat krijg ik niet door mijn geweten. En ik ben niet duisentgetraumatiseerd of wat. dus.
Oh, dat kan ik niet volgen maar dat zal wel aan mij liggen.
Oud 02-08-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Het was mijn verjaardagscadeau En het ging niet om seks, maar ik had wel van te voren bedacht dat dat er wel bij zou kunnen komen kijken.
Omg, als jij dan zit in een volle kamer vol ooms en tantes en hij dan bekendmaakt wat je cadeau is.
Oud 02-08-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Wel een origineel cadeau! Van wie kreeg je dat ook alweer?
Van dinges. Je weet wel. Die waar je nu aan denkt

Citaat:
Ja sorry dat ik niet zo seksueel gefrustreerd ben
Of juist wel Dat je de humor er niet eens meer van in kunt zien omdat je gewoon piemels wilt bespringen
Oud 02-08-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Omg, als jij dan zit in een volle kamer vol ooms en tantes en hij dan bekendmaakt wat je cadeau is.
Hahahahahaha Nee, ik wist het al een paar maanden voor m'n verjaardag.
Oud 02-08-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Van één zoen of een paar seconden tiet krijg je toch geen erectie?
Dat hangt van de zoen af, he
Oud 02-08-2012, 17:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Van dinges. Je weet wel. Die waar je nu aan denkt
Er zijn inderdaad een paar kandidaten die ik nu overweeg ja Nouja, in ieder geval memorabeler dan mijn cadeau, gaf ik niet een boek ofzo? De lat wordt wel hoog gelegd voor volgend jaar.

Citaat:
Of juist wel Dat je de humor er niet eens meer van in kunt zien omdat je gewoon piemels wilt bespringen
Oud 02-08-2012, 17:44
Verwijderd
Ik kan na een paar seconden al prima besluiten dat ik met iemand wil seksen hoor en er zin in hebben en alles, dus als ik een piemel zou hebben zou ik dan wel een erectie hebben.
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat kan ik niet volgen maar dat zal wel aan mij liggen.
Wat kan je daar niet aan volgen? Hij had heel veel voor me gedaan, en de consequenties zouden heel groot zijn als ik het aangaf. En ik heb hem voor mezelf vergeven. Ik heb nooit tegen iemand gezegd wie het was, en dat zal ik nooit doen. Het geeft niet meer.
Verwijderd
Citaat:
Er zijn inderdaad een paar kandidaten die ik nu overweeg ja Nouja, in ieder geval memorabeler dan mijn cadeau, gaf ik niet een boek ofzo? De lat wordt wel hoog gelegd voor volgend jaar.

Ik wil nog twee piemels om ogen op te tekenen en ze met elkaar te laten praten!
Oud 02-08-2012, 17:47
Verwijderd
'Het is dag en we zijn in het Vondelpark en er zijn veel mensen' is misschien ook een rare reden voor seks.

Alhoewel het niet per se mijn reden was, maar ik heb de ietwat onorthodoxe mening dat als iemand mij effectief weet te overtuigen, dat het dan ook gewoon welverdiend is. Dus mijn reden was meer 'hij was erg overtuigend'.

Ook een rare reden, misschien.
Oud 02-08-2012, 17:47
Turk February
Turk February is offline
Mijn ouders hadden opeens via sms een wedstrijd uitgeschreven voor mij en mijn broer, wie kon raden in welk restaurant ze aan het eten waren. "Mooie hoofdprijs te winnen!" Mijn broer en ik stuurden allebei op exact hetzelfde moment het juiste antwoord ("dat kan ik bewijzen, want ik bewaar de sms'jes, dus over de uitslag kan niet geredetwist worden"), en nu blijkt de prijs te zijn dat we straks gratis meegaan op vakantie.
Oud 02-08-2012, 17:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ha, jij zou graag in Para's schoenen gestaan hebben toen ze voor het eerst mijn raarste vriend ontmoette!
Oud 02-08-2012, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hadden opeens via sms een wedstrijd uitgeschreven voor mij en mijn broer, wie kon raden in welk restaurant ze aan het eten waren. "Mooie hoofdprijs te winnen!" Mijn broer en ik stuurden allebei op exact hetzelfde moment het juiste antwoord ("dat kan ik bewijzen, want ik bewaar de sms'jes, dus over de uitslag kan niet geredetwist worden"), en nu blijkt de prijs te zijn dat we straks gratis meegaan op vakantie.
Wat slim.
Oud 02-08-2012, 17:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm, ik heb er maar één helaas!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja sorry dat ik blijkbaar niet seksueel gefrustreerd genoeg ben om automatisch stijf te worden als ik gezoend word
Je bent gewoon hetero!
Verwijderd
Citaat:
Ha, jij zou graag in Para's schoenen gestaan hebben toen ze voor het eerst mijn raarste vriend ontmoette!
Ja, Sanne wil het ook omdat ik dat verhaal een jaar geleden weleens verteld heb.
Oud 02-08-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Je bent gewoon hetero!
Wie weet, zelfdiagnose is nooit zo betrouwbaar!

Oud 02-08-2012, 17:51
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, Sanne wil het ook omdat ik dat verhaal een jaar geleden weleens verteld heb.
Nohhh. Zonder dat ik het wist zit je met andere mensen mijn Terrence te bespreken!
Verwijderd
Er zit heel gek fruit in mijn fruitsalade en ik weet niet wat het is
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nohhh. Zonder dat ik het wist zit je met andere mensen mijn Terrence te bespreken!

Sorry Uice. Ik wist overigens niet dat jij het was
Oud 02-08-2012, 17:52
Verwijderd
Hahahaha buhuuu wat is dit voor fruit het is gekkkkk. Het is watermeloenrood en een beetje jelly-achtig en duidelijk geen watermeloen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wie weet, zelfdiagnose is nooit zo betrouwbaar!

Daarom heb ik meerdere malen een second opninion aangevraagd. Ik kan je verzekeren dat de contra-expertise het met me eens was.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er zit heel gek fruit in mijn fruitsalade en ik weet niet wat het is
Een banaan die verdacht veel weg heeft van een penis?
Oud 02-08-2012, 17:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hahahaha buhuuu wat is dit voor fruit het is gekkkkk. Het is watermeloenrood en een beetje jelly-achtig en duidelijk geen watermeloen.
Baarmoederslijm?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb mad skillz, jongeh!

Citaat:
Ik wil nog twee piemels om ogen op te tekenen en ze met elkaar te laten praten
Haha, net als furbies!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het verhaal uiteraard volledig anoniem gebracht, maar nu heb je jezelf wel een beetje verraden natuurlijk
Oud 02-08-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Baarmoederslijm?
Oud 02-08-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:

Sorry Uice. Ik wist overigens niet dat jij het was
Citaat:
Ik heb het verhaal uiteraard volledig anoniem gebracht, maar nu heb je jezelf wel een beetje verraden natuurlijk
Oud 02-08-2012, 17:56
Martiño
Martiño is offline
Nu ga ik naar mijn Zweed toe. Misschien dat ik hem ook wel om wat contra-expertise vraag.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou ja. Het is toch best normaal om ogen op je penis te tekenen en hem met de penis van een vriend te laten praten voor een publiek van een goede vriendin en het broertje van een goede vriend? Ik vind van wel.
Turk February
Turk February is offline
Hm, die wijn hakt erin. Ik ga maar eens een biefstukje bakken.
Oud 02-08-2012, 17:57
Macrador
Macrador is offline
Misschien van die kriekjes, maar dan slechte kwaliteit Sanne?
Oud 02-08-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Nou ja. Het is toch best normaal om ogen op je penis te tekenen en hem met de penis van een vriend te laten praten voor een publiek van een goede vriendin en het broertje van een goede vriend? Ik vind van wel.
Hoi Uice, zullen wij goede vrienden worden?
Oud 02-08-2012, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Misschien van die kriekjes, maar dan slechte kwaliteit Sanne?
Hm? Ik weet niet zo goed wat je bedoeld
Oud 02-08-2012, 17:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Normaler dan je foef showen aan je moeder? Hmmmmmnee
Oud 02-08-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Hahahahaha oja, K. wilden we er ook bij betrekken Maar die heeft niet de volledige show gezien, alleen de toegift.
Oud 02-08-2012, 18:01
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hm? Ik weet niet zo goed wat je bedoeld
Zo van die kersachtige dingetjes die heel hard glanzen?
Oud 02-08-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Zo van die kersachtige dingetjes die heel hard glanzen?
Oh je had het over m'n fruitsalade Hm ja, misschien
Oud 02-08-2012, 18:03
Verwijderd
Dat rare dansfestijn van later op de avond was ook leuk, zeg, herinner ik me opeens.

Ik wil wel weer zo'n feestje. Zeg maar tegen J. dat hij zijn verjaardag nog 'ns moet vieren, Turk.
Oud 02-08-2012, 18:06
Verwijderd
Tevens ga ik ook eens eten want dit en ik zit alweer urenlang moe voor me uit te staren, wat direct te maken heeft met dat ik vandaag maar één broodje gegeten heb. :') Eten. Wat een gedoe.
Oud 02-08-2012, 18:07
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat rare dansfestijn van later op de avond was ook leuk, zeg, herinner ik me opeens.
Met J. en mij word het altijd dansen en vechten.
Oud 02-08-2012, 18:07
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoi Uice, zullen wij goede vrienden worden?
Oud 02-08-2012, 18:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb bijna 2 uur geleden twee stukjes taart gegeten (die samen ongeveer één groot stuk maakten) en nu zit ik nog steeds heel vol. Maar ik denk dat het eten zo wel ongeveer klaar is. Burp.
Oud 02-08-2012, 18:08
Turk February
Turk February is offline
Hier moest ik vandaag zo hard om lachen:

Oud 02-08-2012, 18:10
Turk February
Turk February is offline
Maar goed, koken dus. Dahaag!
Oud 02-08-2012, 18:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tijd voor Brave! Dag gezellige wsz'ers!