| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Er staat alleen iets over 'bij jou thuis' versus 'jouw thuis'.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Nouja. Dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken om luiers, en opleiding en eten geven enzo. En een anesthesist verdient in ieder geval goed, dus hij kan direct uit huis.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Dat het niet op prijs gesteld wordt als je tussendoor steeds gaat bellen om te informeren hoe het met je sollicitatie staat. Daar is een woord voor, maar dat ben ik even kwijt.
Dus dan is het: <Woord> naar aanleiding van deze vacature..
|
|
|
|
... ik snap het nog steeds niet? Eigenlijk nog minder.
Ik dacht eerst dat het niet op prijs werd gesteld dat zo'n geweldige baan een vacature werd in plaats van van binnenuit opgevuld, omdat iedereen binnen het bedrijf erop aasde, maar dat leek me toch niet geheel de juiste verklaring.Oh en ik lees nog verkeerd ook, in mijn hoofd werd het boeiende baan bij een uitdagend bedrijf in plaats van andersom. ![]() Edit: of de vacature gaat over een baan waarbij de uitdaging is dat je je collega's in bedwang houdt en zorgt dat ze werken! En die collega's waarderen het dan niet dat de vacature er is.
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, er staat altijd 'aqcuisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld' maar daarmee bedoelen ze dat je hun adres in de vacature niet moet gaan gebruiken om te vragen of ze geinteresseerd zijn in het product dat je verkoopt of in de club waarvoor je sponsors zoekt. Niet dat je niet een beetje assertief mag zijn na je sollicitatie.
Maar het zal inderdaad wel zo zijn dat er wat woorden zijn weggevallen. |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Wiki:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik kreeg een sms met daarin 'bij jou kannen straks? jij gebeurt tog?'
Het duurde stiekem best lang voordat ik doorhad wat er bedoeld werd. Edit: Hoe zeggen ze in de rest van Nederland dan dat je aanrijdt/-fiets/-loopt? Ik begin nu met rijden/fietsen/lopen? Ik ga om 6 uur beginnen met fietsen? Het klinkt zo omslachtig. Het enige zinnige dat ik kan bedenken is ik vertrek. Maar dat betekent weer heel wat anders. Laatst gewijzigd op 16-08-2012 om 22:39. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Daarmee bedoelen ze niet wat jij nu zegt, maar dat ze niet willen dat intermediars en headhunters etc. met de advertentie aan de haal gaan (en dan een vergoeding vragen voor het aandragen van de kandidaat, of aan de kandidaat een vergoeding vragen omdat ze hem in contact hebben gebracht met het bedrijf). Zie ook: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/ad...-prijs-gesteld
![]() |
|
|