| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() @Sarah: Die onderste hadden wij
|
|
||
|
Citaat:
0,6 m = 6 dm 4 dm = 4 dm 30 cm = 3 dm 6x4x3=72dm3=72 liter
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En wat Sarah zegt, in lage dosering werkt het niet als anti-depressivum, maar voor het slaapeffect maakt de dosering niet uit.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarnaast, antidepressiva gebruiken is al lang geen raar stempel meer hoor, ken zoveel mensen die het enige tijd gebruikt hebben (of dat dan goed is is weer een andere discussie, maar goed). |
|
|
|
||
|
Citaat:
Bij mij zou het medicijn niet als ad moeten werken (ik heb dan ook een lage dosering) want dan heb ik kans manisch te worden. Ik keek ook een beetje raar op toen de psychiater het ineens over een ad had. Maar weet je? van gewone slaapmedicatie raak je afhankelijk, dan heb je steeds meer nodig voor hetzelfde effect, dus dat kun je niet voor langere tijd gebruiken en zo'n ad wel. Je kunt ook nog voor een anti-psychoticum gaan (nou dan kom je je bed niet meer uit!) maar dat heeft veel meer (nare) bijwerkingen. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Maar anyway, ik heb de beslissing hierover op de lange baan geschoven. Komend jaar veranderd er voor mij vanalles, omdat ik dus een jaar niet studeer. Eerst maar eens zien of ik me daardoor beter voel! Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De tweede keer is het me wel gelukt, maar wel met dagenlang duizelig, schokjes in m'n hoofd, vreselijk labiel, met zelfs één dag waarop ik bijna gek werd. Maar goed, dat verschilt ook weer per type ad waarschijnlijk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|