Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2012, 18:12
Verwijderd
Mij wilden ze roostertechnisch ook een vak dat ik al een jaar gevolgd had afpakken. Het paste niet meer in mijn rooster. Ik zou ook naar een andere school gaan daarom, maar toen ze dat hoorden mocht ik het toch doen.

Ik moest toen ook praten met de rector daarover, en ik kon de hele tijd niks zeggen omdat ik moest huilen. Ik word heel boos van mensen die me nog dommer willen maken.
Advertentie
Oud 16-08-2012, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik moest toen ook praten met de rector daarover, en ik kon de hele tijd niks zeggen omdat ik moest huilen. Ik word heel boos van mensen die me nog dommer willen maken.
Je bent niet dom, en school is ook maar een klein aandeel (vind ik dan) in 'dom of niet dom'.
Oud 16-08-2012, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet dom, en school is ook maar een klein aandeel (vind ik dan) in 'dom of niet dom'.
Alle mensen zijn dom.
Oud 16-08-2012, 18:17
Verwijderd
Al heb je natuurlijk wel gradaties.
Oud 16-08-2012, 18:17
Verwijderd
Dat is ook weer zo Kat. Dat is ook weer zo.
Oud 16-08-2012, 18:18
Verwijderd
Oud 16-08-2012, 18:19
Verwijderd
Behalve Jezus.
Verwijderd
Zo, in de couscoussalade zitten nu nepfeta, cashewnoten, kikkerwten, gele en groene paprika, kerstomaatjes, groene pepertjes, radijsjes en bosui, met citroensap en olijfolie.
Verwijderd
Júist Jezus. Met zijn fratsen.
Verwijderd
Ik ga mijn zuurkoolovenschotel met chorizo en pasta eten, en ik ga maar snel koken, want de zakken Lays LONKEN naar me.
Oud 16-08-2012, 18:20
Verwijderd
Welke fratsen?
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik deed C&M en wilde als keuzevak wel biologie of iets, maar dat kon toen niet, ik moest Duits2 of economie geloof ik.

Wat is er dan keuzevak aan.

In princpe is het in Amerika allemaal wel chiller geregeld, als ik alle realityseries en films en alles moet geloven. Daar kan je zelf kiezen wat je wil doen (geloof ik?) en is het vakkenaanbod ook veel groter.
de films en series en alles geven meer een beeld van privescholen dan van openbare scholen
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oei dat klinkt goed Sarah
Oud 16-08-2012, 18:21
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb best een korte cyclus. gemiddeld 23 dagen. vind ik niet erg, voel ik me juist lekker vruchtbaar van (ook al hoeft dat niks te zeggen natuurlijk, dat weet ik). Tevens ben ik blij dat ik nooit meer hormonale anticonceptie hoef of ga slikken
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vertel tegen mijn familie dat mijn profiel iets economie-achtigs is. Dat stelt ze gerust, wie weet word ik nog econoom. Vooral mijn moeder hoopt dat heel erg. Maar ik haat economie wel een beetje. En ik haat het dat iedereen thuis enzo me dom vind/in shock is als ze erachter komen dat ik een heel alpha-achtig iets doe.
Zijn ze in Rusland ook heel anti-juristen dan?

Verder hebben ze wel gelijk dat je bèta had moeten kiezen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Van de hogeschool hebben we een site gekregen waar je je school/opleiding/jaar kan invullen, en dan staat de boekenlijst al paraat. Kan je aanvinken wat je wil hebben en dan hoppa bestellen.

(www.studystore.nl) Weet niet of dat voor jou ook kan?

Is heel makkelijk, maar je betaalt wel de volle mep voor alles.

Dus ik zoek op Bol.com, Markplaats of gewoon Google de juiste druk/ISBN, en probeer ze tweedehands te vinden.
Die site is van Selexyz dacht ik. Los daarvan, voor heel veel opleidingen kan je daar je boeken kopen.

Citaat:
Ach. Weetje, ik vind dat altijd een beetje apart. Ze noemen C&M pretpakket, en ik had ook een meisje in m'n klas die van haar ouders geen C&M mocht doen 'omdat ze dan te weinig te doen had' (WTF ), maar als je niet goed bent in die vakken is het helemaal geen pretpakket. En als je heel goed bent in exacte vakken is dát juist weer een pretpakket.
Dit ja. Ik zou echt keihard gezakt zijn op wisA1, Duits, Frans en economie

Citaat:
In princpe is het in Amerika allemaal wel chiller geregeld, als ik alle realityseries en films en alles moet geloven. Daar kan je zelf kiezen wat je wil doen (geloof ik?) en is het vakkenaanbod ook veel groter.
Daar ligt het niveau dan weer veel lager dan hier.

Citaat:
Zo, in de couscoussalade zitten nu nepfeta, cashewnoten, kikkerwten, gele en groene paprika, kerstomaatjes, groene pepertjes, radijsjes en bosui, met citroensap en olijfolie.
Nom nom, klinkt heel erg lekker!
Oud 16-08-2012, 18:22
Verwijderd
ik had N&G met wiskunde B2 en economie omdat dat nuttig is, en Latijn en tekenen omdat dat leuk is. En ik heb wiskunde B2 na een jaar laten vallen. Maar eigenlijk ben ik beter in talen dan in exacte vakken. Maar ik wist in de vierde helemaal niet wat ik wilde, dus heb ik mijn profiel zo samengesteld dat ik nog alle kanten op kon.
Oud 16-08-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Die site is van Selexyz dacht ik. Los daarvan, voor heel veel opleidingen kan je daar je boeken kopen.
Ja, ik heb in het magazijn gewerkt daar
Oud 16-08-2012, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Daar ligt het niveau dan weer veel lager dan hier.
Ja, maar daar is de druk wel veel hoger, want het niveau is voor iedereen gelijk, maar om op bepaalde scholen te komen moet je wel goede cijfers halen. Je moet daar ook echt aangenomen worden en stuff. Brr, erg lijkt me dat.
Hazel
Hazel is offline
Paranoide en Noedelhap, ik wil zo'n drawing pad voor aan mijn laptop kopen welke zal ik nemen?
Verwijderd
Citaat:
Zijn ze in Rusland ook heel anti-juristen dan?

Verder hebben ze wel gelijk dat je bèta had moeten kiezen.
Nee, maar ook juristen moeten hun natuurkunde kennen.
Oud 16-08-2012, 18:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik had N&G met wiskunde B2 en economie omdat dat nuttig is, en Latijn en tekenen omdat dat leuk is. En ik heb wiskunde B2 na een jaar laten vallen. Maar eigenlijk ben ik beter in talen dan in exacte vakken. Maar ik wist in de vierde helemaal niet wat ik wilde, dus heb ik mijn profiel zo samengesteld dat ik nog alle kanten op kon.
Wat veel vakken ernaast! Ik kon naast N&G alleen tekenen kiezen, daarna zat mijn vrije ruimte vol
Verwijderd
Over het schoolsysteem in Amerika: een studiegenoot van me van vorig jaar heeft een jaar daar gewoond en op een high school gezeten. Hij vertelde me dat je een aantal vakken sowieso moest volgen en daar buiten alles zelf mocht samenstellen, ook op verschillende niveaus. En je had bizar veel keus.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik had N&T met economie 1. Ik vond het wel aandoenlijk hoe veel moeite de C&M'ers die ook economie hadden er mee hadden.
Verwijderd
Citaat:
Danku danku! Ik heb je goede voorbeeld gevolgd en een kan grenadine (wat klinkt dat lekker ouderwets ) met ijsklontjes gemaakt.
Ja dat doe ik ook als het warm is, een kan van iets maken, dan drink je het vanzelf op ik heb vanochtend een kan thee gemaakt en nu drink ik die als ijsthee.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar daar is de druk wel veel hoger, want het niveau is voor iedereen gelijk, maar om op bepaalde scholen te komen moet je wel goede cijfers halen. Je moet daar ook echt aangenomen worden en stuff. Brr, erg lijkt me dat.
True. Hoewel ik denk dat zo'n systeem van 'solliciteren' hier ook steeds meer gaat worden gebruikt.
Oud 16-08-2012, 18:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Je kunt je boeken ook weer verkopen aan de studystore. Ooit zelfs vette winst op gemaakt
Verwijderd
Ik heb:

Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Wat veel vakken ernaast! Ik kon naast N&G alleen tekenen kiezen, daarna zat mijn vrije ruimte vol
ja, mijn school was tamelijk flexibel daarmee, ik mocht er zo veel als ik wilde alleen kon tekenen eigenlijk niet. Tekenen bestond uit 1 uur theorie en een blokuur praktijk en het blokuur praktijk viel precies tegelijk met mijn blokuur biologie. Maar dat was niet zo erg, ik deed het praktijkdeel gewoon in mijn tussenuren.
Oud 16-08-2012, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag net trouwens de dvd van The Homeward Bound (De Ongelooflijke Reis) liggen voor 4,99, had 'em bijna meegenomen uit pure nostalgie
Verwijderd
Citaat:
True. Hoewel ik denk dat zo'n systeem van 'solliciteren' hier ook steeds meer gaat worden gebruikt.
Ja? Nooit iets van gehoord.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat valt wel mee hoor, omdat geld zo'n grote barrière is komen de meeste mensen, ook als ze hard werken, überhaupt niet in aanmerking voor een plaats op een goede universiteit. Het is niet alsof George W. Bush door hard werken op Yale terecht gekomen is.
Oud 16-08-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb:

Spoiler
Op onze faalschool was er niet eens Latijn en filosofie. Of zijn dat echt alleen vakken voor het gymnasium?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja, mijn school was tamelijk flexibel daarmee, ik mocht er zo veel als ik wilde alleen kon tekenen eigenlijk niet. Tekenen bestond uit 1 uur theorie en een blokuur praktijk en het blokuur praktijk viel precies tegelijk met mijn blokuur biologie. Maar dat was niet zo erg, ik deed het praktijkdeel gewoon in mijn tussenuren.
Apart. Ik had trouwens ook 4 uur tekenen/kunstgeschiedenis per week. Fijnste uren heb ik daar doorgebracht <33 Lekker tekenen en ondertussen fijn kletsen en muziek luisteren.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb:

Spoiler
Ik vind dat een heel mooi vakkenpakket! Met vakken als filosofie en latijn en klassiek culturele vorming enzo, hoef jij je nergens voor te schamen lijkt mij.
Oud 16-08-2012, 18:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Uh wat? Dat kan toch niet Martiño!
Eh, want?
Verwijderd
Hebben jullie ook wel eens dat je niet speciaal boos bent op iemand en diegene eigenlijk ook wel wil zien, maar toch een soort destructieve neiging hebt om hem/haar te negeren?
Verwijderd
Citaat:
Dat valt wel mee hoor, omdat geld zo'n grote barrière is komen de meeste mensen, ook als ze hard werken, überhaupt niet in aanmerking voor een plaats op een goede universiteit. Het is niet alsof George W. Bush door hard werken op Yale terecht gekomen is.
Nja, je hebt daar ook veel meer een beurzen-cultuur. Zo kan een domme jock toch op een goede universiteit terechtkomen omdat hij toevallig in het basketbalteam mag, toch?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hehe, ik dacht al dat hij weg was. Jullie mogen drie keer raden van welke forumer deze quote komt:

Citaat:
Die bovenste foto vind ik wel aantrekkelijk om te zien, vooral dat lang haar. Zo lang is mijn eigen haar trouwens ook (zelfs iets langer).
<3
hint:
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Op onze faalschool was er niet eens Latijn en filosofie. Of zijn dat echt alleen vakken voor het gymnasium?
Citaat:
Ik vind dat een heel mooi vakkenpakket! Met vakken als filosofie en latijn en klassiek culturele vorming enzo, hoef jij je nergens voor te schamen lijkt mij.
Geen idee of filosofie gymnasium is. Het is in elk geval bizar makkelijk.
Oud 16-08-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Geen idee of filosofie gymnasium is. Het is in elk geval bizar makkelijk.
Op sommige scholen wordt het ook op havo gegeven. Meestal alleen op vwo.
Verwijderd
Citaat:
hehe, ik dacht al dat hij weg was. Jullie mogen drie keer raden van welke forumer deze quote komt:

<3
hint:
Spoiler
Hoe is het met hem? Is hij al een vrouw?
Verwijderd
Maar er zijn wel veel mensen die best slim genoeg zijn voor de universiteit, maar nou ook weer niet zo uitzonderlijk dat ze een beurs krijgen (en die ook geen talent hebben zoals sporten), en die vallen dus tussen wal en schip.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nja, je hebt daar ook veel meer een beurzen-cultuur. Zo kan een domme jock toch op een goede universiteit terechtkomen omdat hij toevallig in het basketbalteam mag, toch?
Yep. Sarah Palin heeft haar beurs gewonnen op een beauty pageant. Ik kind je niet.
Verwijderd
Citaat:

<3
hint:
Spoiler
Cornel?
Verwijderd
Citaat:
Yep. Sarah Palin heeft haar beurs gewonnen op een beauty pageant. Ik kind je niet.
Oud 16-08-2012, 18:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Eh, want?
uh grapje Ik las millimeter Ik heb niets gezegd *kruipt weg in een hoekje*
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik denk dat het niet toegestaan is die vraag te beantwoorden op het forum.
Verwijderd
Citaat:
Hij is toch geen transgender?
Oud 16-08-2012, 18:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij heeft in elk geval lekker lang haar!
Citaat:
Cornel?
jaa

Jullie krijgen allebei een hoedje en een toeter!

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten