| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
Spoiler
ik denk dat ik dan ga voor Serenity, de (nieuwe) Galactica en de Normandy
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit stemt me droevig, Martin. Hoe moet dat nou tussen ons? Een gigantische octopus met genoeg firepower om de halve ruimte te elimineren is toch veel toffer dan één of andere halfbakken submarine </metafoor>
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Kennen jullie trouwens http://conceptships.blogspot.nl/ ? Daar staan ook regelmatig erg gave dingen op.
|
|
|
Verwijderd
|
Jongons, als je met je hand in water in slaap valt, pis je toch heel je bed onder? Welnu, gaat dat ook op voor voeten? Ik heb eerder vanavond tyfushete boter op mijn tenen gekregen en zit al geruime tijd met mijn voet in een emmer water te.. golfslagbaden. Maar als ik 'm er uit haal, is het auwa. Dus ik wil eigenlijk in bed gaan liggen met mijn voet in een emmer water. Maar níet als ik dan straks wakker word met een ondergezeken bed
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
met vaak geniale-doch-geschifte AI's en coole namen als "We Haven't Met But You're A Great Fan Of Mine" en "Advanced Case Of Chronic Patheticism" ![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...Culture_series
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even de McGuyver in mezelf ontketenen en maar gaan slapen, thanks |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het eindresultaat deed me vrolijk stemmen, dus wil ik het graag met jullie delen (met dank aan Lusi die me er aan herinnerde dat ik nog spinazie in de vriezer had liggen, naast louter brood): ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is alleen voor de auwa.In een grijs verleden heb ik zelfs een Oranje Kruis-diploma gehad, dus no worries
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En je moet natuurlijk beginnen bij Snow White!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
?En ik dacht altijd dat ze bij brandwonden alleen maar lauwwarm water adviseren omdat mensen anders sneller onderkoeld raken . Dat het eigenlijk niet uitmaakt, maar dat als je bij grote brandwonden dus je halve lijf onder koud stromend water doet het niet zo handig is.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|