|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik heb nieuwe buren. Gister waren ze aan het barbecueen. Toen het vlees blijkbaar bijna op was gingen ze de vleesbakker aanmoedigen door te werken, door heel hard 'BIJNA OP! BIJNA OP! BIJNA OP!' te roepen en hun geroep te bekrachtigen met getik op servies. verder hebben ze een hond die Angelo (ANSJELOOW) heet en die heel slecht luistert, want zijn naam hoor ik vaak vallen.
De mannelijke huurder weegt denk ik 150 kg en hij beweegt zich alleen maar voort op zijn scooter, hard optrekken is echt zijn ding. Zijn vrouw heeft wat weg van Ramona, de lover van zanger Rinus. Tot nu toe hebben ze niet gereageerd op mijn begroetingen.
|
|
||
|
Citaat:
), dus dat wordt morgen/overmorgen
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
stouterd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind tuinieren (en sowieso caren om je tuin) zo'n volwassen bezigheid
Volgens mij ga ik nooit zo ver komen in mijn leven.Maar misschien omdat ik het associeer met mijn ouders die op zaterdagen naar het tuincentrum gingen om plantjes en stuff te kopen en ik dat zooooo suf vond.
|
|
|
|
Verwijderd
|
de stuff die je bij tuincentra kunt kopen is ook wel bijzonder suf
als het aan de intratuin lag, had iedereen een kitcherige tuin vol tuinkabouters en gipsen ganzen en gevlochten hartjes aan de muren en plantenbakken die slordig zijn geschilderd en waar 'antique' op staat gedrukt en aten ze in die tuin van Yvon Jaspers servies.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Maar ik heb vandaag ook wel heel volwassen getuinierd. Met mijn moeder samen, Theodoor doet niets met de tuin, behalve erin zitten. Maar wat ik meestal deed was gewoon een beetje plantjes uittrekken die overduidelijk een paardenbloem of brandnetel waren, en zo hier en daar wat bloembollen ingraven. Maar vandaag hebben we echt gesnoeid en hebben we een Plan gemaakt.
De tuin zoals we hem gekocht hebben was erg degelijk, met allemaal groenblijvende planten waar geen bloemen aan komen en waar je dan geacht wordt tussendoor te schoffelen. Ik weet niet eens hoe je moet schoffelen. Mijn moeder ook niet, die heeft de tuin vol staan met bloemen. |
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
[klaagtijd]ik ben GESLOOPT Klaverbaby trekt de warmte niet zo, dus die was van 14:00 tot 20:45 wakker. I haven't slept in three fucking years enzo.[/klaagtijd]straks maar even Over mijn lijk kijken, even relativeren
|
||
![]() |
|
|