Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2012, 13:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@CR en Q: Iemand op mijn Facebook postte vandaag, met volledig serieuze intenties, dit plaatje.

[afbeelding]

:')
Zo gaat het de laatste 4000 jaar al, dus tja.
Oud 17-08-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Zo gaat het de laatste 4000 jaar al, dus tja.
Dit werd gepost door iemand van wie ik verwachtte dat hij de hilariteit van een 'ZIJ hebben propaganda en WIJ de waarheid'-statement wel zou kunnen inzien, in plaats van overtuigd en bezorgd mee te knikken.

Aan de andere kant, hij is ook tegen homo's, abortus en belasting, dus ik weet niet waar ik mijn hoopvolle verwachtingen op baseerde.

@Turk: Het was Boon.
Oud 17-08-2012, 13:33
Martiño
Martiño is offline
Overigens is de politiek nooit zo transparant geweest als nu. Juist heel "propaganda" valt door de mand en steeds meer schandalen komen eenvoudig aan het licht.
Oud 17-08-2012, 13:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh hmm, vriend van me wilde namelijk za.avond gaan
nou, ik kijk natuurlijk met niemand liever hand in hand naar de harde spierballen van willis of het lekkere strakke kontje van jcvd, maar als jij zaterdag al wil, moet je dat natuurlijk lekker doen

voor jou genoeg anderen!
Oud 17-08-2012, 13:41
Rationeel
Rationeel is offline
grapje
Oud 17-08-2012, 13:44
Martiño
Martiño is offline
Ik was wel met je meegegaan hoor Rationeeltje <3 <3
Oud 17-08-2012, 13:44
Martiño
Martiño is offline
Alleen geef ik geen drol om dat soort films dus tja
Oud 17-08-2012, 13:47
Rationeel
Rationeel is offline
pfffff. "dat soort films". gooi 'm maar weer op de grote hoop!
Oud 17-08-2012, 13:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
nou, ik kijk natuurlijk met niemand liever hand in hand naar de harde spierballen van willis of het lekkere strakke kontje van jcvd, maar als jij zaterdag al wil, moet je dat natuurlijk lekker doen

voor jou genoeg anderen!
nee nee ik stel het nog wel even uit! Dit hoogtepunt moeten we natuurlijk samen beleven
Oud 17-08-2012, 13:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
nee nee ik stel het nog wel even uit! Dit hoogtepunt moeten we natuurlijk samen beleven
o, wow
Oud 17-08-2012, 14:03
Verwijderd
'Tegen homo's zijn', wat raar dat mensen dat zo zeggen, eigenlijk. 'Ik ben tegen het weer.' 'Ik ben tegen de kleur groen.' Oke dan, prettige wedstrijd
Oud 17-08-2012, 14:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja echt
Oud 17-08-2012, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Martin, zou jij straks een (korte) sollicitatiebrief voor mij willen nalopen? Alleen als je zin hebt he!
Oud 17-08-2012, 15:23
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb nieuwe buren. Gister waren ze aan het barbecueen. Toen het vlees blijkbaar bijna op was gingen ze de vleesbakker aanmoedigen door te werken, door heel hard 'BIJNA OP! BIJNA OP! BIJNA OP!' te roepen en hun geroep te bekrachtigen met getik op servies. verder hebben ze een hond die Angelo (ANSJELOOW) heet en die heel slecht luistert, want zijn naam hoor ik vaak vallen.
De mannelijke huurder weegt denk ik 150 kg en hij beweegt zich alleen maar voort op zijn scooter, hard optrekken is echt zijn ding. Zijn vrouw heeft wat weg van Ramona, de lover van zanger Rinus.
Tot nu toe hebben ze niet gereageerd op mijn begroetingen.
Oud 17-08-2012, 15:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin, zou jij straks een (korte) sollicitatiebrief voor mij willen nalopen? Alleen als je zin hebt he!
Natuurlijk, maar ik heb het een beetje druk atm (ook helemaal geen tijd om te forumen natuurlijk ), dus dat wordt morgen/overmorgen
Oud 17-08-2012, 15:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb nieuwe buren. Gister waren ze aan het barbecueen. Toen het vlees blijkbaar bijna op was gingen ze de vleesbakker aanmoedigen door te werken, door heel hard 'BIJNA OP! BIJNA OP! BIJNA OP!' te roepen en hun geroep te bekrachtigen met getik op servies. verder hebben ze een hond die Angelo (ANSJELOOW) heet en die heel slecht luistert, want zijn naam hoor ik vaak vallen.
De mannelijke huurder weegt denk ik 150 kg en hij beweegt zich alleen maar voort op zijn scooter, hard optrekken is echt zijn ding. Zijn vrouw heeft wat weg van Ramona, de lover van zanger Rinus.
Klinkt gezellig
Citaat:
Natuurlijk, maar ik heb het een beetje druk atm (ook helemaal geen tijd om te forumen natuurlijk ), dus dat wordt morgen/overmorgen
Hmmm ik wil hem het liefst zometeen al versturen. Toch bedankt
Oud 17-08-2012, 19:22
Verwijderd
Hoi, ik heb van 9:30 tot 17:00 getuinierd vandaag!
Oud 17-08-2012, 19:24
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dit werd gepost door iemand van wie ik verwachtte dat hij de hilariteit van een 'ZIJ hebben propaganda en WIJ de waarheid'-statement wel zou kunnen inzien, in plaats van overtuigd en bezorgd mee te knikken.

Aan de andere kant, hij is ook tegen homo's, abortus en belasting, dus ik weet niet waar ik mijn hoopvolle verwachtingen op baseerde.

@Turk: Het was Boon.
Waarom ben je vrienden met zo iemand op Facebook? stouterd.
Oud 17-08-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Waar je zin in hebt met dit weer!
Oud 17-08-2012, 19:29
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Klinkt als een heel gezellig stel. Ik zou proberen vrienden met ze te worden, misschien kun je dan ook vlees krijgen als het weer barbecuetijd is. Of, nog veel beter, een ritje op de scootmobiel!
Oud 17-08-2012, 19:29
Zeppelin
Zeppelin is offline
Little Phoebe naamzoek, dit was ik helemaal vergeten.

Oud 17-08-2012, 19:30
Verwijderd
Het warmste deel van de dag hebben we besteed aan in de tuin van mijn ouders lopen op zoek naar stekjes, door het tuincentrum lopen op zoek naar bepaalde plantjes, en het eten van een ijsje
Oud 17-08-2012, 19:31
Verwijderd
Ik vind tuinieren (en sowieso caren om je tuin) zo'n volwassen bezigheid Volgens mij ga ik nooit zo ver komen in mijn leven.

Maar misschien omdat ik het associeer met mijn ouders die op zaterdagen naar het tuincentrum gingen om plantjes en stuff te kopen en ik dat zooooo suf vond.
Oud 17-08-2012, 19:34
Verwijderd
de stuff die je bij tuincentra kunt kopen is ook wel bijzonder suf als het aan de intratuin lag, had iedereen een kitcherige tuin vol tuinkabouters en gipsen ganzen en gevlochten hartjes aan de muren en plantenbakken die slordig zijn geschilderd en waar 'antique' op staat gedrukt en aten ze in die tuin van Yvon Jaspers servies.
Oud 17-08-2012, 19:34
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Tygo Gernandt laat vaak zijn geslachtsdeel zien op een filmset. De acteur gebruikt zijn jongeheer om het ijs te breken, legde hij donderdagavond uit in het TV Lab-programma Mention.

"Als acteur ben je altijd naakt, ook als je wel kleren aan hebt", legt de 38-jarige Gernandt uit. "Vaak laat ik al vrij snel, soms al bij de eerste lezing, mijn broek zakken. En dan zeg ik: dit is 'm, nu hebben we dat gehad."

In het programma onthulde Gernandt bovendien, tot zijn eigen verbazing, dat hij het bed deelde met meer dan tweehonderd vrouwen. "Ik kan het niet meer op twee handen tellen. Dat ik dit ook gewoon live op tv zeg." De acteur heeft naar eigen zeggen onder invloed van drugs meerdere malen orgies gehad.

Tygo :') Wat een ego heeft die vent.
Ik kan hem wel waarderen. Mijn ex heeft met hem gekampeerd op Lowlands en vertelde me dat hij best te pruimen is. Maar goed, ja, als mijn ex dat zegt is het nog steeds... niet per se waar.
Oud 17-08-2012, 19:36
Verwijderd
Maar ik heb vandaag ook wel heel volwassen getuinierd. Met mijn moeder samen, Theodoor doet niets met de tuin, behalve erin zitten. Maar wat ik meestal deed was gewoon een beetje plantjes uittrekken die overduidelijk een paardenbloem of brandnetel waren, en zo hier en daar wat bloembollen ingraven. Maar vandaag hebben we echt gesnoeid en hebben we een Plan gemaakt.
De tuin zoals we hem gekocht hebben was erg degelijk, met allemaal groenblijvende planten waar geen bloemen aan komen en waar je dan geacht wordt tussendoor te schoffelen. Ik weet niet eens hoe je moet schoffelen. Mijn moeder ook niet, die heeft de tuin vol staan met bloemen.
Oud 17-08-2012, 19:38
Hazel
Hazel is offline
Wie is Theodoor?
Oud 17-08-2012, 19:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Niemand, dat zou hij niet overleven, denk ik.
Oud 17-08-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Wie is Theodoor?
Mijn vriend! In het saaitopic noem ik hem gewoon bij naam
Oud 17-08-2012, 19:45
Carn
Carn is offline
Ik heb geen tuin. Wel een goeie 30m2 aan tegels. En om de hoek is een park
Oud 17-08-2012, 19:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mijn vriend! In het saaitopic noem ik hem gewoon bij naam
Wat een naam doe je goed!
Oud 17-08-2012, 20:08
Verwijderd
Hoi!
Oud 17-08-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Niemand, dat zou hij niet overleven, denk ik.
?
Oud 17-08-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
@CR en Q: Iemand op mijn Facebook postte vandaag, met volledig serieuze intenties, dit plaatje.

[afbeelding]

:')
Citaat:
Herkenbaar ja Zo heb ik een communistische studiegenoot die tijdens de opstanden in Egypte etc dit soort berichten plaatste:
Godzijdank ben ik niet de enige met retardjes-in-disguise op Facebook Foei, zeg.

Citaat:
Ik heb wel eens een inspanningstest gedaan (bij een patiënt, niet bij mezelf) op die manier, de cold pressure-test, beide handen in ijswater stoppen, krijg je ook vaker flauwvallende patiënten bij.
Citaat:
Nou, dat belooft wat
Citaat:
Ik heb geen tuin. Wel een goeie 30m2 aan tegels. En om de hoek is een park
Tegels > Tuin. Handsdown!
Oud 17-08-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Wat een naam doe je goed!
Ja goed he!
Zijn vrienden noemen hem Theo. Maar zijn vrienden hoeven dan ook niet met hem naar bed.
Oud 17-08-2012, 20:16
Hazel
Hazel is offline
Wacht even, ik snap het niet meer.
Oud 17-08-2012, 20:17
Verwijderd
Ik vind Theo een erg onsexy naam
Oud 17-08-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Dat komt toch niet door Arjan Ederveen, eah?
Oud 17-08-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Dat komt toch niet door Arjan Ederveen, eah?
Dat sluit ik niet uit maar mogelijk ook doordat mijn stiefopa Theo heette. En doordat het sowieso een bejaardeboerennaam is.
Oud 17-08-2012, 20:22
Verwijderd
Theodoor vind ik eigenlijk wel een hele mooie naam En Theo, tja, dat is inderdaad wel een beetje een bejaardeboerennaam
Oud 17-08-2012, 20:23
Verwijderd
Theodoor vindt Theo ook een erg onsexy naam.
Oud 17-08-2012, 20:23
Verwijderd
Wij kregen net een brief in het oekraïens dat we welkom zijn op een of ander familiefeest binnenkort in Kiev.

Súpérléúk.
Oud 17-08-2012, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Dat sluit ik niet uit maar mogelijk ook doordat mijn stiefopa Theo heette. En doordat het sowieso een bejaardeboerennaam is.
Ja, je hebt gelijk ook
Verwijderd
Citaat:
Theodoor vindt Theo ook een erg onsexy naam.
Ik vind Theodoor eigenlijk ook wel een heel aparte naam, voor iemand van zijn leeftijd, maar ik weet niet of ik Theo veel beter vind

Theo. Dat klinkt als een oom Theo.
Verwijderd
Citaat:
Zijn vrienden noemen hem Theo. Maar zijn vrienden hoeven dan ook niet met hem naar bed.

Ik probeer me nu voor te stellen dat ik mijn vriendje Nick zou noemen.
Oud 17-08-2012, 20:42
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Je kunt hem ook gewoon een andere naam geven
Oud 17-08-2012, 20:43
Verwijderd
Dorus.
Oud 17-08-2012, 20:46
Verwijderd
Stracciatellayoghurt <3

edit: Dat was natuurlijk geen naamsuggestie, dat zou wat mallotig zijn.
Oud 17-08-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ik vind tuinieren (en sowieso caren om je tuin) zo'n volwassen bezigheid Volgens mij ga ik nooit zo ver komen in mijn leven.
+1 Mijn tuin is tegels. En twee stukjes kunstgras toen de tegels op waren. Maar ooit wil ik wel een mooie, fijne tuin waar je in kunt CHILLEN.

[klaagtijd]ik ben GESLOOPT Klaverbaby trekt de warmte niet zo, dus die was van 14:00 tot 20:45 wakker. I haven't slept in three fucking years enzo.[/klaagtijd]

straks maar even Over mijn lijk kijken, even relativeren
Oud 17-08-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Stracciatellayoghurt <3

edit: Dat was natuurlijk geen naamsuggestie, dat zou wat mallotig zijn.
Nom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten