Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In de meeste winkels moet je lang zoeken wil je een bh vinden zonder beugels. Ik heb een b/c cup (ligt aan mn gewicht en de tijd van de maand) en dat zijn allemaal beugel bh's, meestal nog voorgevormd ook. Ik heb 1 vormgevormde bh, maar ik heb dan toch een beetje zo'n fake-gevoel.. en met vulling is al helemaal vreselijk..
Ik had pas een aantal van die voorgevormde bh's gepast trouwens, en ik kreeg van de meeste echt enorme punt-tieten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik draag overigens altijd beugel, behalve met sporten had k altijd sportbeha's maar ik sport niet meer zoveel ![]()
||
Citaat:
![]() Erg vervelend, maar kben dus niet de enige? Maar goed, gelukkig heb ik niet zóveel dat die beugel altijd moet. Toch wel irri dat ze niet zoveel bh's zonder beugel verkopen!
||
Citaat:
--> moet je een stofje nemen die je fijn vindt zitten.. En ja in het begin vond ik ze ook best kut zitten, maar nu veel fijner ![]()
|
Het maakt me niet zo veel uit als het maar de boel bij elkaar houd. Het is maar net of er toevallig wle of geen beugel in zit, ik draag ook af en toe wel push up bh's, maakt me niet echt veel uit, het zit meestal wel goed.
||
![]() |
Citaat:
![]() Niet als die bh precies aansluit op je borsten.. ik heb een mooie voorgevormde bh die precies past (en waar ik dus ook geen rare punttieten van krijg ofzo).. Vriendin van mij had een keer midden in de stad dat de beugel van haar bh op de een of andere manier losgeschoten was ofzo en in haar tiet prikte.. ![]()
||
Citaat:
lullig |
Advertentie |
|
![]() |
|
Met sporten heb ik van die sportbh's. Daar zit geen beugel in, maar die zijn wel heel erg stevig.
Normaal draag ik wel bh's met beugels. Ik kom overigens nooit bh's tegen cupC zonder beugels (ja behalve die elastiekesportdingen) Soms is het wel irri..Heb je van die rode striemen, maar ja.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is het verschil tussen beugel bh en voorgevormde? Verwijderd | 17 | 20-04-2015 17:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bultjes tussen borsten *flawless* | 14 | 30-10-2010 11:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
goede BH voor mijn leeftijd? Lyouknow | 28 | 07-06-2010 22:21 | |
Lifestyle |
Beha's Charlene7 | 39 | 02-01-2010 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Beugelbeha's Yab-Yum | 37 | 15-07-2003 16:18 | |
Lifestyle |
De Ondergoed Topic. Oh yeah. Signy | 94 | 05-07-2002 13:56 |