Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor de rest is het natuurlijk vrij kortzichtig en soms beledigend dat sommige mensen er van uit gaan dat er altijd één iemand de 'man' is en een ander de 'vrouw' in bed, in de relatie of in de verdeling van de huishoudelijke taken etc. (en dat zoiets uberhaupt iets met elkaar te maken heeft), en een onbeschofte nieuwsgierigheid naar zaken die nogal privé zijn. Maar dat weet je natuurlijk al lang en vraag je alleen maar in een poging om mij op de kast te jagen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap het hele systeem (denkpatroon van hetero's) erachter wel, maar ik vind het wat ver gaan om het meteen onbeschoft etc te vinden dat ze dat doen/denken. Het gaat niet puur over je voorkeur in bed, maar ook gewoon over allerlei andere dingen die makkelijk te categoriseren vallen. En ik vroeg me dus af waarom het direct is van HAP datmagnie. Laat de onwetende hetero's lekker de groepjes eigenschappen zo houden?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik weet niet welke "bevestigingen in de gaycommunity" jij kent (welke community? ik ben in ieder geval nooit gevraagd om lid te worden ![]() En ja, als iemand zonder mij (blijkbaar) echt te kennen toch bepaalde vooroordelen of stereotypen aan mij toeschrijft of meent dat ik daar aan zou moeten voldoen, dan vind ik dat vaak dom of kortzichtig of beledigend, afhankelijk van hoe zoiets wordt gebracht of toegelicht. En het is al helemaal irritant als vreemden menen te weten hoe het er aan toe gaat in jouw relatie, of daar zonder blikken of blozen naar vragen. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies lisaa_ | 5 | 04-09-2013 09:29 | |
Seksualiteit |
Een vraag voor de homo's hier boss? | 31 | 12-05-2013 19:34 | |
Seksualiteit |
voor alle homo`s frieslandboy | 31 | 02-10-2011 13:09 | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bibliotheek leent behalve boeken ook homo's, zigeuners en islamieten uit. Hydrogen | 95 | 14-09-2005 19:22 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |