Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2012, 22:12
Verwijderd
Besteld
Advertentie
Oud 29-10-2012, 22:12
Verwijderd
Ik mag mezelf best op een cadeautje trakteren nu ik zo goed bezig ben
Oud 29-10-2012, 22:13
Verwijderd
Oud 29-10-2012, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Besteld
Oud 29-10-2012, 22:16
Verwijderd
Oud 29-10-2012, 22:16
Verwijderd
jaartje niet digitaal agenda bijhouden wordt het
Oud 29-10-2012, 22:18
Verwijderd
"A Journey of a thousand steps begins with a single step, followed by countless others, gradually merging into a relentless trudge" <3
Oud 29-10-2012, 22:20
Verwijderd
Was het maar vast 16/17 november
Oud 29-10-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Even een LJH-momentje: ik vroeg me heel erg af, of ik het ging trekken, 32 uur werken en weer fulltime studeren, en ja ik ben belachelijk druk maar het lukt me allemaal zo goed en ik ben op dit moment zo tevreden over mezelf
Citaat:
Nou ja een vrij arrogant LJH-momentje
Oud 29-10-2012, 22:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Even een LJH-momentje: ik vroeg me heel erg af, of ik het ging trekken, 32 uur werken en weer fulltime studeren, en ja ik ben belachelijk druk maar het lukt me allemaal zo goed en ik ben op dit moment zo tevreden over mezelf
Goed bezig! een lichtend voorbeeld!
Oud 29-10-2012, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Was het maar vast 16/17 november
Yeh Ik wil hem nu al hebben
Oud 29-10-2012, 22:50
Verwijderd
'Grotere rol slachtoffer in strafzaak'

Demissionair staatssecretaris Teeven van Justitie
ANP
Toegevoegd: dinsdag 16 okt 2012, 21:06
Als er een kabinet van VVD en PvdA komt, wordt de rol van slachtoffers in strafzaken zo goed als zeker groter. Nu mogen slachtoffers in de rechtszaal spreken over de gevolgen die een misdrijf voor hen heeft.

Het is de bedoeling dat slachtoffers straks ook wat mogen zeggen over de tenlastelegging en over de strafmaat. Dat heeft demissionair staatssecretaris Teeven van Justitie gezegd bij de presentatie van een boek van advocaat Richard Korver.

Formatiegesprekken
Volgens Teeven wordt er tijdens de formatiebesprekingen tussen VVD en PvdA over een grotere rol van het slachtoffer gesproken. Beide partijen hebben daarover punten in het verkiezingsprogramma opgenomen, dus het ligt volgens Teeven voor de hand dat er afspraken gemaakt kunnen worden.

Naast meer spreekrecht verwacht Teeven ook dat slachtoffers meer mogelijkheden krijgen zich te laten bijstaan door een advocaat. Nu zijn die mogelijkheden beperkt. Ook heeft een advocaat van een slachtoffer nu zelden inzage in het volledige strafdossier.

Oud 29-10-2012, 23:06
Verwijderd
Ah en een nieuwe Ben Howard EP deze week
Oud 29-10-2012, 23:07
Carn
Carn is offline
Homeland <3
Oud 29-10-2012, 23:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP, ik moest best wel lachen om je smsjes
Ik moet je toch een beetje in de gaten houden
Oud 29-10-2012, 23:30
Noedelhap
Noedelhap is offline

Maar nu gaan allemaal blije hipsters die bestellen, ipv de emo's waar het echt voor bedoeld is /teleurgesteld
Oud 29-10-2012, 23:34
Verwijderd
Citaat:

Maar nu gaan allemaal blije hipsters die bestellen, ipv de emo's waar het echt voor bedoeld is /teleurgesteld
Dan moeten ze snel zijn als er maar 1000 zijn
Oud 30-10-2012, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het knap
Hoeveel tijd ben je kwijt aan je studie?
Oud 30-10-2012, 08:04
Verwijderd
sann is de baas
Oud 30-10-2012, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het knap
Hoeveel tijd ben je kwijt aan je studie?
Het verschilt, maar gemiddeld 25 uur denk ik! Laatste weken wat meer, luie weken wat minder. Maar ik werk nu 2 weken 20 uur per week (overuren inhalen ) zodat ik wat meer tijd heb om tentamens te leren
Oud 30-10-2012, 08:37
Verwijderd
Citaat:
sann is de baas
Fuckyeah
Oud 30-10-2012, 08:39
Carn
Carn is offline
bewijs van dat je naast de meeste opleiding prima kan werken! ;D .
Oud 30-10-2012, 09:07
Verwijderd
Ja behalve studies waar je van 9-17.00 (of langer) op school zit dan. Maar ik vraag me wel een beetje af waar ik 'vroeger' zo moeilijk over deed ja, poe hee, 12 uur werken
Oud 30-10-2012, 09:08
Verwijderd
Maar goed, zo eerst maar even tentamen gaan halen, zou een mooi fiasco zijn als ik nu een 3 haal met m'n grote bek
Oud 30-10-2012, 09:25
Verwijderd
Goed even tentamen halen, brb.
Oud 30-10-2012, 09:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
The fuck, Bram Moszkowicz is uit zijn ambt gezet Zware straf!
Oud 30-10-2012, 09:41
Verwijderd
^Ik las het en vond het ook een beetje.... bizar! Maar dat komt mischien omdat ik die hele zaak niet gevolgd heb.
Oud 30-10-2012, 09:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb het ook niet zo gevolgd, maar ik vond het altijd al een nare man. Ik heb verder geen mening of het terecht of niet is dat hij die straf krijgt, want daarvoor ken ik de feiten niet genoeg enzo, maarreh, ik hoop dat ie nu ook gewoon van de buis verdwijnt
Oud 30-10-2012, 09:58
Carn
Carn is offline
hehe, je kan vanavond naar Skyfall, om 0:07
Oud 30-10-2012, 10:32
Verwijderd
Citaat:
The fuck, Bram Moszkowicz is uit zijn ambt gezet Zware straf!
Maar in principe wel terecht als hij echt dat geld heeft aangenomen.. Of zit ik nu fout? Heb er niet zoveel verstand van.
Oud 30-10-2012, 10:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb het ook niet zo gevolgd, maar ik vond het altijd al een nare man. Ik heb verder geen mening of het terecht of niet is dat hij die straf krijgt, want daarvoor ken ik de feiten niet genoeg enzo, maarreh, ik hoop dat ie nu ook gewoon van de buis verdwijnt
Ik vond het wel een apart figuur. Geen nare man per se.
Oud 30-10-2012, 10:51
Verwijderd
Oeioei en net vandaag is ook bekendgemaakt dat hij Eva kwijt is.
Oud 30-10-2012, 10:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wow ik kreeg net een uitnodiging per PM of ik met iemand wil msnnen BESTAAT dat nog?!
Oud 30-10-2012, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Wow ik kreeg net een uitnodiging per PM of ik met iemand wil msnnen BESTAAT dat nog?!
Ik heb nog steeds MSN, hoor Maar vertel 'ns, wat is dan de proverbial shit these days?
Oud 30-10-2012, 10:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Facebook of Whatsapp denk ik.
Een model van ons bureau had mijn nummer achterhaald en ik kreeg drie berichtjes per dag of we nog opdrachten hadden en het hield pas op toen ik zei dat ik hem uit ons systeem ging halen en we nooit meer een opdracht voor hem hadden als hij niet ophield.
Dus ja dat.
Oud 30-10-2012, 11:31
Qimm
Qimm is offline
ik ben gevoelsmatig dan ook de enige op de wereld met msn...
Oud 30-10-2012, 11:32
Verwijderd
Citaat:
ik ben gevoelsmatig dan ook de enige op de wereld met msn...
Zo voel ik me ook wel eens. Eigenlijk heb ik nog maar één persoon die ik op min of meer frequente basis spreek op MSN
Oud 30-10-2012, 11:36
Qimm
Qimm is offline
hier ook, terwijl dat normaal voor mij de manier was voor casual conversation. Bleh stom eigenlijk
Oud 30-10-2012, 11:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja bij mij is dat verplaatst naar facebook chat, ik sprak mijn moeder en vriend op msn en nu op facebook.
Oud 30-10-2012, 11:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat MSN intens kut is geworden.
Oud 30-10-2012, 11:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nouja bij mij is dat verplaatst naar facebook chat, ik sprak mijn moeder en vriend op msn en nu op facebook.
maar hoe moet het nu verder als je geen FB hebt?
Oud 30-10-2012, 11:44
Verwijderd
Bij mij is ook wel veel verplaatst van MSN naar Skype Eigenlijk MSN ik helemaal niet meer.
Oud 30-10-2012, 11:46
Verwijderd
Ik msn ook niet meer nee. Ik skype met mijn ouders en soms met vrienden. Anders facebookchat
Oud 30-10-2012, 11:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
maar hoe moet het nu verder als je geen FB hebt?
Je kunt inderdaad ook skypen. Of forumen
Oud 30-10-2012, 11:49
Qimm
Qimm is offline
skypen, weer iets wat aan mij voorbij is gegaan

Ik forum wel, maar verder forumt nagenoeg niemand van mijn vrienden.... Dus dat schiet ook niet op
Oud 30-10-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat MSN intens kut is geworden.
Eh, hoezo? WLM in combinatie met de nerfhammer genaamd A-Patch levert toch een aardige gebruikerservaring op?

Citaat:
Je kunt inderdaad ook skypen. Of forumen
Skype vind ik echt een aidsapplicatie. Los daarvan heb ik niemand om mee te Skypen, laat staan dat ik daar steeds zin in heb.
Oud 30-10-2012, 12:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eh, hoezo? WLM in combinatie met de nerfhammer genaamd A-Patch levert toch een aardige gebruikerservaring op?
Ik weet niet wat hier staat.
Oud 30-10-2012, 12:28
Verwijderd
Oud 30-10-2012, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat hier staat.
Zuur.
Oud 30-10-2012, 12:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
9292ov.nl kent mijn bestemming niet