| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ste, ga gewoon samen koffie drinken in de stad ofzo. Dat hoeft niet uren te duren, maar dan kan je toch zo even 'voor het eerst' met haar afspreken. En misschien is het wel zó gezellig dat je dan ook vaker wil meeten.
|
|
|
|
Ik was net fijn op een verjaardag, lekker gekletst met twee vriendinnen en 'ex'-vriendin (zien elkaar nooit meer, geen ruzie ofzo). Nu wel misselijk, dus had iets eerder moeten kappen. Daarom voor de 10e keer vandaag Dumb ways to die luisteren, om de blije stemming vast te houden
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankjulliewel GIRLFRIENDS voor het advies, kusjes!! |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Pinguins staan daar zo van 'hoi pas jij even op dit ei terwijl ik dagen ga lopen op mijn pootjes van 5 cm om eten voor jou te halen terwijl ik zelf in geen tijden gegeten heb' en dan reageren ze zo van 'ja tuurlijk joh er komen maar een paar sneeuwstormpjes, daar kan ik wel tegen'
|
|
|
|
Verwijderd
|
Goed, nu nog een scriptieondewerp, een paperonderwerp, een cijferlijst doormailen, inschrijvingen voor volgend blok regelen, inschrijving voor een practicum regelen en een onderzoeksopzet mailen en ik ben klaar met m'n to do lijst
Oh ja en ik moet morgen om half 6 op /fail.
|
![]() |
|
|