| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb zelfs ooit geilemannenreacties gehad toen ik een fietsbroekje wilde verkopen. Het was een fietsbroekje van de Aldi en hij was me te lang en knelde in m'n knieen, dus hij was marktplaats op gegaan. Toen kreeg ik mailtjes van een 'vrouw' met een mannennaam als emailadres, die graag foto's wilde waarop ik het fietsbroekje aan had, en dan ook graag van de binnenkant zodat 'ze' goed kon zien hoe de zeem precies in het broekje zat
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
En die 37% die schadelijk is haal je er al helemaal niet uit, toch? Citaat:
Maar vooruit.10 uur een dildo in je kut wel, maar het is niet alsof dat de enige dingen met weekmakers zijn. Zo in de gauwigheid: ben-wa-balletjes, butt plugs en gags zijn bedoeld om langere tijd in te houden. Dan hoef je niet eens héél gekke dingen te doen om aan de tien uur te komen. En 'dan moet je maar niet aan de 10 uur komen' vind ik dan wel heel makkelijk gezegd, zeker als je nog zelf achter die grens aan moet ook. Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht dat ik het op Wikipedia had gelezen, maar kon 't niet meer terugvinden.Citaat:
De jaren '50, dat is zo kort geleden. Toen was mijn oma gewoon al 'n kwieke twintiger. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
http://new.livestream.com/accounts/3.../player_pop_up Hij staat nog steeds aan
ZO LIEF.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest hardop lachen.Ik denk overigens dat diezelfde recreatieve gebruikers veelal voor iets van hogere kwaliteit gaan, hoor, als je er dan toch zoveel tijd aan spendeert. Maar dit lijkt me nou juist een kwestie van 'weten of redelijkerwijs vermoeden' dat het schadelijk kan zijn. Temeer omdat de meeste mensen niet gaan uitzoeken hoe en wat met weekmakers, maar gewoon iets goedkoops kopen en dat jarenlang blijven gebruiken. Maar goed, dan nog is dit allemaal beter dan alle Amerikaanse novelty items die verdacht veel op dildo's lijken. Dat staat er dan ook op, he. 'Novelty item'. Als je gaat kijken bij de Miranda moet je daar ook 'ns op letten |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest er ook hardop om lachen ja. Ik denk ook dat die iets meer gedegen onderzoek doen ja, maar goed, ik heb wel vaker dingen van mensen verwacht en dan blijken ze toch weer mongool. Dus er opzetten dat > 10 uur per week schadelijk is is sowieso een goed idee zou ik zeggen. Ik ga het checken |
|
|
|
|
|
De intocht wordt nog een keer uitgezonden, met gebarentolk <3 D
Toen ik een jaar of 14 was, kwam de échte sint aan in Maastricht. Ik had toen een 'strijkersdag' op het conservatorium. Mijn vioollerares organiseerde dat en ik met twee andere leerlingen van haar waren de jongsten, de rest waren voornamelijk conservatoriumstudenten. In de lunchpauze gingen wij met z'n drieën toch even naar de intocht, maar het was superdruk (uiteraard) en we kwamen niet op tijd terug en toen zette onze lerares ons heerlijk voor schut voor het hele orkest, dat we te laat waren omdat we naar sinterklaaaaas waren gaan kijken. Uitgerekend háár leerlingen, hoe oud waren we nou?!
|
|
|
|
Omg, mensen, ik zie 't effe niet meer zitten.
Morgen dus presentatie en ik kreeg net een mailtje van die ene kerel met weer 'eh, ik heb nog niks ontvangen en ik heb 't gevoel dat je niks hebt gedaan, ik moet 't voor 3 uur hebben, want de ppt maken kost veel tijd weeeh'. Ik had als eerste al iets gestuurd, en nu blijkt dus dat die cunt mijn hele onderwerp al in zijn stukje heeft gekankerd, waardoor ik dus eigenlijk niks meer heb om over te vertellen. Sowieso heb ik al het kutste onderwerp, maar als hij dan ook nog eens al mijn informatie gebruikt én mijn vragen gaat gebruiken als quizje voor de toeschouwers, dan heb ik helemaal geen tering meer. Ik wil dood nu.
|
|
|
|
Als die gozer jouw onderwerp heeft gebruikt in het zijne is dat natuurlijk een domme actie van hém, niet van jou. Kortom, hij moet niet zo dom doen en jou jouw verhaal laten vertellen en zelf zijn eigen onderwerp beter uitwerken.
|
|
|
|
Dood aan zulke dingen ja, OF je doet zelf veel en anderen gaan ermee aan de haal. Of je doet als enige iets en 90% van het totaalwerk is van jou.
Heb je geen bewijs in de vorm van mailtjes ofzo die je kan aandragen, en dat je dan gewoon je eerste ding heel proactief zelf gaat vertellen morgen. als de docent het vraagt waarom je "zijn ding" verteld kun je het bewijzen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Waarmee ik niet wil impliceren dat ik een hardere werker ben dan Miekje
Eigenlijk baal ik er ook van als ik ziek ben in het weekend, maar mijn frustratie was altijd het gevoel 'ziek zijn, daar heb ik toch geen tijd voor'
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb dat mailtje dus vorige maandag als eerste van iedereen gestuurd, met de woorden 'dit is mijn stukje' en dan zegt hij niet even dat hij geen bijlage heeft ontvangen? WTF?! Wat een pretentieuze kankermongool. /rant
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|