Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Precies! Gewoon een goede beurt nodig
ik zie voor me hoe iemand met een epileptische aanval een vibo tegen zich aangedrukt krijgt, objectief niet grappig maar ik moet er heel hard om lachen
Advertentie
Oud 17-11-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik moest trouwens vanavond erg lachen. Op die verjaardag ging het over slipjes en ik zei dat slipjes verkopen een lucratieve zaak is. Toen zei moeder van de vriendin waar ik was "ja, dat weet ik want ik had eens een ondergoedsetje op marktplaats gezet en toen werd ik drie keer gebeld door een man die het slipje wel wilde kopen. De bh mocht ik houden "
Oud 17-11-2012, 23:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En dan kwam de vibrator er aan te pas
Precies, uitstekende remedie tegen opvliegendheid, huilbuien, dwarsheid en vele andere typisch vrouwelijke kwalen

Citaat:
De volgende is "niet treuren over het feit dat ik ouder wordt". Over het algemeen is dat niet iets wat je 1 dag moet doen, maar elke dag. Maar als je daar wel over treurt, heeft dat waarschijnlijk een oorzaak (slechte gezondheid, kinderen die uit huis gaan) en dan kun je dat gevoel van rouw niet zomaar even wegslikken.
"Geen grammaticale fouten meer maken"
Verwijderd
Citaat:
Precies, uitstekende remedie tegen opvliegendheid, huilbuien, dwarsheid en vele andere typisch vrouwelijke kwalen

"Geen grammaticale fouten meer maken"
Ach een beetje fappen kan soms best helpen hoor

Verwijderd
Ik heb zelfs ooit geilemannenreacties gehad toen ik een fietsbroekje wilde verkopen. Het was een fietsbroekje van de Aldi en hij was me te lang en knelde in m'n knieen, dus hij was marktplaats op gegaan. Toen kreeg ik mailtjes van een 'vrouw' met een mannennaam als emailadres, die graag foto's wilde waarop ik het fietsbroekje aan had, en dan ook graag van de binnenkant zodat 'ze' goed kon zien hoe de zeem precies in het broekje zat
Oud 17-11-2012, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij staat er op jelly vibrators/dildo's wel dat ze weekmakers bevatten trouwens, ik zal van de week even bij de Miranda naar binnen lopen om 't te checken.
Ik heb er niet bijzonder op gelet maar ik zie 't meestal alleen vermeld staan als er géén weekmakers in zitten. Dus als het een verkooppunt is.

En die 37% die schadelijk is haal je er al helemaal niet uit, toch?

Citaat:
Ja Het is niet fantastisch

Yeah, Nederlands recht en nee niet verboden, maar je moet 't (of de 37% van de speeltjes die schadelijke weekmakers bevatten) dus niet meer dan 10 uur per week in je kut stoppen. Als een fabrikant een lijn maakt voor 'professionals' zouden de regels dus strenger moeten zijn. Maar 10 uur een dildo in je kut vind ik best veel hoor.
Nou, ik wist niet of ik een onderzoek dat in de tweede zin op jolige wijze de Telegraaf aanhaalt wel moest vertrouwen. Maar vooruit.

10 uur een dildo in je kut wel, maar het is niet alsof dat de enige dingen met weekmakers zijn. Zo in de gauwigheid: ben-wa-balletjes, butt plugs en gags zijn bedoeld om langere tijd in te houden. Dan hoef je niet eens héél gekke dingen te doen om aan de tien uur te komen. En 'dan moet je maar niet aan de 10 uur komen' vind ik dan wel heel makkelijk gezegd, zeker als je nog zelf achter die grens aan moet ook.

Citaat:
Edit: als recreatief gebruiker.
Oud 17-11-2012, 23:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ach een beetje fappen kan soms best helpen hoor

Zeker
Oud 17-11-2012, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er niet bijzonder op gelet maar ik zie 't meestal alleen vermeld staan als er géén weekmakers in zitten. Dus als het een verkooppunt is.

En die 37% die schadelijk is haal je er al helemaal niet uit, toch?

Nou, ik wist niet of ik een onderzoek dat in de tweede zin op jolige wijze de Telegraaf aanhaalt wel moest vertrouwen. Maar vooruit.

10 uur een dildo in je kut wel, maar het is niet alsof dat de enige dingen met weekmakers zijn. Zo in de gauwigheid: ben-wa-balletjes, butt plugs en gags zijn bedoeld om langere tijd in te houden. Dan hoef je niet eens héél gekke dingen te doen om aan de tien uur te komen. En 'dan moet je maar niet aan de 10 uur komen' vind ik dan wel heel makkelijk gezegd, zeker als je nog zelf achter die grens aan moet ook.

Nee dat haalde ik van ehm, weet niet meer. Via waar ik naar het onderzoek werd verwezen. Anyhow: 10 uur dildo vond ik schromelijk veel, maar als je inderdaad dingen bij elkaar optelt (gag, balletjes in en rondsjokken met een plug in je kont, afgewisseld met een beetje rampetampen met een dildo) dan komen sommige recreatieve gebruikers misschien ook wel aan 10 uur ja.
Oud 17-11-2012, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelfs ooit geilemannenreacties gehad toen ik een fietsbroekje wilde verkopen. Het was een fietsbroekje van de Aldi en hij was me te lang en knelde in m'n knieen, dus hij was marktplaats op gegaan. Toen kreeg ik mailtjes van een 'vrouw' met een mannennaam als emailadres, die graag foto's wilde waarop ik het fietsbroekje aan had, en dan ook graag van de binnenkant zodat 'ze' goed kon zien hoe de zeem precies in het broekje zat
Oud 17-11-2012, 23:26
Verwijderd
Citaat:
1952 geloof ik, stond in de aftiteling.
Ah, dus daar heb ik 't vandaan Ik dacht dat ik het op Wikipedia had gelezen, maar kon 't niet meer terugvinden.

Citaat:
Maar als die diagnose nog zo lang gold, is het ook niet vreemd dat vibrators daarvoor nog onder het mom van medisch apparaat konden worden verkocht. Immers, er werd vanuit gegaan dat het orgasme (dat dus niet zo werd genoemd) geen enkel genot schonk. Het diende alleen voor het uitbannen van een hysterische aanval.
Ja, dat is natuurlijk zo. Sterker nog, eigenlijk is het om diezelfde reden niet eens zo gek dat ze nu nog steeds regelmatig als medisch 'massageapparaat' verkocht worden.

De jaren '50, dat is zo kort geleden. Toen was mijn oma gewoon al 'n kwieke twintiger.
Oud 17-11-2012, 23:29
Verwijderd
Gynaecoloog-seksuologen schrijven nog steeds wel eens vibrators voor. Dan tegen vaginisme (spasme van de vaginaspieren, vaak door psychotrauma maar kan ook neurologisch zijn)
Oud 17-11-2012, 23:30
Verwijderd
http://new.livestream.com/accounts/3.../player_pop_up Hij staat nog steeds aan ZO LIEF.
Oud 17-11-2012, 23:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed, hoe gezellig ik dit gesprek ook vind, ik zou eigenlijk vroeg op bed gaan en nu is het alweer half 12. Slaap lekker!
Oud 17-11-2012, 23:31
Verwijderd
Hm ja, mijn wekker gaat over zes uur, ik zou ook moeten gaan.
Oud 17-11-2012, 23:31
Verwijderd
En als je spanningshoofdpijn hebt kan een vibrator in je nek ook prima helpen.
Oud 17-11-2012, 23:32
Verwijderd
Citaat:
En als je spanningshoofdpijn hebt kan een vibrator in je nek ook prima helpen.
Ik zal het onthouden
Oud 17-11-2012, 23:32
Verwijderd
Sportartsen en fysio's gebruiken trouwens ook vibratieapparaatjes om het herstel van beschadigde banden en pezen te bevorderen, maar dat is niet evidencebased.
Oud 17-11-2012, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Nee dat haalde ik van ehm, weet niet meer. Via waar ik naar het onderzoek werd verwezen. Anyhow: 10 uur dildo vond ik schromelijk veel, maar als je inderdaad dingen bij elkaar optelt (gag, balletjes in en rondsjokken met een plug in je kont, afgewisseld met een beetje rampetampen met een dildo) dan komen sommige recreatieve gebruikers misschien ook wel aan 10 uur ja.
Rondsjokken en rampetampen Ik moest hardop lachen.

Ik denk overigens dat diezelfde recreatieve gebruikers veelal voor iets van hogere kwaliteit gaan, hoor, als je er dan toch zoveel tijd aan spendeert. Maar dit lijkt me nou juist een kwestie van 'weten of redelijkerwijs vermoeden' dat het schadelijk kan zijn. Temeer omdat de meeste mensen niet gaan uitzoeken hoe en wat met weekmakers, maar gewoon iets goedkoops kopen en dat jarenlang blijven gebruiken.

Maar goed, dan nog is dit allemaal beter dan alle Amerikaanse novelty items die verdacht veel op dildo's lijken. Dat staat er dan ook op, he. 'Novelty item'. Als je gaat kijken bij de Miranda moet je daar ook 'ns op letten
Oud 17-11-2012, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Rondsjokken en rampetampen Ik moest hardop lachen.

Ik denk overigens dat diezelfde recreatieve gebruikers veelal voor iets van hogere kwaliteit gaan, hoor, als je er dan toch zoveel tijd aan spendeert. Maar dit lijkt me nou juist een kwestie van 'weten of redelijkerwijs vermoeden' dat het schadelijk kan zijn. Temeer omdat de meeste mensen niet gaan uitzoeken hoe en wat met weekmakers, maar gewoon iets goedkoops kopen en dat jarenlang blijven gebruiken.

Maar goed, dan nog is dit allemaal beter dan alle Amerikaanse novelty items die verdacht veel op dildo's lijken. Dat staat er dan ook op, he. 'Novelty item'. Als je gaat kijken bij de Miranda moet je daar ook 'ns op letten
Ik moest er ook hardop om lachen ja.

Ik denk ook dat die iets meer gedegen onderzoek doen ja, maar goed, ik heb wel vaker dingen van mensen verwacht en dan blijken ze toch weer mongool. Dus er opzetten dat > 10 uur per week schadelijk is is sowieso een goed idee zou ik zeggen.

Ik ga het checken
Oud 17-11-2012, 23:45
Verwijderd
Goed bedtijd, daaaag.
Verwijderd
Ja, een disclaimer met 'bevat weekmakers en kan dus schadelijk zijn vanaf X uur per week' lijkt me ook 't minimale wat je kunt doen.
Verwijderd
Welterusten
Oud 17-11-2012, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Goed bedtijd, daaaag.
trusten!
Oud 17-11-2012, 23:50
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik ben moe maar ik wil niet slapen want dan is het zondag.
Oud 18-11-2012, 00:06
Verwijderd
Ik ga ook maar slapen!
Oud 18-11-2012, 02:28
Verwijderd
Het was een goed feestje, ik moet eigenlijk weer gaan trainen ik vergeet soms hoe goed Braziliaanse feestjes zijn
Oud 18-11-2012, 11:05
Verwijderd
Goeiemorgen
Oud 18-11-2012, 12:19
Verwijderd
in m'n hart moet ik huilen, maar ik doe nonchalaaaaant (8)
Oud 18-11-2012, 12:26
Verwijderd
sieneke, andre hazes, koos alberts, corry en de rekels en frans bauer, ze komen allemaal voorbij hier

op rode rozen vallen traaaanen, als is dit afscheid niet voorgoeeeeed, ze zeggen meer dan duizend woorden; het is aan jou mijn liefdesgroet (8)
Oud 18-11-2012, 12:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De intocht wordt nog een keer uitgezonden, met gebarentolk <3 D
Toen ik een jaar of 14 was, kwam de échte sint aan in Maastricht. Ik had toen een 'strijkersdag' op het conservatorium. Mijn vioollerares organiseerde dat en ik met twee andere leerlingen van haar waren de jongsten, de rest waren voornamelijk conservatoriumstudenten. In de lunchpauze gingen wij met z'n drieën toch even naar de intocht, maar het was superdruk (uiteraard) en we kwamen niet op tijd terug en toen zette onze lerares ons heerlijk voor schut voor het hele orkest, dat we te laat waren omdat we naar sinterklaaaaas waren gaan kijken. Uitgerekend háár leerlingen, hoe oud waren we nou?!
Oud 18-11-2012, 12:42
Verwijderd
het favoriete nummertje van para en uice kwam ook net langs. Marlous - je zeurt teveel, topnummer.
Oud 18-11-2012, 12:50
Verwijderd

het niveau wordt steeds hoger.
Oud 18-11-2012, 13:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond de muziek al niks voor Etmakas..
Oud 18-11-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de muziek al niks voor Etmakas..
Ik waardeer André Hazes nogal wel!

Kijk, dit is leuk:

Oud 18-11-2012, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik breid mijn playlist met foute muziek ook uit. Craig David, S Club 7, N Sync, Bachstreet Boys, Christina Aguilera, Hanson, All Saints <333
Oud 18-11-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
het favoriete nummertje van para en uice kwam ook net langs. Marlous - je zeurt teveel, topnummer.
<3 Te veel én te vaak
Oud 18-11-2012, 13:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
[filmpje]

<3 <3 <3
Oei. Ik heb nog nooit zoiets cynisch en deprimerends gezien, eigenlijk.
Oud 18-11-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Oei. Ik heb nog nooit zoiets cynisch en deprimerends gezien, eigenlijk.
Ja, dat was gisteren ook een beetje mijn reactie. Vooral het moment waarop al die camerabeelden een Coca-Cola-flesje worden was een :') vol lekkere weltschmerz waard.
Oud 18-11-2012, 14:12
Verwijderd
Wat is 'een uiltje knappen' toch een prettige uitdrukking. <3
Oud 18-11-2012, 14:37
Verwijderd
Ik dacht ook dat kat aan het andrehazessen was Schijtpip.
Oud 18-11-2012, 14:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, mensen, ik zie 't effe niet meer zitten.
Morgen dus presentatie en ik kreeg net een mailtje van die ene kerel met weer 'eh, ik heb nog niks ontvangen en ik heb 't gevoel dat je niks hebt gedaan, ik moet 't voor 3 uur hebben, want de ppt maken kost veel tijd weeeh'. Ik had als eerste al iets gestuurd, en nu blijkt dus dat die cunt mijn hele onderwerp al in zijn stukje heeft gekankerd, waardoor ik dus eigenlijk niks meer heb om over te vertellen. Sowieso heb ik al het kutste onderwerp, maar als hij dan ook nog eens al mijn informatie gebruikt én mijn vragen gaat gebruiken als quizje voor de toeschouwers, dan heb ik helemaal geen tering meer.
Ik wil dood nu.
Oud 18-11-2012, 14:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als die gozer jouw onderwerp heeft gebruikt in het zijne is dat natuurlijk een domme actie van hém, niet van jou. Kortom, hij moet niet zo dom doen en jou jouw verhaal laten vertellen en zelf zijn eigen onderwerp beter uitwerken.
Oud 18-11-2012, 14:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Even goed duidelijk maken zou ik zeggen
Oud 18-11-2012, 14:45
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dood aan zulke dingen ja, OF je doet zelf veel en anderen gaan ermee aan de haal. Of je doet als enige iets en 90% van het totaalwerk is van jou.

Heb je geen bewijs in de vorm van mailtjes ofzo die je kan aandragen, en dat je dan gewoon je eerste ding heel proactief zelf gaat vertellen morgen. als de docent het vraagt waarom je "zijn ding" verteld kun je het bewijzen.
Oud 18-11-2012, 14:49
Miekje*
Miekje* is offline
Godver, ik ben gewoon ziek op ZONDAG Kan dat niet even gewoon doordeweeks ofzo?
Oud 18-11-2012, 14:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Godver, ik ben gewoon ziek op ZONDAG Kan dat niet even gewoon doordeweeks ofzo?
Als ik doordeweeks ziek wordt denk ik altijd 'kan dat niet even in het weekend'
Oud 18-11-2012, 14:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarmee ik niet wil impliceren dat ik een hardere werker ben dan Miekje Eigenlijk baal ik er ook van als ik ziek ben in het weekend, maar mijn frustratie was altijd het gevoel 'ziek zijn, daar heb ik toch geen tijd voor'
Oud 18-11-2012, 14:55
Miekje*
Miekje* is offline
Nouja, de zondag is mijn enige echte vrije dag in de week. Dus nu baal ik wel dat ik juist vandaag ziek ben.
Oud 18-11-2012, 14:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja tuurlijk ziek zijn is kut en al helemaal op je vrije dag!
Oud 18-11-2012, 14:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als die gozer jouw onderwerp heeft gebruikt in het zijne is dat natuurlijk een domme actie van hém, niet van jou. Kortom, hij moet niet zo dom doen en jou jouw verhaal laten vertellen en zelf zijn eigen onderwerp beter uitwerken.
Hij stuurt nu ook 'der zat geen bijlage bij dat mailtje, dus niet echt'...

Ik heb dat mailtje dus vorige maandag als eerste van iedereen gestuurd, met de woorden 'dit is mijn stukje' en dan zegt hij niet even dat hij geen bijlage heeft ontvangen? WTF?!

Wat een pretentieuze kankermongool.

/rant

Regels voor berichten