| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Para over weekmakers in speeltjes, zij vallen onder de warenwet:
Artikel 18: Onverminderd het bij of krachtens de voorgaande artikelen bepaalde is het verboden: a. waren, niet zijnde eet en drinkwaren, te verhandelen waarvan degene die deze waren verhandelt, weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat zij bij het gezien hun bestemming te verwachten gebruik bijzondere gevaren kunnen opleveren voor de veiligheid of gezondheid van de mens, of indien het technische voortbrengselen betreft, tevens voor de veiligheid van zaken; Uit onderzoek van VWA (voedsel en warenautoriteit) blijkt (http://www.vwa.nl/actueel/bestanden/bestand/2201038) dat geen schadelijke gevolgen zijn aan te tonen bij gebruik < 10 uur per week. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, hij werd aanvankelijk verkocht als massageapparaat, voordat alle vrouwen ermee aan de haal gingen. Maar het loopt een beetje door elkaar, want vibrators werden (en worden nog steeds) regelmatig sluiks zo aangeduid. Hier, zelfs door iBOOD. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel een rugmassage-apparaatje in de vorm van een hondje. Die is zo antisexy dat hij wel duidelijk voor rugmassage is. Behalve als je furry bent misschien. |
|
|
|
|
|
Ik moest erg lachen om die film die ik dus keek, waarin vrouwen met 'hysterie' (een overactieve baarmoeder en daardoor aanvallen van vanalles) werden behandeld door middel van masturbatie, een normale medische handeling, uitgevoerd door artsen. Awkward
(hoewel die vrouwen het maar wát lekker vonden)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De eerste tweede zinnen:"Het woord erotiek is afgeleid van de naam van de god van de liefde, Eros, uit de Griekse mythologie. Volgens een artikel in de Telegraaf drijft de huidige economische crisis de mensen vroeg naar bed en is dit fantastisch nieuws voor de eroticabranche." Maar dit is dus Nederlands recht, neem ik aan? Ik had het over Amerikaans recht (maar mijn bron is Wikipedia en algemeen internet dus dat is zo onbetrouwbaar als je 't kunt hebben). Tevens vind ik dat je best 'weet of redelijkerwijs moet vermoeden' dat mensen makkelijk meer dan 10 uur per week kunnen besteden aan seks, al dan niet met hulpmiddelen. Zeker als je sekswerker bent of een afwijkende voorkeur hebt. Dus betekent dat dat de productie (of de verkoop?) van speelgoed met weekmakers binnen Nederland verboden is? Even verder lezen, hoor. |
|
|
|
|
|
Verder keek ik net de nieuwe Glee, waarin de groep de musical Grease opvoerde. Opvallend dat Greased Lightning werd gecensureerd. Blijkbaar mocht de zin "it's a real pussy wagon" niet meer
|
|
|
Verwijderd
|
Nee, maar, rare Amerikanen.
Ik vind Glee sowieso raar. Toen ik het ging kijken, was het zo over the top dat ik het beschouwde als een satire op middelbareschoolseries. Maar daarna werd het iets milder, waardoor het net onder die grens dook en gewoon een extreme middelbareschoolserie werd ![]() Maar ik kijk het wel nog steeds. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet fantastisch Yeah, Nederlands recht en nee niet verboden, maar je moet 't (of de 37% van de speeltjes die schadelijke weekmakers bevatten) dus niet meer dan 10 uur per week in je kut stoppen. Als een fabrikant een lijn maakt voor 'professionals' zouden de regels dus strenger moeten zijn. Maar 10 uur een dildo in je kut vind ik best veel hoor. Edit: als recreatief gebruiker. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb zo'n doosje met 'goede voornemens', opgerolde papiertjes waarop een goed voornemen staat, de bedoeling is dat je er 's ochtends een pakt en je daar dan die dag aan houdt. Het slaat nogal de plank mis want vrijwel alle voornemens zijn vaagjes geformuleerd, terwijl je voornemens nu juist altijd heel duidelijk moet formuleren.
Daar kom ik overigens op omdat ik naar aanleiding van jullie gesprek op mailfemale verzeild was geraakt waar ze net zo'n doosje hebben maar dan met seksopdrachten dus jullie praten niet helemaal langs me heen!
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Zo heb ik hier het voornemen: "Gelukkig zijn dat ik leef, want dood ben je lang genoeg".
Ten eerste is "gelukkig zijn" niet heel concreet. Ten tweede heb je er maar weinig invloed op hoe gelukkig je op een dag bent. Ten derde is 'je gaat straks wel heel lang dood zijn hoor' voor de meeste mensen niet iets om gelukkig van te worden. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Het tweede voornemen dat ik pak, is "naar innerlijke rust streven en mijn kring van mededogen verbreden naar alle levende wezens en de hele natuur in al haar pracht".
Dat is concreter, maar absoluut niet haalbaar in 1 dag. Boeddhistische monniken doen daar hun hele leven over. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
getverdemme wat een kutvoornemens ![]() |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb al meerdere keren aan mijn geschiedenisdocentvrienden moeten uitleggen dat wat vroeger 'hysterie' werd genoemd in engere zin is opgegaan in de conversiestoornis, maar dat conversiestoornissen vrij zeldzaam zijn terwijl in de praktijk ' hysterie' werd gebruikt voor van alles en nog wat. Epilepsie, ocd, zelfs simpelweg overspannenheid of impulsiviteit: als je een vrouw was en een beetje gek ging doen heette het al gauw hysterie.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
Verwijderd
|
De volgende is "niet treuren over het feit dat ik ouder wordt". Over het algemeen is dat niet iets wat je 1 dag moet doen, maar elke dag. Maar als je daar wel over treurt, heeft dat waarschijnlijk een oorzaak (slechte gezondheid, kinderen die uit huis gaan) en dan kun je dat gevoel van rouw niet zomaar even wegslikken.
|
|
|
|
|
Ik moest trouwens vanavond erg lachen. Op die verjaardag ging het over slipjes en ik zei dat slipjes verkopen een lucratieve zaak is. Toen zei moeder van de vriendin waar ik was "ja, dat weet ik
![]() want ik had eens een ondergoedsetje op marktplaats gezet en toen werd ik drie keer gebeld door een man die het slipje wel wilde kopen. De bh mocht ik houden "
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|