Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
De kuikens zien er nu uit als obertjes met een dik wollen vest aan en ze gaan zwemmen
Wat lief.
Advertentie
Oud 17-11-2012, 22:09
Verwijderd
dat was een mooi einde van de film.
Oud 17-11-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik moet heel hard lachen om de pm van para "ik wil graag dat je je scriptie over seks doet dus hier een paar onderwerpen:"

(Overigens wel relevante onderwerpen )
Oud 17-11-2012, 22:13
Verwijderd
Citaat:
dat was een mooi einde van de film.
Maar zagen ze de boot?
Oud 17-11-2012, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Maar zagen ze de boot?
er was geen boot! Ze moesten alles te voet doen!
Oud 17-11-2012, 22:31
Verwijderd
Ik zal safe search wel aan hebben staan, want als ik google op Hitachi Magic Wand nav Para op seks krijg ik allemaal foto's van vrouwen die... hun rug masseren.
Oud 17-11-2012, 22:44
Verwijderd
Para over weekmakers in speeltjes, zij vallen onder de warenwet:

Artikel 18:

Onverminderd het bij of krachtens de voorgaande artikelen bepaalde is het verboden:

a. waren, niet zijnde eet en drinkwaren, te verhandelen waarvan degene die deze waren verhandelt, weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat zij bij het gezien hun bestemming te verwachten gebruik bijzondere gevaren kunnen opleveren voor de veiligheid of gezondheid van de mens, of indien het technische voortbrengselen betreft, tevens voor de veiligheid van zaken;

Uit onderzoek van VWA (voedsel en warenautoriteit) blijkt (http://www.vwa.nl/actueel/bestanden/bestand/2201038) dat geen schadelijke gevolgen zijn aan te tonen bij gebruik < 10 uur per week.
Oud 17-11-2012, 22:45
Martiño
Martiño is offline
omg omg omg Wim Helsen staat hier naast me we ademen dezelfde lucht in!
Oud 17-11-2012, 22:45
Verwijderd
Oh ja en seksspeeltjesschoonmaakmiddelen vallen weer onder biociden en daar gelden ook weer aparte regels voor.
Oud 17-11-2012, 22:46
Verwijderd
Ik mag er trouwens niet over schrijven, handelsrecht
Oud 17-11-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zal safe search wel aan hebben staan, want als ik google op Hitachi Magic Wand nav Para op seks krijg ik allemaal foto's van vrouwen die... hun rug masseren.

Ja, hij werd aanvankelijk verkocht als massageapparaat, voordat alle vrouwen ermee aan de haal gingen. Maar het loopt een beetje door elkaar, want vibrators werden (en worden nog steeds) regelmatig sluiks zo aangeduid. Hier, zelfs door iBOOD.
Oud 17-11-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
omg omg omg Wim Helsen staat hier naast me we ademen dezelfde lucht in!
Oud 17-11-2012, 22:48
Verwijderd
Mochten ze wel overschreden worden kan overigens dus gewoon opgetreden worden tegen de fabrikanten.
Oud 17-11-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:

Ja, hij werd aanvankelijk verkocht als massageapparaat, voordat alle vrouwen ermee aan de haal gingen. Maar het loopt een beetje door elkaar, want vibrators werden (en worden nog steeds) regelmatig sluiks zo aangeduid. Hier, zelfs door iBOOD.
terwijl daar wel bij staat dat het voor massage van erogene zones bedoeld is!

Ik heb wel een rugmassage-apparaatje in de vorm van een hondje. Die is zo antisexy dat hij wel duidelijk voor rugmassage is. Behalve als je furry bent misschien.
Oud 17-11-2012, 22:50
Verwijderd

<3
Oud 17-11-2012, 22:52
Verwijderd
Overigens staat mijn filter uit en zie ik ook vooral nekmassages
Oud 17-11-2012, 22:53
Martiño
Martiño is offline
Ja hartkloppingen en alles En Absinthe smste me gelijk om te zeggen dat ik hem voor haar ten huwelijk moest vragen, maar toen was hij opeens poef weg.

En toen was hij er opeens weer om een drankje te bestellen. Hij is toch zo gewoon gebleven.
Oud 17-11-2012, 22:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest erg lachen om die film die ik dus keek, waarin vrouwen met 'hysterie' (een overactieve baarmoeder en daardoor aanvallen van vanalles) werden behandeld door middel van masturbatie, een normale medische handeling, uitgevoerd door artsen. Awkward (hoewel die vrouwen het maar wát lekker vonden)
Oud 17-11-2012, 22:55
Verwijderd
Prima manier om je doktersfantasieën eens echt uit te laten komen
Oud 17-11-2012, 22:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zeker ja
Oud 17-11-2012, 22:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens was die film gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Blijkbaar werden vrouwen rond 1880 écht op die manier behandeld.
Oud 17-11-2012, 22:57
Verwijderd
Ja ik weet het
Oud 17-11-2012, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Para over weekmakers in speeltjes, zij vallen onder de warenwet:

Artikel 18:

Onverminderd het bij of krachtens de voorgaande artikelen bepaalde is het verboden:

a. waren, niet zijnde eet en drinkwaren, te verhandelen waarvan degene die deze waren verhandelt, weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat zij bij het gezien hun bestemming te verwachten gebruik bijzondere gevaren kunnen opleveren voor de veiligheid of gezondheid van de mens, of indien het technische voortbrengselen betreft, tevens voor de veiligheid van zaken;

Uit onderzoek van VWA (voedsel en warenautoriteit) blijkt (http://www.vwa.nl/actueel/bestanden/bestand/2201038) dat geen schadelijke gevolgen zijn aan te tonen bij gebruik < 10 uur per week.
Haha, dat onderzoek De eerste tweede zinnen:

"Het woord erotiek is afgeleid van de naam van de god van de liefde, Eros, uit de Griekse mythologie. Volgens een artikel in de Telegraaf drijft de huidige economische crisis de mensen vroeg naar bed en is dit fantastisch nieuws voor de eroticabranche."

Maar dit is dus Nederlands recht, neem ik aan? Ik had het over Amerikaans recht (maar mijn bron is Wikipedia en algemeen internet dus dat is zo onbetrouwbaar als je 't kunt hebben). Tevens vind ik dat je best 'weet of redelijkerwijs moet vermoeden' dat mensen makkelijk meer dan 10 uur per week kunnen besteden aan seks, al dan niet met hulpmiddelen. Zeker als je sekswerker bent of een afwijkende voorkeur hebt. Dus betekent dat dat de productie (of de verkoop?) van speelgoed met weekmakers binnen Nederland verboden is?

Even verder lezen, hoor.
Oud 17-11-2012, 22:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verder keek ik net de nieuwe Glee, waarin de groep de musical Grease opvoerde. Opvallend dat Greased Lightning werd gecensureerd. Blijkbaar mocht de zin "it's a real pussy wagon" niet meer
Oud 17-11-2012, 23:00
Verwijderd
Terwijl er toch niets ongepasts is aan een wagen voor katten!
Oud 17-11-2012, 23:01
Verwijderd
Nee, maar, rare Amerikanen.

Ik vind Glee sowieso raar. Toen ik het ging kijken, was het zo over the top dat ik het beschouwde als een satire op middelbareschoolseries. Maar daarna werd het iets milder, waardoor het net onder die grens dook en gewoon een extreme middelbareschoolserie werd
Maar ik kijk het wel nog steeds.
Oud 17-11-2012, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat onderzoek De eerste tweede zinnen:

"Het woord erotiek is afgeleid van de naam van de god van de liefde, Eros, uit de Griekse mythologie. Volgens een artikel in de Telegraaf drijft de huidige economische crisis de mensen vroeg naar bed en is dit fantastisch nieuws voor de eroticabranche."

Maar dit is dus Nederlands recht, neem ik aan? Ik had het over Amerikaans recht (maar mijn bron is Wikipedia en algemeen internet dus dat is zo onbetrouwbaar als je 't kunt hebben). Tevens vind ik dat je best 'weet of redelijkerwijs moet vermoeden' dat mensen makkelijk meer dan 10 uur per week kunnen besteden aan seks, al dan niet met hulpmiddelen. Zeker als je sekswerker bent of een afwijkende voorkeur hebt. Dus betekent dat dat de productie (of de verkoop?) van speelgoed met weekmakers binnen Nederland verboden is?

Even verder lezen, hoor.
Ja Het is niet fantastisch

Yeah, Nederlands recht en nee niet verboden, maar je moet 't (of de 37% van de speeltjes die schadelijke weekmakers bevatten) dus niet meer dan 10 uur per week in je kut stoppen. Als een fabrikant een lijn maakt voor 'professionals' zouden de regels dus strenger moeten zijn. Maar 10 uur een dildo in je kut vind ik best veel hoor.

Edit: als recreatief gebruiker.
Oud 17-11-2012, 23:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het wel een beetje satire. En verder ook wel erg over the top. En soms slecht. Maar ook zo leuk
Verwijderd
En misschien moet er dan ergens in kleine lettertjes een waarschuwing op staan, of zo?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel een beetje satire. En verder ook wel erg over the top. En soms slecht. Maar ook zo leuk
Ja, ik kijk het nog steeds toch maar gewoon als satire
Oud 17-11-2012, 23:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik kijk het nog steeds toch maar gewoon als satire
En dan is het íets minder erg
Oud 17-11-2012, 23:05
Verwijderd
heerlijk hoe para en ik het over weekmakers en recreatief gebruik van seksspeeltjes van meer dan 10 uur per week hebben en jullie over glee
Oud 17-11-2012, 23:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
We praten echt fijn langs elkaar heen ja
Oud 17-11-2012, 23:06
Verwijderd
Volgens mij staat er op jelly vibrators/dildo's wel dat ze weekmakers bevatten trouwens, ik zal van de week even bij de Miranda naar binnen lopen om 't te checken.
Oud 17-11-2012, 23:07
Verwijderd
Ik heb zo'n doosje met 'goede voornemens', opgerolde papiertjes waarop een goed voornemen staat, de bedoeling is dat je er 's ochtends een pakt en je daar dan die dag aan houdt. Het slaat nogal de plank mis want vrijwel alle voornemens zijn vaagjes geformuleerd, terwijl je voornemens nu juist altijd heel duidelijk moet formuleren.

Daar kom ik overigens op omdat ik naar aanleiding van jullie gesprek op mailfemale verzeild was geraakt waar ze net zo'n doosje hebben maar dan met seksopdrachten dus jullie praten niet helemaal langs me heen!
Oud 17-11-2012, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Overigens was die film gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Blijkbaar werden vrouwen rond 1880 écht op die manier behandeld.
Als ik me niet vergis is hysterie pas ergens in de jaren '50 (!) officieel afgeschaft als diagnose. Maar dat zegt op zich niet zoveel, want men vond het in de jaren '20 al langzamerhand een beetje onzin. In 1918 waren ze trouwens stukken minder verlegen wat het woord 'vibrator' betreft:

Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb zo'n doosje met 'goede voornemens', opgerolde papiertjes waarop een goed voornemen staat, de bedoeling is dat je er 's ochtends een pakt en je daar dan die dag aan houdt. Het slaat nogal de plank mis want vrijwel alle voornemens zijn vaagjes geformuleerd, terwijl je voornemens nu juist altijd heel duidelijk moet formuleren.
Maar wat nou als een voornemen is 'ik ga een 8 op dat werkstuk halen' oid. Dat is moeilijk diezelfde dag uit te voeren. Maw het lijkt me een niet-werkend systeem
Verwijderd
Misschien moet ik over productaansprakelijkheid van fabrikanten gaan schrijven para
Oud 17-11-2012, 23:09
Verwijderd
Zo heb ik hier het voornemen: "Gelukkig zijn dat ik leef, want dood ben je lang genoeg".
Ten eerste is "gelukkig zijn" niet heel concreet. Ten tweede heb je er maar weinig invloed op hoe gelukkig je op een dag bent. Ten derde is 'je gaat straks wel heel lang dood zijn hoor' voor de meeste mensen niet iets om gelukkig van te worden.
Oud 17-11-2012, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Maar wat nou als een voornemen is 'ik ga een 8 op dat werkstuk halen' oid. Dat is moeilijk diezelfde dag uit te voeren. Maw het lijkt me een niet-werkend systeem
nee er zouden op zich dingen op kunnen staan als 'vandaag ga ik aan een geliefde vertellen hoe veel ik om ze geef' ofzo. Dat is concreet en haalbaar.
Oud 17-11-2012, 23:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als ik me niet vergis is hysterie pas ergens in de jaren '50 (!) officieel afgeschaft als diagnose. Maar dat zegt op zich niet zoveel, want men vond het in de jaren '20 al langzamerhand een beetje onzin. In 1918 waren ze trouwens stukken minder verlegen wat het woord 'vibrator' betreft:

[afbeelding]
1952 geloof ik, stond in de aftiteling. Maar als die diagnose nog zo lang gold, is het ook niet vreemd dat vibrators daarvoor nog onder het mom van medisch apparaat konden worden verkocht. Immers, er werd vanuit gegaan dat het orgasme (dat dus niet zo werd genoemd) geen enkel genot schonk. Het diende alleen voor het uitbannen van een hysterische aanval.
Oud 17-11-2012, 23:12
Verwijderd
Het tweede voornemen dat ik pak, is "naar innerlijke rust streven en mijn kring van mededogen verbreden naar alle levende wezens en de hele natuur in al haar pracht".
Dat is concreter, maar absoluut niet haalbaar in 1 dag. Boeddhistische monniken doen daar hun hele leven over.
Oud 17-11-2012, 23:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sarah, wat een bijzonder geformuleerde voornemens heb jij
Oud 17-11-2012, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Het tweede voornemen dat ik pak, is "naar innerlijke rust streven en mijn kring van mededogen verbreden naar alle levende wezens en de hele natuur in al haar pracht".
Dat is concreter, maar absoluut niet haalbaar in 1 dag. Boeddhistische monniken doen daar hun hele leven over.
getverdemme wat een kutvoornemens
Verwijderd
Ik heb al meerdere keren aan mijn geschiedenisdocentvrienden moeten uitleggen dat wat vroeger 'hysterie' werd genoemd in engere zin is opgegaan in de conversiestoornis, maar dat conversiestoornissen vrij zeldzaam zijn terwijl in de praktijk ' hysterie' werd gebruikt voor van alles en nog wat. Epilepsie, ocd, zelfs simpelweg overspannenheid of impulsiviteit: als je een vrouw was en een beetje gek ging doen heette het al gauw hysterie.
Verwijderd
Citaat:
Sarah, wat een bijzonder geformuleerde voornemens heb jij
ja die zitten dus in dat doosje!
Oud 17-11-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al meerdere keren aan mijn geschiedenisdocentvrienden moeten uitleggen dat wat vroeger 'hysterie' werd genoemd in engere zin is opgegaan in de conversiestoornis, maar dat conversiestoornissen vrij zeldzaam zijn terwijl in de praktijk ' hysterie' werd gebruikt voor van alles en nog wat. Epilepsie, ocd, zelfs simpelweg overspannenheid of impulsiviteit: als je een vrouw was en een beetje gek ging doen heette het al gauw hysterie.
En dan kwam de vibrator er aan te pas
Oud 17-11-2012, 23:17
Verwijderd
De volgende is "niet treuren over het feit dat ik ouder wordt". Over het algemeen is dat niet iets wat je 1 dag moet doen, maar elke dag. Maar als je daar wel over treurt, heeft dat waarschijnlijk een oorzaak (slechte gezondheid, kinderen die uit huis gaan) en dan kun je dat gevoel van rouw niet zomaar even wegslikken.
Oud 17-11-2012, 23:18
Verwijderd
Citaat:
En dan kwam de vibrator er aan te pas
Precies! Gewoon een goede beurt nodig
Oud 17-11-2012, 23:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest trouwens vanavond erg lachen. Op die verjaardag ging het over slipjes en ik zei dat slipjes verkopen een lucratieve zaak is. Toen zei moeder van de vriendin waar ik was "ja, dat weet ik want ik had eens een ondergoedsetje op marktplaats gezet en toen werd ik drie keer gebeld door een man die het slipje wel wilde kopen. De bh mocht ik houden "

Regels voor berichten