Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2012, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh man, volgens mij moet ik een zonlichtlamp kopen voor in de winter, wat ben ik toch enórm veel vrolijker met goed weer <3 Net een beetje schoongemaakt, ramen open, stomme muziek op, heerlijk
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dood aan zulke dingen ja, OF je doet zelf veel en anderen gaan ermee aan de haal. Of je doet als enige iets en 90% van het totaalwerk is van jou.

Heb je geen bewijs in de vorm van mailtjes ofzo die je kan aandragen, en dat je dan gewoon je eerste ding heel proactief zelf gaat vertellen morgen. als de docent het vraagt waarom je "zijn ding" verteld kun je het bewijzen.
Ik heb geen poot om op te staan, aangezien ik nooit bij de werkgroepen aanwezig ben.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hij stuurt nu ook 'der zat geen bijlage bij dat mailtje, dus niet echt'...

Ik heb dat mailtje dus vorige maandag als eerste van iedereen gestuurd, met de woorden 'dit is mijn stukje' en dan zegt hij niet even dat hij geen bijlage heeft ontvangen? WTF?!

Wat een pretentieuze kankermongool.

/rant
Lekkere samenwerking.
Oud 18-11-2012, 15:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lekkere samenwerking.
Ja, dezelfde kerel die me straal negeerde toen ik met de print-outs wapperde en zei 'jongens, dit moeten we lezen/gebruiken'.

Doe het dan lekker allemaal zelf, als je alles beter weet.
Oud 18-11-2012, 15:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou er ook helemaal niet van om te moeten samenwerken voor studie (voor andere dingen wel). Altijd lastig. Maar ik zou er wel een punt van maken hoor Trimm, jij hebt gewoon je werk gedaan en hij wil het ineens anders doen.
Oud 18-11-2012, 15:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaw, Roman Holiday op teevee <3
Oud 18-11-2012, 15:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Njah, die presentatie is dus morgen al en ik vind het al stressvol genoeg zonder ruzie te gaan lopen maken. Hierna hoef ik die mongols iig nooit meer te zien.
En ik doe dit vak al voor de 3e keer, dus ik wil 't nu wel eens een keertje halen.
De presentatie van vorig jaar was ook al zo'n drama, maar dat was meer omdat de andere persoon alles van het onderwerp wist (omdat ze al stage had gelopen) en ik niks, dus toen vergat ik mijn complete Engelse woordenschat.

Het enige waarmee ik nu indruk kan maken is mijn superieure Engelse uitspraak, want die andere 2 zijn echt n00bs.
Oud 18-11-2012, 15:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, wat een lol, vakken overdoen. Ik ken het. Kan me voorstellen dat je het nu gewoon wil halen en er dan goed klaar mee bent.
Oud 18-11-2012, 15:20
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Ik heb geen poot om op te staan, aangezien ik nooit bij de werkgroepen aanwezig ben.
Ai.

Ik hoop dat het je nog lukt, vakken overdoen is super irritant en dit helpt ook niet nee.
Oud 18-11-2012, 15:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat heeft Audrey Hepburn toch een belachelijk slanke taille. Zou ze een korset dragen?
Oud 18-11-2012, 15:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Haha, RTVUtrecht had eerst een artikel met de titel 'geparkeerde auto rijdt kind aan'..WTF, maar het is nu aangepast: 'onbemande auto rijdt kind aan'.
Oud 18-11-2012, 15:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Awhhh inmiddels meer dan 27.000 likes (27 katten?)
Oud 18-11-2012, 15:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wtf is er aan de hand met de NS-site? :\ Aangepast voor slechtzienden, dus alles wit op zwart met enorme koeienletters? Het navigeert voor geen meter!
Oud 18-11-2012, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Hij stuurt nu ook 'der zat geen bijlage bij dat mailtje, dus niet echt'...

Ik heb dat mailtje dus vorige maandag als eerste van iedereen gestuurd, met de woorden 'dit is mijn stukje' en dan zegt hij niet even dat hij geen bijlage heeft ontvangen? WTF?!

Wat een pretentieuze kankermongool.

/rant
Je kunt toch heel makkelijk controleren of er wel een bijlage bij zat? Of heeft hij een of ander malafide emailadres dat zoiets kwijt kan maken? Want zo niet dan is hij gewoon aan het liegen, lijkt me.

Tenzij je echt de bijlage vergeten was, natuurlijk.
Oud 18-11-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Oei. Ik heb nog nooit zoiets cynisch en deprimerends gezien, eigenlijk.
Citaat:
Ja, dat was gisteren ook een beetje mijn reactie. Vooral het moment waarop al die camerabeelden een Coca-Cola-flesje worden was een :') vol lekkere weltschmerz waard.

Gekke Julius. Gekke Masha.
Oud 18-11-2012, 16:11
Verwijderd
http://new.livestream.com/accounts/3.../player_pop_up Feelgoodkittens zijn er nog gelukkig <3

Ik heb net van m'n nieuwe straatkrantverkoper geleerd hoe je van zwarte mamba's gif af moet nemen

Oh ja hij is m'n nieuwe omdat m'n oude me negeert En hij hielp me met boodschappen oprapen en toen wilde ik daarna een krant van 'm kopen maar toen had ik geen geld en toen was ie vet lief. En nu blijkt dus dat ie slangen kan melken

Oh ja en hij vroeg m'n nummer Awkward
Oud 18-11-2012, 16:13
Verwijderd
Citaat:

Gekke Julius. Gekke Masha.
Het is gewoon marketing over de rug van menselijkheid. Exploitatie van goede daden. Ik snap dat het filmpje positieve emoties oproept, daar is het immers ook op gemaakt, maar ik associeer zoiets meer met koelbloedige berekenendheid dan met 'awwww'.

/bittere cynicus
Oud 18-11-2012, 16:13
Verwijderd
Niet echt serieus trouwens, maar als flirterig grapje.
Oud 18-11-2012, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon marketing over de rug van menselijkheid. Exploitatie van goede daden. Ik snap dat het filmpje positieve emoties oproept, daar is het immers ook op gemaakt, maar ik associeer zoiets meer met koelbloedige berekenendheid dan met 'awwww'.

/bittere cynicus
Ik vind het gaaf /blijehippie. Mensen
Oud 18-11-2012, 16:28
Verwijderd
Ik wil graag dat iemand me op het matje roept voor iets onbenulligs, dan kan ik ze deze Marktplaatslink sturen.
Oud 18-11-2012, 16:29
Verwijderd
Of misschien moet ik 'm zelf kopen, voor als ik mensen op taalfouten wijs. Full force grammaticafascist
Oud 18-11-2012, 16:30
Verwijderd
Paranoide, ik vind je posts de laatste tijd inconsequent wat betreft interpunctie. Vooral het kommagebruik laat sterk te wensen over.
Oud 18-11-2012, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Paranoide, ik vind je posts de laatste tijd inconsequent wat betreft interpunctie. Vooral het kommagebruik laat sterk te wensen over.
Dank! Ik zal erop letten. In ander nieuws, kijk eens, precies wat voor jou.
Oud 18-11-2012, 16:43
Verwijderd
Ik vind verkleed gaan als grammar nazi eigenlijk écht een goed idee geworden. Schouderbandje, pet met 'n apostrof erop, lineaal mee om mensen mee te slaan als ze 'ik word' uitspreken met 'dt' (want een echt grammaticafascist kan dat natuurlijk horen). Ik zie het wel zitten Het is maar goed dat Halloween net voorbij is.
Oud 18-11-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag dat iemand me op het matje roept voor iets onbenulligs, dan kan ik ze deze Marktplaatslink sturen.
Citaat:
Of misschien moet ik 'm zelf kopen, voor als ik mensen op taalfouten wijs. Full force grammaticafascist
Citaat:
Citaat:
Dank! Ik zal erop letten. In ander nieuws, kijk eens, precies wat voor jou.
Oud 18-11-2012, 17:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
pomtiedom, hard gewerkt aan stageverslag en nu naar vriendinnetje om de hele avond spelletjes te spelen
Oud 18-11-2012, 17:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je kunt toch heel makkelijk controleren of er wel een bijlage bij zat? Of heeft hij een of ander malafide emailadres dat zoiets kwijt kan maken? Want zo niet dan is hij gewoon aan het liegen, lijkt me.

Tenzij je echt de bijlage vergeten was, natuurlijk.
Het blijkt net dat 'ie m'n bestandje niet heeft geupload, omdat ik open office gebruik en dat vind hotmail niet zo tof, ofzo.
Heel kut, maar ik heb die kerel ook maar laten weten dat ik het jammer vind dat 'ie nu pas laat weten dat 'ie geen attachment bij m'n mailtje heeft ontvangen, terwijl 'ie dat ook op maandag al had kunnen zeggen.

Nou jaaaa, ik heb nu iets gestuurd. Geen idee of hij er wat mee kan en of ik er over kan lullen morgen, maar we zien het wel. Als het maar achter de rug is straks en ik die fuckers nooit meer hoef te zien.
Oud 18-11-2012, 17:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind verkleed gaan als grammar nazi eigenlijk écht een goed idee geworden. Schouderbandje, pet met 'n apostrof erop, lineaal mee om mensen mee te slaan als ze 'ik word' uitspreken met 'dt' (want een echt grammaticafascist kan dat natuurlijk horen). Ik zie het wel zitten Het is maar goed dat Halloween net voorbij is.
Ik moest even een double-take doen, want ik zag ineens een letter G met rode achtergrond in één van m'n tab-bladen staan, maar dat blijkt het logo te zijn van Project Gutenberg.
Oud 18-11-2012, 17:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind het gaaf /blijehippie. Mensen
Volgens mij vinden hippies het juist kut als grote bedrijven oprechte menselijkheid exploiteren om reclame mee te maken.

Ik word er in ieder geval heel naar van, en als ik zelf in één van die filmpjes zou zitten, ervan uitgaande dat ze echt zijn, zou ik het onmens dat die reclame bedacht heeft opsnorren en heel hard tegen de hals schoppen.
Oud 18-11-2012, 17:52
Turk February
Turk February is offline
En daarna zou ik bij alle andere betrokkenen bij het maken ervan door de schoorsteen poepen.
Oud 18-11-2012, 18:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou nou nou. Wat is er mis met een commercial die een beetje gebruik maakt van mooie beelden? Waarom zou je 'oprechte menselijkheid' niet mogen exploiteren om er een beetje oprecht geld mee te verdienen? Coca-Cola heeft dat gewoon slim aangepakt, niets meer en niets minder.

Dat gemiep altijd dat grote bedrijven per definitie slecht zijn en dingen 'exploiteren'.
Oud 18-11-2012, 18:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En daarna zou ik bij alle andere betrokkenen bij het maken ervan door de schoorsteen poepen.
Dat lijkt me zeker rond Sinterklaastijd een beetje teveel van het goede. Straks raak je nog een onschuldige Piet.
Oud 18-11-2012, 19:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Leuk hoor, facebook testjes:

"Jij bent NIETZSCHE
Je houdt van actie en hebt een hekel aan zielig gezeur. Je omarmt het leven van geboorte tot dood, want meer is er niet."

En hij had een puike snor, maar dat zeggen ze er niet bij.

Laatst gewijzigd op 18-11-2012 om 19:27.
Oud 18-11-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Nou nou nou. Wat is er mis met een commercial die een beetje gebruik maakt van mooie beelden? Waarom zou je 'oprechte menselijkheid' niet mogen exploiteren om er een beetje oprecht geld mee te verdienen? Coca-Cola heeft dat gewoon slim aangepakt, niets meer en niets minder.

Dat gemiep altijd dat grote bedrijven per definitie slecht zijn en dingen 'exploiteren'.
Het ís toch ook exploitatie? Slim aangepakt, maar ook exploitatie. En verder word je geen groot bedrijf zonder een beetje evil te zijn. Als je vindt van niet dan doet hun PR-team gewoon goed werk. Moet ik voorbeelden aanhalen uit 't heden en verleden van Coca Cola of geloof je me op mijn mooie bruine ogen? Tipje van de sluier: verwoesting in India, samenwerking met de Nazi's, toevallig 'verdwenen' vakbondsleiders in Colombia, openlijke manipulatie.

Maar hey, zolang je blije filmpjes maakt voor op de televisie is het goed.

TL;DR: het is als bontjassen aanprijzen met beelden van babydieren. Op z'n best een beetje wrang.
Oud 18-11-2012, 19:28
Verwijderd
El Salvador!
Oud 18-11-2012, 19:33
Verwijderd
Ik moet een beetje lachen om dat India-artikel.

Citaat:
The largest Coca-Cola plant in India is being accused of putting thousands of farmers out of work by draining the water that feeds their wells, and poisoning the land with waste sludge that the company claims is fertiliser. (...) its huge demand for water is causing such damage to the local economy that the village council which had granted the company a licence to operate is now demanding the plant's closure.

So desperate have the nearest villagers become for water since their wells dried up that Coca-Cola sends water tankers round every morning to supply minimum needs. The company denies the shortages have anything to do with its use of up to 1m litres of water a day from the underground aquifer that used to keep the wells topped up.
"Oh, nee hoor, we hebben niks te maken met dat rare watertekort waar jullie mee kampen sinds onze fabriek hier staat, beste boeren. Ja, heel gek! We hebben hier wel toevallig dagelijks één miljoen liter water binnenkomen, uit, eh, andere bronnen. Willen jullie daar een beetje van? Uit de goedheid van ons hart?"
Oud 18-11-2012, 19:36
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, weer een beetje opgeknapt na een paar uur slaap, chocola, soep en een vegaburger. Ik zou eigenlijk meer moeten slapen doordeweeks. Nóg meer En ik slaap al zo veel.
Oud 18-11-2012, 19:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het ís toch ook exploitatie? Slim aangepakt, maar ook exploitatie. En verder word je geen groot bedrijf zonder een beetje evil te zijn. Als je vindt van niet dan doet hun PR-team gewoon goed werk. Moet ik voorbeelden aanhalen uit 't heden en verleden van Coca Cola of geloof je me op mijn mooie bruine ogen? Tipje van de sluier: verwoesting in India, samenwerking met de Nazi's, toevallig 'verdwenen' vakbondsleiders in Colombia, openlijke manipulatie.

Maar hey, zolang je blije filmpjes maakt voor op de televisie is het goed.

TL;DR: het is als bontjassen aanprijzen met beelden van babydieren. Op z'n best een beetje wrang.
Ja, dat is ook allemaal een beetje nasty, maar dat staat imho los van dit filmpje. Ik zeg niet dat Coca-Cola goed is, maar ach, exploitatie van een paar videobeelden? Er is niks immoreels aan het gebruik van die beelden om hun frisdrankje te promoten. Ook al slaat het als een tang op een varken.
Ik zou het pas kotswekkend en exploitatie vinden als ze hongerige negertjes colaflesjes in hun handen zouden duwen en dat zouden filmen.
Oud 18-11-2012, 20:13
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik sta echt superkut op een groepsfoto, waar ik ook in getagged ben op facebook.
Eigenlijk wil ik het weghalen maar dat is ook zo flauw.

#1stworldproblems
Oud 18-11-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is ook allemaal een beetje nasty, maar dat staat imho los van dit filmpje. Ik zeg niet dat Coca-Cola goed is, maar ach, exploitatie van een paar videobeelden? Er is niks immoreels aan het gebruik van die beelden om hun frisdrankje te promoten. Ook al slaat het als een tang op een varken.
Ik zou het pas kotswekkend en exploitatie vinden als ze hongerige negertjes colaflesjes in hun handen zouden duwen en dat zouden filmen.
Ja, met reclame maken met babydieren is ook niet zoveel mis, maar als je bedrijfscredo vervolgens iets is als 'mishandel zo veel mogelijk puppy's' vind ik dat dus niet echt kloppen. Vooral als de hoeveelheid puppy's rechtstreeks correleert met de verkoopcijfers.

Tevens:

Citaat:
Ik zeg niet dat Coca-Cola goed is
Je impliceert wel dat vinden van niet aanstellerij is. Hier, om precies te zijn:
Citaat:
Dat gemiep altijd dat grote bedrijven per definitie slecht zijn
Oud 18-11-2012, 20:41
Verwijderd
kan je ergens invullen op youtube wat je in dat venstertje ziet op de startpagina? ik ben lid van allemaal childbirth dingen en vind dat niet echt chill voor de overige bewoners hier. Ik zit al een uur te zoeken maar zie niks
Oud 18-11-2012, 20:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou nou nou. Wat is er mis met een commercial die een beetje gebruik maakt van mooie beelden?
Dat deze mensen uit oprechte goedheid handelen, en dat handelen vervolgens gebruikt wordt door een kwaadaardige kracht. Het is vergelijkbaar met het misbruik van Nietzsche door de nazi's.

"Maar Coca Cola is toch niet zo slecht als de nazi's?"

Wel.
Oud 18-11-2012, 20:45
Turk February
Turk February is offline
Dit is trouwens wel echt ontroerend: kindertelevisiemaker Fred Rogers maakt twintig miljoen aan subsidie los bij 'tough guy' senator John Pastore.

Oud 18-11-2012, 21:12
Verwijderd
Ik heb sinds nu een iPod. En nu ben ik al vijf minuten op zoek naar de aan-knop.
Oud 18-11-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Wel.

Citaat:
kan je ergens invullen op youtube wat je in dat venstertje ziet op de startpagina? ik ben lid van allemaal childbirth dingen en vind dat niet echt chill voor de overige bewoners hier. Ik zit al een uur te zoeken maar zie niks
Volgens mij niet, maar je kunt wel lid worden van een kanaal dat heel actief is, zodat je homepagina er onschuldig(er) uitziet. Bevallingsdingen kun je dan handmatig kiezen in die lijst aan de linkerkant.

Wat raar dat je niet kunt kiezen voor 'laat dit maar weg uit m'n feed', eigenlijk. Volgens mij kon dat vroeger wel.
Oud 18-11-2012, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De aanknop zit bovenop. En anders moet je de play knop ingedrukt houden.
Oud 18-11-2012, 21:23
Verwijderd
Citaat:

Volgens mij niet, maar je kunt wel lid worden van een kanaal dat heel actief is, zodat je homepagina er onschuldig(er) uitziet. Bevallingsdingen kun je dan handmatig kiezen in die lijst aan de linkerkant.

Wat raar dat je niet kunt kiezen voor 'laat dit maar weg uit m'n feed', eigenlijk. Volgens mij kon dat vroeger wel.
aaight goede optie danku.
eerst kon je dat gewoon uitzetten ja.
Oud 18-11-2012, 21:23
Verwijderd
Citaat:
De aanknop zit bovenop. En anders moet je de play knop ingedrukt houden.
Bovenop zit alleen een hold-knop, en de playknop indrukken werkt niet. Maar ik denk dat de batterij gewoon leeg is. Dat kan goed, want ik heb het beste ding in een verloren hoek van het huis gevonden (volgens mij heeft mijn vader het ooit als afscheidscadeautje gehad toen hij ergens anders ging werken, ofzo), en zo te zien lag het daar al heel erg lang.

Dus toen dacht ik, nouja, dan is hij voortaan maar van mij.
Oud 18-11-2012, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij vinden hippies het juist kut als grote bedrijven oprechte menselijkheid exploiteren om reclame mee te maken.

Ik word er in ieder geval heel naar van, en als ik zelf in één van die filmpjes zou zitten, ervan uitgaande dat ze echt zijn, zou ik het onmens dat die reclame bedacht heeft opsnorren en heel hard tegen de hals schoppen.
Oh, dan ben ik toch nog steeds een VVD'er denk ik.

Ik niet, ze zouden het met liefde mogen gebruiken, hopelijk inspireert het andere mensen om ook gewoon eens lief te doen.
Oud 18-11-2012, 22:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is The Land Before Time toch verdomde zielig

Regels voor berichten