| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Lekkere samenwerking.
|
|
||
|
Citaat:
Doe het dan lekker allemaal zelf, als je alles beter weet.
|
|
|
|
Ik hou er ook helemaal niet van om te moeten samenwerken voor studie (voor andere dingen wel). Altijd lastig. Maar ik zou er wel een punt van maken hoor Trimm, jij hebt gewoon je werk gedaan en hij wil het ineens anders doen.
|
|
|
|
Njah, die presentatie is dus morgen al en ik vind het al stressvol genoeg zonder ruzie te gaan lopen maken. Hierna hoef ik die mongols iig nooit meer te zien.
En ik doe dit vak al voor de 3e keer, dus ik wil 't nu wel eens een keertje halen. ![]() De presentatie van vorig jaar was ook al zo'n drama, maar dat was meer omdat de andere persoon alles van het onderwerp wist (omdat ze al stage had gelopen) en ik niks, dus toen vergat ik mijn complete Engelse woordenschat. ![]() Het enige waarmee ik nu indruk kan maken is mijn superieure Engelse uitspraak, want die andere 2 zijn echt n00bs.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij je echt de bijlage vergeten was, natuurlijk. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Gekke Julius. Gekke Masha. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
http://new.livestream.com/accounts/3.../player_pop_up Feelgoodkittens zijn er nog gelukkig <3
Ik heb net van m'n nieuwe straatkrantverkoper geleerd hoe je van zwarte mamba's gif af moet nemen ![]() Oh ja hij is m'n nieuwe omdat m'n oude me negeert En hij hielp me met boodschappen oprapen en toen wilde ik daarna een krant van 'm kopen maar toen had ik geen geld en toen was ie vet lief. En nu blijkt dus dat ie slangen kan melken Oh ja en hij vroeg m'n nummer Awkward
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
/bittere cynicus |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wil graag dat iemand me op het matje roept voor iets onbenulligs, dan kan ik ze deze Marktplaatslink sturen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind verkleed gaan als grammar nazi eigenlijk écht een goed idee geworden. Schouderbandje, pet met 'n apostrof erop, lineaal mee om mensen mee te slaan als ze 'ik word' uitspreken met 'dt' (want een echt grammaticafascist kan dat natuurlijk horen). Ik zie het wel zitten
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
Heel kut, maar ik heb die kerel ook maar laten weten dat ik het jammer vind dat 'ie nu pas laat weten dat 'ie geen attachment bij m'n mailtje heeft ontvangen, terwijl 'ie dat ook op maandag al had kunnen zeggen. Nou jaaaa, ik heb nu iets gestuurd. Geen idee of hij er wat mee kan en of ik er over kan lullen morgen, maar we zien het wel. Als het maar achter de rug is straks en ik die fuckers nooit meer hoef te zien.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik word er in ieder geval heel naar van, en als ik zelf in één van die filmpjes zou zitten, ervan uitgaande dat ze echt zijn, zou ik het onmens dat die reclame bedacht heeft opsnorren en heel hard tegen de hals schoppen.
|
|
|
|
Nou nou nou. Wat is er mis met een commercial die een beetje gebruik maakt van mooie beelden? Waarom zou je 'oprechte menselijkheid' niet mogen exploiteren om er een beetje oprecht geld mee te verdienen? Coca-Cola heeft dat gewoon slim aangepakt, niets meer en niets minder.
Dat gemiep altijd dat grote bedrijven per definitie slecht zijn en dingen 'exploiteren'.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Leuk hoor, facebook testjes:
"Jij bent NIETZSCHE Je houdt van actie en hebt een hekel aan zielig gezeur. Je omarmt het leven van geboorte tot dood, want meer is er niet." En hij had een puike snor, maar dat zeggen ze er niet bij.
Laatst gewijzigd op 18-11-2012 om 19:27. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hey, zolang je blije filmpjes maakt voor op de televisie is het goed. ![]() TL;DR: het is als bontjassen aanprijzen met beelden van babydieren. Op z'n best een beetje wrang. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Ik moet een beetje lachen om dat India-artikel.
Citaat:
"Oh, nee hoor, we hebben niks te maken met dat rare watertekort waar jullie mee kampen sinds onze fabriek hier staat, beste boeren. Ja, heel gek! We hebben hier wel toevallig dagelijks één miljoen liter water binnenkomen, uit, eh, andere bronnen. Willen jullie daar een beetje van? Uit de goedheid van ons hart?"
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zou het pas kotswekkend en exploitatie vinden als ze hongerige negertjes colaflesjes in hun handen zouden duwen en dat zouden filmen.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Tevens: Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
"Maar Coca Cola is toch niet zo slecht als de nazi's?" Wel.
|
|
|
|
Dit is trouwens wel echt ontroerend: kindertelevisiemaker Fred Rogers maakt twintig miljoen aan subsidie los bij 'tough guy' senator John Pastore.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wat raar dat je niet kunt kiezen voor 'laat dit maar weg uit m'n feed', eigenlijk. Volgens mij kon dat vroeger wel. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
danku.eerst kon je dat gewoon uitzetten ja. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus toen dacht ik, nouja, dan is hij voortaan maar van mij. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik niet, ze zouden het met liefde mogen gebruiken, hopelijk inspireert het andere mensen om ook gewoon eens lief te doen. |
|
![]() |
|
|