| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat de beelden hartverwarmend zijn en dat het filmpje goed in elkaar zit, daar is toch verder geen discussie over?Of ik het van HP beter zou kunnen hebben weet ik niet. Waarschijnlijk wel deels, omdat het minder schaamteloos zou zijn, maar ik had het evengoed exploitatie gevonden. Menselijkheid op de vivisectietafel van een marketingteam. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Kijk, achter elke (mooie) reclame zit wel een marketingteam die heel systematisch te werk gaat en onze emotie uitlokt, dus moet je dan ook al die andere reclames dan ook gaan :')'en? Ik snap jullie cynische houding gewoon niet in dit geval.
|
|
||
|
Citaat:
Maar 'lief doen voor je medemens' is iets wat je gewoon uit je zelf hoort te doen, imo.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb heb het filmpje gekeken, en de enige gedachte die ik erna had was 'wat heeft dit in godsnaam met Coca Cola te maken?'. Ik vind het een luie manier van reclame maken. Zet wat mooie beelden achter elkaar en verbind je merk eraan.
Maar goed, heel die cynische houding en exploitatie-blabla vind ik overdreven, alsof het die mensen wat kan schelen, ze worden niet uitgebuit ofzo. |
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer je overigens niet van mijn standpunt te overtuigen, hoor. Ik licht hem alleen toe, omdat je deed van 'jongeeeee wat een gemiep'. Zoals je in mijn allereerste reactie kunt lezen had ik mijn mening aanvankelijk niet eens gepost, omdat ik natuurlijk ook wel snap dat mensen het gewoon een leuk filmpje vinden. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Als mensen in die videobeelden zich druk zouden maken om dat hun heldendaad zo gebruikt wordt, zegt dat meer over die mensen dan over Coca-Cola. Wat je vergelijking betreft: dit zijn camerabeelden van de openbare ruimte, dus daar heb jij als persoon geen zeggenschap over. Ik wel over mijn tekening, en dan maakt het niet uit hoe het (zonder mijn toestemming) wordt gebruikt. Al was het KiKa, dan nog wil ik geld zien
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar geen toestemming van de mensen gekregen is zijn de beelden nagemaakt, lees ik nu. Dus poep ze in de schoorsteen Turk |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, het filmpje is dus nog een leugen ook.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Sorry hoor, sann.
|
|
|
Verwijderd
|
Para blijft me pm'en over scriptieonderwerpen en nu ben ik aan het overwegen om te gaan schrijven over polygamie ![]() De bibliotheek is alleen niet erg behulpzaam, dit is er in het Nederlands te vinden in de UB: Vilar, Esther Het polygame geslacht 1975 boek Exemplaren 2 Droogers, Andreas Frederik (1941-) Zending en polygamie in neger-Afrika : een voorbeeld van falende acculturatie 1967 boek Exemplaren 3 Thung, Mady Anne College ’Zending en polygamie in Afrika’ 1959 boek Exemplaren 4 Esser, Bernard Jonathan (1876-1944) Zending en polygamie : de gedragslijn der christelijke zending ten opzichte der veelwijverij Nou ja dan is er juridisch iig weinig tot niet over geschreven en kan dat stomme wijf niet zeggen dat ik niet origineel ben
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Rare negers hebben ze daar in Afrika.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
In z'n boek schrijft hij ook dat hij al die tijd aan haar moest denken en kapot ging van binnen, omdat hij stapelverliefd was. Hij heeft al die jaren z'n gevoelens opgekropt en zich kapot gezopen en af en toe een dronken scharrel gehad om te proberen Victoria te vergeten. En toen was ze weer vrijgezel...
|
|
|
Verwijderd
|
Een Belgische lijnpiloot heeft uit eigen zak 4.000 euro betaald om zijn vliegtuig vol te tanken in Montenegro. Dat was nodig omdat de lokale kerosineleverancier geen zaken bleek te doen met zijn maatschappij Alitalia.
'Ik heb m'n creditcard geplunderd, we kunnen vertrekken', riep piloot Benedict Hemerijckx na vier uur vertraging door de speaker. De ongeveer 180 passagiers trakteerden hem op applaus, schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws. http://www.ad.nl/ad/nl/1007/Reizen/a...-krijgen.dhtml ![]()
|
![]() |
|
|