Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2012, 13:32
Verwijderd
De opmerking van Lusi doet mij denken dat ze Ingrid verdenkt van dronken zoenen met verschillende jongens op één avond

Waarvan ze de naam de dag erna niet meer weet enzo
Advertentie
Oud 19-11-2012, 13:32
Verwijderd
Waarom is Henk buiten aan het chillen ipv muizen aan het vangen
Oud 19-11-2012, 13:34
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Succes met je presentatie Trimm, en jezus Ingrid pfeiffer is zeker schrikken maar het zou wel een deel van je jaar kwakkele gezondheid verklaren.
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Gelul, ik woon met 4 vrouwen en ik drink ook koffie
Ik ben onderdanig.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
IK WIL NIET DAT ER NOG OVER HET FILMPJE GEPRAAT WORDT
Oke! Had ik al gezegd dat J komend weekend toch mee kan trouwens?
Oud 19-11-2012, 13:35
Verwijderd
Ja godverdomme ik loop helemaal niet dronken te zoenen met verschillende jongens op één avond .

Ik heb nog nooit met meerdere jongens op één avond gezoend. En van de meeste jongens waar ik wel mee heb gezoend weet ik genoeg om ook te weten dat ze ooit pfeiffer hebben gehad
Oud 19-11-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben onderdanig.
Prima, dan kom je maar een x langs en dan sla ik koffie drinken er wel in

Citaat:
Oke! Had ik al gezegd dat J komend weekend toch mee kan trouwens?
Nee, wat gaaf

Ik ben er wel wat later dan gepland, gezeur met werk Maar ik ga proberen er om 22.00 te zijn!
Oud 19-11-2012, 13:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, wat gaaf

Ik ben er wel wat later dan gepland, gezeur met werk Maar ik ga proberen er om 22.00 te zijn!
Als je maar komt
Oud 19-11-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ja godverdomme ik loop helemaal niet dronken te zoenen met verschillende jongens op één avond .

Ik heb nog nooit met meerdere jongens op één avond gezoend. En van de meeste jongens waar ik wel mee heb gezoend weet ik genoeg om ook te weten dat ze ooit pfeiffer hebben gehad
Ja eh sommige zijn jaren na dato nog besmettelijk.
Oud 19-11-2012, 13:41
Verwijderd
De jongens? Ja, maar ja. Mijn huidige vriendje kan me natuurlijk net zo goed besmet hebben. Of mijn ploeggenootjes, want we drinken vaak genoeg uit elkaars flesje.
Oud 19-11-2012, 13:42
Verwijderd
Indirect heb ik nu natuurlijk mijn hele vereniging besmet weg wedstrijdachten.
Oud 19-11-2012, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Als je maar komt
Ja, komt sowieso goed, ik moet tot half 10 op m'n werk blijven, maar dan kleed ik me snel om en kom rechtstreeks naar Lorelei
Oud 19-11-2012, 13:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Achja, kleine bedrijven zijn bij elkaar net zo slecht als één groot bedrijf. Waarschijnlijk slechter zelfs, want een groot bedrijf kan efficiënter en met minder slechtheid hetzelfde produceren, het slechtheidsrendement van kleine bedrijven is vaak veel ongunstiger.
Ja, maar ik zei dan ook niets over grote of kleine bedrijven in het algemeen.
Oud 19-11-2012, 13:55
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Prima, dan kom je maar een x langs en dan sla ik koffie drinken er wel in
Koffie ben ik zelf wel fan van hoor. Maar ik kan geen nee zeggen als de dames hier om thee vragen

Laatst gewijzigd op 19-11-2012 om 14:08.
Oud 19-11-2012, 14:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, ik word er ook verrassend blij van, terwijl ik dat normaalgesproken nooit heb bij de zaken van mensen die ik niet ken.

Maar het is vooral leuk in combinatie met Mitchells reputatie. Als je nu panelshows ziet waar ze allebei in zitten voordat ze met elkaar gingen en ziet hoe ze naar elkaar kijken, ga je allemaal dingen anders interpreteren. Zoals dit:

[filmpje]

Vanaf 1:09.

En die aflevering van The Bubble waar Coren en Reginald D. Hunter in zitten, en dat Hunter dan schertsend tegen Mitchell zegt: "After the show, we gettin' you a girlfriend."
Jaaa! Ik vond haar ook altijd supertof en had verwacht dat ze of wat met Mitchell of met Brooker zou krijgen. Maar Brookah papte dus aan met de vrouw die voor zijn TV programma een 'documentaire' maakte over mannen met plasangst.
Over Mitchell z'n 'reputatie', hij zei in z'n boek: "I had no personal life to speak of, because I couldn't bare to have one without her."

OMG, Be still my heart!
Oud 19-11-2012, 14:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja ik ben ook een beetje hitstig geworden van het idee ondertussen
Ja, wil je ook sisterwife worden, ja?!
Oud 19-11-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, wil je ook sisterwife worden, ja?!
Nee, maar waarom zouden we het in hemelsnaam ontzeggen aan mensen die dat wel graag willen?
Oud 19-11-2012, 14:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ik dacht dat je hitsig werd van het idee van polygamie.
Oud 19-11-2012, 14:06
Turk February
Turk February is offline
Gisteren werden er schoenen gezet bij mijn ouders, met mijn nichtje. Om onze status als middenklassegezin te onderstrepen werd er voor het paard een pastinaak klaargelegd.
Oud 19-11-2012, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Oh ik dacht dat je hitsig werd van het idee van polygamie.
Nee, van een scriptie schrijven over polygamie Omnomnomnom. *sop*
Oud 19-11-2012, 14:07
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jaaa! Ik vond haar ook altijd supertof en had verwacht dat ze of wat met Mitchell of met Brooker zou krijgen. Maar Brookah papte dus aan met de vrouw die voor zijn TV programma een 'documentaire' maakte over mannen met plasangst.
Over Mitchell z'n 'reputatie', hij zei in z'n boek: "I had no personal life to speak of, because I couldn't bare to have one without her."

OMG, Be still my heart!
Ja, ik vond het ook altijd een beetje zielig voor hem als ik interviews las over hoe alleen hij was. Ik schaam me nu voor mijn betrokkenheid bij het persoonlijke leven van mensen die ik niet ken. Ik ben net een tienermeisje.
Oud 19-11-2012, 14:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hallo jongens, ik heb van 5:47 tot 12:50 in de trein gezeten vandaag.
En ik heb weer een probleem met mijn huisgenoot en de wc, of eigenlijk nog steeds.
Hoe gaat het met jullie?
Oud 19-11-2012, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom heb je zo lang in de trein gezeten?
Oud 19-11-2012, 14:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omdat er zo vroeg nog niet alle treinen gaan, dus ik moest veel stoptreinen nemen en de aansluitingen waren slecht.
Ik kwam van mijn vriendje vandaan en normaal duurt dat zo'n 4u maar nu dus langer!
Oud 19-11-2012, 14:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik doe een poging een mail te schrijven naar mijn soort-van-ex die me weer wil zien en ondertussen mails schrijft waarin hij me precies weet te kenschetsen en ook nog even diep in m'n ziel raakt. /dramaz Jammer alleen dat ik geen flauw idee heb wat ik ermee aan moet.
Oud 19-11-2012, 14:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat er zo vroeg nog niet alle treinen gaan, dus ik moest veel stoptreinen nemen en de aansluitingen waren slecht.
Ik kwam van mijn vriendje vandaan en normaal duurt dat zo'n 4u maar nu dus langer!
Ik zou dan lekker later weggaan /luiaard
Oud 19-11-2012, 14:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, ik vond het ook altijd een beetje zielig voor hem als ik interviews las over hoe alleen hij was. Ik schaam me nu voor mijn betrokkenheid bij het persoonlijke leven van mensen die ik niet ken. Ik ben net een tienermeisje.
Fangirlen/boyen over toffe mensen mag, Goelioes.

Ik vind het ergens wel jammer. Ik kon me altijd wel vinden in z'n alleenheid en z'n haat voor lovey-doveyness and dat hij in een lelijk, uit elkaar-vallend huis woonde, omdat hij dingen in kapotte staat ook best prima vond en dan ineens dit. En Charlie ook!

Als Jon Richardson aan de vrouw geraakt en gelukkig wordt enzo dan is het over met mijn leven. Hij is nu mijn go-to 'omg, we are the same!' persoon. Z'n boek is echt awesomeheid.
Oud 19-11-2012, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ik doe een poging een mail te schrijven naar mijn soort-van-ex die me weer wil zien en ondertussen mails schrijft waarin hij me precies weet te kenschetsen en ook nog even diep in m'n ziel raakt. /dramaz Jammer alleen dat ik geen flauw idee heb wat ik ermee aan moet.
Is het niet handig als je eert duidelijk krijgt wat je wil voordat je reageert?
Oud 19-11-2012, 14:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou dan lekker later weggaan /luiaard
Op deze manier kon ik een uur met mijn vriendje reizen <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is het niet handig als je eert duidelijk krijgt wat je wil voordat je reageert?
Euh ja, maar ik heb het reageren nu al bijna 3 weken uitgesteld Bovendien is het allemaal een beetje complex nu. Er waren twee weken geleden namelijk vier potentiële datingpartners beschikbaar (echt, how did that happen?? ), waarvan ik één nu soort-van heb afgewezen (wat een naar woord, bluh ) en er zijn dus nog twee internetdaters over. Ik ben niet zo gewend aan dit soort aandacht en ik weet dus niet wat ik ermee moet doen. Dus

En ja, ik moet er van genieten enzo. Ik weet het. Misschien volgend jaar ofzo. Als ik over de schok heen ben.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Op deze manier kon ik een uur met mijn vriendje reizen <3
Ah, dat is natuurlijk wel heel gezellig
Oud 19-11-2012, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Euh ja, maar ik heb het reageren nu al bijna 3 weken uitgesteld Bovendien is het allemaal een beetje complex nu. Er waren twee weken geleden namelijk vier potentiële datingpartners beschikbaar (echt, how did that happen?? ), waarvan ik één nu soort-van heb afgewezen (wat een naar woord, bluh ) en er zijn dus nog twee internetdaters over. Ik ben niet zo gewend aan dit soort aandacht en ik weet dus niet wat ik ermee moet doen. Dus

En ja, ik moet er van genieten enzo. Ik weet het. Misschien volgend jaar ofzo. Als ik over de schok heen ben.
Dus je vindt dat je moet reageren omdat je drie andere jongens hebt gedate? En het is toch al een tijd geleden of niet, dat je met je ex hebt gedate? Wat is er op tegen om koffie te gaan drinken? Proberen kan altijd en als je het niet leuk vindt, dan ga je naar de wc en sneak je via het raampje naar huis
Oud 19-11-2012, 14:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dus je vindt dat je moet reageren omdat je drie andere jongens hebt gedate? En het is toch al een tijd geleden of niet, dat je met je ex hebt gedate? Wat is er op tegen om koffie te gaan drinken? Proberen kan altijd en als je het niet leuk vindt, dan ga je naar de wc en sneak je via het raampje naar huis
Omg no way, daar ben ik veel te aardig voor

Ik heb nog niemand gedate. Ik vind dat ik moet reageren omdat het onaardig is om het níet te doen. Het punt is vooral dat ik dat internetdaten een kans wil geven denk ik (maar uiteindelijk nog steeds met niemand op date ben gegaan..). En dat ik gevoelsmatig niet met twee jongens tegelijkertijd kan daten. En dat die ex me na drie jaar blijkbaar nog steeds leuk vindt (en we hebben elkaar al die tijd niet gezien of gesproken) en dat vind ik eng. Ik ben gewoon een enorme neuroot, die daten en aandacht eng vindt Pff ik word soms zo moe van mezelf
Oud 19-11-2012, 14:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ah, dat is natuurlijk wel heel gezellig
precies en lang is de reis toch wel
Oud 19-11-2012, 14:33
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Fangirlen/boyen over toffe mensen mag, Goelioes.

Ik vind het ergens wel jammer. Ik kon me altijd wel vinden in z'n alleenheid en z'n haat voor lovey-doveyness and dat hij in een lelijk, uit elkaar-vallend huis woonde, omdat hij dingen in kapotte staat ook best prima vond en dan ineens dit. En Charlie ook!
En Charlie en Victoria zijn ook al gestopt met roken!
Oud 19-11-2012, 14:34
Verwijderd
Daten is ook eng
Oud 19-11-2012, 14:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daten is ook eng
Fijn, een medestander <33
Oud 19-11-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Omg no way, daar ben ik veel te aardig voor

Ik heb nog niemand gedate. Ik vind dat ik moet reageren omdat het onaardig is om het níet te doen. Het punt is vooral dat ik dat internetdaten een kans wil geven denk ik (maar uiteindelijk nog steeds met niemand op date ben gegaan..). En dat ik gevoelsmatig niet met twee jongens tegelijkertijd kan daten. En dat die ex me na drie jaar blijkbaar nog steeds leuk vindt (en we hebben elkaar al die tijd niet gezien of gesproken) en dat vind ik eng. Ik ben gewoon een enorme neuroot, die daten en aandacht eng vindt Pff ik word soms zo moe van mezelf
Dan kun je volgens mij twee dingen doen: Beleefd maar duidelijk aangeven dat je gelukkig bent zonder hem en dat je geen behoefte hebt aan contact met hem (en dusch heel blij worden van de dates die je gaat hebben via het internet ) of zeggen dat het je leuk lijkt om een keer koffie te gaan drinken en het internetdaten op een laag pitje zetten (en dan alsnog door het wc-raampje naar buiten kruipen als het tegen lijkt te vallen!
Oud 19-11-2012, 14:40
Verwijderd
En daten is ook eng en ik probeer ook niet stom te doen of je de les te lezen maar te helpen door je opties te verhelderen
Oud 19-11-2012, 14:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Is er geen tussenoptie? Om de opties open te houden?
Oud 19-11-2012, 14:43
Verwijderd
Al komt dat misschien helemaal niet zo over

Daten is ook eng en ik vind het zo knap dat je aan het internetdaten bent, want dat lijkt mij echt doodeng en zou ik echt nooit durven En ik ben daar ook niet zo nuchter in hoor. En ik ben daar lui in geworden want ik heb al drie jaar dezelfde vriend en écht daten doen we niet meer. Dus ik denk er ook wel eens te makkelijk over, maar dat bedenk ik me altijd te laat. Sorry.
Oud 19-11-2012, 14:44
Verwijderd
Ja, dan zeg je: Het lijkt me leuk om koffie te gaan doen en hou je de RL-internetdates even af totdat je je date met je ex hebt gehad en besluit je aan de hand van die date of je internetdates gaan gebeuren of niet
Oud 19-11-2012, 14:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Al komt dat misschien helemaal niet zo over

Daten is ook eng en ik vind het zo knap dat je aan het internetdaten bent, want dat lijkt mij echt doodeng en zou ik echt nooit durven En ik ben daar ook niet zo nuchter in hoor. En ik ben daar lui in geworden want ik heb al drie jaar dezelfde vriend en écht daten doen we niet meer. Dus ik denk er ook wel eens te makkelijk over, maar dat bedenk ik me altijd te laat. Sorry.
Joh, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, zelfs als je me wél een dikke zeikerd zou vinden (maar ik ben blij dat dat niet zo is). Wat betreft het internetdaten, dat doe ik ook al behoorlijk lang, maar ik heb nog steeds niet de moed gehad om op een date te gaan. Dus zo knap is het nou ook weer niet iedereen kan een profiel aanmaken en wat chatten.
Oud 19-11-2012, 14:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dan zeg je: Het lijkt me leuk om koffie te gaan doen en hou je de RL-internetdates even af totdat je je date met je ex hebt gehad en besluit je aan de hand van die date of je internetdates gaan gebeuren of niet
Ik bedoelde meer andersom
Oud 19-11-2012, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Joh, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, zelfs als je me wél een dikke zeikerd zou vinden (maar ik ben blij dat dat niet zo is). Wat betreft het internetdaten, dat doe ik ook al behoorlijk lang, maar ik heb nog steeds niet de moed gehad om op een date te gaan. Dus zo knap is het nou ook weer niet iedereen kan een profiel aanmaken en wat chatten.
Ik vind het evengoed gaaf

Citaat:
Ik bedoelde meer andersom
Ja, dan spreek je binnen nu en twee weken af met je internetdates en je mailt je ex terug dat het je leuk lijkt, maar dat je de komende twee weken geen tijd hebt. Als de Internetdate leuk lijkt te zijn, is het met je ex gewoon koffie drinken want dan kun je in het begin van je date laten vallen dat je een leuke jongen hebt leren kennen!
Oud 19-11-2012, 14:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh verdorie. Ik ben niet gemaakt voor dit soort acties volgens mij
Oud 19-11-2012, 14:52
Verwijderd
Maargoed dat het forum er is en dat ik al de hele dag heel erg aan het woggen ben!

En het komt helemaal goed joh, niet zo druk maken!
Oud 19-11-2012, 14:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gelukkig maar ja

Waarom ben je aan het woggen? En wat moet je eigenlijk doen?
Oud 19-11-2012, 14:56
Verwijderd
Dusch. Al gemaild?

Ik ben aan het woggen omdat het kan. Ik moet eigenlijk de was opvouwen, dweilen, stofvegen, de badkamer poetsen, de keukenkastjes soppen, mijn kledingkast opruimen, boodschappen doen, de afwas wegwerken, het bureau opruimen, mijn financiën op een rij krijgen, onderzoek naar het buitenland, sinterklaascadeautjes kopen en de beste vriend van mijn vriendje onder zijn reet schoppen. Maar ik kijk deze aflevering van Everwood (herontdekking en jeugdsentiment <3) even af en dan ga ik toch echt douchen
Oud 19-11-2012, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dusch. Al gemaild?

Ik ben aan het woggen omdat het kan. Ik moet eigenlijk de was opvouwen, dweilen, stofvegen, de badkamer poetsen, de keukenkastjes soppen, mijn kledingkast opruimen, boodschappen doen, de afwas wegwerken, het bureau opruimen, mijn financiën op een rij krijgen, onderzoek naar het buitenland, sinterklaascadeautjes kopen en de beste vriend van mijn vriendje onder zijn reet schoppen. Maar ik kijk deze aflevering van Everwood (herontdekking en jeugdsentiment <3) even af en dan ga ik toch echt douchen
Nee Ik stel het nog éventjes uit.

Oja, als ik dat allemaal moest doen zou ik ook woggen

Regels voor berichten