| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik kan geen nee zeggen als de dames hier om thee vragen
Laatst gewijzigd op 19-11-2012 om 14:08. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Over Mitchell z'n 'reputatie', hij zei in z'n boek: "I had no personal life to speak of, because I couldn't bare to have one without her." OMG, Be still my heart!
|
|
|
|
Gisteren werden er schoenen gezet bij mijn ouders, met mijn nichtje. Om onze status als middenklassegezin te onderstrepen werd er voor het paard een pastinaak klaargelegd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Hallo jongens, ik heb van 5:47 tot 12:50 in de trein gezeten vandaag.
En ik heb weer een probleem met mijn huisgenoot en de wc, of eigenlijk nog steeds. Hoe gaat het met jullie? |
|
|
|
|
|
Ik doe een poging een mail te schrijven naar mijn soort-van-ex die me weer wil zien en ondertussen mails schrijft waarin hij me precies weet te kenschetsen en ook nog even diep in m'n ziel raakt. /dramaz Jammer alleen dat ik geen flauw idee heb wat ik ermee aan moet.
|
|
||
|
Citaat:
/luiaard
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind het ergens wel jammer. Ik kon me altijd wel vinden in z'n alleenheid en z'n haat voor lovey-doveyness and dat hij in een lelijk, uit elkaar-vallend huis woonde, omdat hij dingen in kapotte staat ook best prima vond en dan ineens dit. En Charlie ook! Als Jon Richardson aan de vrouw geraakt en gelukkig wordt enzo dan is het over met mijn leven. Hij is nu mijn go-to 'omg, we are the same!' persoon. Z'n boek is echt awesomeheid.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Bovendien is het allemaal een beetje complex nu. Er waren twee weken geleden namelijk vier potentiële datingpartners beschikbaar (echt, how did that happen?? ![]() ![]() ) en er zijn dus nog twee internetdaters over. Ik ben niet zo gewend aan dit soort aandacht en ik weet dus niet wat ik ermee moet doen. Dus En ja, ik moet er van genieten enzo. Ik weet het. Misschien volgend jaar ofzo. Als ik over de schok heen ben.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb nog niemand gedate. Ik vind dat ik moet reageren omdat het onaardig is om het níet te doen. Het punt is vooral dat ik dat internetdaten een kans wil geven denk ik (maar uiteindelijk nog steeds met niemand op date ben gegaan..). En dat ik gevoelsmatig niet met twee jongens tegelijkertijd kan daten. En dat die ex me na drie jaar blijkbaar nog steeds leuk vindt (en we hebben elkaar al die tijd niet gezien of gesproken) en dat vind ik eng. Ik ben gewoon een enorme neuroot, die daten en aandacht eng vindt Pff ik word soms zo moe van mezelf
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) of zeggen dat het je leuk lijkt om een keer koffie te gaan drinken en het internetdaten op een laag pitje zetten (en dan alsnog door het wc-raampje naar buiten kruipen als het tegen lijkt te vallen!
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Al komt dat misschien helemaal niet zo over
Daten is ook eng en ik vind het zo knap dat je aan het internetdaten bent, want dat lijkt mij echt doodeng en zou ik echt nooit durven En ik ben daar ook niet zo nuchter in hoor. En ik ben daar lui in geworden want ik heb al drie jaar dezelfde vriend en écht daten doen we niet meer. Dus ik denk er ook wel eens te makkelijk over, maar dat bedenk ik me altijd te laat. Sorry.
|
|
|
||
|
Citaat:
(maar ik ben blij dat dat niet zo is). Wat betreft het internetdaten, dat doe ik ook al behoorlijk lang, maar ik heb nog steeds niet de moed gehad om op een date te gaan. Dus zo knap is het nou ook weer niet iedereen kan een profiel aanmaken en wat chatten.
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Dusch. Al gemaild?
![]() Ik ben aan het woggen omdat het kan. Ik moet eigenlijk de was opvouwen, dweilen, stofvegen, de badkamer poetsen, de keukenkastjes soppen, mijn kledingkast opruimen, boodschappen doen, de afwas wegwerken, het bureau opruimen, mijn financiën op een rij krijgen, onderzoek naar het buitenland, sinterklaascadeautjes kopen en de beste vriend van mijn vriendje onder zijn reet schoppen. Maar ik kijk deze aflevering van Everwood (herontdekking en jeugdsentiment <3) even af en dan ga ik toch echt douchen |
|
|
||
|
Citaat:
Ik stel het nog éventjes uit.Oja, als ik dat allemaal moest doen zou ik ook woggen
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|