| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik zal eens foto's zoeken.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je haar is leuk miek Citaat:
Sinds ik 32 uur per week werk gaat studeren me veel beter af, genant echt Over twee weken, ongeveer! |
||
|
|
||||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar ik ben wel blij dat het eraf is.Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Jeetje. Ik schijn een A+ voor een tentamen te hebben, maar ik geloof het gewoon niet. Als ik één tentamen moest aanwijzen waar ik ab-so-luut geen A voor had was het die wel
Ik snap het niet, het kán gewoon niet. Er waren echt wel dingen die ik niet wist en waar ik maar gewoon wat gekletst heb, en ik was helemaal niet zeker over de meeste antwoorden. En ja, ik weet dat dit arrogant klinkt, maar daarom zet ik het liever op het forum dan dat ik het tegen mijn klasgenoten zeg. Ik vind het zo raar. Ik ben echt best wel confused nu.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
Spoiler
maar met bluffen kom je soms ook heel ver hoor
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom kies je er dan eentje die je lelijk vindt ![]() Ik ga ook naar de kapper. Het malle idee om een pony en laagjes te nemen zit al een paar dagen in mijn hoofd. Not sure yet. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik heb de laatste tijd ook weer zin om m'n haar te verven, rood-achtig ofzo. Maar als ik dat doe zit ik weer eeuwig aan die kleur vast, is er nauwelijks weer uit te krijgen.
Uomi, ik probeer heel hard te bedenken hoe jij eruit ziet en hoe je haar zit, maar ik weet het echt niet. Ligt dat aan mijn geheugen of heb je nog nooit foto's gepost?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar toen dacht ik aan dat net geen pony net geen plukjes middenkapsel en haakte ik af.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
<3
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dankan je toch zeggen he mevrouw dit is een BEETJE te kort en niet mijn idee van een leuk kapsel. Je zat toch voor de spiegel neem ik aan.oh ja, dat stadium is altijd een beetje jammer, maar ja, poepen is ook niet mijn ding maar toch weerhoudt het me niet om voedsel te eten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook een beetje *skob*, ik heb na een werkdag van 8 uur toch nog maar aan mn paper zitten werken. Nu ben ik halverwege en DOOD.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
![]() |
|