Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2012, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ahw, dat vind ik zielig voor LP Maar bedankt voor het compliment, heur!
Ik niet. Dat 'pittige korte kapsel' is maar voor héél weinig vrouwen weggelegd, in mijn ogen. LP is daar niet één van. Jij overigens ook niet
Advertentie
Oud 10-12-2012, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ik had er twee. Die van vanmiddag ging goed, superleuk tentamen ook /nerd. Die van net was een stuk lastiger, vooral omdat ik nogal stuk was van vanaf vanochtend 8 uur leren, tot 13.00 toen tentamen maken, toen van half 4 tot 19.00 weer leren en toen nog van 19.30 tot 21.30 tentamen maken.

Maar goed, ik hoop er het beste van, eerste sowieso gehaald, tweede met een beetje geluk ook wel, maar geen 8 en ik wilde graag een 8
Ik vind het maar knap hoor, zo vet las studeren! Klinkt misschien wat stom maar ok meen t wel. Zelfdiscipline heb ik ik toch het niet wanneer krijg je de uitslag?
Oud 10-12-2012, 22:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Leuk haar Miekje
Danq!
Citaat:
Ik niet. Dat 'pittige korte kapsel' is maar voor héél weinig vrouwen weggelegd, in mijn ogen. LP is daar niet één van. Jij overigens ook niet
Die heb ik in het verleden overigens wel gehad, hoor! Ik zal eens foto's zoeken.
Oud 10-12-2012, 22:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb een hele tijd echt kort haar gehad (5 cm ofzo)
Oud 10-12-2012, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een heel verstandige beslissing, voor zover ik inzicht in de situatie heb natuurlijk. Knap van je, dat was vast geen makkelijke beslissing
Voelt het beste. Ik vond het moeilijker om te beslissen na mijn eindexamen nog niet te gaan studeren.
Verwijderd
Citaat:
Juist heel erg voor LP weggelegd, jij begrijpt er gewoon niks van

Je haar is leuk miek

Citaat:
Ik vind het maar knap hoor, zo vet las studeren! Klinkt misschien wat stom maar ok meen t wel. Zelfdiscipline heb ik ik toch het niet wanneer krijg je de uitslag?
Ik ben ook niet zo goed in zelfdiscipline, hier is de oplossing: zoveel plannen dat je geen ruimte hebt om te verzaken Sinds ik 32 uur per week werk gaat studeren me veel beter af, genant echt

Over twee weken, ongeveer!
Verwijderd
Citaat:
oei
Oud 10-12-2012, 22:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
oei
Ik was een blije alto met paars haar. En rood.
Oud 10-12-2012, 22:35
Verwijderd
Jeetje, wat een ontboezeming.
Oud 10-12-2012, 22:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ontstellend ja.
Oud 10-12-2012, 22:37
Verwijderd
Haha had ik in mijn altotijd langer haar dan jij
Oud 10-12-2012, 22:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 10-12-2012, 22:38
Verwijderd
[decadente post] wij gaan een schoonmaakster nemen [/decadente post]
Oud 10-12-2012, 22:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
van wie zou ik het toch hebben.

Citaat:
er is hieronder een nieuw persoon komen worden. Aan haar huis grenst het wasmachinehok (voor algemeen gebruik). Na een week hing er een brief in het portiek of we aub 's avonds niet meer wilde wassen omdat mevrouw er zo'n last van had.
Ik snap dat je zoiets best hoort, maar hallo, na een week al zeiken, wen d'r gewoon even aan.
Vroeger was mijn slaapkamer ook naast het washok. Ja, dat hoor je, maar het is niet oorverdovend hard ofzo.
En dan zit ze wel te verkondigen dat mensen wat verdraagzamer moeten zijn en dat we nu eenmaal in het centrum wonen dus je ALTIJD wel iets hoort hier.
Nou ja zeg. Wij hebben allebei naast het washok geslapen ja, op een gegeven moment vond ik het juist chill als wasmachine én droger stonden te rommelen, zonder was het echt veel te stil.
Citaat:
Dikke prima. Hier kan LP nog een ferme punt aan zuigen.
Nou zeg.
Citaat:
Ik vind mijn kapsel ook niet leuk hoor maar ik ben wel blij dat het eraf is.
Citaat:
Thanks
Oud 10-12-2012, 22:40
Verwijderd
Jeetje. Ik schijn een A+ voor een tentamen te hebben, maar ik geloof het gewoon niet. Als ik één tentamen moest aanwijzen waar ik ab-so-luut geen A voor had was het die wel Ik snap het niet, het kán gewoon niet. Er waren echt wel dingen die ik niet wist en waar ik maar gewoon wat gekletst heb, en ik was helemaal niet zeker over de meeste antwoorden. En ja, ik weet dat dit arrogant klinkt, maar daarom zet ik het liever op het forum dan dat ik het tegen mijn klasgenoten zeg. Ik vind het zo raar. Ik ben echt best wel confused nu.
Verwijderd
je vindt je kapsel niet leuk? waarom dan zo kort geknipt?
Verwijderd
Citaat:
Jeetje. Ik schijn een A+ voor een tentamen te hebben, maar ik geloof het gewoon niet. Als ik één tentamen moest aanwijzen waar ik ab-so-luut geen A voor had was het die wel Ik snap het niet, het kán gewoon niet. Er waren echt wel dingen die ik niet wist en waar ik maar gewoon wat gekletst heb, en ik was helemaal niet zeker over de meeste antwoorden. En ja, ik weet dat dit arrogant klinkt, maar daarom zet ik het liever op het forum dan dat ik het tegen mijn klasgenoten zeg. Ik vind het zo raar. Ik ben echt best wel confused nu.
Gewoon goed gegokt.
Oud 10-12-2012, 22:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
je vindt je kapsel niet leuk? waarom dan zo kort geknipt?
Ik wilde het kort. Ik vind het model niet leuk. Maar het groeit als een tiet, dus ik wacht gewoon even tot ik het wel leuk vind.
Verwijderd
Ik wil denk ik mijn haar verven. Niet heel anders, maar gewoon een iets diepere kleur, ofzo. Volgende week maar eens uitproberen.
Verwijderd
Citaat:
zo dit klinkt echt arrogant

Spoiler

maar met bluffen kom je soms ook heel ver hoor
Oud 10-12-2012, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik in het verleden overigens wel gehad, hoor! Ik zal eens foto's zoeken.
Oei.

Citaat:
Oei².

Citaat:
Ik was een blije alto met paars haar. En rood.
Oei³.
Citaat:
Wel. Veto.
Oud 10-12-2012, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde het kort. Ik vind het model niet leuk. Maar het groeit als een tiet, dus ik wacht gewoon even tot ik het wel leuk vind.
maar er zijn meerdere modellen voor wat korter haar he waarom kies je er dan eentje die je lelijk vindt

Ik ga ook naar de kapper. Het malle idee om een pony en laagjes te nemen zit al een paar dagen in mijn hoofd. Not sure yet.
Oud 10-12-2012, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Gewoon goed gegokt.
Tja, daar hou ik het dan maar op, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Dit tentamen wil ik wel heel graag inzien. Misschien heeft ze gewoon dit met het vorige verwisseld ofzo, maar dat kan ook weer niet echt, want toen had ik een ander nummer.

Citaat:
zo dit klinkt echt arrogant

Spoiler
Ik heb echt geen idee hoe ik dit nu moet opvatten
Oud 10-12-2012, 22:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oei.
Geen foto's beschikbaar, helaasch. Geen zin om mijn fotoalbums te gaan spitten en op deze computer staat niks boeiends.
Verwijderd
ik heb nooit (muv mijn kindertijd) korter dan mijn oorlel gehad. Kort haar staat me voor geen meter trouwens, krijg er een nog bollere kop van dan ik al heb.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb de laatste tijd ook weer zin om m'n haar te verven, rood-achtig ofzo. Maar als ik dat doe zit ik weer eeuwig aan die kleur vast, is er nauwelijks weer uit te krijgen.

Uomi, ik probeer heel hard te bedenken hoe jij eruit ziet en hoe je haar zit, maar ik weet het echt niet. Ligt dat aan mijn geheugen of heb je nog nooit foto's gepost?
Oud 10-12-2012, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Tja, daar hou ik het dan maar op, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Dit tentamen wil ik wel heel graag inzien. Misschien heeft ze gewoon dit met het vorige verwisseld ofzo, maar dat kan ook weer niet echt, want toen had ik een ander nummer.

Ik heb echt geen idee hoe ik dit nu moet opvatten
als een hilarische grap natuurlijk.
Oud 10-12-2012, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Uomi, ik probeer heel hard te bedenken hoe jij eruit ziet en hoe je haar zit, maar ik weet het echt niet. Ligt dat aan mijn geheugen of heb je nog nooit foto's gepost?
Ik heb geloof ik nog nooit een foto gepost. Misschien als ik binnen 5 minuten een relatief oké'je foto kan vinden dat ik hem heel eventjes op het forum zet.
Oud 10-12-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Oei.

Oei².

Oei³.

Wel. Veto.
Nein
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vond nog wel een hele leuke kerstfoto

Spoiler

Hij was het er niet geheel mee eens.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geloof ik nog nooit een foto gepost. Misschien als ik binnen 5 minuten een relatief oké'je foto kan vinden dat ik hem heel eventjes op het forum zet.
voor.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
maar er zijn meerdere modellen voor wat korter haar he waarom kies je er dan eentje die je lelijk vindt

Ik ga ook naar de kapper. Het malle idee om een pony en laagjes te nemen zit al een paar dagen in mijn hoofd. Not sure yet.
Ik heb dit model niet uitgezocht, dat heeft ze er zelf van gemaakt

Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar toen dacht ik aan dat net geen pony net geen plukjes middenkapsel en haakte ik af.
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-12-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Nein
Je moeder is een nein
Verwijderd
Citaat:
Ja ja dan kan ik je misschien eens spotten in de stad
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
voor.
Citaat:
Ja ja dan kan ik je misschien eens spotten in de stad
Oké, 5 minuten gaan nu in. Ik weet eigenlijk niet eens wat voor foto's er op deze laptop staan.
Verwijderd
Citaat:
Je moeder is een nein
Oud 10-12-2012, 22:48
Verwijderd
De is binnenkort gewoon de
Verwijderd
Uoom, wil je hem mij pm'en? Ik ben heeeel benieuwd, maar ik moet nu echtechtecht slapen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
JA
Citaat:
Citaat:
Ik hou echt van die nieuwe smileys <3
Oud 10-12-2012, 22:49
Miekje*
Miekje* is offline
Trustenkusje voor Etmakas!
Oud 10-12-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit model niet uitgezocht, dat heeft ze er zelf van gemaakt

Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar toen dacht ik aan dat net geen pony net geen plukjes middenkapsel en haakte ik af.
je hebt zelf geen mond? dankan je toch zeggen he mevrouw dit is een BEETJE te kort en niet mijn idee van een leuk kapsel. Je zat toch voor de spiegel neem ik aan.

oh ja, dat stadium is altijd een beetje jammer, maar ja, poepen is ook niet mijn ding maar toch weerhoudt het me niet om voedsel te eten.
Oud 10-12-2012, 22:50
Verwijderd
is echt fantastisch.
Oud 10-12-2012, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ik had er twee. Die van vanmiddag ging goed, superleuk tentamen ook /nerd. Die van net was een stuk lastiger, vooral omdat ik nogal stuk was van vanaf vanochtend 8 uur leren, tot 13.00 toen tentamen maken, toen van half 4 tot 19.00 weer leren en toen nog van 19.30 tot 21.30 tentamen maken.

Maar goed, ik hoop er het beste van, eerste sowieso gehaald, tweede met een beetje geluk ook wel, maar geen 8 en ik wilde graag een 8
Waarom zit er nog een knuffelsmily op het forum?

Ook een beetje *skob*, ik heb na een werkdag van 8 uur toch nog maar aan mn paper zitten werken. Nu ben ik halverwege en DOOD.
Oud 10-12-2012, 22:52
Verwijderd
Hm, ik doe maar gewoon een facebookfoto, want op deze computer is niet echt iets fantsoenlijks te vinden. Mag ik vragen hoe jullie me voorstellen?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de laatste tijd ook weer zin om m'n haar te verven, rood-achtig ofzo. Maar als ik dat doe zit ik weer eeuwig aan die kleur vast, is er nauwelijks weer uit te krijgen.

Verwijderd
Blond. En slank. Maar ik weet niet waarom.
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik doe maar gewoon een facebookfoto, want op deze computer is niet echt iets fantsoenlijks te vinden. Mag ik vragen hoe jullie me voorstellen?
blanco
Oud 10-12-2012, 22:53
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb werkelijk geen idee, Uomi. Een stoer meisje, ofzo?

Regels voor berichten