| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Een fijne Kerst, iedereen!
![]() Gisteravond heb ik zulke moeilijk gave dingen gekregen, hč 6(!) boeken en een agenda die ik heel graag wou en een zwarte spaarpot in de vorm van een eend en een domoor en chocolade en een horloge en een kerstbal met mijn naam erop
|
|
|
|
Ik zit helemaal in mijn uppie vandaag. Gisteren was mijn moeder er en morgen ga ik bij een vriend eten, en juist vandaag zit ik alleen
maar goed, eten staat in de oven, kaarsjes staan aan, zometeen een filmpje kijken.. Komt wel goed. Mijn pa appte wel vandaag, vond ik lief.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Van oud en nieuw was ik ook genezen toen Elmer en ik een keertje om 23.45 uur in bed lagen omdat ik dagdienst had de volgende ochtend. Ik vind het fijn mezelf dan niet triest te vinden
|
|||
|
|
|
|
Ik vind mezelf ook niet zielig ofzo
ik vind het wel een beetje jammer. Maar ach, ik ga nu even douchen en zo een filmpje/serie kijken of een spelletje spelen. Ik red me wel Overigens zul je blij zijn te horen dat ik van de week de oven met Dasty ga besproeien, dat ding is zo ranzig aan de binnenkant, we willen de kapotte lamp niet eens vervangen, zo vet
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind het best knap dat je een product op de markt kan zetten dat zó goed is dat het zich louter via mond tot mond reclame verkoopt. het product verkoopt zichzelf gewoon dus. Ik heb het ontdekt bij iemand toen ik voor thuiszorg werkte, sindsdien heb ik zelf heel wat mensen aan de dasty geholpen en zij weer andere mensen
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|