| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en in vergelijking met andere verzekeraars voor mij ook, omdat ze niet altijd alles vergoeden (of maar 60% of wat dan ook). Ik moet nu gewoon zorgen dat ik niet boven die 500 kom te zitten en dan is het wel prima.En modules die aan en uit kunnen, handig. Ik vind 20 euro per maand best een groot verschil trouwens hoor. Waar zit jij nu dan?
|
|
||
|
Citaat:
Nouja, vanaf overmorgen.
|
|
|
|
Ik zat afgelopen jaar bij Zekur. Ging prima, hoor.
Omg, ik kwam net op het geweldige idee om misschien wel een lappendeken te gaan maken Ik ben er alleen nog niet over uit of ik dat ga doen door middel van vierkantjes breien of naaien.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb door dit en vorig topic geleerd dat ik ergens tussen dysthym en zwaarmoedig inzit, en dat ik introvert ben.
Ik dacht eerst altijd dat introvert was dat je heel verlegen als een stil muisje in een hoekje zat en bijna niet durft praten met andere mensen, en zo ben ik dan weer niet, ik kan wel sociaal en druk en gezellig doen. Maar ik ben eigenlijk liever alleen. /egopost |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Met die irritatie ga ik er al in ![]() Citaat:
ik vind het heel stom dat mijn vader volgende week al terug komt
|
|
|
|
Frayne, Chick Rock, Snebbel, fizzle fluffy naamzoek. Jullie doen ook wel handwerken enzo, toch? Als ik een lappendeken wil maken van gebreide lapjes, welke steek kan ik dan het beste gebruiken, denken jullie? Ik dacht zelf aan de tricotsteek, want dat is lekker plat. Maar dan moet ik eerst mezelf even een averechtse aanleren
Dat is niet zo moeilijk, maar moeite.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Mjuh, ik zou ook alleen recht doen. Bij tricotsteek gaat het juist krullen (tricot is toch 1 naald recht, 1 naald averecht?) Of je moet 1 steek recht, 1 steek averecht doen, maar ik vind dat k*t breien, want dan moet je na elke steek de draad naar voor, dan wel naar achter slaan. Als je altijd met 1 vinger de draad om slaat is dat geen probleem, maar ik maak altijd een beweging met mijn hele hand en dat is moeilijk af te leren, dus ik houd het simpel.
|
|
|
|
Ik heb een cake in de oven zitten, maar ik denk dat die heel hard gaat mislukken, want het mixen was geen succes
Mijn beslagkom is niet hoog en niet breed genoeg en ik had de boter niet op kamer temperatuur laten komen en alles bleef continu in mijn mixhaken haken en nou ja, het is dus heul slecht gemixt en mijn keuken zit onder de cakebeslagspetters en... nouja, afwachten!
|
|
||
|
Citaat:
Ik doe ook altijd met mijn hele hand omslaan, daarom lijkt averecht breien me juist zo kut. En Ik wou dan tricotsteek doen omdat het werk dan mooi plat wordt. Maar ik moet sowieso eerst oefenen.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het aan mij lag vierde ik niks, denk ik. Tien uur geconcentreerd werken aan een tekening kost minder energie dan tien minuten bellen. Citaat:
![]() Hier heb je alvast een sneak preview van welke er volgende week in staat. Voor 'if famous movies were revised for political correctness'. Aannemende dat ik door de selectie kom, natuurlijk. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat vond hij juist leuk. Snap ik niet hoor. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wel, want dan heb je in juli een goede reden om een feest te geven, namelijk dat je al lang zonder feest zit.
Mijn geschiedenislerares vertelde dat ze op 3 december jarig is, en haar zus in september. Haar zus kreeg altijd een cadeau op haar verjaardag, en een met Sinterklaas, en zij in het hele jaar maar één, met haar verjaardag. Dan zeiden ze erbij dat dat ook meteen voor Sinterklaas was. Het was niet eens extra groot. En haar zus kreeg er een op Sinterklaas, en zij niet, want ze had er net nog een gehad. Dat vond ik zo'n zielig verhaal. Maar ze lachte erbij toen ze het vertelde.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat maak je dan dus door allemaal vierkante lapjes te breien (wij maken ze 10cm2). Die omhaak je? Haak je om? In ieder geval haak je er een randje om heen, en dan haak je ze vervolgens aan elkaar! Maar deze worden allemaal gewoon met rechte steken gemaakt, niets tricotsteek. Alleeeeen maar recht. Zo heb ik ook heel goed leren breien, want het is echt zo simpel als ik weet niet wat. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Vind ik ook!
Ik ben ook zo erg controlfreak dat ik, als ik ooit kinderen ga proberen te maken, ga beginnen in juni of juli, omdat ik alleen wil dat mijn kind geboren wordt in maart, april, mei, of juni. Ben ik voor die tijd niet zwanger dan wacht ik tot de volgende ronde. ![]()
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik heb Theodoor gezegd dat ik met hun bij de lan mee zou eten. Maar nu regent het HEEL HARD buiten en knalt het ook HEEL HARD en het is te dichtbij om voor mezelf goed te kunnen praten om met de auto te gaan, en ik zou liever even onder een paraplu naar de supermarkt lopen. Maar nu kan ik natuurlijk al niet meer afzeggen, want ze zijn nu al aan het koken.
|
|
|
||
|
Citaat:
Moet ik alleen nog even leren haken
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geen idee waarom. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ben 18 januari jarig. Bijna altijd koud, beetje jammer. Was vroeger altijd jaloers op mijn zus, die is in juli jarig en had altijd vakantie en warmte als ze jarig was.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|