| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Breien heb ik altijd gekund, voor zover ik me kan herinneren. Waarschijnlijk al van mijn oma geleerd toen ik heel jong was. Dat schijnt dan weer moeilijker te zijn dan haken, mja
|
|
|
Verwijderd
|
Ik moest wel altijd naar school op mijn verjaardag, behalve als het weekend was, en een keer was het goede vrijdag. Maar ik heb nog nooit gewerkt op mijn verjaardag; dit jaar was het een zaterdag en het jaar daarvoor maakte ik de roosters en heb ik mezelf gewoon niet ingeroosterd.
|
|
|
||
|
Citaat:
dat heb ik dan weer even gemist. In datzelfde schap? Bij de action kost het allemaal toch geen drol, dus als ik er dan na een maand geen zin meer in heb, maakt het niet zo veel uit
|
|
|
|
Virgin Diaries. En het is niet zozeer hun maagd-zijn dat gênant is, maar hoe ze het daar tijdens eerste dates uitgebreid over gaan hebben. En hoe de betreffende date in de toekomstplannen past van trouwen en kinderen krijgen. *ril* En een stel dat besloot pas voor het eerst te zoenen op hun trouwdag en toen zo ongeveer elkaars gezicht opaten
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Denk ik. Ik kijk wel of het lukt.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik moet echt een 'breien voor dummies' kopen ofzo
|
|
|
|
Ik zou je aanraden voor een eerste project iets simpels te maken, zoals een sjaal. Met dikke wol (een dikke draad dus) en dikke pennen, dan zie je snel resultaat en is het niet zo priegelig.
|
|
||
|
Citaat:
19-mei-boks!Mijn broer is tweede kerstdag jarig en dat vind ik altijd best wel zielig, want er komt alleen familie op z'n verjaardag, want vrienden zijn ook allemaal bij familie. Vooral vroeger was dat dan naar, want dan waren vriendjes op wintersportvakantie enzo. En meestal was er ook geen leuk cadeau meer te bedenken want we hadden net sinterklaas gehad. En nou ja, het is niet helemaal jouw dag, want het is ook een beetje de dag van Jezus enzo.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar technisch gezien kun je met elke wol breien natuurlijk . Maar dunne wol op dikke pennen en andersom geeft meestal niet zo'n mooi resultaat!
|
|
|
|
|
|
jeumig. Ik eet tegenwoordig elke dag een bak fruit met yoghurt. Meestal is het een banaan of een appel ofzo, maar vandaag had ik een mango geschild. Het ding had een hele grote pit, maar ondanks dat paste er bijna geen yoghurt meer bij in mijn (best wel grote) kom. En ondanks dat ik alleen maar noodles had als avondeten, krijg ik die bak écht niet leeg.
|
|
|
|
yoghurt met fruit vind ik overigen een win-win-win-combinatie 1 ik krijg fruit binnen 2 ik krijg calcium binnen en dat heb ik heel hard nodig 3 het is superlekker. Oh en 4. Na zo'n bak hoef ik lang niets te eten. Een win-win-win-win-combinatie dus
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat ook altijd! Of nou ja, ik vond het ook altijd. Maar toen ik ineens superveel ging sporten verloor ik mijn lust naar ongezonde dingen en ging het alleen maar van 'BROOOOD HIERRRR' 'PASTAAAAAAAAAAAAA HIEERRRR'. Ik kon ongezonde dingen als snoep en chips enzo gewoon niet meer wegkrijgen
|
![]() |
|
|