Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2012, 18:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haken is echt SUPERmakkelijk .
Veel makkelijker dan breien wat mij betreft
Oud 30-12-2012, 18:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, daar heb ik ook nog gekeken. Maar inderdaad, namen als Zekur en Bewuzt. Schrijft het godverdomme gewoon goed.

Met die irritatie ga ik er al in
Ja, boeiend, het gaat me alleen om wat het me kost
Oud 30-12-2012, 18:57
Verwijderd
Ik ben eind april jarig en dat is goed Maar Theodoor deed het nog beter, die was altijd in de meivakantie jarig! En extra handig is dat we dus vlak bij elkaar jarig zijn en dus maar 1 feestje hoeven geven en burgerlijke dingen zoals gourmetstellen samen kunnen vragen.
Oud 30-12-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Was vroeger altijd jaloers op mijn zus, die is in juli jarig en had altijd vakantie en warmte als ze jarig was.
Ik ook.

Oh en weet je wat ik ook altijd erg en raar vond vroeger? Dat alle kinderen gewoon naar school moesten op hun verjaardag
Ik ben altijd jarig in de zomervakantie, dus daar kon ik me echt niks bij voorstellen.
Oud 30-12-2012, 18:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik helaas wel. Ik heb echter nog nooit op mijn verjaardag gewerkt. Niet dat ik dat niet wilde, ik heb gewoon nooit werk op mijn verjaardag
Oud 30-12-2012, 18:58
Verwijderd
N: "Er is iets fout in mijn leven. Ik twijfel nog wat ik moet doen."
"Waar twijfel je tussen?"
"Wat vind jij, moet ik meer naar de kerk gaan of meer melk drinken?"

<3
Oud 30-12-2012, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haken is echt SUPERmakkelijk .
Ik kan me nog wel herinneren dat ik het jaren geleden eens wou leren, en dat dat niet lukte. Misschien moet ik het nog een kans geven.
Breien heb ik altijd gekund, voor zover ik me kan herinneren. Waarschijnlijk al van mijn oma geleerd toen ik heel jong was. Dat schijnt dan weer moeilijker te zijn dan haken, mja
Oud 30-12-2012, 19:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zag bij de Action een heel haakschap. Ik was teleurgesteld, want ik dacht even dat het grote houten breinaalden waren.
Oud 30-12-2012, 19:02
Verwijderd
Ik moest wel altijd naar school op mijn verjaardag, behalve als het weekend was, en een keer was het goede vrijdag. Maar ik heb nog nooit gewerkt op mijn verjaardag; dit jaar was het een zaterdag en het jaar daarvoor maakte ik de roosters en heb ik mezelf gewoon niet ingeroosterd.
Oud 30-12-2012, 19:02
Verwijderd
Ja, maar je hebt haken à la dit soort dingen:

en dan heb je dus haken wat je om zo'n lapje heen doet. Dat is niet veel meer dan dit:

maar dan zit er toevallig een lapje aan vast.
Oud 30-12-2012, 19:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Op tlc is een programma oven mensen die relatief oud en nog maagd zijn. Het is allemaal zo gênant
Oud 30-12-2012, 19:07
Verwijderd
Hoe heet het?
Oud 30-12-2012, 19:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zag bij de Action een heel haakschap. Ik was teleurgesteld, want ik dacht even dat het grote houten breinaalden waren.
Die waren er ook, hoor! Die heb ik gekocht.
Oud 30-12-2012, 19:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die waren er ook, hoor! Die heb ik gekocht.
Oh dat heb ik dan weer even gemist. In datzelfde schap? Bij de action kost het allemaal toch geen drol, dus als ik er dan na een maand geen zin meer in heb, maakt het niet zo veel uit
Oud 30-12-2012, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Virgin Diaries. En het is niet zozeer hun maagd-zijn dat gênant is, maar hoe ze het daar tijdens eerste dates uitgebreid over gaan hebben. En hoe de betreffende date in de toekomstplannen past van trouwen en kinderen krijgen. *ril* En een stel dat besloot pas voor het eerst te zoenen op hun trouwdag en toen zo ongeveer elkaars gezicht opaten
Oud 30-12-2012, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
en dan heb je dus haken wat je om zo'n lapje heen doet. Dat is niet veel meer dan dit:

maar dan zit er toevallig een lapje aan vast.
Jamaar hoe krijg je dan die golfjes?
Oud 30-12-2012, 19:12
Verwijderd
Welke golfjes ?
Oud 30-12-2012, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh dat heb ik dan weer even gemist. In datzelfde schap? Bij de action kost het allemaal toch geen drol, dus als ik er dan na een maand geen zin meer in heb, maakt het niet zo veel uit
Bij de Action waar ik kwam wel, ja. 89 cent, waren ze. Wel 12 mm, maar dat vind ik juist wel lekker breien.
Oud 30-12-2012, 19:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Welke golfjes ?
Die op jouw foto te zien zijn Nouja, het is niet echt een golfje.
Oud 30-12-2012, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG een jongen die navelpluis verzamelt Ik vind het niet gek dat 'ie nog maagd is.
Oud 30-12-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Die op jouw foto te zien zijn Nouja, het is niet echt een golfje.
Oh, dat zijn de stukjes die je gebruikt om de lapjes vast te maken aan de haakdraad denk ik. Je haakt dus een stukje (mijn moeder en ik deden 3 steken) en dan steek je de haaknaald door het lapje heen en doe je een gewone steek daarna. Dan krijg je dus dat de draad een stuk door het lapje heen gaat, zo blijft de draad aan het lapje. Doe je daarna weer 3 gewone steken, dan maak je hem weer vast aan het lapje.
Oud 30-12-2012, 19:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
OMG een jongen die navelpluis verzamelt Ik vind het niet gek dat 'ie nog maagd is.
Ik wel!
Oud 30-12-2012, 19:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wel!
Je bent ook een fervent pluisverzamelaar?
Oud 30-12-2012, 19:24
Verwijderd
Maar ik weet eigenlijk niet of je ook nog lapjesdekens anders kan maken dus daarvoor moet je dan bij iemand anders zijn
Oud 30-12-2012, 19:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, dat zijn de stukjes die je gebruikt om de lapjes vast te maken aan de haakdraad denk ik. Je haakt dus een stukje (mijn moeder en ik deden 3 steken) en dan steek je de haaknaald door het lapje heen en doe je een gewone steek daarna. Dan krijg je dus dat de draad een stuk door het lapje heen gaat, zo blijft de draad aan het lapje. Doe je daarna weer 3 gewone steken, dan maak je hem weer vast aan het lapje.
Ohhhke Denk ik. Ik kijk wel of het lukt.
Oud 30-12-2012, 19:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bij de Action waar ik kwam wel, ja. 89 cent, waren ze. Wel 12 mm, maar dat vind ik juist wel lekker breien.
Ik heb geen idee wat dit inhoudt hoor
Oud 30-12-2012, 19:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, ik kan die serie nauwelijks kijken, zo gênant vind ik het
Oud 30-12-2012, 19:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb geen idee wat dit inhoudt hoor
De dikte van de breipennen
Oud 30-12-2012, 19:29
Verwijderd
Maar de dikte van de pennen maakt verder niet zo uit als je pennen koopt, koop je daarna gewoon wol die erbij past
Oud 30-12-2012, 19:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De dikte van de breipennen
Ja, dat snapte ik wel, maar ik wist niet dat er verschillende maten waren
Citaat:
Maar de dikte van de pennen maakt verder niet zo uit als je pennen koopt, koop je daarna gewoon wol die erbij past
Euh..Je kan niet zomaar elke wol gebruiken?

Ik moet echt een 'breien voor dummies' kopen ofzo
Oud 30-12-2012, 19:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou je aanraden voor een eerste project iets simpels te maken, zoals een sjaal. Met dikke wol (een dikke draad dus) en dikke pennen, dan zie je snel resultaat en is het niet zo priegelig.
Oud 30-12-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik kan die serie nauwelijks kijken, zo gênant vind ik het
Het klinkt als een TLC-programma?
Oud 30-12-2012, 19:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het klinkt als een TLC-programma?
Correct!
Oud 30-12-2012, 19:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ben in mei jarig, en dat is het chillst mogelijke moment om jarig te zijn, vind ik.
19-mei-boks!
Mijn broer is tweede kerstdag jarig en dat vind ik altijd best wel zielig, want er komt alleen familie op z'n verjaardag, want vrienden zijn ook allemaal bij familie. Vooral vroeger was dat dan naar, want dan waren vriendjes op wintersportvakantie enzo. En meestal was er ook geen leuk cadeau meer te bedenken want we hadden net sinterklaas gehad. En nou ja, het is niet helemaal jouw dag, want het is ook een beetje de dag van Jezus enzo.
Oud 30-12-2012, 19:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Oh dat kan wel hoor, maar bij sommige wol zijn dikkere pennen mooier en bij sommige wol weer dunnere naalden (hangt vooral van de dikte van de wol af)
Oud 30-12-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:

Nee! Maar op die etiketten die rond de bollen wol zitten staat altijd voor welke pennen het is! En op de pennen staat het ook altijd aangegeven dus echt. Het is alleen dat je het even moet weten. En nu weet je het

Maar technisch gezien kun je met elke wol breien natuurlijk . Maar dunne wol op dikke pennen en andersom geeft meestal niet zo'n mooi resultaat!
Oud 30-12-2012, 20:00
Verwijderd
Theodoors vrienden J en G maken eten.
J: wat moet eigenlijk met die feta?
G: ik denk... in blokjes snijden.
J: oke
*stilte*
J: en dan?
G: weet ik niet
J: ik doe het hier wel bij
Oud 30-12-2012, 20:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
jeumig. Ik eet tegenwoordig elke dag een bak fruit met yoghurt. Meestal is het een banaan of een appel ofzo, maar vandaag had ik een mango geschild. Het ding had een hele grote pit, maar ondanks dat paste er bijna geen yoghurt meer bij in mijn (best wel grote) kom. En ondanks dat ik alleen maar noodles had als avondeten, krijg ik die bak écht niet leeg.
Oud 30-12-2012, 20:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Haha, ik puil echt uit.
Oud 30-12-2012, 20:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mango <3
Oud 30-12-2012, 20:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, ik zal de cake voorlopig echt niet aanraken Dat mag ook niet, hij is voor morgenavond, maar ik heb er nu ook echt geen zin in
Oud 30-12-2012, 20:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mango <3
Juh Jammer dat ze zo duur zijn en zoveel suiker bevatten.
Oud 30-12-2012, 20:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
yoghurt met fruit vind ik overigen een win-win-win-combinatie 1 ik krijg fruit binnen 2 ik krijg calcium binnen en dat heb ik heel hard nodig 3 het is superlekker. Oh en 4. Na zo'n bak hoef ik lang niets te eten. Een win-win-win-win-combinatie dus
Oud 30-12-2012, 20:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Juh Jammer dat ze zo duur zijn en zoveel suiker bevatten.
Ik vind het vooral jammer dat het zo moeilijk om een precies rijpe mango te kopen. Als je 'm te vroeg aansnijdt is 'ie niet zoet en sappig en te hard, als je 'm te laat aansnijdt is 'ie draderig.
Oud 30-12-2012, 20:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De eetrijpe biologische mango's van de AH zijn wat dat betreft wel fijn. Andere mango's laat ik meestal een weekje liggen. Meestal kun je het wel voelen of ze ok zijn.
Oud 30-12-2012, 20:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb mijn bak leeg
Oud 30-12-2012, 21:22
Verwijderd
Ik vind het altijd zo knap als mensen zo'n gezonde dingen doen
Oud 30-12-2012, 21:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ook ja. Morgen ontbijt ik denk ik met een oliebol
Oud 30-12-2012, 21:25
Verwijderd
Ik dacht dat ook altijd! Of nou ja, ik vond het ook altijd. Maar toen ik ineens superveel ging sporten verloor ik mijn lust naar ongezonde dingen en ging het alleen maar van 'BROOOOD HIERRRR' 'PASTAAAAAAAAAAAAA HIEERRRR'. Ik kon ongezonde dingen als snoep en chips enzo gewoon niet meer wegkrijgen
Oud 30-12-2012, 21:25
Verwijderd
Ik vind fruit eten altijd zo'n gedoe
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten