Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ah, het gaat steeds beter met oma, de koorts is ook weg nu Morgen krijgt ze uitslagen van allerlei onderzoeken en hoort ze of en hoelang ze nog in het ziekenhuis moet blijven.
Ah, goed nieuws Fijn. Nu nog goede uitslagen en parteh taim

Citaat:
Het werkt heel goed, anders. Ik kan er nu ook niet-zoete dingen uit eten en dat mijn hersenen dan doen van 'ah, het blauwe kopje, dat betekent dat we zoete dingen krijgen, nomz'.

Bouwen jullie geen psychologische cues voor jezelf in om je leven leuker of makkelijker te maken?
Eh, nee. Zeker niet wat eten betreft, shit is wat het is en dat is altijd wel goed ende lekker, anders had ik 't niet in huis gehaald Maar ik ben sowieso niet echt van zoet eten. Dat zal wel schelen
Advertentie
Oud 13-01-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Het werkt heel goed, anders. Ik kan er nu ook niet-zoete dingen uit eten en dat mijn hersenen dan doen van 'ah, het blauwe kopje, dat betekent dat we zoete dingen krijgen, nomz'.

Bouwen jullie geen psychologische cues voor jezelf in om je leven leuker of makkelijker te maken?
Niet op de manier waarop jij het doet, maar ik maak wel graag lijstjes van allerhande dingen, zodat ik dingen kan afstrepen. Dan voelt 't veel meer alsof ik ''echt iets gedaan heb''. En ik word rustiger van een opgeruimd/gesorteerd huis, dus dat gaat soort van op de automatische piloot, ook al vind ik het niet leuk. Jammer dat ik dat met de vloer schoonhouden niet heb, die moet echt smerig worden voor ik er eens iets aan doe.
Oud 13-01-2013, 20:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is Drea de Matteo toch een vervelende actrice.
Nee man, supergoede rol in The Sopranos.
Oud 13-01-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Eh, nee. Zeker niet wat eten betreft, shit is wat het is en dat is altijd wel goed ende lekker, anders had ik 't niet in huis gehaald Maar ik ben sowieso niet echt van zoet eten. Dat zal wel schelen
Ik ben ook niet van zoet, hoor. Daarom juist, want ik heb 't om die reden bijna nooit in huis, maar vertel dat maar tegen je hersenen als die opeens HNGG ZIN IN TAART doen midden in de nacht.
Oud 13-01-2013, 20:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is de homeknop, die zit op alle iphones. Om uit een app te komen naar de 'homepage' dus.
Thx!
Oud 13-01-2013, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Niet op de manier waarop jij het doet, maar ik maak wel graag lijstjes van allerhande dingen, zodat ik dingen kan afstrepen. Dan voelt 't veel meer alsof ik ''echt iets gedaan heb''. En ik word rustiger van een opgeruimd/gesorteerd huis, dus dat gaat soort van op de automatische piloot, ook al vind ik het niet leuk. Jammer dat ik dat met de vloer schoonhouden niet heb, die moet echt smerig worden voor ik er eens iets aan doe.
Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd

Citaat:
Nee man, supergoede rol in The Sopranos.
Ik vind haar stróntvervelend. Probably komt dat ook door Joey en een paar andere kutrollen die ik haar heb zien doen maar blčrgh. En supergoede rol in The Sopranos? Ik ben bijna aan 't eind van S02, maar dat je uitgerekend háár een supergoede rol toedicht vind ik.. opmerkelijk

Citaat:
Ik ben ook niet van zoet, hoor. Daarom juist, want ik heb 't om die reden bijna nooit in huis, maar vertel dat maar tegen je hersenen als die opeens HNGG ZIN IN TAART doen midden in de nacht.
Ja, dat heb ik dus niet, spontaan zin in taart of zo
Oud 13-01-2013, 20:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind haar stróntvervelend. Probably komt dat ook door Joey en een paar andere kutrollen die ik haar heb zien doen maar blčrgh. En supergoede rol in The Sopranos? Ik ben bijna aan 't eind van S02, maar dat je uitgerekend háár een supergoede rol toedicht vind ik.. opmerkelijk
Naja, het is een irritant wijf als personage, maar later laat ze wel meer kanten zien van zichzelf.

En haar story arc is tof.
Oud 13-01-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:

Ik doe bijna hetzelfde met kopjes. Of ja, een beetje anders. Ik heb een strenge indeling in echt drinken (melk, thee, de bessensoep van mijn vader, chocolademelk, koffie) en drinken voor de grap (water, sapjes, aanmaaklimonade, frisdrank). Drinken voor de grap mag alleen uit glazen of plastic bekers en echt drinken alleen in mokken. Als ik een vakantiegevoel wil, drink ik thee uit een plastic bekertje en dan ben ik direct helemaal ontspannen&zen. En sojamelk uit een glas. Dan voel ik me alsof ik in een reclame speel en helemaal in alle opzichten gelukt ben.
Oud 13-01-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Naja, het is een irritant wijf als personage, maar later laat ze wel meer kanten zien van zichzelf.

En haar story arc is tof.
Haar hoofd, haar stem, haar blik. Nee, ik vind haar kut.
Oud 13-01-2013, 20:47
Verwijderd
O! En! Als ik van de kou een warme ruimte inga, doe ik iets met mijn hand, een soort gebaartje. Dan weet ik dat ik het warm ga krijgen. En soms, als ik in bed lig en op moet staan en het is erg koud om me heen, dan doe ik dat gebaartje en dan gaat het veel makkelijker allemaal.
Oud 13-01-2013, 21:00
Verwijderd
Ik hoopte ook steeds dat Christopher haar zou meppen, beetje jammer dat Richie vrij moest komen En uit jouw opmerking kan ik opmaken dat ze nog wel een paar seizoenen meedoet Je wordt bedankt, Noedel
Oud 13-01-2013, 21:19
Verwijderd
Omg Een van mijn huisgenoten is verloofd .
Oud 13-01-2013, 21:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Thx!
No problem, mon ami. Ga je een iPhone kopen/bij een abbo nemen ja?
Oud 13-01-2013, 21:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
No problem, mon ami. Ga je een iPhone kopen/bij een abbo nemen ja?
Nee hoor, ben malle pietje niet

Ik moet voor een animatieklusje een iPhone tekenen en een hand animeren die er gebruik van maakt, dus een beetje scrollen/aantikken. En dan kan ik maar beter snappen waar die knop voor dient
Oud 13-01-2013, 21:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee hoor, ben malle pietje niet

Ik moet voor een animatieklusje een iPhone tekenen en een hand animeren die er gebruik van maakt, dus een beetje scrollen/aantikken. En dan kan ik maar beter snappen waar die knop voor dient
Oh oke leuk! Maar de knop is verder niet heel boeiend. Bovenop zit nog een knop, standby/uit is dat. En links aan de bovenkant een harder en zachter knop en een schakelaartje, omhoog is geluid aan en omlaag is geluid uit. Helpt dat?
Oud 13-01-2013, 22:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben heel erg met bepaald soort drinken uit bepaalde bekers/glazen. Soep kan écht niet uit een beker. Melk kan écht niet uit een glas en thee ook niet. Koffie en thee en melk moeten uit mokken, cola en andere frisdranken moeten uit glazen of plastic bekers. Inmiddels ben ik er iets flexibeler in, maar toen ik nog een jong snebbeltje was, kon ik bij vreemde mensen makkelijk een hele dag niet drinken, puur omdat men niet het juiste drinkgerei had. Maar dat zei ik nooit, ik zei alleen dat ik geen dorst had. En dan kreeg ik hele preken dat ik wel genoeg moest drinken.
Oud 13-01-2013, 22:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh oke leuk! Maar de knop is verder niet heel boeiend. Bovenop zit nog een knop, standby/uit is dat. En links aan de bovenkant een harder en zachter knop en een schakelaartje, omhoog is geluid aan en omlaag is geluid uit. Helpt dat?
Haha, ja, zover was ik al wel Denk dat ik geen knoppen hoef in te drukken, alleen een beetje met het touchscreen spelen.
Oud 13-01-2013, 22:20
Verwijderd
het maakt mij niks uit waar wat in geserveerd wordt, alleen voor cola heb ik daar strenge regels voor: het glas moet zo dun mogelijk zijn (daar voldoen de meeste glazen niet aan) en het mag ook absoluut niet in een plastic beker zitten, dat verziekt de smaak.
Liever drink ik gewoon uit de fles of blikje.
Oud 13-01-2013, 22:25
Verwijderd
Melk of iets van dien aard mag bij mij absoluut niet in een glas. Mijn moeder doet dat weleens, en dan zie je van die vieze melkkringels, gatverdamme.

Koude dranken horen ook niet in een mok of beker, maar dat is minder erg.
Oud 14-01-2013, 02:18
Verwijderd

Hier moest ik trouwens wel hard lachen om Stewie en eigenlijk wil ik dit in het echt doen 'n keertje
Oud 14-01-2013, 02:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Das gemeen, quintus.
Oud 14-01-2013, 03:22
Verwijderd
Mwah, wanneer men dit bij mij zou doen als fatty zou ik zelf ook dubbel liggen eerlijk gezegd
Oud 14-01-2013, 06:59
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
[filmpje]

Hier moest ik trouwens wel hard lachen om Stewie en eigenlijk wil ik dit in het echt doen 'n keertje
Oud 14-01-2013, 07:34
Verwijderd
omg wat een goed nieuws, ik ben mij aan het oriënteren op de eerste stap in de rest van mijn leven en voor een 21+ toets hoef je alleen maar vakken te doen die relevant zijn voor jouw opleiding. En vaak maar een paar vakken! Ik dacht dat het een soort IQachtige test/alle vakken van middelbaaronderwijs-toets was, maar nein
Oud 14-01-2013, 08:14
Verwijderd
Pip, wat ga je doen? Welke opleiding/vakken?

Ik ben gisterne naar Les Mis geweest en ik dacht dat ik niet nóg verliefder kon worden op die hele musical. I was wrong. Omg. <3
Oud 14-01-2013, 08:18
Verwijderd
Daar ben ik nog niet helemaal uit in de zin dat ik weet hoe en wat, maar in elk geval ver weg van de zorg en welzijnssector.
Oud 14-01-2013, 08:30
Verwijderd
Tof dat je daarmee bezig bent.
Oud 14-01-2013, 08:59
Miekje*
Miekje* is offline
Over de drankendiscussie: ik heb met bepaalde drankjes wel een voorkeur van drinkgerei, maar verder vind ik het niet zo boeiend. Thee moet wel altijd in een mok of theeglas, het liefste in mijn eigen thee-beker. Melk uit een longdrinkglas, energiedrank uit het blikje (NOOIT in een glas gieten, gatverdamme), roosvicee of sapjes het liefst uit een laag, breed glas. Warme melk/chocolademelk uit een mok. Plastic bekers zijn heel erg iewl, die gebruik ik alleen bij het tandenpoetsen.
Oud 14-01-2013, 09:19
Verwijderd
Oh! Ik ging gisteren mijn vriendje Ierse Wolfshonden laten zien, omdat hij de karakteromschrijving erg gaaf vond en dat sprak hem heel erg aan. Hij had ze alleen nog nooit gezien en ik was bang dat zij ze niet tof zou vinden want groot en jooekel en gigantisch enzo en daar heeft hij het doorgaans niet zo op. Bij mijn ouders in de buurt zit een wolfshondenfokker en ik wilde daar al heel lang met hem gaan kijken, gewoon omdat ik niet wil dat hij zich helemaal focust op een hond en die toch te groot vindt. En omdat ik het belangrijk vindt dat hij ziet wat voor beesten het zijn. Hij durfde in eerste instantie niet zo goed bij het hek te komen waar vier honden achter zaten en was een beetje schijterig want de grootste blafte echt heel hard en dat was dus een beetje spannend. Maar toen we er een tijdje stonden was hij enthousiast en vond hij zelfs de allergrootste leuk (die ging helemaal tegen het hek aan schurgen met de mededeling "aai mij aai mij" en ging janken om aandacht enzo), en die kwam, als hij zijn kop omhoog gooide met zijn neus ongeveer ter hoogte van mijn kin. Echt een Joekel dus). Hij snapte heel goed waarom ik daar zo enthousiast over was en zei: Als we daar de plaats voor hebben en we krijgen zo'n hond als puppy, dan durf ik dat best aan. En opvoeding blablabla maar het was al zo gaaf dat hij dat uit zichzelf zei en omg <3
Oud 14-01-2013, 09:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet wat je voelt, Ingegerd. Als je eenmaal verliefd bent op een ras, ben je dat nou eenmaal

Oeh, als je zelf leert plukken (wat helemaal niet zo moeilijk is!) kun je lekker je eigen beest doen als je een Ierse Wolfshond neemt Dat is heel leuk om te doen, ook. Mijn hond is dan broken coated, maar ik pluk haar ook altijd zelf en dat is echt fijn.
Oud 14-01-2013, 09:37
Verwijderd
Ik ben er niet eens heel verliefd op maar wel superenthousiast en had die in mijn hoofd al afgeschreven omdat vriendje het doorgaans niet zo op grote honden heeft, maar hij is er dus ook enthousiast over Maar ik vraag me af of het ooit mogelijk zal zijn dat er zo'n hond komt. Ik wil een hond namelijk wel binnen houden en daar heb je én een groot huis voor nodig, maar ook een grote tuin. Een TUIN. En ik vraag me af of wij dat ooit zullen kunnen betalen Maar het is wel zo gaaf dat hij snapt wat ik er zo gaaf aan vind en dat hij ook zag dat ze dan wel groot waren maar niet eng en dat ze heel vriendelijk uit hun ogen keken en een mooie kop hebben. En het feit dat mijn vriendje zo dichtbij het hek kwam en uit zichzelf zei dat zo'n koeienbeest wel heel mooi is en dat hij er wel een zou willen is echt wel een vooruitgang tegenover drie jaar geleden, toen het achterlijk goede simpele kleine hondje van mijn ouders uit de weg ging.
Oud 14-01-2013, 09:43
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, wat een verbetering dan, inderdaad

Mijn vriendje kon echt heel goed met mijn labrador overweg, toen ik haar nog had En mijn kleine hondje vindt 'ie ook wel leuk, maar hij zou nooit een klein hondje willen (ik ook niet, dat scheelt). En mijn vriend heeft ook altijd al gezegd dat 'ie later een hond wil, dus daar heb ik niets aan hoeven doen
Oud 14-01-2013, 09:50
Verwijderd
Ach. Ik vind het wel leuk om daar op deze manier mee bezig te zijn. Hem langzaam introduceren met honden en leuke dingen laten zien en van hem verwachten dat hij zijn grenzen verlegt enzo. Ik vind het leuk om samen te doen. Daar hadden we het gisteren nog over, hij past zich aan want er komt überhaupt een hond en ik pas me aan omdat ik een aantal eisen aan de hond stel die ik er niet aan zou stellen als ik alleen zou zijn. En het vergt van ons allebei wat aanpassingsvermogen, maar is wel leuk om mee bezig te zijn
Oud 14-01-2013, 09:54
Miekje*
Miekje* is offline
Dat is zeker waar, ja.
Oud 14-01-2013, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben gisterne naar Les Mis geweest en ik dacht dat ik niet nóg verliefder kon worden op die hele musical. I was wrong. Omg. <3
Naar de film of de musical? Ik was gisteren bij de film
Oud 14-01-2013, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
En goedemorgen!
Oud 14-01-2013, 10:30
Verwijderd
De film. De musical draait niet meer in NL, toch?
Oud 14-01-2013, 10:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat dacht ik ook, maar m'n opa zei gisteren dat 'ie was verlengd. Ofzo. Maar misschien as 'ie wel in de war met de film
Oud 14-01-2013, 10:45
Verwijderd
Goeiemorgen.

Ik sta hier echt op, klopt er iemand op de deur (ik ben dus bij mijn vriendje). Ik snel zijn badjas, staat er een of andere monteur iemand. 'Ja, we komen voor de keuken' Werd hij boos op mij omdat ik daar niets vanaf weet, gaat allemaal namen lopen spuien dat die mensen hier wonen. Ja, weet ik veel, ik heb welgeteld alle tijd dat ik met mijn vriendje heb 1 huisgenoot gezién
Oud 14-01-2013, 10:46
Verwijderd
En mijn vriendje heeft croissantjes voor me gehaald
Oud 14-01-2013, 10:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
NRC: "Al klaar met de kou? Dan slecht nieuws. De temperaturen blijven de hele week nog onder nul. Ook is er flink wat sneeuw op komst." Dus ik denk SNEEEEEUW, maar nee: "Op zijn weg richting provincies als Groningen, Friesland en Drenthe stagneert de boel, waardoor deze provincie het op wat vlokken na droog houden."
Oud 14-01-2013, 10:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Optyfen met je sneeuw
Oud 14-01-2013, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Optyfen met je sneeuw
Oud 14-01-2013, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik ook, maar m'n opa zei gisteren dat 'ie was verlengd. Ofzo. Maar misschien as 'ie wel in de war met de film
Ik heb het even opgezocht, maar de musical was in 2009 al afgelopen. Anders zou ik het wel zeker weten en was ik nog een keer gegaan Wat vond jij vand e film?
Oud 14-01-2013, 11:00
Verwijderd
Sneeuw
Oud 14-01-2013, 11:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb het even opgezocht, maar de musical was in 2009 al afgelopen. Anders zou ik het wel zeker weten en was ik nog een keer gegaan Wat vond jij vand e film?
Ah, dan was 'ie inderdaad in de war met de film dus

Ik heb me bijzonder goed vermaakt met de film! Ik hou sowieso natuurlijk al van Hugh Jackman en hij was ook echt goed Ik ben verliefd op Eddie Redmayne/Marius (maar al voor de film, door oa The Pillars of the Earth) en mijn hart brak echt toen hij dat lied zong na de revolutie, heel mooi. Russel Crowe vond ik minder, vooral door zijn zangkwaliteiten (of gebrek daaraan). Hij zong niet vals ofzo, maar zo vreselijk monotoon. En ik ben geen fan van de Thenardiers, ook niet in de musical.

Citaat:
Sneeuw
Jaaaaaaaa <333
Oud 14-01-2013, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Ah, dan was 'ie inderdaad in de war met de film dus

Ik heb me bijzonder goed vermaakt met de film! Ik hou sowieso natuurlijk al van Hugh Jackman en hij was ook echt goed Ik ben verliefd op Eddie Redmayne (maar al voor de film, door oa The Pillars of the Earth) en mijn hart brak echt toen hij dat lied zong na de revolutie, heel mooi. Russel Crowe vond ik minder, vooral door zijn zangkwaliteiten (of gebrek daaraan). Hij zong niet vals ofzo, maar zo vreselijk monotoon. En ik ben geen fan van de Thenardiers, ook niet in de musical.
Ik vond Russel Crowe juist echt heel erg goed zingen en Hugh Jackman maakte zijn gebrek aan zangkwaliteiten goed door zijn fantastische acteerwerk. Ik was aangenaam verrast door Russel En Eddie Redmayne (L) Jammer dat hij zo'n vibratie in zijn stem heeft zitten als hij ook maar een beetje uithaalt, hij heeft een heerlijke stem. Ik vond wel het verschil tussen Eddie en Samantha en Anne, Russel en Hugh heel groot, het was duidelijk dat Eddie en Samantha de nummers echt konden dromen. Anne, Russell en Hugh zongen vrij eendimensionaal. Niet slecht, maar het verschil was wel groot. Maargoed. Ik kan hier nog wel uren over door gaan. Les Miserables
Oud 14-01-2013, 11:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind dat mensen die naast je willen zitten in de trein gewoon even moeten vragen 'goh zou ik hier even mogen zitten alstjeblieft?'. Dat doe ik natuurlijk zelf ook altijd netjes. Vreselijk. Mensen die zuchtend gaan staan wachten tot je opkijkt van je boek/laptop (want het is niet alsof ik de hele tijd ga zitten opletten of er iemand wil zitten) of mensen die gewoon bovenop je tas gaan zitten in de hoop dat je hem snel wegtrekt. Wtf
Het gebeurde mij niet, maar iemand in deze coupe. En ik vind het onbehoorlijk. Je moet daarna toch nog een half uur naast iemand zitten, dan kun je toch beter de sfeer chill houden?
Oud 14-01-2013, 11:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik vond het geweldig dat de nummers 'live' werden gezongen en niet opgenomen in een studio En al je dat weet zijn alle nummers met veel stemmen helemaal geweldig Het 'Can you hear the people sing'-deel (in het midden en dat stuk aan het eind), ge-wel-dig, kippenvel!

Wel een lange zit trouwens, pfff bijna 3 uur. Doordat ik een plaspauze nodig had heb ik wel het stuk gemist waaron Jean Valjean Javert vrijliet op de barricades, en het begin van dat hij zingt tegen Marius.
Oud 14-01-2013, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb heel veel zin die film nog een keer in de bios zien

Regels voor berichten