Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En haar story arc is tof.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
O! En! Als ik van de kou een warme ruimte inga, doe ik iets met mijn hand, een soort gebaartje. Dan weet ik dat ik het warm ga krijgen. En soms, als ik in bed lig en op moet staan en het is erg koud om me heen, dan doe ik dat gebaartje en dan gaat het veel makkelijker allemaal.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet voor een animatieklusje een iPhone tekenen en een hand animeren die er gebruik van maakt, dus een beetje scrollen/aantikken. En dan kan ik maar beter snappen waar die knop voor dient ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben heel erg met bepaald soort drinken uit bepaalde bekers/glazen. Soep kan écht niet uit een beker. Melk kan écht niet uit een glas en thee ook niet. Koffie en thee en melk moeten uit mokken, cola en andere frisdranken moeten uit glazen of plastic bekers. Inmiddels ben ik er iets flexibeler in, maar toen ik nog een jong snebbeltje was, kon ik bij vreemde mensen makkelijk een hele dag niet drinken, puur omdat men niet het juiste drinkgerei had. Maar dat zei ik nooit, ik zei alleen dat ik geen dorst had. En dan kreeg ik hele preken dat ik wel genoeg moest drinken.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
het maakt mij niks uit waar wat in geserveerd wordt, alleen voor cola heb ik daar strenge regels voor: het glas moet zo dun mogelijk zijn (daar voldoen de meeste glazen niet aan) en het mag ook absoluut niet in een plastic beker zitten, dat verziekt de smaak.
Liever drink ik gewoon uit de fles of blikje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
omg wat een goed nieuws, ik ben mij aan het oriënteren op de eerste stap in de rest van mijn leven en voor een 21+ toets hoef je alleen maar vakken te doen die relevant zijn voor jouw opleiding. En vaak maar een paar vakken! Ik dacht dat het een soort IQachtige test/alle vakken van middelbaaronderwijs-toets was, maar nein
![]() |
![]() |
|
Over de drankendiscussie: ik heb met bepaalde drankjes wel een voorkeur van drinkgerei, maar verder vind ik het niet zo boeiend. Thee moet wel altijd in een mok of theeglas, het liefste in mijn eigen thee-beker. Melk uit een longdrinkglas, energiedrank uit het blikje (NOOIT in een glas gieten, gatverdamme), roosvicee of sapjes het liefst uit een laag, breed glas. Warme melk/chocolademelk uit een mok. Plastic bekers zijn heel erg iewl, die gebruik ik alleen bij het tandenpoetsen.
|
Verwijderd
|
Oh! Ik ging gisteren mijn vriendje Ierse Wolfshonden laten zien, omdat hij de karakteromschrijving erg gaaf vond en dat sprak hem heel erg aan. Hij had ze alleen nog nooit gezien en ik was bang dat zij ze niet tof zou vinden want groot en jooekel en gigantisch enzo en daar heeft hij het doorgaans niet zo op. Bij mijn ouders in de buurt zit een wolfshondenfokker en ik wilde daar al heel lang met hem gaan kijken, gewoon omdat ik niet wil dat hij zich helemaal focust op een hond en die toch te groot vindt. En omdat ik het belangrijk vindt dat hij ziet wat voor beesten het zijn. Hij durfde in eerste instantie niet zo goed bij het hek te komen waar vier honden achter zaten en was een beetje schijterig want de grootste blafte echt heel hard en dat was dus een beetje spannend. Maar toen we er een tijdje stonden was hij enthousiast en vond hij zelfs de allergrootste leuk (die ging helemaal tegen het hek aan schurgen met de mededeling "aai mij aai mij" en ging janken om aandacht enzo), en die kwam, als hij zijn kop omhoog gooide met zijn neus ongeveer ter hoogte van mijn kin. Echt een Joekel dus). Hij snapte heel goed waarom ik daar zo enthousiast over was en zei: Als we daar de plaats voor hebben en we krijgen zo'n hond als puppy, dan durf ik dat best aan. En opvoeding blablabla maar het was al zo gaaf dat hij dat uit zichzelf zei en omg <3
|
![]() |
|
Ik weet wat je voelt, Ingegerd. Als je eenmaal verliefd bent op een ras, ben je dat nou eenmaal
![]() Oeh, als je zelf leert plukken (wat helemaal niet zo moeilijk is!) kun je lekker je eigen beest doen als je een Ierse Wolfshond neemt ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben er niet eens heel verliefd op maar wel superenthousiast en had die in mijn hoofd al afgeschreven omdat vriendje het doorgaans niet zo op grote honden heeft, maar hij is er dus ook enthousiast over
![]() ![]() |
![]() |
|
Oh, wat een verbetering dan, inderdaad
![]() Mijn vriendje kon echt heel goed met mijn labrador overweg, toen ik haar nog had ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ach. Ik vind het wel leuk om daar op deze manier mee bezig te zijn. Hem langzaam introduceren met honden en leuke dingen laten zien en van hem verwachten dat hij zijn grenzen verlegt enzo. Ik vind het leuk om samen te doen. Daar hadden we het gisteren nog over, hij past zich aan want er komt überhaupt een hond en ik pas me aan omdat ik een aantal eisen aan de hond stel die ik er niet aan zou stellen als ik alleen zou zijn. En het vergt van ons allebei wat aanpassingsvermogen, maar is wel leuk om mee bezig te zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Goeiemorgen.
Ik sta hier echt op, klopt er iemand op de deur (ik ben dus bij mijn vriendje). Ik snel zijn badjas, staat er een of andere monteur iemand. 'Ja, we komen voor de keuken' ![]() ![]() |
![]() |
|
NRC: "Al klaar met de kou? Dan slecht nieuws. De temperaturen blijven de hele week nog onder nul. Ook is er flink wat sneeuw op komst." Dus ik denk
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik heb me bijzonder goed vermaakt met de film! Ik hou sowieso natuurlijk al van Hugh Jackman en hij was ook echt goed ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat mensen die naast je willen zitten in de trein gewoon even moeten vragen 'goh zou ik hier even mogen zitten alstjeblieft?'. Dat doe ik natuurlijk zelf ook altijd netjes. Vreselijk. Mensen die zuchtend gaan staan wachten tot je opkijkt van je boek/laptop (want het is niet alsof ik de hele tijd ga zitten opletten of er iemand wil zitten) of mensen die gewoon bovenop je tas gaan zitten in de hoop dat je hem snel wegtrekt. Wtf
![]() Het gebeurde mij niet, maar iemand in deze coupe. En ik vind het onbehoorlijk. Je moet daarna toch nog een half uur naast iemand zitten, dan kun je toch beter de sfeer chill houden? |
![]() |
|
Oja, ik vond het geweldig dat de nummers 'live' werden gezongen en niet opgenomen in een studio
![]() ![]() Wel een lange zit trouwens, pfff bijna 3 uur. Doordat ik een plaspauze nodig had heb ik wel het stuk gemist waaron Jean Valjean Javert vrijliet op de barricades, en het begin van dat hij zingt tegen Marius.
|
|