Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hij wilde dus weten hoe mijn leven eruit ziet en wat voor werk ik doe. Ik heb gezegd dat dat nogal een ingewikkeld en lang verhaal is, maar dat ik in september weer verder ga met mijn studie. Vraagt 'ie 'welke studie doe je dan?' Ik studeer al fucking ACHT JAAR hetzelfde
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() The Shining is erg wijs ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
/laat maar ik moest even naar de trein; Ja, alle series draaien wel om het volgen van levens, maar ja, ik kijk ook amper series, als ik ze wel kijk kijk ik alles achter elkaar aan zodat het een enorme film wordt. Ik heb echt geen zin om elke week op hetzelfde tijdstip voor de tv te gaan zitten
![]() |
![]() |
|
M'n laptop crashte ineens heel hard
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik ben een grote schijterd hoor. Ik heb in een paar weken tijd allevier de seizoenen van Prison Break gekeken en daar springen de pedofielen en moordenaars en criminelen bij bosjes uit de struiken en worden willekeurige mensen neergeschoten (en ja, ik weet dat dat wel meevalt maar overdrijven maakt duidelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En The Shining is toch 'anders', maar wel beklemmender. Mindgames! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bwugh, mindgames ![]() Ik durf mijn teamleidster niet zo goed te bellen. Ze heeft twee weken geleden gezegd dat ik waarschijnlijk per 1 maart een contract krijg, en nu zeggen mijn collega's allemaal 'Goh, wat hoorde ik, kom je per 1 april in dienst?" En ik weet nog van niks. Ik heb van 't weekend ingesproken dat ik vrijdag werk en of ze even contact op kan nemen om te kijken of we dan iets kunnen vastleggen. Ik heb nog niks gehoord. Maar ik vind het wel vervelend dat collega's blijkbaar eerder weten dat ik 1 april word aangenomen dan ik zelf. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar probeer 't eens uit, zou ik zeggen. Iemand zekeren die veel zwaarder is. Je gaat 't niet leuk vinden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb op de middelbare school wel eens iemand moeten zekeren die een kilo of vijftien zwaarder was dan ik. Ik vond dat doodeng want ik had dat pas een of twee keer gedaan en hing bijna in de lucht, elke keer dat er ook maar een beetje spanning op die lijn stond.
Maar ik ben nu wel wat zwaarder dan toen en heb wat meer spieren, dus ik vermoed dat ik het nu beter kan hebben. Wil niet zeggen dat ik het tof vindt, trouwens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ze hebben niet eens een kabel voor internet onder de grond gelegd bij het nieuwe huis, dus zit ik weer vandaag in mn uppie in het oude huis. morgen krijgen we een tijdelijke soort van wifi aansluiting, tot de kabel is gelegd. en daar heeft mijn vader ruim 2 uur voor zitten bellen.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik roei. Of roeide, want ik kan nu niet roeien vanwege de pfeiffer. Dus het plan werd om te sturen. Toen zag ik dat een andere vereniging (in Amsterdam) een stuur zocht, voor hun wedstrijd acht. Wedstrijdachten gaan tyfus hard en zijn super awesome, dus ik ben daar gaan kijken.
Gedurende deze week kreeg ik steeds meer twijfels of ik wel wou gaan sturen, en toen heb ik uiteindelijk zaterdag me terug getrokken voor het superawesome wedstrijdsturen omdat ik de bindende factor van onze ploeg ben, zonder mij valt de halve ploeg uit elkaar zo ongeveer. Ik vind dat zonde om te laten gebeuren, maar ik vind het ook zonde om deze kans te laten schieten en dit is dus EEN ENORM DILEMMA ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjah, ik heb het besluit ook genomen omdat er vandaag bij hen nog een andere stuur komt kijken. Ik had in mijn hoofd zitten dat die ploeg daar gewoon een stuur verdient die er echt 100% achter staat, en dat die stuur dat waarschijnlijk wel zou kunnen / zou zijn. Bovendien was het een ervaren stuur, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ze sowieso voor ervaring zouden kiezen
![]() ![]() |
![]() |
|
Je moet lekker doen wat je zelf leuk vindt. Doe jij het voor de sport (no offense, maar sturen is hardly meer sporten
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|