Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2013, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Kan je op facebook ook net doen of je niet online bent? Ik word een beetje moe van vage kennissen die zich blijkbaar vervelen en dan loze gesprekken met me aanknopen
Ja! Ik heb dat altijd, om te voorkomen dat vage kennissen loze gesprekken met me aangaan
Advertentie
Oud 28-01-2013, 11:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe doe je dat dan?
Oud 28-01-2013, 11:36
Verwijderd
Ehh... In de rechteronderhoek staat toch altijd zo'n scherm met wie er online is enzo? Daar kun je aangeven dat je offline wil zijn, als je op dat tandwieltje klikt. Dan staat er "Turn off chat"
Oud 28-01-2013, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah mooi
Oud 28-01-2013, 11:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pff zeg, kennis die via fb allemaal moeilijke vragen gaat stellen over hoe mijn leven er nu uitziet ja euh, HEB JE EVEN?
Oud 28-01-2013, 11:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dus? Ik heb toch geen pistool tegen je hoofd gehouden?
Nee, maar wel in mijn gezicht gewreven dat er mensen zijn die nog in hun bed lagen en ik wil ook nog wel in mijn bed kunnen liggen
Oud 28-01-2013, 11:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Verder is het je goed recht hoor en als ik de mogelijkheid had zou ik het ook doen dus
Oud 28-01-2013, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Pff zeg, kennis die via fb allemaal moeilijke vragen gaat stellen over hoe mijn leven er nu uitziet ja euh, HEB JE EVEN?
Reageren met "Ja, ik woon nu in een met diamanten belegd huis, rij in een gouden koets getrokken door zeven eenhoorns die allemaal een kleur van de regenboog hebben. Mijn haar is pure zijde geworden en ik verhuis binnenkort naar *insert vaag Arabisch land* om daar te trouwen met een hele rijke sjeik! Nu moet ik gaan, de getrainde elfjees en kabouters staan klaar om me het eten aan te bieden."
Oud 28-01-2013, 11:52
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 28-01-2013, 11:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, maar wel in mijn gezicht gewreven dat er mensen zijn die nog in hun bed lagen en ik wil ook nog wel in mijn bed kunnen liggen
Citaat:
Verder is het je goed recht hoor en als ik de mogelijkheid had zou ik het ook doen dus
Ik heb liever een baan waar ik vroeg voor moet opstaan maar helaas.
Citaat:
Reageren met "Ja, ik woon nu in een met diamanten belegd huis, rij in een gouden koets getrokken door zeven eenhoorns die allemaal een kleur van de regenboog hebben. Mijn haar is pure zijde geworden en ik verhuis binnenkort naar *insert vaag Arabisch land* om daar te trouwen met een hele rijke sjeik! Nu moet ik gaan, de getrainde elfjees en kabouters staan klaar om me het eten aan te bieden."
Oud 28-01-2013, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oud 28-01-2013, 11:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hij wilde dus weten hoe mijn leven eruit ziet en wat voor werk ik doe. Ik heb gezegd dat dat nogal een ingewikkeld en lang verhaal is, maar dat ik in september weer verder ga met mijn studie. Vraagt 'ie 'welke studie doe je dan?' Ik studeer al fucking ACHT JAAR hetzelfde
Oud 28-01-2013, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Klimmen! Oeh, da's best een idee! Ik zal het eens voorstellen!

Morgenavond gaan we met een vriend The Shining kijken en ik ben vet benieuwd, ik heb het normaal niet zo op dat soort films. Maar Jack Nicholson is wel erg gaaf en ik vind dat het wel tijd word om allemaal van die belachelijke klassiekers eens te kijken. Wie hier heeft 'm gezien?
Hilarisch is dat in den beginne; in no taim zijn je armen verzuurd en is het gewoon einde oefening

The Shining is erg wijs Eng vond ik 'm niet, wel spannend. Ik ergerde me alleen aan het hoofd van z'n echtgenote
Oud 28-01-2013, 12:11
Verwijderd
/laat maar ik moest even naar de trein; Ja, alle series draaien wel om het volgen van levens, maar ja, ik kijk ook amper series, als ik ze wel kijk kijk ik alles achter elkaar aan zodat het een enorme film wordt. Ik heb echt geen zin om elke week op hetzelfde tijdstip voor de tv te gaan zitten . Ik kijk wel dingen als CSI enzo, maar daar volg ik dan weer de diepere verhaallijnen niet van. Ik kijk gewoon hoe mensen een moord oplossen... Als ik er toevallig langs kom en er niets beters op tv is.
Oud 28-01-2013, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Strobe!!!
ik lijk wel redelijk op die tekening
Oud 28-01-2013, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n laptop crashte ineens heel hard Muis deed het niet meer en minutenlang flitsten er heel veel pagina's van het forum over m'n scherm, zonder dat ik daar iets aan kon doen.
Oud 28-01-2013, 12:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
/laat maar ik moest even naar de trein; Ja, alle series draaien wel om het volgen van levens, maar ja, ik kijk ook amper series, als ik ze wel kijk kijk ik alles achter elkaar aan zodat het een enorme film wordt. Ik heb echt geen zin om elke week op hetzelfde tijdstip voor de tv te gaan zitten . Ik kijk wel dingen als CSI enzo, maar daar volg ik dan weer de diepere verhaallijnen niet van. Ik kijk gewoon hoe mensen een moord oplossen... Als ik er toevallig langs kom en er niets beters op tv is.
Maar friends hoef je ook helemaal niet te volgen, kun je prima af en toe een afleveringetje (of een halve) van kijken als je er langs zapt Niet dat ik vind dat je per se friends moet kijken hoor, maar 't kan.
Oud 28-01-2013, 12:29
Verwijderd
Ja, maar dat vind ik dus gewoon niet leuk... Ik kijk alleen maar series waarin moorden worden gepleegd. Zo ongeveer. En avatar.
Oud 28-01-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Hilarisch is dat in den beginne; in no taim zijn je armen verzuurd en is het gewoon einde oefening

The Shining is erg wijs Eng vond ik 'm niet, wel spannend. Ik ergerde me alleen aan het hoofd van z'n echtgenote
Ik denk dat dat nog wel meevalt, mijn billen en onderrug hebben veel minder spieren

En ik ben een grote schijterd hoor. Ik heb in een paar weken tijd allevier de seizoenen van Prison Break gekeken en daar springen de pedofielen en moordenaars en criminelen bij bosjes uit de struiken en worden willekeurige mensen neergeschoten (en ja, ik weet dat dat wel meevalt maar overdrijven maakt duidelijk ). En ik moet altijd door een bosgedeelte naar huis fietsen van mijn werk uit, om 2200 of 2230 of 2100 in het donker, slecht verlicht enzo, en ik was in mijn hoofd al allemaal dingen aan het bedenken die me zouden kunnen gebeuren en waarom mij niks zou overkomen en wat ik zou doen als T-Bag uit de struiken zou springen
Oud 28-01-2013, 12:42
Verwijderd
OMG KLIMMEN . Ik zie een goed ploeguitje.
Oud 28-01-2013, 12:42
Carn
Carn is offline
ik ben eigenlijk niet echt fan van series waar niet duidelijk een verhaallijn in zit
Oud 28-01-2013, 12:55
Verwijderd
Ik heb dan eindelijk de bevestiging dat ik vrij ben gesproken van plagiaat
Oud 28-01-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat nog wel meevalt, mijn billen en onderrug hebben veel minder spieren

En ik ben een grote schijterd hoor. Ik heb in een paar weken tijd allevier de seizoenen van Prison Break gekeken en daar springen de pedofielen en moordenaars en criminelen bij bosjes uit de struiken en worden willekeurige mensen neergeschoten (en ja, ik weet dat dat wel meevalt maar overdrijven maakt duidelijk ). En ik moet altijd door een bosgedeelte naar huis fietsen van mijn werk uit, om 2200 of 2230 of 2100 in het donker, slecht verlicht enzo, en ik was in mijn hoofd al allemaal dingen aan het bedenken die me zouden kunnen gebeuren en waarom mij niks zou overkomen en wat ik zou doen als T-Bag uit de struiken zou springen
Geloof me; je pakt de wand de eerste paar keer veel te veel met je armen. Kan je nog zo sterk zijn, maar na een 3A, 4C en 5C'tje kon ik bijna geen banaan meer pellen

En The Shining is toch 'anders', maar wel beklemmender. Mindgames!
Oud 28-01-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Geloof me; je pakt de wand de eerste paar keer veel te veel met je armen. Kan je nog zo sterk zijn, maar na een 3A, 4C en 5C'tje kon ik bijna geen banaan meer pellen

En The Shining is toch 'anders', maar wel beklemmender. Mindgames!
Ach, eerst maar eens met Vriendje overleggen, wat die zegt.

Bwugh, mindgames Daar ben ik zo mogelijk nog slechter in.

Ik durf mijn teamleidster niet zo goed te bellen. Ze heeft twee weken geleden gezegd dat ik waarschijnlijk per 1 maart een contract krijg, en nu zeggen mijn collega's allemaal 'Goh, wat hoorde ik, kom je per 1 april in dienst?" En ik weet nog van niks. Ik heb van 't weekend ingesproken dat ik vrijdag werk en of ze even contact op kan nemen om te kijken of we dan iets kunnen vastleggen. Ik heb nog niks gehoord. Maar ik vind het wel vervelend dat collega's blijkbaar eerder weten dat ik 1 april word aangenomen dan ik zelf.
Oud 28-01-2013, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Samen klimmen, indoor klimmuurtjes doen lijkt me ook wel tof. Moet je alleen geen grote gewichtsverschillen hebben, anders is van zekeren geen sprake
En wat zijn grote verschillen? Mijn neef (scharminkel) zei dat dat niet speelt. Is het al bij bijv. 30kg verschil?
Citaat:
Ehh... In de rechteronderhoek staat toch altijd zo'n scherm met wie er online is enzo? Daar kun je aangeven dat je offline wil zijn, als je op dat tandwieltje klikt. Dan staat er "Turn off chat"
I wuv u
Oud 28-01-2013, 13:09
Verwijderd
Grrrr. Ik word even gek van mezelf, ik heb het idee dat ik aan de ene kant een enorme fout maak en aan de andere kant het idee dat ik het wel goed doe. Maar het kan niet allebei he ?>
Oud 28-01-2013, 13:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga lekker een stokbroodje kruidenboter in de oven tyfen zo
Oud 28-01-2013, 13:12
Verwijderd
Kan wel zo voelen al mijn keuzes al drie jaar
Oud 28-01-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:

I wuv u
Oud 28-01-2013, 13:13
Verwijderd
Wat een verdomd irritant gevoel is dat zeg . Arme jij.
Oud 28-01-2013, 13:25
Verwijderd
FUUUU naar de supermarkt gaan voor koffie en thuiskomen met ALLES behalve koffie
Oud 28-01-2013, 13:26
Verwijderd
Koffie, dat is nog eens een goed idee.
Oud 28-01-2013, 13:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
FUUUU naar de supermarkt gaan voor koffie en thuiskomen met ALLES behalve koffie

Mijn vader is echt al 4x koffiemelk vergeten toen hij voor koffiemelk ging typisch.
Oud 28-01-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
En wat zijn grote verschillen? Mijn neef (scharminkel) zei dat dat niet speelt. Is het al bij bijv. 30kg verschil?
Volgens mij is de max echt dertig kilo. Sommige zekeraars preferen zelfs minder, maximaal 15 kilo verschil. Het ligt ook een beetje aan de diepte van de val en de positionering van de zekeraar. En ook hoeveel hij of zij kan hebben.

Maar probeer 't eens uit, zou ik zeggen. Iemand zekeren die veel zwaarder is. Je gaat 't niet leuk vinden
Oud 28-01-2013, 15:07
Verwijderd
Ik heb op de middelbare school wel eens iemand moeten zekeren die een kilo of vijftien zwaarder was dan ik. Ik vond dat doodeng want ik had dat pas een of twee keer gedaan en hing bijna in de lucht, elke keer dat er ook maar een beetje spanning op die lijn stond.

Maar ik ben nu wel wat zwaarder dan toen en heb wat meer spieren, dus ik vermoed dat ik het nu beter kan hebben. Wil niet zeggen dat ik het tof vindt, trouwens.
Oud 28-01-2013, 15:11
Verwijderd
ze hebben niet eens een kabel voor internet onder de grond gelegd bij het nieuwe huis, dus zit ik weer vandaag in mn uppie in het oude huis. morgen krijgen we een tijdelijke soort van wifi aansluiting, tot de kabel is gelegd. en daar heeft mijn vader ruim 2 uur voor zitten bellen.
Oud 28-01-2013, 15:17
Verwijderd
*haren uit hoofd trek*

ja ja v-lid post.
Oud 28-01-2013, 15:20
Verwijderd
niet doen, anders moet je een pruik of kaal.
Oud 28-01-2013, 15:30
Verwijderd
Frayne, wat is er eigenlijk aan de hand? Of heb ik dat gewoon gemist?
Oud 28-01-2013, 15:37
Verwijderd
Ik roei. Of roeide, want ik kan nu niet roeien vanwege de pfeiffer. Dus het plan werd om te sturen. Toen zag ik dat een andere vereniging (in Amsterdam) een stuur zocht, voor hun wedstrijd acht. Wedstrijdachten gaan tyfus hard en zijn super awesome, dus ik ben daar gaan kijken.

Gedurende deze week kreeg ik steeds meer twijfels of ik wel wou gaan sturen, en toen heb ik uiteindelijk zaterdag me terug getrokken voor het superawesome wedstrijdsturen omdat ik de bindende factor van onze ploeg ben, zonder mij valt de halve ploeg uit elkaar zo ongeveer. Ik vind dat zonde om te laten gebeuren, maar ik vind het ook zonde om deze kans te laten schieten en dit is dus EEN ENORM DILEMMA . Vooral omdat de coaches van de andere vereniging me gingen bellen dat ze zo graag wouden dat ik kwam sturen en dat ze me superawesome vonden .
Oud 28-01-2013, 15:45
Verwijderd
Maar je hebt de keuze toch al gemaakt? Voor mij geld meestal: Als ik na het nemen van een besluit nog steeds twijfel/er over pieker dan heb ik meestal het verkeerde besluit genomen....
Oud 28-01-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is de max echt dertig kilo. Sommige zekeraars preferen zelfs minder, maximaal 15 kilo verschil. Het ligt ook een beetje aan de diepte van de val en de positionering van de zekeraar. En ook hoeveel hij of zij kan hebben.

Maar probeer 't eens uit, zou ik zeggen. Iemand zekeren die veel zwaarder is. Je gaat 't niet leuk vinden
Dan kon ik echt geen van mijn exen zekeren
Oud 28-01-2013, 15:49
Verwijderd
Mjah, ik heb het besluit ook genomen omdat er vandaag bij hen nog een andere stuur komt kijken. Ik had in mijn hoofd zitten dat die ploeg daar gewoon een stuur verdient die er echt 100% achter staat, en dat die stuur dat waarschijnlijk wel zou kunnen / zou zijn. Bovendien was het een ervaren stuur, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ze sowieso voor ervaring zouden kiezen . Maar ze hebben die stuur nog niet gezien en hebben nu dus eigenlijk al aangegeven met mij verder te willen. Toen raakte ik weer helemaal in de war
Oud 28-01-2013, 15:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je moet lekker doen wat je zelf leuk vindt. Doe jij het voor de sport (no offense, maar sturen is hardly meer sporten ) of voor de gezelligheid? Ik hoor jou alleen maar over je ploeg en de dingen die jullie samen doen, lijkt me veel leuker dat je gewoon plezier hebt.
Oud 28-01-2013, 15:57
Verwijderd
Het gaat erom dat ik bij de een gezelligheid kan vinden (soort van, want het initiatief moet allemaal vanuit mij komen) en bij de ander superteringveel kan leren
Oud 28-01-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Mjah, ik heb het besluit ook genomen omdat er vandaag bij hen nog een andere stuur komt kijken. Ik had in mijn hoofd zitten dat die ploeg daar gewoon een stuur verdient die er echt 100% achter staat, en dat die stuur dat waarschijnlijk wel zou kunnen / zou zijn. Bovendien was het een ervaren stuur, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ze sowieso voor ervaring zouden kiezen . Maar ze hebben die stuur nog niet gezien en hebben nu dus eigenlijk al aangegeven met mij verder te willen. Toen raakte ik weer helemaal in de war
Citaat:
Je moet lekker doen wat je zelf leuk vindt.
Als je bij je huidige ploeg wel veel lol hebt maar niet kunt sporten terwijl je dat hel graag wil, zou ik overwegen om naar de andere ploeg te gaan, puur omdat je daar ook in een boot kunt zitten en misschien wat kunt opbouwen met trainen (en ee, ik heb er geen enkel verstand van....). Als het je vooral gaat om de gezelligheid en vrienden en social shizzle, moet je bij je huidige ploeg blijven
Oud 28-01-2013, 15:59
Verwijderd
kusjes! ik moet naar mijn nieuwe huis.
Oud 28-01-2013, 15:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, eh, leren schmleren. Jonge, gezelligheid is toch veel belangrijker, je hebt er vrienden gemaakt en alles
Oud 28-01-2013, 16:01
Verwijderd
Ja, die vrienden blijven wel deze kans niet. En ik ben behoorlijk leergierig aangelegd, dus een paar maanden lang niets leren is ook gewoon kut/
Oud 28-01-2013, 16:01
Verwijderd
NIeuwe vrienden maken
Geen dilemma meer dusch, gewoon lekker naar A'dam gaan!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten