| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hihi, de DHL meneer kwam net een pakketje brengen (waar ik zelf een afspraak voor moest maken, want bij buren/postkantoor leveren doen ze niet. Nu heb ik al 2 mensen aan de telefoon gehad deze week!) en ik vond dat 't nogal hard en vierkant aanvoelde voor een trainingsbroek.
Bleek er bij mijn superchille en teringgoedkope trainingsbroek een doosje te zitten met daarin een teringgrote en best wel heel erg lelijke mok. Er staat echt met koeienletters 'SPORTS DIRECT.COM' op. Heel lief hoor, sports direct, maar ik heb al zoveel mokken en nu moet ik dit kklelijke ding ergens zien te verstoppen.
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het is een referentie naar www.ikhoefniettetankenschat.nl trouwens, niet omdat ik een homohater ben.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Katten <3 |
||
|
|
|
Verwijderd
|
de beslisvis geeft duidelijk een ja: http://beslisvis.nl/moet-fizzle-dr-lakens-vervangen/
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
De beslisvis weet ook niet of ik nu al mijn kamer gezellig moet maken of moet wachten tot vanavond/morgenochtend tot mijn vriend er is en het samen moet doen:
http://beslisvis.nl/zal-ik-wachten-t...ezellig-maken/ |
|
|
|
|
|
Oh jezus, die beslisvis zoekopdrachten:
"Wat moet ik aan hebben voor het feest? Als je JA zegt dan wil dat ik het T-Shirt met POP-ART en die blauwe broek aan doe, als je NEE zegt dan wil je dat ik die T-Shirt met lange mouwen met \’\'TRUE CHICK\’\', die donkerblauw vest, en blauwe broek aan doe"
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
<3 Ik dacht, er komt een of andere link naar een taalsite ofzo
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En wtf beslisvismensen: doen noodel en stefanie het weleens anaal?
![]() |
|
|