Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In eerste instantie goed de klacht uitvragen en hart en longen onderzoeken, als daar niets uit komt bloedonderzoek op in elk geval bloedarmoede en schildklierproblemen, etc etc. Een slaappoli komt in beeld als je op basis van het gesprek denkt aan een ritmeprobleem, neurologisch probleem of slaapapneu, of als je uiteindelijk geen enkele oorzaak vindt. |
![]() |
|||
Citaat:
en zo'n les op de basisschool heeft weinig nut, aangezien het de ouders zijn die hun kinderen voeden. Kunnen ze beter de ouders een cursus geven. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet ik het nog eens aankaarten bij de huidige huisarts. Valt er iets te doen aan ritmeproblemen? Behalve eventueel melatonine en open-deur-dingen als gezond eten en voldoende beweging enzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarom juist. Mijn ouders hebben me ook allerlei basale 'hoe moet je normaal leven'-dingen niet geleerd vanwege te druk zijn met mijn geestelijk gehandicapte broertje. Het scheelt als je een tweede bron hebt voor zulke dingen, zeker op jonge leeftijd. Citaat:
![]() Een eigen beloningsstelsel ontwerpen, positieve dingen opschrijven, jezelf conditioneren tot nuttige dingen doen, resultaatgericht denken, en kleine doelen stellen helpt. En niet van jezelf verwachten dat je alles wel eventjes fixt. Dingen gaan nooit van de ene op de andere dag goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Trimm, de enige reden dat ik buiten kom op het moment, is om boodschappen te doen, verder niet. En de enige reden dat ik verder überhaupt wat doe, is mijn vader. Hij is zo borderline tegenwoordig, ik doe alles om geen ruzie te krijgen. Dat heb ik vooral met huishoudelijke taken nu, maar ook met werk zoeken, zodat ik zsm niet meer als slaafje word behandeld en ik het huis uit kan. Misschien moet je maar doen alsof je mijn vader hebt.
|
Verwijderd
|
Ik houd zo van leren van videotutorials.
"I'm gonna show you some techniques here. So, we've got a picture of the Hulk. He's working tech support in India for Semantic, so naturally he's angry all the time. [technische details en uitleg tot hij bij de mond aangekomen is] Sooooo here he is. He's very angry. Of course. Cause he's on the phone all day long with people.. who.. don't understand what is wrong with their computers and why their horrible, bloated virus protection software is making their system come to a crawl all the time." <3 Beter dan college. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik ben het natuurlijk ook gewend om laat te slapen en laat wakker te worden, ik heb dan ook 17 wekkers (16 op mijn telefoon en 1 wekkerradio die zó hard staat, dat mijn overburen er wakker van zouden kunnen worden) en ik snooze ze ook allemaal tot ik er gek van word. Probeer gewoon elke dag je wekker een half uur eerder te zetten, je zou toch ooit eens eerder moe moeten worden. Of trek een nachtje door en ga dan op tijd slapen.
||
Citaat:
|
Jaaa benighted! \m/
Nou, gelukkig werkt een interview met een semi-autistische metalfan uit Beverwijk totaal niet stigmatiserend voor de metalscene ;P
|
Ja ik vind 't wel jammer dat ze voor de Nederlandse interviews alleen maar debielen aan het woord laten en dat de Amerikanen een stel verwende kutemo's zijn die het systeem willen smashen met hun teringherrie. Dan vind ik de Afrikanen en die Filipijn nu een stuk interessanter.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms haalt hij me op en dan fietsen we daar samen heen, en dan gaat hij intussen vertellen over zijn vrienden en dat hij blij is dat wij vrienden zijn en wat voor muziek hij leuk vindt. Hij houdt van Michael Jackson. En vandaag fietste ik weg, en ik zag hem niet, en ik riep hem, en hij kwam vanachter een hoekje gefietst en riep 'BOE!'. Want hij had gister nog een keer de clip van Thriller gekeken, en dat had hem op het idee gebracht om mij te laten schrikken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu een vraag die ik ook hier ga zetten. Als er dit staat: Citaat:
![]() |
![]() |