Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh, "familie" roepen is wel een goede optie
![]()
|
Goed, ik moet vanavond werken en er is vrijdagmiddagfile dus moet ik vroeg weg, dus ik moet nog wat dingetjes doen in plaats van hier rondhangen. Was opvouwen en opruimen, tas inpakken, lunchen, naar de winkel voor avondeten en dan op naar het ziekenhuis. There we go
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Nou, ik heb even gebeld met de gemeente. Ik moet bij de de aanvraag van kwijtschelding van waterschapbelasting dus inderdaad een uitdraai van ALLE activiteit op mijn rekeningen bijvoegen. Van mijn lopende rekening zijn dat 18 A4'tjes :'''')
|
Verwijderd
|
Ja, mijn apotheek plakte ook zo'n stickertje erop ja, dat het in de koelkast moest.
Maar een andere apotheek (die van mijn ouders omdat ik de nuvaring moest hebben toen ik daar was met ziek zijn) deed dat niet, en volgens hen hoefde het niet in de koelkast. Dus ik had hem eerst in de koelkast, en daarna niet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even voor de vega's: voelen jullie je niet lastig en een zeikerd als je ergens gaat eten (waar ze je misschien nog niet kennen) en je moet zeggen dat je geen vlees eet?
Iemand wil kip gaan eten (het is geen negerin ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan zijn dat hij dan langer houdbaar is ja. Maar ik krijg er altijd maar 3, en die gebruik ik ook binnen 3 maanden, dus dan denk ik 'Ja, hoe lang moet ik ze bewaren dan
![]() Volgens mij stond het ook in de bijsluiter dat ze gewoon 4 maanden goed blijven buiten de koelkast ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maarja, het is niet eens kip. Het zijn vetgemeste kuikens. |
![]() |
|
|