Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2013, 22:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ben je eigenlijk ver verhuisd, Sadye? Of blijf je gewoon in dezelfde stad/streek?
Oud 08-03-2013, 22:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik luister voor het eerst iets van Kaizers Orchestra.

[filmpje]

Niet slecht.
Dat was hun allereerste clip en de hit die nog steeds iedereen meelalt, maar zeker niet hun beste nummer. Zeker als je je er wat in verdiept zijn de verhalen achter de nummers erg tof. De albums hebben allemaal wel een thema met als hoogtepunt de laatste drie albums (Violeta Violeta vol.1 t/m 3) die een soort van doorlopend verhaal zijn. Ik begrijp er maar flarden van, maar tis alsnog tof.

Dit nummer, van hun 3e album, gaat over hoe iemand zich na een oorlog laat opnemen in een gekkenhuis.

Oh ja, nog een tof iets, Kaizers gebruiken olievaten, velgen en koevoeten als percussiemiddelen. (vanaf 5:00 ongeveer)
[/fangirl]
Oud 08-03-2013, 22:29
Verwijderd
Mijn vriendje had me als verrassing meegenomen naar de schouwburg <3
Oud 08-03-2013, 22:30
Miekje*
Miekje* is offline
Leuk Frayne Wat heb je gezien?
Oud 08-03-2013, 22:31
Verwijderd
Lebbis!
Oud 08-03-2013, 22:32
Verwijderd
En het was heel leuk maar toen vond ik het nodig om als een doos te vragen of hij het écht niet erg vond dat ik bleef slapen.

Dus nu zit ik alleen thuis
Oud 08-03-2013, 22:33
Miekje*
Miekje* is offline
Ahw *thee met koekjes geeft*

Waarom vond hij het erg dat je bleef slapen, dan?
Oud 08-03-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Lebbis!
Ben ik vorige week ook geweest.
Oud 08-03-2013, 22:35
Verwijderd
Hij heeft morgen wedstrijden. Dus ja.
Oud 08-03-2013, 22:42
Miekje*
Miekje* is offline
Maar waarom zou hij dan minder goed slapen als jij naast hem ligt?
Oud 08-03-2013, 22:44
Verwijderd
Hij slaapt (volgens zichzelf) sowieso beter als er niemand bij hem ligt.

Ik ben zelf alleen nu een beetje sip, want we sliepen echt gewoon altijd bij elkaar, en nu ineens binnen 2 weken echt al 5 of 6 keer niet. Ik trek dat een beetje slecht dat hij maar een kilometer verderop ligt te slapen en ik hier maar dan niet samen.
Oud 08-03-2013, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Dat was hun allereerste clip en de hit die nog steeds iedereen meelalt, maar zeker niet hun beste nummer. Zeker als je je er wat in verdiept zijn de verhalen achter de nummers erg tof. De albums hebben allemaal wel een thema met als hoogtepunt de laatste drie albums (Violeta Violeta vol.1 t/m 3) die een soort van doorlopend verhaal zaan. Ik begrijp er maar flarden van, maar tis alsnog tof.

Dit nummer, van hun 3e album, gaat over hoe iemand zich na een oorlog laat opnemen in een gekkenhuis.

[filmpje]

Oh ja, nog een tof iets, Kaizers gebruiken olievaten, velgen en koevoeten als percussiemiddelen. (vanaf 5:00 ongeveer)
[/fangirl]
Ja, ik heb gewoon het eerste aangezet wat YouTube me voorschotelde. Het is niet helemaal mijn ding en ik ben een eenkennige muziekn00b dus me verdiepen in het lopende verhaal in hun discografie zal ik niet gauw doen, maar meelallen, nieuwe deuntjes en alternatieve percussiemiddelen zijn altijd leuk
Oud 08-03-2013, 22:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hij slaapt (volgens zichzelf) sowieso beter als er niemand bij hem ligt.

Ik ben zelf alleen nu een beetje sip, want we sliepen echt gewoon altijd bij elkaar, en nu ineens binnen 2 weken echt al 5 of 6 keer niet. Ik trek dat een beetje slecht dat hij maar een kilometer verderop ligt te slapen en ik hier maar dan niet samen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, ja *aait*
Oud 08-03-2013, 22:50
Verwijderd
Ik kan me niet herinneren dat ik een post zag over het vriendje van Frayne en dat ik toen níet dacht van 'hmm'.
Oud 08-03-2013, 22:51
Verwijderd
Hmm in wat voor opzicht? Ik denk dat je meer mij Hmm't dan mijn vriendje.
Oud 08-03-2013, 22:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, ik had toen met hele kerst/oud en nieuw verhaal al zoiets van 'hmm'. Hij lijkt niet echt voor jou te kiezen, eigenlijk. Maar mss is dat omdat je voornamelijk dingen over hem post die je niet leuk vind.
Oud 08-03-2013, 22:55
Miekje*
Miekje* is offline
Het begin van mijn col is er Mijn breiwerk begint nu al echt een lap te worden. En omdat ik vrij strak brei is het een vrij stevige lap (mede omdat het dikke wol is + pen 10), maar dat geeft niet, want het is acryl dus sowieso wel superzacht <3
Oud 08-03-2013, 22:56
Rationeel
Rationeel is offline
Dames before games.
Oud 08-03-2013, 22:58
Rationeel
Rationeel is offline
Ik kan geen reden verzinnen om niet bij een leuke, niet snurkende, gezonde vrouw te slapen.
Oud 08-03-2013, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het begin van mijn col is er Mijn breiwerk begint nu al echt een lap te worden. En omdat ik vrij strak brei is het een vrij stevige lap (mede omdat het dikke wol is + pen 10), maar dat geeft niet, want het is acryl dus sowieso wel superzacht <3
Ik voel me echt een ubernoob omdat ik geen flauw idee hebt hoe je moet breien. Ik wil ook stitch 'n' Bitch'en!

Citaat:
Dames before games.
Ovaries before brovaries!
Oud 08-03-2013, 23:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan best redenen verzinnen om alleen te willen slapen.
Oud 08-03-2013, 23:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil ook breien. Zullen we samen een cursusje doen, Trimm?
Oud 08-03-2013, 23:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Breien <33333 Ik ben nu bezig met een tas, met ingebreid patroon, die als 'ie af is de wasmachine ingaat en dan vervilt.
Oud 08-03-2013, 23:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik voel me echt een ubernoob omdat ik geen flauw idee hebt hoe je moet breien. Ik wil ook stitch 'n' Bitch'en!
Breien is heel makkelijk te leren Kijk eens op www.handwerkles.nl.
Citaat:
Breien <33333 Ik ben nu bezig met een tas, met ingebreid patroon, die als 'ie af is de wasmachine ingaat en dan vervilt.
Oh, dat klinkt cool
Oud 08-03-2013, 23:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil ook breien. Zullen we samen een cursusje doen, Trimm?
Hahaha, ja, ik zie 't al voor me, breinaalden in de poten, peuk in de bek en gaan met die banaan!
Oud 08-03-2013, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Hmm in wat voor opzicht? Ik denk dat je meer mij Hmm't dan mijn vriendje.
Nee, wel specifiek hem. Maar geen specifiek opzicht, het zijn diverse hmmen. 'Hmm, dat klinkt niet echt enthousiast'. 'Hmm, zo lang zijn ze toch nog niet bij elkaar?' 'Hmm, dat is best onaardig.' 'Hmm, hmm.'

Bij jou heb ik hooguit gedacht 'hmm, zo zou ik misschien ook wel reageren als iemand mijn eerste vriendje was en hij deed zus-en-zo'.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Breien is heel makkelijk te leren Kijk eens op www.handwerkles.nl.
Handwerk.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik hou erg veel van mijn moeder en ik kan heel goed (en veel) met haar praten, maar béllen, vooral als ze niet meer echt iets heeft te vertellen, is echt tenenkrommend. "Ja, nou... *stilte* Eeuuh... Oke... *stilte* Nou... dan euh, hang ik euh, maar op? Heb jij... nog iets? En dan euh, zien we je wel weer. Oke... Nou dahag!"
Als mijn oma belt is het zo van:
"Hoi Noedelhap, leukdatjebelthoeishetmijnkniedoeteenbeetjepijnentoenbeldeikdedokterend iezeidatikevenrustmoestnemendusikkreegpijnstillersmeeentoenkwamdekatva ndeburenopdeverandadieiknetaanhetpoetsenwaswantmetdierookvandeonderbur endieopjeruitenslaatisdatweleensnodigentegenwoordigiserniksmeeroptvend usgaikmaarvroegslapenwantvroegerhadjenogwimkanenzodatwasleukmaartegenw oordighebjealleennogmaardievervelendegerardjolingwateenwalgelijkemanma arheehartstikkeleukdatikevenjestemhebgehoorddikkeknuffelenwezienelkaar gauwweerhedag!"
"Eh, ja eh doei?"
Oud 08-03-2013, 23:04
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zit in mijn hoofd al heel lang allerlei patronen te bedenken voor toffe tassen. Maarja, mijn naaimachine is kaduuk, die van mijn moeder vind ik onhandig werken en om nou met de hand een hele tas in elkaar te gaan zetten... Dat wordt nooit stevig genoeg, ook. Ik krijg binnenkort een nieuwe naaimachine, maar dat duurt nog effekes.
Oud 08-03-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik had toen met hele kerst/oud en nieuw verhaal al zoiets van 'hmm'. Hij lijkt niet echt voor jou te kiezen, eigenlijk. Maar mss is dat omdat je voornamelijk dingen over hem post die je niet leuk vind.
Citaat:
Ik kan geen reden verzinnen om niet bij een leuke, niet snurkende, gezonde vrouw te slapen.
Het forum heeft gesproken! Dat wordt een nieuwe zoeken.
Oud 08-03-2013, 23:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het forum heeft gesproken! Dat wordt een nieuwe zoeken.
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt. ;d;d;d;;dD
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als mijn oma belt is het zo van:
"Hoi Noedelhap, leukdatjebelthoeishetmijnkniedoeteenbeetjepijnentoenbeldeikdedokterend iezeidatikevenrustmoestnemendusikkreegpijnstillersmeeentoenkwamdekatva ndeburenopdeverandadieiknetaanhetpoetsenwaswantmetdierookvandeonderbur endieopjeruitenslaatisdatweleensnodigentegenwoordigiserniksmeeroptvend usgaikmaarvroegslapenwantvroegerhadjenogwimkanenzodatwasleukmaartegenw oordighebjealleennogmaardievervelendegerardjolingwateenwalgelijkemanma arheehartstikkeleukdatikevenjestemhebgehoorddikkeknuffelenwezienelkaar gauwweerhedag!"
"Eh, ja eh doei?"

Citaat:
Ik zit in mijn hoofd al heel lang allerlei patronen te bedenken voor toffe tassen. Maarja, mijn naaimachine is kaduuk, die van mijn moeder vind ik onhandig werken en om nou met de hand een hele tas in elkaar te gaan zetten... Dat wordt nooit stevig genoeg, ook. Ik krijg binnenkort een nieuwe naaimachine, maar dat duurt nog effekes.
Breien dus
Verwijderd
Ik zou me ernstig zorgen maken als mijn oma mij zou bellen.
Verwijderd
Nou, dit geval ben ik de schuldige hoor

Bovendienschijneb jullie iets als mij verrassen met de schouwburg dan weer niet mee te tellen. Of is zoiets ook hmm?
Verwijderd
Citaat:
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt. ;d;d;d;;dD
Oud 08-03-2013, 23:08
Verwijderd
Citaat:

Bovendienschijneb jullie iets als mij verrassen met de schouwburg dan weer niet mee te tellen. Of is zoiets ook hmm?
Oooh, touchy!
Oud 08-03-2013, 23:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Omkoping!
Oud 08-03-2013, 23:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Breien dus
Precies! Misschien ga ik ook nog eens een tas breien.
Oud 08-03-2013, 23:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hahaha, ja, ik zie 't al voor me, breinaalden in de poten, peuk in de bek en gaan met die banaan!
Klinkt als een plan

Ik wil gewoon een kankertoffe sjaal breien en dan stoer en nonchalant zeggen 'deze? oh, die heb ik zelf gebreid' als iemand het vraagt.
Oud 08-03-2013, 23:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Klinkt als een plan

Ik wil gewoon een kankertoffe sjaal breien en dan stoer en nonchalant zeggen 'deze? oh, die heb ik zelf gebreid' als iemand het vraagt.
Een sjaal breien is het makkelijkst haalbare project wat breien betreft GEWOON DOEN!!!1!!!1!
Oud 08-03-2013, 23:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Precies! Misschien ga ik ook nog eens een tas breien.
Ik brei nu met Feltro, mooi spul joh
Oud 08-03-2013, 23:19
Miekje*
Miekje* is offline
Wisten jullie trouwens dat dit soort plaatjes eigenlijk altijd met dooie beestjes worden gemaakt? Ik dacht, ik zeg 't even. Sorry voor het uit elkaar spatte van eventuele dromen.
Oud 08-03-2013, 23:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een sjaal breien is het makkelijkst haalbare project wat breien betreft GEWOON DOEN!!!1!!!1!
Ik zit nu het filmpje te bekijken en ik ben echt amazed dat mijn oppas dat vroeger tijdens het tv kijken kon. Ze keer niet eens wat ze aan het doen was

Ik durf niet en sowieso wil ik zwart-wit!
Oud 08-03-2013, 23:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En heel lang en aan de uiteindes van die sliertjes!
Oud 08-03-2013, 23:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik brei nu met Feltro, mooi spul joh
*googelt*

Oh, dat ziet er wel tof uit, ja Waar gebruik je het zoal voor?
Oud 08-03-2013, 23:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Phoebe, je moet gewoon beginnen met hele dikke wol, met minimaal pen 8. Dan schiet het lekker snel op
Oud 08-03-2013, 23:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zit nu het filmpje te bekijken en ik ben echt amazed dat mijn oppas dat vroeger tijdens het tv kijken kon. Ze keer niet eens wat ze aan het doen was

Ik durf niet en sowieso wil ik zwart-wit!
Ik moet ook wel kijken, maar ik kan tegelijk best tv kijken of babbelen met iemand

Ze hebben nu hele mooie zwart-witte wol bij de Zeeman Daar brei ik nu mijn col van. 1,79 per bol. Lekker dik spul, te breien met pen 10, sowieso ideaal voor beginnelingen.
Oud 08-03-2013, 23:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*googelt*

Oh, dat ziet er wel tof uit, ja Waar gebruik je het zoal voor?
Nou ja, nu dus om een vilttas te maken. Dat heb ik nog niet eerder gedaan, dus spannend!
Oud 08-03-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:

'Hmm, schouwburg'. Maar waarom ben jij de schuldige? Als iemand je uitnodigt voor een logeerpartijtje kun je er over 't algemeen vanuit gaan dat hij/zij dat meent. En je lijkt me niet iemand die gewoonlijk constant bevestiging nodig heeft, dus dat je reden zag voor die vraag en vervolgens bevestigd werd in je twijfel vond ik in licht van eerdere ontwikkelingen best hmm-waardig.

Maar goed, ik weet er het fijne uiteraard niet van, hoor
Oud 08-03-2013, 23:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ja, nu dus om een vilttas te maken. Dat heb ik nog niet eerder gedaan, dus spannend!
Foto van het resultaat als 'ie af is?

Regels voor berichten