| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hij slaapt (volgens zichzelf) sowieso beter als er niemand bij hem ligt.
Ik ben zelf alleen nu een beetje sip, want we sliepen echt gewoon altijd bij elkaar, en nu ineens binnen 2 weken echt al 5 of 6 keer niet. Ik trek dat een beetje slecht dat hij maar een kilometer verderop ligt te slapen en ik hier maar dan niet samen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
*aait*
|
|
|
|
Nou, ik had toen met hele kerst/oud en nieuw verhaal al zoiets van 'hmm'. Hij lijkt niet echt voor jou te kiezen, eigenlijk. Maar mss is dat omdat je voornamelijk dingen over hem post die je niet leuk vind.
|
|
|
|
Het begin van mijn col is er
Mijn breiwerk begint nu al echt een lap te worden. En omdat ik vrij strak brei is het een vrij stevige lap (mede omdat het dikke wol is + pen 10), maar dat geeft niet, want het is acryl dus sowieso wel superzacht <3
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Kijk eens op www.handwerkles.nl.Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij jou heb ik hooguit gedacht 'hmm, zo zou ik misschien ook wel reageren als iemand mijn eerste vriendje was en hij deed zus-en-zo'. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
"Hoi Noedelhap, leukdatjebelthoeishetmijnkniedoeteenbeetjepijnentoenbeldeikdedokterend iezeidatikevenrustmoestnemendusikkreegpijnstillersmeeentoenkwamdekatva ndeburenopdeverandadieiknetaanhetpoetsenwaswantmetdierookvandeonderbur endieopjeruitenslaatisdatweleensnodigentegenwoordigiserniksmeeroptvend usgaikmaarvroegslapenwantvroegerhadjenogwimkanenzodatwasleukmaartegenw oordighebjealleennogmaardievervelendegerardjolingwateenwalgelijkemanma arheehartstikkeleukdatikevenjestemhebgehoorddikkeknuffelenwezienelkaar gauwweerhedag!" "Eh, ja eh doei?"
|
|
|
|
Ik zit in mijn hoofd al heel lang allerlei patronen te bedenken voor toffe tassen. Maarja, mijn naaimachine is kaduuk, die van mijn moeder vind ik onhandig werken en om nou met de hand een hele tas in elkaar te gaan zetten... Dat wordt nooit stevig genoeg, ook. Ik krijg binnenkort een nieuwe naaimachine, maar dat duurt nog effekes.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik wil gewoon een kankertoffe sjaal breien en dan stoer en nonchalant zeggen 'deze? oh, die heb ik zelf gebreid' als iemand het vraagt.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Wisten jullie trouwens dat dit soort plaatjes eigenlijk altijd met dooie beestjes worden gemaakt? Ik dacht, ik zeg 't even. Sorry voor het uit elkaar spatte van eventuele dromen.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik durf niet en sowieso wil ik zwart-wit!
|
|
||
|
Citaat:
Ze hebben nu hele mooie zwart-witte wol bij de Zeeman Daar brei ik nu mijn col van. 1,79 per bol. Lekker dik spul, te breien met pen 10, sowieso ideaal voor beginnelingen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom ben jij de schuldige? Als iemand je uitnodigt voor een logeerpartijtje kun je er over 't algemeen vanuit gaan dat hij/zij dat meent. En je lijkt me niet iemand die gewoonlijk constant bevestiging nodig heeft, dus dat je reden zag voor die vraag en vervolgens bevestigd werd in je twijfel vond ik in licht van eerdere ontwikkelingen best hmm-waardig.Maar goed, ik weet er het fijne uiteraard niet van, hoor |
|
![]() |
|
|