Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het kan dus wel. Groetjes, Athlon |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
uitslover... en je bent 11... tssss ![]() |
![]() |
|
Ericsson 2618, de allerbeste 150,- die ik ooit uitgegeven heb!
![]() Hij's echt super, aleen zeggen sommigen datie te groot is maar dat vind ik helemaal niet~! ------------------ Ik heb geen SWIFFER... | |Onzin moet blijven! | | ICQ: 93676187 | | Joosie next gen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens 8210 is een kutfoon, veel te veel wannabe's en patsertjes hebben 'm. Doe mij dan maar een 6210. Mooi en zakelijk. ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() de 5110 is een prachtfoon.... je kan er bijna mee honkballen zo sterk issie! hij kan traplopen, 't is een prima fietspad, alles ken je ermee doen, en hij overleeft 't ook nog ![]() |
![]() |
|
![]() |
Yeaahhh Ik ben weer de trotse die als eerste kan zeggen: NOKIA 8850!
Echt een hele relaxde telefoon, al moet je hem wel goed onderhouden... maar goed, je moet er wat voor over hebben... Volgende week krijg ik EINDELIJK mijn 6210 er bij... is zeker een heel relaxed toestelletje.... maar ik kon echt geen afstand doen van mn 8850je... En zodra hij uit is in nederland, koop ik die super geile 9210... echt heel mooi... ![]() Uiteraard allemaal eerlijk... nix gejat ![]() En tja... waar ik het van betaal... uhhhm... Hard, heel hard werken ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
jaja de 5110 wat een pracht is dat. 'k heb der ook 1. is me werk gsm. heb gewoonlijk panasonic gd90. maar owke die 5110 is toppie en zeer veel functies namelijk: goed slagijzer met gym, perfecte pils opener en je raakt 'm nooit kwijt!!! ------------------ 2 meter bier en gillen van plezier!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
GSM met goede camera, welke? Hakuna | 29 | 27-05-2006 11:00 | |
Software & Hardware |
Welke gsm-provider heeft het beste bereik? Verwijderd | 48 | 16-03-2006 15:32 | |
Software & Hardware |
[GSM] Samsung E720 anoniem888 | 7 | 07-09-2005 18:13 | |
Software & Hardware |
Welke GSM's hebben jullie ?? The Sentinal | 30 | 16-07-2001 18:51 | |
Software & Hardware |
Gsm HorserT | 21 | 10-06-2001 13:06 | |
Software & Hardware |
GSM Nokia !Welke is de beste? The Sentinal | 20 | 18-05-2001 19:38 |