| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nou ja, in gevallen van nood mag dat uiteraard wel
. Als in, als jij met een blindedarmontsteking binnen komt gelopen gaan ze denk ik niet zeggen 'Nee, gewoon naar Leeuwarden!' maar met alles wat niet dringend is moet je gewoon naar je eigen huisarts. Of je moet je daar ter plekke inschrijven bij die praktijk, heb ik ook wel eens meegemaakt.Ik bedoel, toen ik ziek was van de pfeiffer en bij mijn ouders zat en nog voorhoofdsholteontsteking kreeg (wat niet echt dringend is) ben ik ook naar de huisartsenpost geweest in Leeuwarden. Niemand die dan ook zegt 'FOEI! MAG NIET', want dat is gewoon even de situatie. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
lijf alvast de suikerspiegel omlaag brengt want denkt dat deze zo weer wordt aangevuld. Dat mechanisme is natuurlijk sterker als je lijf nog niet eerder met het voordegekhoudtrucje te maken had, dus als je zelden zoetstoffen gebruikt. Is ook de reden dat mensen na light sugar crave hebben en als ze dááraan toegeven juist dikker worden mét zoetstof. Daar komt die hoax vandaan dat de zoetstof je dik maakt. Het is het gebrek aan discipline daarna. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar ik kon er nergens literatuur over vinden.
|
|
||
|
Citaat:
maar toen gingen we verhuizen en we konden bij hem blijven op voorwaarde inderdaad dat hij geen huisbezoeken meer zou doen. En nu wonen we nog verder ![]() Pas sinds kort (sinds die man niet naar me luistert) denk ik erover om te wisselen, maar dan kan ik beter wachten tot ik uit huis ben. Ik ga toch nooit, dus het maakt nu niet zoveel uit.
|
|
|
Verwijderd
|
Je mag in nederland trouwens ook gewoon naar een andere huisarts dan je eigen, dan moet je alleen wel het voorschieten aan je verzekering. Inschrijven bij een andere arts kan moeilijk zijn in een gebied met huisartsentekort, dan zitten alle praktijken vol en nemen alleen patiënten aan die moeten overstappen ivm verhuizing.
|
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Verzekeringen zijn ook prima ALS je maar binnen de lijntjes dingen aan de hand hebt. Extreme situaties zijn altijd de lul. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat? Welke? Waar? Waarom?
|
||||||
|
|
|
|
Ik ben in januari overgestapt naar een andere huisarts (want dichterbij) en toen moest ik eigenlijk al een bloedcontrole hebben. Maar ze had mijn dossier nog niet en toen was die weer weg en die weer ziek en toen had ik haar eindelijk aan de telefoon en had ze nog geen idee wat er dan geprikt moest worden. Ze zou nog contact opnemen met de neuroloog en dat was in februari. En ik heb nog steeds geen bericht gehad en heb nu sinds november geen controles meer gehad. Officieel zou ik elke maand bloed moeten prikken
Maar ik heb nergens last van en ik vind het ook wel prima zo
![]() |
|
|