Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Tentamen klaar

Nu kan ik echt niet langer de teringzooi hier negeren
Ik ga die eetmeter ook eens bijhouden. Kan je ook een doel opgeven? Zovan, ik wil zus en zo veel wegen?
Advertentie
Oud 09-04-2013, 11:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bedoel je dit als 'ahhhw schatje dacht je dat echt?' of als 'ahhw haha wat lief ahhhw stroopske toch. <3'?
het eerste.
Oud 09-04-2013, 11:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb alleen hele gore siroop, dus als je zelf wat lekkers kunt regelen dan gaarne! Waar...eh...ik kom nooit in een grote supermarkt, maar mss dat ze bij de appie wat hebben? Zo niet dan kijk ik wel @werk.

Weltrusten en succes morgen!
Ik Google het wel even en anders rij ik zelf even naar DHCS ofzo
Citaat:
wat zit je mijn bezoek uit te buiten
Ik vraag toch waar ik het zelf kan halen, kut
Oud 09-04-2013, 11:09
Verwijderd
Citaat:
het eerste.
Ik dacht het eigenlijk tot voor twee minuten terug nog steeds.

Hoe was het bij je opa?
Oud 09-04-2013, 11:10
Verwijderd

Oud 09-04-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga die eetmeter ook eens bijhouden. Kan je ook een doel opgeven? Zovan, ik wil zus en zo veel wegen?
Ik denk dat je de verkeerde quote want ik hou de eetmeter niet bij!
Oud 09-04-2013, 11:11
Verwijderd
Ik tel gewoon oldschool calorieen
Oud 09-04-2013, 11:11
Verwijderd
En shredden als een malle natuurlijk
Oud 09-04-2013, 11:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik dacht het eigenlijk tot voor twee minuten terug nog steeds.

Hoe was het bij je opa?
We gingen in een cafeetje chillen en daarna hebben ze me afgezet bij een oom en tante en daar heb ik mijn neefjes in bed gestopt en koffiegedronken en ze van hun engelse drop afgeholpen en het was allemaal vet ge
Oud 09-04-2013, 11:18
Verwijderd
OMFG Ik vind dit zo gaaf!

Tegenover mijn wederhelft staat een heel groot huis in die stijl, ook die kleuren en met torentjes enzo. Het is alleen nooit afgemaakt, want de opdrachtgever van de bouw is voortijdig doodgeschoten.

Citaat:
We gingen in een cafeetje chillen en daarna hebben ze me afgezet bij een oom en tante en daar heb ik mijn neefjes in bed gestopt en koffiegedronken en ze van hun engelse drop afgeholpen en het was allemaal vet ge
Leuk.
Oud 09-04-2013, 11:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Awh arm schoonzusje Abces weer leeggehaald, de vierde antibioticakuur ertegenaan en over 4 weken wordt ze geopereerd. Inmiddels is ze al (te) veel afgevallen. Dus zodra het kan ga ik r helemaal volstouwen met van alles, want na de operatie zal ze ook wel weer wat afvallen.
Oud 09-04-2013, 11:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kat, ben jij al bij de dokter geweest? En dat van die stroop heb ik vaker gehoord hoor! Stroop zou helemaal niet zoveel ijzer bevatten als beweerd wordt en dat kwam omdat vroegah stroop altijd in een blik zat Maar ik weet niet meer wat waarheid is
Oud 09-04-2013, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je de verkeerde quote want ik hou de eetmeter niet bij!
Ik dacht dat ik helemaal niet quotte.
Oud 09-04-2013, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar je hebt wel andere sites die dat ongetwijfeld wel hebben. Deze is wel handig als je op lange termijn niet zo veel geeft om al die microvoedingsstoffen, want die heeft echt alles. Acht bladzijdes aan Albert Heijn-brood enzo

En dan gewoon rekenen. Een kilo is 7700 kcal dus tel maar uit hoeveel je per dag moet eten om na X weken/maanden gewicht Y te zijn.
Oud 09-04-2013, 11:32
Verwijderd
Citaat:
In Londen moest de politie dinsdagnacht ingrijpen bij een feest dat werd gevierd om de dood van oud-premier Margaret Thatcher. Al in de middag verzamelden feestvierders zich in Londen. Ze hadden spandoeken bij zich om zo kritiek op de conservatieve politica te uiten.
Oud 09-04-2013, 11:38
Verwijderd
Dat zal d'r leren!
Oud 09-04-2013, 11:38
Verwijderd
Dat krijg je in Belgie (oh fuck, dit is niet mijn toetsenbord en mijn trema verschijnt niet met de " en de e, nou ja, die denk je er maar bij dan) echt niet voor mekaar. Als je hier wil bouwen, moet het passen bij de huizen die er al liggen. Mijn psych zijn nieuwe praktijk heeft tegen zijn zin een appartement erboven, want hij moest een gebouw met een extra verdieping neerzetten omdat alle andere huizen in de straat dat ook hadden.

Citaat:
Kat, ben jij al bij de dokter geweest? En dat van die stroop heb ik vaker gehoord hoor! Stroop zou helemaal niet zoveel ijzer bevatten als beweerd wordt en dat kwam omdat vroegah stroop altijd in een blik zat Maar ik weet niet meer wat waarheid is
Ik geloof gelezen te hebben dat het fabeltje kwam van de ketels waar de appels in gekookt werden, maar ik weet het niet zeker.

Droeftoeters ook.
Oud 09-04-2013, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar je hebt wel andere sites die dat ongetwijfeld wel hebben. Deze is wel handig als je op lange termijn niet zo veel geeft om al die microvoedingsstoffen, want die heeft echt alles. Acht bladzijdes aan Albert Heijn-brood enzo

En dan gewoon rekenen. Een kilo is 7700 kcal dus tel maar uit hoeveel je per dag moet eten om na X weken/maanden gewicht Y te zijn.
Ik heb als doel 'gewichtstoename' gedaan, dus ik zal de 3300 die ik standaard moet nemen + 200 doen oid.
Verwijderd
Dat ding begon dus meteen tegen mij te schreeuwen dat mijn BMI te laag is.
Verwijderd
Citaat:
Ha, zie je wel.

En, ja. Spoiler voor tmi:

Spoiler

Citaat:
Dat krijg je in Belgie (oh fuck, dit is niet mijn toetsenbord en mijn trema verschijnt niet met de " en de e, nou ja, die denk je er maar bij dan) echt niet voor mekaar. Als je hier wil bouwen, moet het passen bij de huizen die er al liggen. Mijn psych zijn nieuwe praktijk heeft tegen zijn zin een appartement erboven, want hij moest een gebouw met een extra verdieping neerzetten omdat alle andere huizen in de straat dat ook hadden.
In Nederland is dat precies hetzelfde. Aan de foto te zien is dit ergens in de voormalige SU.
Oud 09-04-2013, 11:42
Verwijderd
3300 standaard
Oud 09-04-2013, 11:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens uit bed en al die dingen
Oud 09-04-2013, 11:47
Verwijderd
Citaat:
In Nederland is dat precies hetzelfde. Aan de foto te zien is dit ergens in de voormalige SU.
Dat vermoeden had ik wel ^^

En oei, dat klinkt naar! Wat gaan ze doen, testen? Wanneer weet je het zeker?
Oud 09-04-2013, 11:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ha, zie je wel.

En, ja. Spoiler voor tmi:

Spoiler

Wat gaat er nu verder gebeuren? Meer onderzoek of pillen?
Oud 09-04-2013, 11:50
Verwijderd
Testen ja. Ik weet niet wanneer ik de uitslag krijg. En zo naar is het niet, dat soort dingen zijn meestal prima te behandelen.
Oud 09-04-2013, 11:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb juist altijd het idee dat dat in België allemaal wel meevalt. In Nederland is het in ieder geval nog veel meer eenheidsworst.
Oud 09-04-2013, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Testen ja. Ik weet niet wanneer ik de uitslag krijg. En zo naar is het niet, dat soort dingen zijn meestal prima te behandelen.
Dan hoop ik dat snel duidelijk is wat de oorzaak is en je dus weer lekker kan gan eten in de nabije toekomst
Oud 09-04-2013, 11:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
He Chickie, is je broertje al geopereerd?
Oud 09-04-2013, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ja ok, maar iets dat in je lichaam zit en op jou teert waar je niet zelf voor gekozen hebt, lijkt me niet zo amusant.

Citaat:
Ik heb juist altijd het idee dat dat in België allemaal wel meevalt. In Nederland is het in ieder geval nog veel meer eenheidsworst.
Ja, in Belgie heb je wel minder gestructureerde wijken die in 1 keer zijn aangelegd. Maar ik vind het verschil ook wel duidelijk, Nederland vind ik er gemoedelijker uitzien dan Belgie, Belgie is een beetje stug en afstandelijk en ziet er minder verzorgd uit, vind ik. Op sommige plekken is dat ruwe wel mooi, op andere plekken wil ik zo snel mogelijk weg. Maar dat heb ik met het gestructureerde in Nederland ook, de ene plek voelt gezellig en fijn maar Almere was voor mij 'wegwezen!'
Oud 09-04-2013, 11:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ah dat is fijn. Hopen dat je er snel weer bovenop bent!
Oud 09-04-2013, 11:58
Verwijderd
En ik ga eens kijken of het inderdaad mijn id is dat op me ligt te wachten. Als het dat niet is, dan wordt het eng, want wie of wat heeft mij anders aangetekende dingen te sturen?
Oud 09-04-2013, 11:59
Verwijderd
Citaat:

Ik geloof gelezen te hebben dat het fabeltje kwam van de ketels waar de appels in gekookt werden, maar ik weet het niet zeker.

Droeftoeters ook.
Ik geef ze groot gelijk. Thatcher heeft nogal wat schade aangericht voor veel mensen daar en ik snap volkomen dat een groep mensen haar dood als reden tot een feestje ziet.
Oud 09-04-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ja ok, maar iets dat in je lichaam zit en op jou teert waar je niet zelf voor gekozen hebt, lijkt me niet zo amusant.
Nee, is juist gezellig.
Oud 09-04-2013, 12:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Ja, in Belgie heb je wel minder gestructureerde wijken die in 1 keer zijn aangelegd. Maar ik vind het verschil ook wel duidelijk, Nederland vind ik er gemoedelijker uitzien dan Belgie, Belgie is een beetje stug en afstandelijk en ziet er minder verzorgd uit, vind ik. Op sommige plekken is dat ruwe wel mooi, op andere plekken wil ik zo snel mogelijk weg. Maar dat heb ik met het gestructureerde in Nederland ook, de ene plek voelt gezellig en fijn maar Almere was voor mij 'wegwezen!'
Ik geloof dat ik nog nooit in Almere ben geweest, maar inderdaad, ik ken dat soort plekken wel en daar zou ik ook niet willen wonen. Maar België vind ik wat architectuur betreft ook niet zo mooi. In dorpjes past het prima, maar daarbuiten ziet het er nogal aftands uit Het huis van mijn ouders is geloof ik ook van een Belgische aannemer of 'architect'. Het is fijn groot enzo, maar ik zou het niet mooi noemen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
He Chickie, is je broertje al geopereerd?
Ja Ik kreeg vannacht om kwart voor één een sms dat hij was geopereerd en dat het goed was gegaan. Ik heb hem of mijn ouders nog niet gesproken, maar bel zo wel eens naar huis.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat stom Kat, waar heb je dat opgelopen?

ING heeft alweer storing
Oud 09-04-2013, 12:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja Ik kreeg vannacht om kwart voor één een sms dat hij was geopereerd en dat het goed was gegaan. Ik heb hem of mijn ouders nog niet gesproken, maar bel zo wel eens naar huis.
beter.
Oud 09-04-2013, 12:06
Verwijderd
Het is wel internetniet troef bij ING eah.
Oud 09-04-2013, 12:20
Verwijderd
Booyah, mijn gespleten nationaliteit is weer officieel aantoonbaar!

Alleen heb ik opeens geen persoonsnummer meer, straks eens over bellen, want vroeger had ik dat wel, of heb je dat enkel als je in Nederland woont?
Oud 09-04-2013, 12:21
indigo
indigo is offline
Ik kan gewoon inloggen bij de ING hoor! Saldo klopt ook voor zover ik kan nagaan...
Oud 09-04-2013, 12:22
indigo
indigo is offline
@Mutant: bedoel je een burgerservicenummer (vroeger sofinummer), ook wel BSN? Deze website geeft misschien wel antwoord.
Oud 09-04-2013, 12:24
Verwijderd
Onder mijn geboorteplaats staat persoonsnummer, maar daaronder staat niets. Op mijn id dus.
Oud 09-04-2013, 12:27
Verwijderd
Dat is correct.
Oud 09-04-2013, 12:28
Verwijderd
Ik heb het, ik ben even verder gaan kijken en idd:
Citaat:
In het paspoort en op de identiteitskaart staat er als omschrijving persoonsnummer ‘pers nmb/pers no’.
Citaat:
Geen BSN of sofinummer rijbewijs of paspoort

Als er geen BSN of sofinummer is opgenomen op een rijbewijs of in het reisdocument dan betekent dit meestal dat u op het moment van afgifte van het document niet ingeschreven was in de GBA.
En aangezien ik niet in Nederland woon, kan ik ook nergens in de GBA staan. Maar als ik terug in Nederland ga wonen krijg ik het terug:
Citaat:
Geldigheid BSN

De geldigheid van het BSN is onbeperkt. Ook als u in het buitenland gaat wonen, blijft uw BSN geldig.
Opgelost. Dank je wel!
Oud 09-04-2013, 12:29
indigo
indigo is offline
Even gecheckt: bij mij staat daar mijn BSN/sofinummer, en dat heet dus blijkbaar ook persoonsnummer.
Oud 09-04-2013, 12:29
indigo
indigo is offline
Oh te laat . Heb je vroeger in Nederland gewoond eigenlijk?
Oud 09-04-2013, 12:31
Verwijderd
Ja, van mijn 3e tot en met mijn 8e en van mijn 9e tot en met pfoe ehhh mijn 22e denk ik. Toen ben ik officieel in België gaan wonen, maar mijn 'thuis' was nog wel in Nederland.
Oud 09-04-2013, 12:32
Verwijderd
Vandaar dus dat ik wist dat ik wel een BSN heb gehad, want dat stond nog op mijn oude id uit mijn oude woonplaats.
Oud 09-04-2013, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Even gecheckt: bij mij staat daar mijn BSN/sofinummer, en dat heet dus blijkbaar ook persoonsnummer.
yup
Oud 09-04-2013, 13:26
Verwijderd
Oke, het gaat echt niet goed hier. Stomme tintelende en pijnlijke tenen zijn terug, mijn lies voel ik nu de hele tijd en mijn arm kan ik niet meer op leunen omdat dan binnen een seconde het aan het tintelen is . Wtf jongens, dit wil ik echt niet hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten