| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dit zo gaaf! Tegenover mijn wederhelft staat een heel groot huis in die stijl, ook die kleuren en met torentjes enzo. Het is alleen nooit afgemaakt, want de opdrachtgever van de bouw is voortijdig doodgeschoten. Citaat:
|
||
|
|
|
|
Awh arm schoonzusje
Abces weer leeggehaald, de vierde antibioticakuur ertegenaan en over 4 weken wordt ze geopereerd. Inmiddels is ze al (te) veel afgevallen. Dus zodra het kan ga ik r helemaal volstouwen met van alles, want na de operatie zal ze ook wel weer wat afvallen.
|
|
|
|
Kat, ben jij al bij de dokter geweest? En dat van die stroop heb ik vaker gehoord hoor! Stroop zou helemaal niet zoveel ijzer bevatten als beweerd wordt en dat kwam omdat vroegah stroop altijd in een blik zat
Maar ik weet niet meer wat waarheid is
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan gewoon rekenen. Een kilo is 7700 kcal dus tel maar uit hoeveel je per dag moet eten om na X weken/maanden gewicht Y te zijn. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En, ja. Spoiler voor tmi:
Spoiler
Citaat:
Aan de foto te zien is dit ergens in de voormalige SU.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het huis van mijn ouders is geloof ik ook van een Belgische aannemer of 'architect'. Het is fijn groot enzo, maar ik zou het niet mooi noemen ![]()
|
|
||
|
Citaat:
Ik kreeg vannacht om kwart voor één een sms dat hij was geopereerd en dat het goed was gegaan. Ik heb hem of mijn ouders nog niet gesproken, maar bel zo wel eens naar huis.
|
|
|
|
@Mutant: bedoel je een burgerservicenummer (vroeger sofinummer), ook wel BSN? Deze website geeft misschien wel antwoord.
|
|
||||
Verwijderd
|
Ik heb het, ik ben even verder gaan kijken en idd:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |