Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 16:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, ik heb 10 minuten geleden pas 'ontbeten'.
Oud 09-04-2013, 16:47
Verwijderd
ik heb een nieuwe weegschaal en het resultaat is buitengewoon deprimerend. Ik ben helemaal NIETS afgevallen nadat ik gestopt ben met cola drinken en ik heb nog nooit zoveel gewogen, behalve toen ik zwanger was natuurlijk maar he.
ik heb er wel een verklaring voor, ik at eerst haast niks in de colatijd, paar boterhammen en avondeten sloeg ik over want aan cola had ik genoeg. Maar aan de andere kant vrat ik juist megaveel door blowen, dus ik snap het niet.
Ik heb net bij de action 2 gewichtjes gekocht en jillian mag me vanavond gaan afmatten
Oud 09-04-2013, 16:49
Verwijderd
ik heb ook para's wijze raad opgevolgd en een digitale keukenweegschaal gekocht.
Oud 09-04-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Noedels zijn toch alleen maar zout als je er zelf zout bij doet?

Ik heb mijnes voor vandaag alvast ingevuld (want ik weet mijn avondeten al) en ik kom op nog geen 1400. Inclusief pecanbroodje.
Ja maar zonder is niet lekker.
Oud 09-04-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook para's wijze raad opgevolgd en een digitale keukenweegschaal gekocht.
Kan je altijd nog drugs gaan handelen!
Oud 09-04-2013, 16:56
Verwijderd
Mijn ontbijt was rauw koekjesdeeg (ja dat is mijn guilty pleasure ) en volgens de eetmeter is dat precies 666 kcal
Oud 09-04-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Jongens ik ben nog nooit aan genoeg eiwit gekomen, hoe kom je aan eiwit zonder je verzadigd vet naar de cholera te helpen?
Havermout met magere melk Met eventueel rietsuiker, blauwe bessen, jam, basilicum, appelstroop, kaneel of pure chocola erdoorheen.

En kipfilet. Behalve, onee, je bent vegetariër. Dan kwark, yoghurt, ei, noten en bonen.
Oud 09-04-2013, 16:57
Verwijderd
Nou, maar weer 'ziek' naar huis gegaan.
Oud 09-04-2013, 16:57
Verwijderd
Magere kwark is echt ubervoedsel lekker kwarkerig en veel eiwitten en geen vet <3
Oud 09-04-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Havermout met magere melk Met eventueel rietsuiker, blauwe bessen, jam, basilicum, appelstroop, kaneel of pure chocola erdoorheen.

En kipfilet. Behalve, onee, je bent vegetariër. Dan kwark, yoghurt, ei, noten en bonen.
En peulvruchten en producten op basis van peulvruchten en bonen, zoals tempe, tofu, soyamelk en aanverwanten. Seiten is ook lekker maar dat is dan weer gemaakt van een bestanddeel van meel. Quinoa bevat ook veel eiwit (en andere interessante dingen)!
Oud 09-04-2013, 17:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ja, ik heb 10 minuten geleden pas 'ontbeten'.
een ontbijt van 1300 kcal?

Citaat:

ja soyamelk eet ik inderdaad, en noten eet ik ook maar als je daar teveel van eet dan gaat je vetgehalte dus teveel omhoog
Oud 09-04-2013, 17:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Magere kwark is echt ubervoedsel lekker kwarkerig en veel eiwitten en geen vet <3
yoghurt heeft minder vet dan kwark
Oud 09-04-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
ik heb een nieuwe weegschaal en het resultaat is buitengewoon deprimerend. Ik ben helemaal NIETS afgevallen nadat ik gestopt ben met cola drinken en ik heb nog nooit zoveel gewogen, behalve toen ik zwanger was natuurlijk maar he.
ik heb er wel een verklaring voor, ik at eerst haast niks in de colatijd, paar boterhammen en avondeten sloeg ik over want aan cola had ik genoeg. Maar aan de andere kant vrat ik juist megaveel door blowen, dus ik snap het niet.
Ik heb net bij de action 2 gewichtjes gekocht en jillian mag me vanavond gaan afmatten
Ik zag ook geen verandering toen ik stopte met duizend energiedrankjes per dag. Je gaat vanzelf andere dingen eten, denk ik.

Ga gewoon 100-200 kcal onder je verbruik zitten als je wil afvallen Moeiteloos 4 tot 9 kilo per jaar eraf, huppakee.
Oud 09-04-2013, 17:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bijvoorbeeld door te shredden!
Oud 09-04-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:

ja soyamelk eet ik inderdaad, en noten eet ik ook maar als je daar teveel van eet dan gaat je vetgehalte dus teveel omhoog
Je moet natuurlijk geen kilo's eten, maar van dat soort vetten kun je echt wel wat hebben hoor, sterker nog je hebt ze nodig. Tenminste, -paradoxaal- ik vind de calorieën in noten erger dan de vetten.
Oud 09-04-2013, 17:14
Verwijderd
Fizzle, als je enkel meer eiwitten wil, is een proteïneshake dan geen optie voor je?
Oud 09-04-2013, 17:15
Verwijderd
Shredden is alweer 1400 calorieen per week extra

Mijn uitbundige bier & frituurweekend heeft een weekje vertraging in m'n afvalschema gebracht, maar inmiddels is er 5,5 kg af
Oud 09-04-2013, 17:16
Verwijderd
Para, wat is nu die website die je gebruikt? Voedingscentrum.nl? En wat dan precies voor die groene pijltjes die je postte?
Oud 09-04-2013, 17:18
Verwijderd
DK is een beetje Viva-er geworden.
Oud 09-04-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
DK is een beetje Viva-er geworden.
Nogal ja
Oud 09-04-2013, 17:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, als je enkel meer eiwitten wil, is een proteïneshake dan geen optie voor je?
Neem ik soms ook weleens inderdaad, maar ik wil liever een uitgebalanceerd dieet en dat moet toch gewoon kunnen. Maar wellicht moet ik wat vaker humus zelf maken en bonen eten enzo, dat soort dingen. Bonen hebben natuurlijk ook eiwitten.
Oud 09-04-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
yoghurt heeft minder vet dan kwark
Maar ik vind magere yoghurt zonder iets echt niet weg te krijgen, en kwark wel. En het scheelt amper.
Oud 09-04-2013, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Neem ik soms ook weleens inderdaad, maar ik wil liever een uitgebalanceerd dieet en dat moet toch gewoon kunnen. Maar wellicht moet ik wat vaker humus zelf maken en bonen eten enzo, dat soort dingen. Bonen hebben natuurlijk ook eiwitten.
Maar ook weer koolhydraten, maar ik weet niet of je daar belang aan hecht?

En ik deed het ook zoals jij, heel veel eieren zonder eigeel eten
Oud 09-04-2013, 17:21
Verwijderd
Oh en ik vergat linzen Fizzle! Rode linzensoep, bruine linzencurry, nom!
Oud 09-04-2013, 17:23
Verwijderd
Ehm jongens, ik snap dat iedereen hier gezond wil leven, en dat het fitnessen en voedselen verslavend is, maar ik vind DK nu wel echt een beetje doorgeschoten. Het gaat echt ALLEEN nog maar over eten en fitnessen enzo. Sanne praat niet meer over seks, Para niet meer over haar buren, Klaverhap niet meer over haar kinderen en de M-leden praten überhaupt amper nog ergens over, die zijn allemaal naar voetbalforum.nl verhuisd ofzo. Doe normaaaaaaal.
Oud 09-04-2013, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ehm jongens, ik snap dat iedereen hier gezond wil leven, en dat het fitnessen en voedselen verslavend is, maar ik vind DK nu wel echt een beetje doorgeschoten. Het gaat echt ALLEEN nog maar over eten en fitnessen enzo. Sanne praat niet meer over seks, Para niet meer over haar buren, Klaverhap niet meer over haar kinderen en de M-leden praten überhaupt amper nog ergens over, die zijn allemaal naar voetbalforum.nl verhuisd ofzo. Doe normaaaaaaal.
Omdat ik geen seks meer heb

Nou ja en ik praat op Onzin nog wel veel over seks
Oud 09-04-2013, 17:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar ook weer koolhydraten, maar ik weet niet of je daar belang aan hecht?

En ik deed het ook zoals jij, heel veel eieren zonder eigeel eten
Maar op zich hoef ik op een dag niet ALLEEN MAAR eiwitten binnen te krijgen he
Oud 09-04-2013, 17:25
Verwijderd
Oh ja en ik word nogal droog van gezond eten, of iig van topics die er over gaan, dus vandaar dat ik het niet hier doe
Oud 09-04-2013, 17:26
Verwijderd
Maar speciaal voor Etmakas:

VINDEN JULLIE SEKS OOK ZO FIJN? Voorzover ik me herinner is het heerlijk
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zeg dit ook steeds inderdaad eindelijk bijval
En nou doe ik zelf leuk mee enzo, maar ik overweeg een beetje een maandbanaanvraag als het zo doorgaat
Verwijderd
Voor Etmakas: Nou ehhh, mijn jongste broer heeft dus ineens zijn lange haar afgeknipt en dat staat hem fucking goed, het is echt een knappe vent aan het worden. (Nu is ie nogal een moeilijk-in-zijn-hoofd-nerd-puber, maar hij is slim, filosofisch, sterk, best grappig, kan drie soorten dansen, speelt gitaar... ik krijg vast heel leuke/lieve/mooie schoonzusjes als hij zo door gaat). En nouja de oudste wordt een fucking coole fysio want hij begeleidt circusmensen in opleiding en alles en nog allerlei gave dingen waar ik hier maar niks over moet zeggen, maar lang verhaal kort ik ben zo trots!
Verwijderd
Citaat:
En nou doe ik zelf leuk mee enzo, maar ik overweeg een beetje een maandbanaanvraag als het zo doorgaat
Je kan maar twee weken hihahohahahihi.
Oud 09-04-2013, 17:28
Verwijderd
Wat is die moeder van Lindsay Lohan, nu bij Dr. Phil, een stom kalf zeg.
Oud 09-04-2013, 17:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je kan maar twee weken hihahohahahihi.
Ja dat dan. Beetje zelfbescherming kan geen kwaad of het nou twee weken of een maand is.
Oud 09-04-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:

Maar je had het over verzadigd vet, niet over normaal vet. Dat heb je ook gewoon nodig. Verder wilde ik een menuutje voor je gaan samenstellen in 't Voedingscentrum maar nu heb ik honger en geen zin meer dus in plaats van 'm af te maken ga ik een broodje maken en dan naar mijn hippiesupermarkt om te kijken of dat een betere paranotenleverancier is dan de AH.

Citaat:
Ja, en je kan er allemaal dingen doorheen gooien en daarna heb je heel lang geen honger meer
Verwijderd
Omnomnomnom seks

Ik ga speciaal voor Etmakas een sekspartner zoeken. En een beetje voor Lorelei, want die begint zich ook zorgen te maken
Verwijderd
Citaat:
Maar speciaal voor Etmakas:

Ja heeeeeeeeeeeeerlijk meid! heeeeerlijk! gewoon heeeeerlijk!

Citaat:
Als jij een tweewekenban neemt om dit alles, doe ik met je mee!!

Citaat:
Voor Etmakas: Nou ehhh, mijn jongste broer heeft dus ineens zijn lange haar afgeknipt en dat staat hem fucking goed, het is echt een knappe vent aan het worden. (Nu is ie nogal een moeilijk-in-zijn-hoofd-nerd-puber, maar hij is slim, filosofisch, sterk, best grappig, kan drie soorten dansen, speelt gitaar... ik krijg vast heel leuke/lieve/mooie schoonzusjes als hij zo door gaat). En nouja de oudste wordt een fucking coole fysio want hij begeleidt circusmensen in opleiding en alles en nog allerlei gave dingen waar ik hier maar niks over moet zeggen, maar lang verhaal kort ik ben zo trots!
Ahh dat is leuk! Mijn broertje is ook heel leuk aan het worden.
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-04-2013, 17:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
waar ga je dat doen, sann?
Oud 09-04-2013, 17:30
Verwijderd
Alleen denk ik niet dat ik heul leuke schoonzusjes krijg, want een slechte smaak zit een beetje in de familie bij ons.

Niet dat N niet leuk is, maar ik ben dan weer ESF-fan.
Oud 09-04-2013, 17:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Als jij een tweewekenban neemt om dit alles, doe ik met je mee!!

<3 <3 mentale steun! Dat zou ik superlief vinden
Oud 09-04-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
waar ga je dat doen, sann?
In de verderfelijke poel die internet heet Lekker chill, lekker thuis, beetje sekspartner zoeken, jwz.

Nee ik heb geen idee, de vorige koppelactie van een vriendin was erg geslaagd, dus misschien moet ik daar maar weer op inzetten
Oud 09-04-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Wat is die moeder van Lindsay Lohan, nu bij Dr. Phil, een stom kalf zeg.
Lindsay Lohan zelf is ook wel een stom kalf.

Citaat:
Omnomnomnom seks

Ik ga speciaal voor Etmakas een sekspartner zoeken. En een beetje voor Lorelei, want die begint zich ook zorgen te maken
Ik dacht eerst: je hoeft geen sekspartner voor mij te zoeken. Maar, ja, goed plan.
Oud 09-04-2013, 17:32
Verwijderd
De vriendin van de bodybuilderbuurman moest laatst hard huilen. Ik hoopte dat ik er net als Mennuz van zou kunnen genieten, maar ook als ze lijden heb ik liever de stilte.
Oud 09-04-2013, 17:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, ik had 't voor de hele dag al berekend, want ik weet wat ik vanavond ga eten. Ik heb ook de tussendoortjes er vast bijgedaan.

Ik voelde me een beetje zo net in de supermarkt:
Oud 09-04-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
lindsay lohan zelf is ook wel een stom kalf.

Ik dacht eerst: Je hoeft geen sekspartner voor mij te zoeken. Maar, ja, goed plan.

Citaat:
de vriendin van de bodybuilderbuurman moest laatst hard huilen. Ik hoopte dat ik er net als mennuz van zou kunnen genieten, maar ook als ze lijden heb ik liever de stilte.
Oud 09-04-2013, 17:34
Verwijderd
Als fizzle de tamponrevolver er nog even inknalt zijn we klaar
Oud 09-04-2013, 17:35
Verwijderd
Citaat:
In de verderfelijke poel die internet heet Lekker chill, lekker thuis, beetje sekspartner zoeken, jwz.

Nee ik heb geen idee, de vorige koppelactie van een vriendin was erg geslaagd, dus misschien moet ik daar maar weer op inzetten
Je kan ze ook van de straat sleuren.

Citaat:
De vriendin van de bodybuilderbuurman moest laatst hard huilen. Ik hoopte dat ik er net als Mennuz van zou kunnen genieten, maar ook als ze lijden heb ik liever de stilte.

Citaat:
Nee, ik had 't voor de hele dag al berekend, want ik weet wat ik vanavond ga eten. Ik heb ook de tussendoortjes er vast bijgedaan.

Ik voelde me een beetje zo net in de supermarkt:
[afbeelding]
Dat is toch goed. Zacht en pluizig.
Oud 09-04-2013, 17:35
Verwijderd
Nomnomnom pure chocola met drie soorten nootjes!
Oud 09-04-2013, 17:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Laat ik het dan eens hebben over mijn onbegrip voor kappers en hun liefde voor korter knippen dan hun klanten vragen. IK SNAP HET ECHT NIET. Ik heb nog zó gezegd dat m'n pony niet te kort mocht, heeft ze 'm te kort geknipt Maar nou ja, de dooie punten zijn uit m'n haar, dus ik hoop dat m'n pony snel weer bijgroeit

Regels voor berichten