| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga gewoon 100-200 kcal onder je verbruik zitten als je wil afvallen |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik deed het ook zoals jij, heel veel eieren zonder eigeel eten
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ehm jongens, ik snap dat iedereen hier gezond wil leven, en dat het fitnessen en voedselen verslavend is, maar ik vind DK nu wel echt een beetje doorgeschoten.
Het gaat echt ALLEEN nog maar over eten en fitnessen enzo. Sanne praat niet meer over seks, Para niet meer over haar buren, Klaverhap niet meer over haar kinderen en de M-leden praten überhaupt amper nog ergens over, die zijn allemaal naar voetbalforum.nl verhuisd ofzo. Doe normaaaaaaal.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou ja en ik praat op Onzin nog wel veel over seks
|
|
|
|
||
|
Citaat:
eindelijk bijval En nou doe ik zelf leuk mee enzo, maar ik overweeg een beetje een maandbanaanvraag als het zo doorgaat
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Voor Etmakas: Nou ehhh, mijn jongste broer heeft dus ineens zijn lange haar afgeknipt en dat staat hem fucking goed, het is echt een knappe vent aan het worden. (Nu is ie nogal een moeilijk-in-zijn-hoofd-nerd-puber, maar hij is slim, filosofisch, sterk, best grappig, kan drie soorten dansen, speelt gitaar... ik krijg vast heel leuke/lieve/mooie schoonzusjes als hij zo door gaat). En nouja de oudste wordt een fucking coole fysio want hij begeleidt circusmensen in opleiding en alles en nog allerlei gave dingen waar ik hier maar niks over moet zeggen, maar lang verhaal kort ik ben zo trots!
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn broertje is ook heel leuk aan het worden.
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar, ja, goed plan. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik voelde me een beetje zo net in de supermarkt:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zacht en pluizig.
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Laat ik het dan eens hebben over mijn onbegrip voor kappers en hun liefde voor korter knippen dan hun klanten vragen. IK SNAP HET ECHT NIET. Ik heb nog zó gezegd dat m'n pony niet te kort mocht, heeft ze 'm te kort geknipt Maar nou ja, de dooie punten zijn uit m'n haar, dus ik hoop dat m'n pony snel weer bijgroeit
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|