| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
In een soort vlaag van verstandsverbijstering leek het me een goed idee level 1 van het shredden eens te proberen
Ik deed het uiteraard op een lager niveau en alles, maar damn
|
|
|
|
Trouwens los van het feit dat bijvoorbeeld de jumping jacks fúcking zwaar zijn (daar kan ik er ongeveer drie van voordat ik dood neerval
), kan ik ook niet goed op en neer springen. Al een paar keer gehad dat van dat soort bewegingen m'n hartritmestoornis werd opgewekt
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Direct na het kraken ging het ook echt supergoed, ik was die dag echt SUPERenergiek enzo, maar daarna was ik heel brak en nu komt de pijn eigenlijk erger terug. Ik ben nu een beetje bang dat dingen misschien erger worden of dat de Lyme er nog steeds is.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb morgen een controleafspraak, dus het plan was eigenlijk maandag of vandaag ergoën om te kijken hoe het zou gaan maar dat heb ik niet gedaan en ga ik ook niet doen
. Ik dacht zaterdag en zondag gewoon dat mijn lichaam wat moest bijkomen van het kraken.Maar ik vraag het wel en als mijn fysio niet denkt dat het echt een probleem is wat hij kan oplossen dan stuurt ie me vanzelf naar de huisarts
|
|
|
||
Verwijderd
|
O mijn god
ik lees onze notulen van de vergadering die we gisteren hadden. Het gaat echt als volgt:Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Bah dat is echt rot zeg, als je lijf gewoon niet meewerkt
Kan het niet zijn dat je lijf wat moet 'wennen' aan wat de fysio gedaan heeft, en daardoor wat uit balans raakt ofzo? Ik weet er echt geen fuck van af hoor, dus misschien denk ik wel helemaal verkeerd. Goed in ieder geval dat je morgen een controle hebt!
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij gaan alle notulen bij studentenverenigingen zo ![]() Onze dispuutsvergaderingen hebben tegenwoordig inspirational quotes, de laatste was "Mensen struikelen niet over bergen, ze struikelen over molshopen". Volgens de notulen was ik zo dronken dat ik naast de wc heb geplast, terwijl ik er uberhaupt niet was, dus puntje op de volgende agenda is de aanpak van mijn drankprobleem omdat ik het me niet meer kan herinneren ![]() Loos vergaderen |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
wat een winkel!Ik had op Google gelezen dat zij siroop verkochten, vandaar.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik ging trouwens net 'spijbelen', omdat ik een cadeautje moest kopen voor mijn oma, maar onderweg kwam ik een Harrie Krishna tegen die me wat wou vragen. Ik dacht eerst 'oooh neee', maar heb uiteindelijk een uur met 'm staan ouwehoeren. Hele toffe gast. en toe vergat ik dat ik een cadeautje moest kopen, dus die heb ik nu niet.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb mijnes voor vandaag alvast ingevuld (want ik weet mijn avondeten al) en ik kom op nog geen 1400. Inclusief pecanbroodje.
![]() |
|
|