Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Oke, het gaat echt niet goed hier. Stomme tintelende en pijnlijke tenen zijn terug, mijn lies voel ik nu de hele tijd en mijn arm kan ik niet meer op leunen omdat dan binnen een seconde het aan het tintelen is . Wtf jongens, dit wil ik echt niet hebben.
Mwuh dat klinkt niet goed Wat heb je de vorige keer gedaan waardoor het over ging?
Advertentie
Oud 09-04-2013, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
: stomlichaamboks: Naar Frayne! Ik wilde je goede raad geven, maar ik weet niet wat
Oud 09-04-2013, 13:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
In een soort vlaag van verstandsverbijstering leek het me een goed idee level 1 van het shredden eens te proberen Ik deed het uiteraard op een lager niveau en alles, maar damn
Oud 09-04-2013, 14:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Trouwens los van het feit dat bijvoorbeeld de jumping jacks fúcking zwaar zijn (daar kan ik er ongeveer drie van voordat ik dood neerval ), kan ik ook niet goed op en neer springen. Al een paar keer gehad dat van dat soort bewegingen m'n hartritmestoornis werd opgewekt
Oud 09-04-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Mwuh dat klinkt niet goed Wat heb je de vorige keer gedaan waardoor het over ging?
Nou, ik had last van lies en toen heeft de fysio mijn rug en nek helemaal gekraakt, omdat het waarschijnlijk gewoon een probleem met mijn zenuwstelsel is. Ik heb heel snel tintelingen enzo in mijn armen en benen, ik bleek ook krachtsverlies te hebben in mijn rechterbeen en arm enzo. Hij dacht dat het veroorzaakt wordt door de ziekte van Lyme (die heb ik een paar jaar terug gehad, maar dat is niet echt snel aangepakt en heeft dus heel lang in mijn lichaam gezeten) en nu pfeiffer erbij waardoor alles ontregelt raakt en zwak is enzo. Dus ja . Direct na het kraken ging het ook echt supergoed, ik was die dag echt SUPERenergiek enzo, maar daarna was ik heel brak en nu komt de pijn eigenlijk erger terug. Ik ben nu een beetje bang dat dingen misschien erger worden of dat de Lyme er nog steeds is.
Oud 09-04-2013, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, ik had last van lies en toen heeft de fysio mijn rug en nek helemaal gekraakt, omdat het waarschijnlijk gewoon een probleem met mijn zenuwstelsel is. Ik heb heel snel tintelingen enzo in mijn armen en benen, ik bleek ook krachtsverlies te hebben in mijn rechterbeen en arm enzo. Hij dacht dat het veroorzaakt wordt door de ziekte van Lyme (die heb ik een paar jaar terug gehad, maar dat is niet echt snel aangepakt en heeft dus heel lang in mijn lichaam gezeten) en nu pfeiffer erbij waardoor alles ontregelt raakt en zwak is enzo. Dus ja . Direct na het kraken ging het ook echt supergoed, ik was die dag echt SUPERenergiek enzo, maar daarna was ik heel brak en nu komt de pijn eigenlijk erger terug. Ik ben nu een beetje bang dat dingen misschien erger worden of dat de Lyme er nog steeds is.
Als je daar echt bang voor bent zou ik een afspraak met de huisarts maken. Of anders eventueel nog een keer kraken (mag dat eigenlijk snel achter elkaar?) en even afwachten.
Oud 09-04-2013, 14:11
Verwijderd
Ik heb morgen een controleafspraak, dus het plan was eigenlijk maandag of vandaag ergoën om te kijken hoe het zou gaan maar dat heb ik niet gedaan en ga ik ook niet doen . Ik dacht zaterdag en zondag gewoon dat mijn lichaam wat moest bijkomen van het kraken.

Maar ik vraag het wel en als mijn fysio niet denkt dat het echt een probleem is wat hij kan oplossen dan stuurt ie me vanzelf naar de huisarts
Oud 09-04-2013, 14:22
Verwijderd
O mijn god ik lees onze notulen van de vergadering die we gisteren hadden. Het gaat echt als volgt:

Citaat:
X is notulist. Ze is er niet goed in. Notuleren notuleren notuleren. Alles wat Niels zegt moet ze eigenlijk notuleren. Pokemon namen. Dingen. Er volgt een verwoede discussie over de spelling van pigeotto.
Oud 09-04-2013, 14:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ergoën?
Oud 09-04-2013, 14:23
Verwijderd
Ergometeren op zo'n roeimachine
Oud 09-04-2013, 14:24
Verwijderd
Bah dat is echt rot zeg, als je lijf gewoon niet meewerkt Kan het niet zijn dat je lijf wat moet 'wennen' aan wat de fysio gedaan heeft, en daardoor wat uit balans raakt ofzo? Ik weet er echt geen fuck van af hoor, dus misschien denk ik wel helemaal verkeerd. Goed in ieder geval dat je morgen een controle hebt!
Oud 09-04-2013, 14:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ergometeren op zo'n roeimachine
Oh, ik dacht aan ergotherapie en dat is echt heel wat anders
Oud 09-04-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
O mijn god ik lees onze notulen van de vergadering die we gisteren hadden. Het gaat echt als volgt:

Volgens mij gaan alle notulen bij studentenverenigingen zo

Onze dispuutsvergaderingen hebben tegenwoordig inspirational quotes, de laatste was "Mensen struikelen niet over bergen, ze struikelen over molshopen". Volgens de notulen was ik zo dronken dat ik naast de wc heb geplast, terwijl ik er uberhaupt niet was, dus puntje op de volgende agenda is de aanpak van mijn drankprobleem omdat ik het me niet meer kan herinneren

Loos vergaderen
Oud 09-04-2013, 14:33
Verwijderd
Pidgeotto. Met een d.
Oud 09-04-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
d. Hulpkrachten: doet A. B heeft veel ervaring met hulpkrachten regelen. C vraagt zich af wat voor regelen ze bedoelt. B is de slaaf van A. Ze wil dat ik het verander in hulpje. PECH. Nu slaat ze me. Niet fijn.
Oud 09-04-2013, 14:36
Verwijderd
We krijgen wel een awesome naam en zoals het er nu voorstaat felroze shirts met V-halzen met gele opdruk
Oud 09-04-2013, 14:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, ik dacht aan ergotherapie en dat is echt heel wat anders
Ja dat dacht ik ook

Ik heb een beetje veel dorst
Oud 09-04-2013, 14:42
Verwijderd
Hahaha zo'n notulen hebben wij ook altijd Blijkbaar passend bij studentenverenigingen/disputen
Oud 09-04-2013, 14:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo even naar de kapper
Oud 09-04-2013, 15:03
Verwijderd
*George Zimmer-combobreak*
Oud 09-04-2013, 15:06
Verwijderd
Die grapjas heeft nu ook profielberichten en PM's ontdekt
Oud 09-04-2013, 15:07
Verwijderd
Oud 09-04-2013, 15:07
Verwijderd
Zijn er geen plusjes online vanmiddag?
Oud 09-04-2013, 15:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sollicitatie is volgende week dinsdag, miscommunicatie (van haar kant, want zij zei gisteren dinsdag en dat is het vandaag), maar soit, volgende week proberen we het weer
Oud 09-04-2013, 15:24
Verwijderd
wat stom
Oud 09-04-2013, 15:29
Geality
Geality is offline
Citaat:
Hahaha zo'n notulen hebben wij ook altijd Blijkbaar passend bij studentenverenigingen/disputen
Onze notuliste schrijft altijd hele opstellen, daarvan kun je gewoon niet blij worden zodat je wel zorgt dat je bij de vergadering bent - hier een klein stukje.

Citaat:
Beste lezertjes,

Ik ben vandaag jullie notulist en ik heb mezelf vandaag de naam A gegeven. Waarom? De zon stond namelijk naar het oosten toen ik dit aan het schrijven was en bovendien at ik wat chocoladepinda's. Het is niet zo goed hé, dat jullie er niet bij zijn.. En toch neem ik die moeite om een leuk verhaaltje voor jullie te schrijven. Neemt niet weg dat jullie volgende keer maar weer mogen trakteren. Chocoladetaart. Happy Meal. Of een gezonde yoghurt muesli reep. Je kijkt maar. bla bla bla
Oud 09-04-2013, 15:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wat stom
Ja ach, niks aan te doen ben nu wel in de Jumbo geweest (tyfusgroot gek!) en ik heb siroop voor koffie
Oud 09-04-2013, 15:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die grapjas heeft nu ook profielberichten en PM's ontdekt
Ja hoor, ik heb ook een mooi bericht gekregen
Oud 09-04-2013, 15:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Is dat bericht eigenlijk rapporteerbaar op basis van hoge mate van irritantheid?
Oud 09-04-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ja ach, niks aan te doen ben nu wel in de Jumbo geweest (tyfusgroot gek!) en ik heb siroop voor koffie
laak?
Oud 09-04-2013, 15:43
Verwijderd
wat schrijft ie?
Oud 09-04-2013, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Niks, alleen duisent gifjes van die clown van de McDonald's onder elkaar.
Oud 09-04-2013, 15:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is dat bericht eigenlijk rapporteerbaar op basis van hoge mate van irritantheid?
Profielboodschappen wel, maar die gast heeft al een ban, dus je kunt het bericht gewoon wissen
Citaat:
laak?
Ja wat een winkel!
Ik had op Google gelezen dat zij siroop verkochten, vandaar.
Oud 09-04-2013, 15:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Profielboodschappen wel, maar die gast heeft al een ban, dus je kunt het bericht gewoon wissen
Oh, dikke prima
Verwijderd
Citaat:
Profielboodschappen kun je wel rapporteren volgens mij, PM's weet ik eigenlijk niet.
Verwijderd
Te laat
Oud 09-04-2013, 15:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, kappertaim. Toedeloe!
Oud 09-04-2013, 15:57
Verwijderd
1338 van de 3500 kcal zijn binnen!
Oud 09-04-2013, 16:19
Verwijderd
Citaat:
1338 van de 3500 kcal zijn binnen!

Meer noten eten Twee walnoten is al 100 kcal, dat tikt aan. Pindakaas en pure chocolade gaan ook hard. Qua hartige opties is er kaas, pesto, avocado's, olijfolie en zalm, o.a.
Oud 09-04-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Zijn er geen plusjes online vanmiddag?
Ik was wel in de buurt van een pc, maar niet online dus.

Citaat:
Sollicitatie is volgende week dinsdag, miscommunicatie (van haar kant, want zij zei gisteren dinsdag en dat is het vandaag), maar soit, volgende week proberen we het weer
Ach, je hebt dan tenminste enthousiasme getoond ^^ al had je natuurlijk kunnen bellen om bevestiging te vragen, maar het is wel duidelijk dat je graag wil
Oud 09-04-2013, 16:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daar heb ik nog aan gedacht, maar ik dacht 'dinsdag = aanstaande dinsdag', dus zodoende.
Oud 09-04-2013, 16:30
Verwijderd
Grmbl, die spammert is net een paar minuten begonnen nadat ik andere dingen ben gaan doen. Alsof hij het heeft geroken.

Maar ik denk dat het alleen maar in je voordeel kan werken Phoebe ^^
Oud 09-04-2013, 16:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daar heb ik nog aan gedacht, maar ik dacht 'dinsdag = aanstaande dinsdag', dus zodoende.
Achja, beter dit dan andersom.
Oud 09-04-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:

Meer noten eten Twee walnoten is al 100 kcal, dat tikt aan. Pindakaas en pure chocolade gaan ook hard. Qua hartige opties is er kaas, pesto, avocado's, olijfolie en zalm, o.a.
Noodles tikken ook wel hard aan. Wel tantoe zout, maarja YOLO!
Oud 09-04-2013, 16:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging trouwens net 'spijbelen', omdat ik een cadeautje moest kopen voor mijn oma, maar onderweg kwam ik een Harrie Krishna tegen die me wat wou vragen. Ik dacht eerst 'oooh neee', maar heb uiteindelijk een uur met 'm staan ouwehoeren. Hele toffe gast. en toe vergat ik dat ik een cadeautje moest kopen, dus die heb ik nu niet.
Oud 09-04-2013, 16:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Noodles tikken ook wel hard aan. Wel tantoe zout, maarja YOLO!
Noedels zijn toch alleen maar zout als je er zelf zout bij doet?

Ik heb mijnes voor vandaag alvast ingevuld (want ik weet mijn avondeten al) en ik kom op nog geen 1400. Inclusief pecanbroodje.
Oud 09-04-2013, 16:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 09-04-2013, 16:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens ik ben nog nooit aan genoeg eiwit gekomen, hoe kom je aan eiwit zonder je verzadigd vet naar de cholera te helpen?
Oud 09-04-2013, 16:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik eet al tantoevaak ei-eiwit enzo, helemaal braaf zonder dooier alles, maar het mag niet baten.
Oud 09-04-2013, 16:39
Verwijderd
Het eiwit eten, maar het eigeel niet!

oh edit, te laat. Eh, dan weet ik het niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten