Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 17:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ehm jongens, ik snap dat iedereen hier gezond wil leven, en dat het fitnessen en voedselen verslavend is, maar ik vind DK nu wel echt een beetje doorgeschoten. Het gaat echt ALLEEN nog maar over eten en fitnessen enzo. Sanne praat niet meer over seks, Para niet meer over haar buren, Klaverhap niet meer over haar kinderen en de M-leden praten überhaupt amper nog ergens over, die zijn allemaal naar voetbalforum.nl verhuisd ofzo. Doe normaaaaaaal.
Het is idd wel de nieuwe obsessie ja.

Maar eh, seks dus. Tsja...ik heb er niet zoveel over te zeggen.
Oud 09-04-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Je kan ze ook van de straat sleuren.

Dat is toch goed. Zacht en pluizig.
Oke, ga ik dat proberen, brb
Oud 09-04-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
De vriendin van de bodybuilderbuurman moest laatst hard huilen. Ik hoopte dat ik er net als Mennuz van zou kunnen genieten, maar ook als ze lijden heb ik liever de stilte.
Volgens mij is Mennuz het intussen ook al beu met zijn buren ^^

En seks mijn libido is weer op peil, het is behoorlijk lang dood geweest, maar het bleek een winterslaap ^^

En ik heb een superschattige vogelsleutelhanger gemaakt voor bij mijn tas!
Oud 09-04-2013, 17:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Laat ik het dan eens hebben over mijn onbegrip voor kappers en hun liefde voor korter knippen dan hun klanten vragen. IK SNAP HET ECHT NIET. Ik heb nog zó gezegd dat m'n pony niet te kort mocht, heeft ze 'm te kort geknipt Maar nou ja, de dooie punten zijn uit m'n haar, dus ik hoop dat m'n pony snel weer bijgroeit
Oh, dat is echt lame! Ik heb nu gelukkig een kapper die alles vraagt en overlegt en laat zien, maar alle jaren hiervoor had ik ook niet luisterende kappers.
Gelukkig groeit haar als een malle, dus je bent er zo weer vanaf. en mss moet je alleen effe wennen aan je nieuwe ponnie.
Verwijderd
Citaat:

Laat ik het dan eens hebben over mijn onbegrip voor kappers en hun liefde voor korter knippen dan hun klanten vragen. IK SNAP HET ECHT NIET. Ik heb nog zó gezegd dat m'n pony niet te kort mocht, heeft ze 'm te kort geknipt Maar nou ja, de dooie punten zijn uit m'n haar, dus ik hoop dat m'n pony snel weer bijgroeit
Dat is kapper-eigen. Volgens mij moet je ook een beetje stom zijn om toegelaten te worden tot de kappersopleiding.

Citaat:

Ik ook niet. Het hoeft ook helemaal niet over seks te gaan, deodorant of wereldpolitiek ofzo mag ook.

Citaat:
Oke, ga ik dat proberen, brb
Laat weten hoe het ging.
Verwijderd
Ik hou van mijn kapper, dat gaat eigenlijk altijd goed
Oud 09-04-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg dit ook steeds inderdaad eindelijk bijval
En nou doe ik zelf leuk mee enzo, maar ik overweeg een beetje een maandbanaanvraag als het zo doorgaat
ik vind dit een heel rare opmerking.
Verwijderd
Citaat:
Lindsay Lohan zelf is ook wel een stom kalf.
Ik vraag me nu af of haar veel te verwijten valt met zo'n moeder

Citaat:
Ehm jongens, ik snap dat iedereen hier gezond wil leven, en dat het fitnessen en voedselen verslavend is, maar ik vind DK nu wel echt een beetje doorgeschoten. Het gaat echt ALLEEN nog maar over eten en fitnessen enzo. Sanne praat niet meer over seks, Para niet meer over haar buren, Klaverhap niet meer over haar kinderen en de M-leden praten überhaupt amper nog ergens over, die zijn allemaal naar voetbalforum.nl verhuisd ofzo. Doe normaaaaaaal.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Dit dus ja

Citaat:
Oh, dat is echt lame! Ik heb nu gelukkig een kapper die alles vraagt en overlegt en laat zien, maar alle jaren hiervoor had ik ook niet luisterende kappers.
Gelukkig groeit haar als een malle, dus je bent er zo weer vanaf. en mss moet je alleen effe wennen aan je nieuwe ponnie.
Ja precies, daar hoop ik ook op, het líjkt vast alleen kortig
Oud 09-04-2013, 17:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ook niet. Het hoeft ook helemaal niet over seks te gaan, deodorant of wereldpolitiek ofzo mag ook.
Ok. Wat voor deodorant denk jij dat Poetin gebruikt? Ik denk dat het stiekem Axe is, zodat hij andere mannetjes op afstand houdt en geile hetero-vrouwtjes aantrekt.
Oud 09-04-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:

Ik waarschuw ze altijd van te voren, maar nu heb ik een kapster die precies weet wat niet mag en vraagt bijna alles vooraf. En begint met miniem bijpunten en vraagt dan of er meer mag of niet. Alleen laatst heeft ze iets bijgeknipt met in model brengen en toen was ze te snel en toen heb ik gezegd dat ze dat niet meer mag doen en het is genoteerd in haar lijstje met dingen die niet mogen of gevraagd moeten worden
Ze is echt super, maar ik heb altijd kapsters gehad tegen wie ik kon zeggen wat ik echt wel en niet wou en het ook zo deden. Mijn vorige vaste kreeg ook vaak de vrije hand, maar vroeg vooraf wel even of het goed was, zo heb ik oranje geweigerd omdat het EK ofzo zou komen ^^
Oud 09-04-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ok. Wat voor deodorant denk jij dat Poetin gebruikt? Ik denk dat het stiekem Axe is, zodat hij andere mannetjes op afstand houdt en geile hetero-vrouwtjes aantrekt.
Ik denk dat Putin deodorant voor homo's vindt.
Verwijderd
Mijn vader vindt dat trouwens ook.
Verwijderd
Mijn kapper heeft het heel leuk gedaan laatst!
Oud 09-04-2013, 17:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In de verderfelijke poel die internet heet Lekker chill, lekker thuis, beetje sekspartner zoeken, jwz.

Nee ik heb geen idee, de vorige koppelactie van een vriendin was erg geslaagd, dus misschien moet ik daar maar weer op inzetten
beetje dit beetje dat.

Maar ik zeg: doen en reflectie achteraf hier posten!
Citaat:
Lindsay Lohan zelf is ook wel een stom kalf.

Ik dacht eerst: je hoeft geen sekspartner voor mij te zoeken. Maar, ja, goed plan.
haha dat dacht ik eerst ook inderdaad!
Citaat:
Nee, ik had 't voor de hele dag al berekend, want ik weet wat ik vanavond ga eten. Ik heb ook de tussendoortjes er vast bijgedaan.

Ik voelde me een beetje zo net in de supermarkt:
[afbeelding]
awww <3 <3 <3
en ik snap!
Citaat:
Als fizzle de tamponrevolver er nog even inknalt zijn we klaar
pow pow!
Citaat:
ik vind dit een heel rare opmerking.
ok.
Oud 09-04-2013, 17:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel jammer van de rest ook, ik vond m'n haar steeds zo lang, maar nu is er weer een centimeter of 4 af
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil mijn haar eigenlijk weer eens verven, maar binnenkort zie ik mijn oude kapster weer en misschien laat ik haar weer eens losgaan op mijn kapsel
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik denk dat Putin deodorant voor homo's vindt.
Ochja, natuurlijk! echte mannen ruiken naar zweet.
Oud 09-04-2013, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens is deze wens om lang haar te hebben nog maar een paar jaar oud, gezien ik daarvoor paarse stekeltjes had
Oud 09-04-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Wel jammer van de rest ook, ik vond m'n haar steeds zo lang, maar nu is er weer een centimeter of 4 af
Maar hoe zeg jij dat ze moeten knippen? Toen ik voor het eerst bij deze kapster kwam heb ik 5 minuten lang gezeurd over het feit dat er eigenlijk niks geknipt mocht worden, maar als het echt heel erg noodzakelijk was, dan echt alleen dat wat moest en geen mm meer.
Oud 09-04-2013, 17:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Overigens is deze wens om lang haar te hebben nog maar een paar jaar oud, gezien ik daarvoor paarse stekeltjes had
Ik stel me bij jou altijd een klassieke schoonheid voor door je avatar, dit komt een beetje als een shock
Oud 09-04-2013, 17:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar hoe zeg jij dat ze moeten knippen? Toen ik voor het eerst bij deze kapster kwam heb ik 5 minuten lang gezeurd over het feit dat er eigenlijk niks geknipt mocht worden, maar als het echt heel erg noodzakelijk was, dan echt alleen dat wat moest en geen mm meer.
Ik doe er nooit erg krampachtig over, er zaten nou eenmaal dode punten in, die moesten eraf. Ik heb wel gezegd dat ik het zo lang mogelijk wil houden.

Citaat:
Ik stel me bij jou altijd een klassieke schoonheid voor door je avatar, dit komt een beetje als een shock
Of ik nu een klassieke schoonheid ben is natuurlijk de vraag, maar vroeger zeker niet
Oud 09-04-2013, 17:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Boks! Ok, ik had geen stekeltjes, maar 't was een behoorlijk stuk korter en roze/paars/blauw/zwart/whatever.
Oud 09-04-2013, 17:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Boks! Ok, ik had geen stekeltjes, maar 't was een behoorlijk stuk korter en roze/paars/blauw/zwart/whatever.
Ik had het dus een tijdje donkerpaars (bijna zwart) en een hele tijd donkerrood.
Oud 09-04-2013, 18:00
Verwijderd
Ik vind het trouwens wel zorgwekkend dat ik nu kennelijk opeens bekend ben om mijn buren in plaats van om allerlei internetsmerigheid. Even rechtzetten.

NSFW
Oud 09-04-2013, 18:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 09-04-2013, 18:03
Verwijderd
Oud 09-04-2013, 18:04
Verwijderd
Oud 09-04-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens wel zorgwekkend dat ik nu kennelijk opeens bekend ben om mijn buren in plaats van om allerlei internetsmerigheid. Even rechtzetten.

voor mij blijf je altijd mijn favoriete perverseling hoor poes.
Oud 09-04-2013, 18:05
Verwijderd
Restjes roti, daar kunnen we het ook over hebben!
Oud 09-04-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Restjes roti, daar kunnen we het ook over hebben!
NEEN! Dat is ook eten! Eten gaat in de ban! Iedereen die het E-woord noemt krijgt een rode stip, en bij tien rode stippen krijg je een stempel in je paspoort!
Oud 09-04-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:

wtf die laatste.. altijd al een wortel willen worden
Oud 09-04-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:

voor mij blijf je altijd mijn favoriete perverseling hoor poes.
Insgelijks, mop.
Oud 09-04-2013, 18:10
Verwijderd
Geen zorgen hoor Para
Oud 09-04-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
NEEN! Dat is ook eten! Eten gaat in de ban! Iedereen die het E-woord noemt krijgt een rode stip, en bij tien rode stippen krijg je een stempel in je paspoort!
Ja tuttebel, ik heb het hier over lekker eten, niet over afvallen of vetten of wat dan ook. Het zit wel goed. Ben ik blij dat ik geen paspoort heb, nanaa.
Oud 09-04-2013, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb heel veel zin in chocola. Of koekjes. Of ijs.
Oud 09-04-2013, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ja tuttebel, ik heb het hier over lekker eten, niet over afvallen of vetten of wat dan ook. Het zit wel goed. Ben ik blij dat ik geen paspoort heb, nanaa.
Heb je geen paspoort? Hoe kan dat?

Okee, okee, lekker eten mag. Vooruit dan maar. Vertel me alles over je roti.
Oud 09-04-2013, 18:16
Verwijderd
Ik heb zin om te smijten en om mee gesmeten te worden. maar ja.
Oud 09-04-2013, 18:18
Verwijderd
Nou, hier in de straat zit een kenkerlelijk maar oh zo goede Surinamer. En die maakt van heerlijk verse ingredienten fantastische vegetarische roti. Lief en ik raken er allebei niet van uitgegeten! En de restjes zijn nog lekkerder, want dan zijn alle kruiden er nog beter ingetrokken.

Ik heb geen paspoort omdat ik een ID-kaart heb.
Oud 09-04-2013, 18:20
Verwijderd
Oh. Ja, dat kan natuurlijk.

Ik heb nog nooit roti op, maar ik geloof je direct dat het lekker is!
Oud 09-04-2013, 18:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmm roti
Oud 09-04-2013, 18:34
Verwijderd
Het is 20 graden hier binnen en ik zit opeens heel hard te klappertanden
Oud 09-04-2013, 18:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb geen paspoort omdat ik een ID-kaart heb.
Vaker ver op vakantie gaan Maar goed dat je er over begint, mijn ID is bijna verlopen en dat ding is toch iets handzamer dan een paspoort ;o
Oud 09-04-2013, 18:36
Verwijderd
Hey!

ik heb echt een leuk, spannend, romantisch horrorboek gevonden in de kast.

Ik heb ook geen paspoort, alleen ID. Mijn moeder heeft een Australisch en een Nederlands paspoort.
Oud 09-04-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Vaker ver op vakantie gaan
Een pragmatische oplossing voor het niet hebben van een paspoort.
Oud 09-04-2013, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Vaker ver op vakantie gaan Maar goed dat je er over begint, mijn ID is bijna verlopen en dat ding is toch iets handzamer dan een paspoort ;o
Nog nooit behoefte aan gehad! (en pas sinds kort het geld, eventueel)
Oud 09-04-2013, 18:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nog nooit behoefte aan gehad!
Hehe, ik eigenlijk ook niet; heb eigenlijk vrij beperkte reisinteresses nu ik er over nadenk . zuid Zuid-Amerika lijkt me nog wel cool. En Noord-Amerika. Ik zal ook geen nee zeggen tegen een leuke trip naar Australië of Nieuw Zeeland. Maar met bijvoorbeeld Afrika en (Zuid-Oost) Azië heb ik niet zo heel veel; zweten en rijst vreten is niet zo mijn ding.
Oud 09-04-2013, 18:45
Carn
Carn is offline
Alhoewel China en Mongolië me wel weer interessant lijken. HMM.
Oud 09-04-2013, 18:45
Verwijderd
Ik wil nog wel naar verschillende gebieden in het Midden-Oosten, en naar Marokko, maar dat is het dan verder wel. Nu het kan 'moet' iedereen ineens maar de halve wereld over reizen, ik snap dat niet, dat 'gewoon omdat het kan-denken'.
Oud 09-04-2013, 18:49
Carn
Carn is offline
Ik zou best naar Iran willen; kekke natuur. En als ik mn baard laat staan pas ik er prima tussen, dus dat is ook geen probleem.

Regels voor berichten